Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:119, Did:0, useCase: 3

Anrī roka aizved Franciju uz DĀR

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Anrī roka aizved Franciju uz DĀR
Tiesnesis lēmumu nemainīja - Francija dosies uz DĀR
Foto: AFP/Scanpix

2010. gada Pasaules kausa finālturnīram šovakar kvalificējās Francijas futbolisti, kas savā laukumā papildlaikā nospēlēja neizšķirti 1:1 ar Īrijas izlasi, divu spēļu summā uzvarot pateicoties viesos gūtajam panākumam. Zīmīgi, ka francūži vienīgos vārtus guva, pateicoties Anrī spēlei ar roku.

Komandu pirmajā spēlē Īrijā uzvaru ar 1:0 svinēja francūži, maksimāli apgrūtinot īru izredzes iekļut Pasaules kausa izcīņā. Pirmajā mačā vienīgos vārtus guva Nikolā Anelkā, tomēr īri pirms šodienas spēles bija noskaņoti pozitīvi, joprojām ticot savas komandas izredzēm.

Aptuveni 80 tūkstošu priekšā spēle ''Stade de France'' stadionā iesākās ar abpusēji uzmanīgu spēli, pirmo kaut cik bīstamo momentu izveidojot vien desmitajā minūtē, kad prasmīgāki par Francijas uzbrucējiem izrādījās īru aizsargi. Turpmāko minūšu laikā iezīmējās abu komandu plāni - francūži prasmīgi aizstāvējās, tikmēr Īrijas futbolisti centās veidot bīstamus uzbrukumus. Tiesa, nekas vairāk par bīstamiem centrējumiem viņiem nesanāca, jo allaž pietrūka nieka sprīdis, lai kāds no spēlētājiem bumbu raidītu mājinieku vārtu tīklā, bet reizi mājiniekus no vārtu zaudējuma glāba Ugo Loriss. Īri uzņēma apgriezienus, līdz 33. minūtē komandas kapteinis Robijs Kīns beidzot atklāja rezultātu, pēc Deimjena Dafa lieliskā reida un piespēles, raidot bumbu vārtu labajā apakšējā stūrī. Sapratuši, kas viņiem draud, mājinieki sāka kontrolēt spēles gaitu, taču nekas vairāk par dažiem tālsitieniem viņiem neizdevās - vārtos pārliecinošs bija Šejs Givens. Divās pieliktajās minūtēs īri izpildīja soda un stūra sitienus, tomēr rezultāts nemainījās - pēc pirmajām 45 minūtēm 1:0 Īrijas labā, divu spēļu summā 1:1.

Jau otrā puslaika pašā sākumā laba iespēja dubultot pārsvaru radās Džonam O'Šei, bet viņa sitiens no tuvas distances lidoja pāri mājinieku vārtiem - viss stadions noelsās. Turpmāk bumbu vairāk kontrolēja francūži, taču veiksmīgu pretuzbrukumu izveidoja viesi - pirmo vārtu rezultatīvās piespēles autors Dafs izskrēja viens pret Lorisu, taču neprata bumbu raidīt vārtos. Acumirklī bumba jau bija otrā laukuma pusē, kur Tjerī Anrī pietrūka tikai nedaudz, lai rezultāts kļūtu 1:1. Mājinieki spēlēja pārliecinoši, veidojot vārtu gūšanas iespējas. Labākā radās Joanam Gurkufam, kurš pēc Anrī piespēles sita, tomēr viņa raidījumu nobloķēja Īrijas izlases aizsargi. Pēc brīža soda sitienu tvēra Givens, bet mirkli vēlāk ar galvu garām sita Anelkā. Šķiet, šie uzbrukumi iemidzināja francūžu aizsardzību, jo viens pret vārtsargu izrāvās Kīns - Lorisu noguldīt viņam izdevās, taču bumbu panāk nē, tāpēc viesu treneris varēja vien saķert galvu par izniekoto iespēju. Tuvojoties pamatlaika beigām, pagaisa atklātais futbols, bet pēdējo minūšu laikā pieauga Francijas izlases spiediens, taču bez panākumiem - jāspēlē papildlaiks.

Pirmajā papildlaika puslaikā bīstamāk uzbruka Francijas izlases futbolisti, tomēr bez panākumiem, arī pēc Anelkā kritiena soda laukumā, kad tiesnesis izlēma pendeli uz īru vārtiem nepiešķirt. Jau šķita, ka vārti netiks gūti arī pirmajā papildlaika puslaikā, tomēr viss iegrozījās mazliet citādi - soda sitiens, Anrī pat divas (!) reizes nospēlēja ar roku, taču tiesnesis to nepamanīja, piespēlēja Viljamam Galasam, kurš bumbu ieraidīja apmulsušo īru vārtos. Nelīdzēja pat spēlētāju un treneru protesti - 1:1, labvēlīgs Francijai. Otrajā puslaikā mājinieki centās noturēt pārsvaru, bet īri - atspēlēties pēc šokējošā vārtu zaudējuma, tomēr viņiem tas neizdevās. Izlīduši caur adatas aci, Francijas izlases futbolisti dosies uz 2010. gada Pasaules kausa izcīņu DĀR.

Francija - Īrija 1:1 (0:1) (Galass 103' - Kīns 33')

Robijs Kīns iesit, 0:1

Francijas negodīgais gols

 +35 [+] [-]

, 2009-11-18 22:33, pirms 15 gadiem
gribeju lai Irija tiek tālak.
Slēpts komentārs: Matīss Priedīts

 +15 [+] [-]

, 2009-11-18 22:33, pirms 15 gadiem
Kā man riebjas Henry pēc šīs spēles .. sabojāja visu spēli JOLKI POLKI

 +33 [+] [-]

, 2009-11-18 22:33, pirms 15 gadiem
tak aizvāciet to enkuru-Domeneku

 +13 [+] [-]

, 2009-11-18 22:34, pirms 15 gadiem
p.īzda tā roka!

 +33 [+] [-]

, 2009-11-18 22:34, pirms 15 gadiem
Interesanti kāds būs Anrī komentārs par "nejaušo" roku...

 +17 [+] [-]

, 2009-11-18 22:34, pirms 15 gadiem
īRIJA UN MŪSU LATVIEŠI NEBIJA PELNĪJUŠI KO TĀDU ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +57 [+] [-]

, 2009-11-18 22:34, pirms 15 gadiem
Pretīga uzvara!

Lai arī neviens nevēlas video atrkārtojumu futbolā, šī spēle pierāda, ka šo jautājumu vajadzētu nopietni apsvērt.

Pagājušajo čempi Francija ar kaunu nobeidza, šo ar kaunu iesāks.

KAUNS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2009-11-18 22:34, pirms 15 gadiem
nozhelojams veids kaa kvalificeties

  -4 [+] [-]

, 2009-11-18 22:34, pirms 15 gadiem
YESS !!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2009-11-18 22:34, pirms 15 gadiem
man kauns par šādu iznākumu!

 +17 [+] [-]

, 2009-11-18 22:34, pirms 15 gadiem
Matīss Priedīts rakstīja: TIk tiešam Anrī roka, bet labi, ka franči brauks uz DĀR, bez viņiem nevar.
un kā vēl var

 +24 [+] [-]

, 2009-11-18 22:34, pirms 15 gadiem
ļoti rupja tiesneša kļūda, kas noteikti izsauks agresīvu Īru reakciju...

  -4 [+] [-]

, 2009-11-18 22:34, pirms 15 gadiem
anri pilnīgs lohs. francija nebija pelnījusi tikt.

 +14 [+] [-]

, 2009-11-18 22:35, pirms 15 gadiem
Kas par netaisnību: francūži uzvar netīri, idiots paliek galvenā trenera amatā...

 +35 [+] [-]

, 2009-11-18 22:35, pirms 15 gadiem
Labāku piemēru videoatkārtojumu ieviešanai nevarētu atrast!!!!
Un tomēr žēl īru. Nepatīkamāk netikt tālāk nevar iedomāties.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-18 22:35, pirms 15 gadiem
tiesneši huligāni melnajam vieta handbolā

 +33 [+] [-]

, 2009-11-18 22:35, pirms 15 gadiem
Es pat nesaprotu tos Franču futbolistus, kas aiz laimes lekaja pa laukumu. Aiz cienas pret iriem vareja vnk noiet no laukuma un pievert mutites ....

  +4 [+] [-]

, 2009-11-18 22:35, pirms 15 gadiem
Psc,tiesnesim acis nav! ;(

  -1 [+] [-]

, 2009-11-18 22:35, pirms 15 gadiem
refresh rakstīja: tak aizvāciet to enkuru-Domeneku
Nu jau, kad franči ar Dieva rokām ir tikuši PČ, neviens par to neiedomāsies. Būtu īri vinnējuši, varbūt kāds federācijā par to arī iedomātos.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-18 22:35, pirms 15 gadiem
šamējais tagad maradonu būs pārspējis

 +10 [+] [-]

, 2009-11-18 22:35, pirms 15 gadiem
ja tādā momentā neviens no tiesnešiem neredz roku tad nez ... vnk maucība ... atkal francija par mata tiesu tiek PČ

tā abidna ;/

  +4 [+] [-]

, 2009-11-18 22:35, pirms 15 gadiem
Īru fani,man liekas, tiesnesi noshaus!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-18 22:35, pirms 15 gadiem
ta ari domaju ka bus tads virsraksts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-18 22:35, pirms 15 gadiem
kaut kā atminos, ka vienreiz jau Anrī nospēlēja ar roku un iesita uzvaras vārtus, bet varbūt maldos ...

     [+] [-]

, 2009-11-18 22:36, pirms 15 gadiem
tik ļoti žēl īru
un tiešām, kā jau minēts, Anrī "dieva roka 2"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-11-18 22:36, pirms 15 gadiem
nu bet pirms "rokas" bija tīra pendele pret Anelku...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-11-18 22:36, pirms 15 gadiem
sasoodiitss...nabaga Irija, franci vienakrsi luzeri, sada spele sava laukuma..

  -3 [+] [-]

, 2009-11-18 22:36, pirms 15 gadiem
malači francūži. lai gan vārtus, protams, nevajadzeja skaitīt.

  +8 [+] [-]

, 2009-11-18 22:36, pirms 15 gadiem
Tiesnesim noteikti vajadzīga apsardze. Nedod Dievs būs sadusmojies Īru Republikāņu Armiju ....

  +5 [+] [-]

, 2009-11-18 22:36, pirms 15 gadiem
NETAISNI GAN!

     [+] [-]

, 2009-11-18 22:36, pirms 15 gadiem
Pilnīgi NEPELNĪTI franči tika. pretīgi... ka varēja neredzēt līnijtiesnesis, jo bija tik pat kā pretī. turklat bija aizmugure tajā epizodē, varēja nosvilpt. un tad ar roku Anrī, pie tam 2 reiz trapīja šķiet.
Sviests...

     [+] [-]

, 2009-11-18 22:36, pirms 15 gadiem
par ko tos miljonus tiem mellajiem viirinjiem maksaa taa arii nav skaidrs bet ta jau finaalaa, ar argentiinu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 22:37, pirms 15 gadiem
Zidane The Best rakstīja: Dieva roka 2 ir dzimusi
Aha!

p.s. Un tagad visi sheit, shajaa portaalaa, taa peeksnji saaks ieniist Tjerii...

  +6 [+] [-]

, 2009-11-18 22:37, pirms 15 gadiem
ak dievs cik man ir žēl īru, goda vārds, grūti šito ir pieņemt. tāda netaisnība ://

 +11 [+] [-]

, 2009-11-18 22:37, pirms 15 gadiem
Mazās nācijas vienmēr dabū ciest. c`est l`football

  -1 [+] [-]

, 2009-11-18 22:37, pirms 15 gadiem
Кризис rakstīja: Ko jus visi diršat par Anrī roku, nejau viņš vainigs, ka tiesnesis ieskaitīja
Ak tad Anrī nav vainīgs, jo viņam "tā sanāca"? Tad jau šmaukties ir pareizi, galvenais, ka tiesnesis neredz?

  +2 [+] [-]

, 2009-11-18 22:37, pirms 15 gadiem
Kartsgalvīgie īri brauks pie tiesneša

     [+] [-]

, 2009-11-18 22:38, pirms 15 gadiem
eiro 2004 ja nemaldos pret horvaatiem vinjam ar bija roka,kas atnesa vaartus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 22:38, pirms 15 gadiem
Jaa........veelviena Dieva roka........

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 22:38, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Nu jau, kad franči ar Dieva rokām ir tikuši PČ, neviens par to neiedomāsies. Būtu īri vinnējuši, varbūt kāds federācijā par to arī iedomātos.
tieši tagad būtu pēdējais laiks tikt no viņa vaļā...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 22:38, pirms 15 gadiem
Matīss Priedīts rakstīja: TIk tiešam Anrī roka, bet labi, ka franči brauks uz DĀR, bez viņiem nevar.
bez viņiem netikai var ..bez viņiem arī vajadzēja būt

  +4 [+] [-]

, 2009-11-18 22:38, pirms 15 gadiem
bljeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedj... nu tachu vajadzetu anulet delj tik atkalatas speles ar roku! es butu iirs- noshautu tiesnesi. futene atrak vajag ieviest vido atkartojumu.. ka tenisaa 3 reizes drikst pieprasiit.

  +9 [+] [-]

, 2009-11-18 22:38, pirms 15 gadiem
Arī Anrī emocijas uzreiz pēc spēles bija labas. Puisim nevienu prieka dzirksteli acīs nevarēja saredzēt. Izskatījās pat vairāk tāds kā noskumis. Purināja galvu. Bet ko lai dara, ja tik tizls tiesnesis

  +4 [+] [-]

, 2009-11-18 22:39, pirms 15 gadiem
reinisb rakstīja: anri pilnīgs lohs. francija nebija pelnījusi tikt.
speeles ziņā nebija pelnijusi gan jāā!!
bet neuzskatu ka anrī ir lohs, viņš ir trenēts spēlēt līdz tiesneša svilpei kā vie prot, un tā nau viņa vaina ka tiesnesi neieraudzija roku!!!
žēl īrus, kkā gribējās lai viņi uzvar, bet nu neko darīt tas ir sports+tiesāšanas kvalitāte!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-18 22:39, pirms 15 gadiem
Zel,tienesis ievelk finalturnria grandu.fifa jau izdevigak,ak frands spele finalturnira,jo pasaules kauss ta ir liela nauda.Simulanti,kolonisti4 portugali tika,kolonisti francuzi tika,maza Slovenija tika un ekseiropas cempioni grieki ari.nu ko veiksmi finalturnira!

     [+] [-]

, 2009-11-18 22:39, pirms 15 gadiem
principā, 90%, ka tiesnesi nošaus. diemžēl tā ir. esmu bijis uz vienu ziemeļīrijas spēli, tie fani ir slimi!

     [+] [-]

, 2009-11-18 22:39, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Ak tad Anrī nav vainīgs, jo viņam "tā sanāca"? Tad jau šmaukties ir pareizi, galvenais, ka tiesnesis neredz?
saskatāma līdzība ar Ceļu policiju...

     [+] [-]

, 2009-11-18 22:39, pirms 15 gadiem
totti_roma rakstīja: Es pat nesaprotu tos Franču futbolistus, kas aiz laimes lekaja pa laukumu. Aiz cienas pret iriem vareja vnk noiet no laukuma un pievert mutites ....
Vo, vo... Man arī tas nav saprotams. Nu skaidrs, ka tiesnesis var kļūdīties, bet vismaz cienīt pretinieku vajadzētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-18 22:40, pirms 15 gadiem
kas būtu pasaules čempis bez Francijas, tā ka ir ļoti labi ka viņi uzvarēja. pietiek mums te pārsteigumu

  +3 [+] [-]

, 2009-11-18 22:40, pirms 15 gadiem
haa2o rakstīja: psc, Domeneks peec speeles bija tik laimiigs, ka varetu padomaat, vinjsh tiko Pasaules Kausaa ievedis nevis Franciju, bet gan kaut kaadu pudurvalstinju.

Anrii - lo*s! Disrespect tam gailim
laimīgs ka ar pašu pie komandas stūres un vēl tika PČ veiksme kā nekā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-18 22:40, pirms 15 gadiem
Kada starpiba ka uzvareja, galvenais ka uzvara, nemsim ja latvijas izlase kads nospeletu ar roku, ari sita norietu, katrs sportists cinas par savu valsti, un ka uzvar tam nav nozimes.

     [+] [-]

, 2009-11-18 22:40, pirms 15 gadiem
eSporta un Sportacentrs pokemoni nu varēs no Portugāles ienīšanas pārmesties uz Franciju

  +2 [+] [-]

, 2009-11-18 22:40, pirms 15 gadiem
refresh rakstīja: tieši tagad būtu pēdējais laiks tikt no viņa vaļā...
Neviens par to nebija iedomājies līdz šim, tad jau diez vai tagad kas mainīsies.
Nevaru iedomāties, ar ko Domeneks ir federācijas darboņus ieēdinājis, citas futbola lielvalsts treneris viņa vietā jau būtu nomests vairākas reizes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-18 22:41, pirms 15 gadiem
Skaļš virsraksts, bet patiess. Tur tiešām bija tīra spēle ar roku, bet francijas spēlētāji arī nav ar pliku roku ņemami un tās viņu sejas izteiksmes- "es nekā nezinu, nekā neredzēju" jau vien bija finālturnīra vērtas.. Tomēr kopumā prieks, ka franči tika.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-18 22:41, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Ak tad Anrī nav vainīgs, jo viņam "tā sanāca"? Tad jau šmaukties ir pareizi, galvenais, ka tiesnesis neredz?
Nu ko tad vinjam bljin vajadzeeja dariit, paartraukt speeleet un atdot bumbu Givenam?
Slēpts komentārs: Saint

     [+] [-]

, 2009-11-18 22:42, pirms 15 gadiem
Gunner rakstīja: Aha!

p.s. Un tagad visi sheit, shajaa portaalaa, taa peeksnji saaks ieniist Tjerii...
neieniist, tik konstatee faktu...... anrii pietruuka viirishkjiibas atziit, ka bija roka.......

  +2 [+] [-]

, 2009-11-18 22:42, pirms 15 gadiem
nu ko, tiesnesi?! WATCH OUT NOW!

     [+] [-]

, 2009-11-18 22:42, pirms 15 gadiem
Es tikai atgādināšu visiem, ka, pat ja Gallasa vārti netiktu ieskaitīti, rezultāts divu sēļu summā šā vai tā būtu neizšķirts. Nebūtu teikts, ka īri tiktu uz PK. Šā vai tā uz to brīdi es Francijas izredzes vērtētu krietni augstāk

  -2 [+] [-]

, 2009-11-18 22:42, pirms 15 gadiem
amstel rakstīja: kas būtu pasaules čempis bez Francijas, tā ka ir ļoti labi ka viņi uzvarēja. pietiek mums te pārsteigumu
nu ja .. nafig arī alžīriju , slovēniju , hondurasu...labāk kaut kā uz PČ aizsūtīt Krieviju , Čehiju , Poliju viņu vietā .

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 22:43, pirms 15 gadiem
leo derbikio rakstīja: neieniist, tik konstatee faktu...... anrii pietruuka viirishkjiibas atziit, ka bija roka.......
Domāju, ka pēcspēles preses konferencē Anrī atzīs, ka bija roka

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 22:44, pirms 15 gadiem
refresh rakstīja: eSporta un Sportacentrs pokemoni nu varēs no Portugāles ienīšanas pārmesties uz Franciju
Ja tikšanai uz PK jāizmanto tādas metodes, tad nevarētu teikt, ka pati Francijas izlase būtu daudz darījusi, lai augtu cieņa pret to. Man ta nekas, lai viņi spēlē, bet domāju, ka FRA spēlēs PK tiesnešu labvēlība tīri psiholoģisku iesmeslu dēļ nebūs FRA pusē.

     [+] [-]

, 2009-11-18 22:44, pirms 15 gadiem
Meric rakstīja: Psc,tiesnesim acis nav! ;(
Nu galvenais tiesnesis nevarēja no sava skatpunkta to roku redzēt, līnij tiesnes arī nepamanīja, tomēr tur bija daudz cilvēku kas varēja traucēt skatam. Tiesneši ļoti labi notiesāja, šī bija vienīgā kļūda kur viņi diemžēl nevarēja neko padarīt.
Par to lai no 2014. gada čempja būtu video tiesnesis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-18 22:45, pirms 15 gadiem
ansiso rakstīja: Domāju, ka pēcspēles preses konferencē Anrī atzīs, ka bija roka
vinsh to atziis tikai peec gadiem, jo citaadi var izcelties pamatiigs skandaals..........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-11-18 22:45, pirms 15 gadiem
Gunner rakstīja: Nu ko tad vinjam bljin vajadzeeja dariit, paartraukt speeleet un atdot bumbu Givenam?
Pirmkārt jau nespēlēt ar roku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 22:46, pirms 15 gadiem
bēdīgi.. es ceru, ka šajā gadījumā tiks veiktas kādas korekcijas - spēles anulēšana, vārtu anulēšana, ANYTHING, bet šitā tak nevar tikt uz PČ!! tad drīz fūzis pārvērtīsies citos sporta veidos (rokasbumba, volejbols ect.). nudien negribētu būt īru vietā šovakar.. drausmīgi..

     [+] [-]

, 2009-11-18 22:46, pirms 15 gadiem
Gaskoins rakstīja: Jā, godīgums tam tjerī ir svešs jēdziens.
Bet ko viņam vajadzēja darīt, skriet klāt un teikt, ka bija roka? Taču domā līdzi!

     [+] [-]

, 2009-11-18 22:47, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Pirmkārt jau nespēlēt ar roku
tam jau tiesneši domāti lai spēlētu pēc noteikumiem . Kaut vai skrien kā regbijā ja tiesneši neredz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Gunner
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-18 22:48, pirms 15 gadiem
arsenalfan rakstīja: Paklau es jutu liidzi France,jaa piekriitu veids nebij tas labaakais kaa uzvareet,bet kurs gan uzvestos savaadaak, jebkura izlase leekaatu aiz priekiem galu galaa rezultaats ir sasniegts,tas ir futbols kluudaas visi speeleetaaji,tiesnesi,treneri,buus arrii kad franciem nosvilps pa sliktu tici man!!!
Es nelēkātu. Starp citu, ESPN to komentē šādi: In the 103rd minute, a Florient Malouda free-kick found Henry, clearly offside in the first place. He used two clear touches of his hand to control the ball and then pass across the goal for an embarassed-looking William Gallas to nod in. Ireland and manager Giovanni Trapattoni flew into a justified rage. They exit the tournament with their dignity intact, while France, losing finalists in 2006, deserve to be sheepish about their presence in South Africa. Their players - Henry especially - certainly looked so at full-time in Paris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-18 22:49, pirms 15 gadiem
Erviins rakstīja: tam jau tiesneši domāti lai spēlētu pēc noteikumiem . Kaut vai skrien kā regbijā ja tiesneši neredz
Nu sorry, kaut kādam godaprātam taču jābūt. Tātad laukumā drīkst būt bezpriģels, un viss uz tiesneša pleciem? Apdomā, ko raksti.

Ja komanda/spēlētāji ir tik laba, lai vinnētu, tad to var izdarīt arī ar godīgiem līdzekļiem. Ja nevar - lai sēž malā.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-18 22:50, pirms 15 gadiem
njā, ko lai saka. FIFA naudu vajag

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 22:50, pirms 15 gadiem
Gaskoins rakstīja: Par šito numuru Anrī vajadzētu diskvalificēt tāpat kā to čali no Arsenal, kurš daivoja. Lai skatās čempi pa teļuku
Pag, kāpēc uzreiz diskābeli, čalim pa roku atsitas bumba, šis padod pasiņu, nu bet par to uzreiz diskabeli?

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 22:50, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Ja tikšanai uz PK jāizmanto tādas metodes, tad nevarētu teikt, ka pati Francijas izlase būtu daudz darījusi, lai augtu cieņa pret to. Man ta nekas, lai viņi spēlē, bet domāju, ka FRA spēlēs PK tiesnešu labvēlība tīri psiholoģisku iesmeslu dēļ nebūs FRA pusē.
daži tādas metodes izmantoja,lai uzvarētu PK...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 22:50, pirms 15 gadiem
skatos sky sports komentētāju analīzi - šiem tiesneša lēmums tiek izskaidrots tikai kā neredzēšana. ka zi, varbūt tiešām ar vienu galveno tiesnesi nepietiek..

  +3 [+] [-]

, 2009-11-18 22:50, pirms 15 gadiem
Ko tad citu Tjerī bija darīt? Ne jau iet pie tiesneša un teikt, ka roka (pie tam tādā momentā). Tiesnesis nenošvilpa un viss.

Bet tā vai tā man personīgi ir neliela škrobe par to roku. Gribēju, lai Fra tiek, toties ne jau šādi.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 22:51, pirms 15 gadiem
āfrikāņi uzvarēja nogodīgā cīņā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-11-18 22:51, pirms 15 gadiem
Gaskoins rakstīja: Par šito numuru Anrī vajadzētu diskvalificēt tāpat kā to čali no Arsenal, kurš daivoja. Lai skatās čempi pa teļuku
Jaapiebilst, ka to diskvalifikaaciju driiz vien atceela...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-18 22:52, pirms 15 gadiem
totti_roma rakstīja: Es pat nesaprotu tos Franču futbolistus, kas aiz laimes lekaja pa laukumu. Aiz cienas pret iriem vareja vnk noiet no laukuma un pievert mutites ....
+1

     [+] [-]

, 2009-11-18 22:52, pirms 15 gadiem
Vienalga, Francija ir tur, kur tai bija jābūt, objektīvi!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 22:53, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Pirmkārt jau nespēlēt ar roku
Protams, te var pastrīdēties. Neizpētīju vēl sīki atkārtojumu, bet pirmajā brīdī šķita, ka ne jau viņš speciāli izlika roku - vienkārši to neaizvāca (ko arī ātrumā un kustībā nav tik viegli izdarīt). Ko darīt pēc tam - sarežģīts jautājums (lai tas ir uz viņa sirdsapziņas).
Bet lasīt te tik daudz komentāru ar domu, ka uzvarai jebkuri līdzekļi labi (ko tad, skriet pie tiesneša utt.) - ejiet labāk biznesā vai politikā, ne sportā!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-18 22:53, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Nu sorry, kaut kādam godaprātam taču jābūt. Tātad laukumā drīkst būt bezpriģels, un viss uz tiesneša pleciem? Apdomā, ko raksti.

Ja komanda/spēlētāji ir tik laba, lai vinnētu, tad to var izdarīt arī ar godīgiem līdzekļiem. Ja nevar - lai sēž malā.
tu esi tik mīļš

  +2 [+] [-]

, 2009-11-18 22:53, pirms 15 gadiem
refresh rakstīja: daži tādas metodes izmantoja,lai uzvarētu PK...
Ja tas ir par Djego Dieva roku, tad tur arī Benkss lažu nolaida - kā var ļaut sevi pārlēkt spēlētājam, kurš ir vismaz 20 cm īsāks, lai arī spēlē ar roku, vārtsargs taču arī ar rokām var spēlēt. Tur uz augumu pārsvara rēķina vien Benksam to bumbu vajadzēja nocelt.
Arī Djego gājiens nebija sportisks. Bet padomā, cik "izmisis" bija Anrī, ja tas ir jādara, lai vispār TIKTU uz PK.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-18 22:55, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Vienalga, Francija ir tur, kur tai bija jābūt, objektīvi!
objektīvi Francija pēdējā laikā ir pilnīgi nekāda. Tipiska 0-0, 1-0, 1-1 komanda, kas neko nevar, neskatoties, ka viņas spēlētāji spēlē top komandās. Es Francijas izlasi pielīdzinu tai pašai Slovēnijai un teiksim Bosnijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-18 22:56, pirms 15 gadiem
pēc spēles tagad iet tāda kā pēcspēles studija kurā piedalās Arsēns vengers un Lizarazū, žēl ka nesaprotu franču val., bet cik sapratu tie maitas pasmējās par to nožēlojamo tiesneša darbību spēles papildlaikā...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 22:57, pirms 15 gadiem
arsenalfan rakstīja: Veelviens gudrinieks saadas epizodes ir simtiem,kautkaa neatceros,ka kaads buutu piegaajis pie tiesnesa un atzinies!
Nu tieši tā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-18 22:58, pirms 15 gadiem
refresh rakstīja: tu esi tik mīļš
A kas? Man vienkārši līdz kaulam besī visas niršanas, traumu tēlošanas un citas līdzīgas izdarības futbolā.
Vai arī Tu domā, ka laukumā drīkst darīt visu, un spēlētājus par to nedrīkst kritizēt un ka vainīgs jebkurā gadījumā ir tiesnesis, kurš nav redzējis pārkāpumu? Vai tomēr spēlētājs, kurš ir apzināti pārkāpis noteikumus.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-18 22:58, pirms 15 gadiem
nejega rakstīja: Zel,tienesis ievelk finalturnria grandu.fifa jau izdevigak,ak frands spele finalturnira,jo pasaules kauss ta ir liela nauda.Simulanti,kolonisti4 portugali tika,kolonisti francuzi tika,maza Slovenija tika un ekseiropas cempioni grieki ari.nu ko veiksmi finalturnira!
nejeega.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-18 23:00, pirms 15 gadiem
Viela pārdomām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-18 23:01, pirms 15 gadiem
A pag, bet nu ja Anri pieietu pie soģa un teiktu, ka nav jāskaita, bet tāpat paliktu tāpat, jo tikai soģis ir tiesīgs lemt, bija vai nebija vārti!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 23:01, pirms 15 gadiem
Gunner rakstīja: AA, taatad tagad paliekam pie taa, ka vinjam bija jaaapseezhas uz zaalaaja un jaasaak raudaat?
Nee nu cirks vienkaarshi...
Es jau teicu, ko sagaidu no futbola - pirmkārt, lai to nespēlētu ar rokām.

  +4 [+] [-]

, 2009-11-18 23:02, pirms 15 gadiem
arsenalfan rakstīja: Veelviens gudrinieks saadas epizodes ir simtiem,kautkaa neatceros,ka kaads buutu piegaajis pie tiesnesa un atzinies!
Sveiks, "gudriniek"! Ir jau arī godīgi futbolisti pasaulē, neatkarīgi no tā, vai tu to atceries vai neatceries. Piemēram: youtube.com: YouTube
- Fair Play! Player REFUSES penalty!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-18 23:03, pirms 15 gadiem
tas ir PISEC ! jāvāc paraksti un jāsūta uz fifa, lai pārspēlē un melno gaili dikvalificē!!!

  -3 [+] [-]

, 2009-11-18 23:04, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: A kas? Man vienkārši līdz kaulam besī visas niršanas, traumu tēlošanas un citas līdzīgas izdarības futbolā.
Vai arī Tu domā, ka laukumā drīkst darīt visu, un spēlētājus par to nedrīkst kritizēt un ka vainīgs jebkurā gadījumā ir tiesnesis, kurš nav redzējis pārkāpumu? Vai tomēr spēlētājs, kurš ir apzināti pārkāpis noteikumus.
Anrī jau nu tur galīgi nespēlēja apzināti ar roku. Vienkārši neveiksmīgi nedaudz pieskārās ar roku bumbai pēc inerces

  -3 [+] [-]

, 2009-11-18 23:04, pirms 15 gadiem
balts rakstīja: tas ir PISEC ! jāvāc paraksti un jāsūta uz fifa, lai pārspēlē un melno gaili dikvalificē!!!
Tach nerunaa par savu gailiiti publiski...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 23:05, pirms 15 gadiem
čoržovs rakstīja: Sveiks, "gudriniek"! Ir jau arī godīgi futbolisti pasaulē, neatkarīgi no tā, vai tu to atceries vai neatceries. Piemēram: http://www.youtube.com/watch?v=mw6MYwokbhU
vot ko līdzīgu vajadzēja izdarīt Henry...

     [+] [-]

, 2009-11-18 23:06, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: A kas? Man vienkārši līdz kaulam besī visas niršanas, traumu tēlošanas un citas līdzīgas izdarības futbolā.
Vai arī Tu domā, ka laukumā drīkst darīt visu, un spēlētājus par to nedrīkst kritizēt un ka vainīgs jebkurā gadījumā ir tiesnesis, kurš nav redzējis pārkāpumu? Vai tomēr spēlētājs, kurš ir apzināti pārkāpis noteikumus.
žēl,ka tev nav maģiskais ierocis,savādāk es nezinu kā ar to cīnīties

  -1 [+] [-]

, 2009-11-18 23:06, pirms 15 gadiem
Lieliski, ka Francija tika tālāk, tomēr gols nebija godīgs. Domāju, ka būs liels skandāls un, ka tik nesanāk pārspēle.

     [+] [-]

, 2009-11-18 23:08, pirms 15 gadiem
arsenalfan rakstīja: Starp citu ja pamaniiji Anrii arii neleekaaja un iipasi labi nejutaas,bet taads ir fuuzis soreiz veiksme uzsmaidiija france,naakamreiz buus kaadam citam un atkal mees te komenteesim pilnaa sparaa!!!Varbuut es ar neleekaatu nezinu,bet ne jau pa mums ietruna!!!
OK, piekrītu. Pirmajā brīdī emocijas ņem virsroku. Patiesībā jau Anrī daudz pārmest nevar. Vienkārši žēl, ka franči ŠĀDI tiek uz PČ.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-18 23:10, pirms 15 gadiem
refresh rakstīja: žēl,ka tev nav maģiskais ierocis,savādāk es nezinu kā ar to cīnīties
Sorry, nesapratu humoru. Tipa man tagad būtu jājūtas vainīgam, ka man besī nesportiska spēle?
Un uz manu jautājumu Tu arī neatbildēji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 23:11, pirms 15 gadiem
futbols jau krietnu laiku atpakaļ zaudējis ''sportiskuma'' un ''godīguma'' statusu... žēl.

Šī uzvara Francijai play-off kārtā pievilks skrūves. Nekas nepaliek nesodīts

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 23:12, pirms 15 gadiem
tracymc rakstīja: AA un atceresimies faktu, ka shitaa roka nozimeja apmeram tik daudz, kaa tas, ka sodien parmizu pari balkona margai, bet Maradonna tak ar roku iesita uzvaras golu PC finalaa ( a vins gn skaitaas visu labu labakais???!!!!). Dieva del tas ir sports uzvari kaa vari, ja nevari tad kaa maki!
1/4 finālā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-18 23:13, pirms 15 gadiem
Zidane The Best rakstīja: ....viņam tas gadijās nejauši!!
Paskaties video! un paskaties , kur skatijaas anrii kad netisham nospeleja ar roku!!!!
Es vairākas reizes apskatīju kadrus ap 24. sekundi video, un tur ļoti skaidri var redzēt, ka anrī skatījās tieši uz savu roku, kura "inerces dēļ" pēkšņi noraustījās bumbas virzienā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-18 23:14, pirms 15 gadiem
Lielvalsts ! Ko ta mēs vel čīkstam , par tiesāšanu pret LV ?

P.S. FIFA gribēja Franciju redzēt finālā

     [+] [-]

, 2009-11-18 23:15, pirms 15 gadiem
ansiso rakstīja: Anrī jau nu tur galīgi nespēlēja apzināti ar roku. Vienkārši neveiksmīgi nedaudz pieskārās ar roku bumbai pēc inerces
jāpiekrīt

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 23:15, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Sorry, nesapratu humoru. Tipa man tagad būtu jājūtas vainīgam, ka man besī nesportiska spēle?
Un uz manu jautājumu Tu arī neatbildēji.
vienīgais,ko es gribu pateik,kā jau minēja viens-žēl,ka Francija tādā veidā tika.Par šīm visām simulēšanām,raumas tēlošanām un spēlēm ar roku var diskutēt gadiem es par to neiespringstu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-18 23:18, pirms 15 gadiem
Francija agraak baigi patika,bet deelj trenera taa ir mainiijusies uz slikto pusi un neraada to iespaidiigo sniegumu,ko agraak,taa vien liekas,ka Pasaules Kausa finaalturniiraa vinji izgaaziisies

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 23:21, pirms 15 gadiem
Nu, vienkārši ir jāmaina noteikumi- jāievieš videoatkārtojums, pēc kura tiesnesis nosaka, bija vai nebija roka, kāja, gols....utt!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-18 23:22, pirms 15 gadiem
es arī no 64 rakursiem un 14 stūriem apskatijos to momentu nu huj viņ zin vai viņs apzināti spēlēja,lai gan jāatzīst pieturēja pēdējā brīdī viņs meistarīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-18 23:22, pirms 15 gadiem
refresh rakstīja: vienīgais,ko es gribu pateik,kā jau minēja viens-žēl,ka Francija tādā veidā tika.Par šīm visām simulēšanām,raumas tēlošanām un spēlēm ar roku var diskutēt gadiem es par to neiespringstu.
Man jau dzīve ar to nebeidzas, ka Francija tā ir tikusi. Tā arī tagad ir vēsture, nu var gaidīt PK.
Es arī netaisos sākt kaut kādu krusta karu ar visu to, bet futbolā pēdējā laikā ir baigi daudz aktiermākslas un strīdīgu momentu (tāpēc jau ir tik daudz par ko runāt), ka pats futbols paliek otrā plānā, par to arī škrobe. Lai nu paliek.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 23:23, pirms 15 gadiem
Nu uzradies vēl cienīgāks Maradonas aizstājējs... Tpfu!
Šī mača iznākums - zem katras kritikas... Te jau īriem jādomā par apelāciju, tikai no tā jau tāpat nekādas jēgas - visi jau Franciju tur redzēt grib. Bija prieks par slovēņu uzvaru, bet nu īru patiešām žēl...

  +3 [+] [-]

, 2009-11-18 23:23, pirms 15 gadiem
Nezeligi Iri tika piekasti....... Busss skandals ta tak nevar atstat....
musejie Iri tak ........

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 23:24, pirms 15 gadiem
nerevar rakstīja: Es vairākas reizes apskatīju kadrus ap 24. sekundi video, un tur ļoti skaidri var redzēt, ka anrī skatījās tieši uz savu roku, kura "inerces dēļ" pēkšņi noraustījās bumbas virzienā...
ta grūti saprast, bet nu laikam jau tagad jāpiekrīt tev. tajā 24. sekundē tiešām var redzēt, ka viņš roku speciāli pielika, lai bumba atsistos viņam izdevīgāk.

     [+] [-]

, 2009-11-18 23:24, pirms 15 gadiem
mitins rakstīja: Interseanti ko sie visi teiktu ja kaads no musejiem Verpitis piemeram taada speele ar roku iesistu golu?????
Droši vien to pašu - žēl, ka tieši tādā veidā tika.
Par pašu tikšanu jau visdrīzāk priecātos.

  +8 [+] [-]

, 2009-11-18 23:25, pirms 15 gadiem
Barca7 rakstīja: ta grūti saprast, bet nu laikam jau tagad jāpiekrīt tev. tajā 24. sekundē tiešām var redzēt, ka viņš roku speciāli pielika, lai bumba atsistos viņam izdevīgāk.
Uztaisīju screenshot, spriediet paši - tīšām vai netīšām.
';

  -3 [+] [-]

, 2009-11-18 23:25, pirms 15 gadiem
zoro rakstīja: Nezeligi Iri tika piekasti....... Busss skandals ta tak nevar atstat....
musejie Iri tak ........
uz laukuma mūsējie arī, ja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-18 23:26, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Man jau dzīve ar to nebeidzas, ka Francija tā ir tikusi. Tā arī tagad ir vēsture, nu var gaidīt PK.
Es arī netaisos sākt kaut kādu krusta karu ar visu to, bet futbolā pēdējā laikā ir baigi daudz aktiermākslas un strīdīgu momentu (tāpēc jau ir tik daudz par ko runāt), ka pats futbols paliek otrā plānā, par to arī škrobe. Lai nu paliek.
kad pret manu mīļako komandu notiek kkas tāds(nu kaut vai Rūnija simulācija) tad es arī esmu dusmīgs,bet saprotu,ka pret to sērgu pagaidām nav saražota antiviela

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 23:27, pirms 15 gadiem
Vajadzētu Anrī aizliegt spēlēt nākamgad Pasaules kausā. Čalis nav pelnījis.

     [+] [-]

, 2009-11-18 23:28, pirms 15 gadiem
Njaa pretigi palicis skattities futbolu... zeel irija Tiesnesi.. Should have gone to specsavers

     [+] [-]

, 2009-11-18 23:29, pirms 15 gadiem
Smiekliigi Shos Visu Komentaarus Lasiit!

Piekriitu,Ka Roka Bija Vnk Aciimredzma(briinos kaa liinijtiesnesis to neredzeeja),Bet Peec Nospeeleetaam 100min Un Kad Svara Kausi Uz Katru Komandu Ir Vienaadi,Uzvareet Gribeetos Jebkuram Visiem Iespeejamajiem Veidiem!

Bet Jaasaka Godiigi-Francijai Daudz Kas Jaamaina Speeles Stilaa Utt.! Ar Shaadu Speeli Jums Tur Nebuus Ko Dariit!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-18 23:29, pirms 15 gadiem
Kāds franču fans no Eurosport čata:
I am french ans supporting­ my team since I can understand what football is but­ tonight I feel ashamed. WE DO NOT DESERVE TO GO IN SA­ AT ALL. Irish team was much better than us and­ deserved so much than us. We were very lucky at the­ first game and tonight we were cheaters. We've been­ eaten by the irish team on those two game.
I am truly­ sorry guys.

  -4 [+] [-]

, 2009-11-18 23:32, pirms 15 gadiem
Respektēju pašatdevi, nevajag teikt ka arī Anrī nerisķēja, ja tiktu pamanīts viņš momentāli tiktu noraidīts ar sarkano plāksteri, bet te risks atmaksājās. Tas tikai pierāda to cik viņš pašaizliedzīgi cīnijās.

Atceramies arī Maradonnu, viņu par to nesodīja, tieši otrādi slavēja, kapēc tad te vajadzētu būt savādāk ? !

pašsaprotami savā ziņā arī Īru nedaudz žēl, neapskaužu viņus. Bet tāds nu ir tas sports ka viens vienīgs soģis izšķir pusi no spēles, ja ne vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-18 23:32, pirms 15 gadiem
refresh rakstīja: kad pret manu mīļako komandu notiek kkas tāds(nu kaut vai Rūnija simulācija) tad es arī esmu dusmīgs,bet saprotu,ka pret to sērgu pagaidām nav saražota antiviela
Videoatkārtojumi varbūt, bet citādi par to var runāt un runāt, bet nekas no tā nemainās. Nav ko iespringt, tur Tev taisnība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-11-18 23:34, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Ak tad Anrī nav vainīgs, jo viņam "tā sanāca"? Tad jau šmaukties ir pareizi, galvenais, ka tiesnesis neredz?
nevienā citā spēlē jau tas nav redzēts, ka kāds šmaucās, Anrī to izdomāja un ja tev būtu gadījies ar roku atdot piespēli, kas ievestu tavu team PK, es gribētu redzēt kādu seju tu taisītu

  +3 [+] [-]

, 2009-11-18 23:34, pirms 15 gadiem
Blin tagad naak atminaa Ovrebo, ****** !!!

     [+] [-]

, 2009-11-18 23:40, pirms 15 gadiem
reinisb rakstīja: anri pilnīgs lohs. francija nebija pelnījusi tikt.
Cik tev gadi puika?

Par otro teikumu gan tev piekrītu, drīzāk jau Īrija vairāk bija pelnījusi.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-18 23:41, pirms 15 gadiem
Tur jau varēja iedot "nesta bumba"

     [+] [-]

, 2009-11-18 23:44, pirms 15 gadiem
Protams, ka tiesnesis neko ''neredzēja''...
futbola pretīgās aizkulišu cīņas biznesa interesēs Sāk jau apnikt šitie futbola lielvalstu blati un pietiesāšana

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 23:48, pirms 15 gadiem
Demar's rakstīja: Protams, ka tiesnesis neko ''neredzēja''...
futbola pretīgās aizkulišu cīņas biznesa interesēs Sāk jau apnikt šitie futbola lielvalstu blati un pietiesāšana
tieši tā tik atklāti kā Inter uzpērk tiesnešos nekur nav manīts

     [+] [-]

, 2009-11-18 23:50, pirms 15 gadiem
ja nebūtu gols, tad neviens vairs tai rokai nebūtu pievērsis uzmanību. bet nu... labākais moments spēlē bija, kad Bartezu ar Zizū parādīja. tādēļ jau vien bija jāskatās šī spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-18 23:52, pirms 15 gadiem
Flash-Kresh rakstīja: tieši tā tik atklāti kā Inter uzpērk tiesnešos nekur nav manīts

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 23:53, pirms 15 gadiem
Nav jau arī teikts, ka īri tiktu. Varbūt pat pendelēs uzvarētu tie paši francūži?

  +3 [+] [-]

, 2009-11-18 23:55, pirms 15 gadiem
īsts niggeru gols!!
super tagad velviena afrikas izlase piedalisies PČ!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-18 23:55, pirms 15 gadiem
Barca7 rakstīja:
kā Čārlezam Pajolam iet Barcelonā?

  +5 [+] [-]

, 2009-11-19 00:02, pirms 15 gadiem
Pareizi Trapatoni paliigs Marko Tardelli peecspeeles intervijaa teica: Tiesnesim vajadzeeja vienkaarshi pieiet pie T.Henry un pajautaat: vai tu nospeeleeji ar roku? Diez vai francuuzim pietiktu nekauniibas to noliegt...

  +8 [+] [-]

, 2009-11-19 00:11, pirms 15 gadiem
kad rakstīju, ka esmu par Īriju, tad visi man salika mīnusiņus..

  -2 [+] [-]

, 2009-11-19 00:36, pirms 15 gadiem
Flash-Kresh rakstīja: tieši tā tik atklāti kā Inter uzpērk tiesnešos nekur nav manīts
a ha Jebkurā gadijumā Inter to dara profesionālāk, nekā Juve, ACM utt

     [+] [-]

, 2009-11-19 00:37, pirms 15 gadiem
ne jau anrī vainīgs, bet tiesnesis

  +4 [+] [-]

, 2009-11-19 00:52, pirms 15 gadiem
Ko te visi lamājas, anrī tikai izpildīja savu uzbrucēja darbu, tas ka tiesnesim karje sabojāta un ir ieguvis ļoti daudz ienaidniekus tas jau uz viņa sirdsapziņas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-19 02:09, pirms 15 gadiem
Mjā, skumji ka tā. Es domāju spēli ar roku.
Būtu īri realizējuši savas lieliskās iespējas, nekas Francijai nepalīdzētu. Bet tālāk tika veiksmīgākais un tas ir jāpieņem.
Gan jau Domeneks tā pat lidos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-19 03:42, pirms 15 gadiem
Žēl Īriju. OK, Francija gūtu vārtus vēl godīgā ceļā, bet Anrī!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-11-19 05:23, pirms 15 gadiem
Vienkārši pretīgi skatīTies tagad uz Franciju, jo , ja ar roku nospēlētu kaut kāds letiņu puika,uzreiz dzeltenā par tīšu spēli ar roku!!

Nu nav viņš nekāds Maradona!!!! nav!!!

     [+] [-]

, 2009-11-19 05:33, pirms 15 gadiem
biju par īriju

  +1 [+] [-]

, 2009-11-19 06:05, pirms 15 gadiem
Kad beidzot ieviesīs videotiesnesi?

  +2 [+] [-]

, 2009-11-19 06:27, pirms 15 gadiem
ej tu nost! kā var tādus vārtus ieskaitīt!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-19 07:03, pirms 15 gadiem
Biju neitrāls skatītājs, bet šāda komandas uzvara ir negods visai valstij, fančiem pašiem vajadzētu pieteikt pārspēli, lai atgūtu savu reputāciju.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-19 07:07, pirms 15 gadiem
MALADČI! Par lielu Franciju!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-19 07:11, pirms 15 gadiem
Nezinu tiešām, vai tādam normālam spēlētājam kā Anrī bija vērts tā gola dēļ uzlikt sev zīmogu uz visu atlikušo dzīvi. Viens mirklis - izvēle: "fair play varonis" vai "mēsls". Tobrīd jau vēl bija neizšķirts, neko nevarēja zināt.
Francija ar negodu brauc uz Āfriku.

     [+] [-]

, 2009-11-19 07:18, pirms 15 gadiem
Arī tiesneši ir cilvēki, viņiem jāpieņem lēmums uzreiz. Bet žēl.

     [+] [-]

, 2009-11-19 07:23, pirms 15 gadiem
Varbut tiesnesis neredzeja bet kapec franciju joprojam trene domeneks man vins riebjas

  +1 [+] [-]

, 2009-11-19 07:23, pirms 15 gadiem
jipii rakstīja: nedod Dievs no Tjerī vēl kādreiz dzirdēt vārdus: "my game is fair play"
runā vienu bet dara citu.
pēdējā laika futbols pierāda ka tomēr lai cik ļoti negribētos, vajadzīgi videoatkārtojumi šādās epizodēs, kur komanda pieprasītu.
Ballon gols liverpūlē, gols ko neieskaita, kad bumba atsitoties pret tīklu izlec no vārtiem, tagad šī rokā, viss šis, tik izšķirošos brīžos.

  -4 [+] [-]

, 2009-11-19 07:27, pirms 15 gadiem
Jee paldies rokai
Go Go France!!!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-11-19 07:29, pirms 15 gadiem
ElvisNBA rakstīja: Ja durak.gribetu redzet kas butu,ja mes butu Francijas vietaa..un Verpakovskis pedeja bridi nospeletu ta ar roku,un piespeletu komandas biedram un gutu vaartus,un mes dotos uz DĀR....ta gan,i tev i visiem jums parejiem dirsejiem muets butu ciet..jo galvenais ka mes tiktu....

ari tiesnesis chali ir tikai cilveeks...un ko vinam blin darit,ja vins neko pilnigi tur neredzeeja...
un Anrī arī acīmredzami bij,ka nedarija to speciali...un teikt ka tas ir vienigais veids kaa vini vareja tikt uz PČ ir ari debili..jo ta ir loti augstas klases komanda ar loti augstas klases meistariem sastāvā...
tā kā domājat ko runājat..
tagad visi baigi pret FRANČIEM...

SMIEKLI PAR JUMS NĀK...
Ždu jūsu visus mīnusus,par patiesības atklāšanu
ja viņš neko neredzēja, tad nu viņš nav īstajā vietā, var iet lasīt ābolus, bet tur arī ir jābūt ar acīm vaļā!
Ja būtu ar verpi tā kā bija, es neteiktu ka bij pareizi, es vienkārši teiktu ka mums paveicās un tiesnesis kļūdijās, saprastu pretinieku fanus.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-19 07:34, pirms 15 gadiem
Kas tik futbola pasaulē nenotiek!

Diemžēl Anrī neieies futbola vēsturē kā iegāja Maradona!
Anrī situācijā viņš bumbu apstādināja ar rokas palīdzību, lai piespēlētu tālāk uz brīvo Gallasu, bet Diego iesita pa taisno vārtos.
Un tolaik ARG - ENG spēles nozīme bija vairāk politiska.
Tad jau Trezegē gols pret Horvātiem EURO 2004, kur viņš ar roku atklāti apstādināja ātri lidojošo piespēli un uzreiz ar vienu pieskārienu iesita golu, ir daudz negodīgāks.
Pirms nebūs ieviesti videoatkārtojumi, šādas spēles gadīsies visai bieži. Bet ir liels BET - ja pēc katras sadursmes vai incidenta soģis skries skatīties video, tad katra spēle ilgs stundas četras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-19 07:46, pirms 15 gadiem
njā tieši tāpēc daudziem nepatīk futbols , dēļ daudziem apstrīdamiem noteikumiem , un milzīgā teātra.

  +4 [+] [-]

, 2009-11-19 07:48, pirms 15 gadiem
Diemžēl, lielā biznesa industrija un godīgs sports ļoti bieži neiet vienā virzienā. šis bija tik līdzīgi tam, kas notika pret Latvijas izlasi svarīgākajās spēlēs ar Šveici un, protams, pendele pret Grieķiju. Katrā ziņā ar šo štelli gan pats Henry, gan Francijas izlases kopumā vairs nav un nebūs tie, par kuriem fanošu.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-19 07:52, pirms 15 gadiem
Zidane The Best rakstīja: Bet tieši tā!
Futbolā nevajag ieviest nekādus video atkartojumus!!!
Nu šis jau ir tas gadījums, kas kārtējo reizi pierāda, ka vajag.
Un nemaz tur nav jāpagarina mačs līdz 4 stundām. Piemēram, var skatīt ne katru šaubīgo momentu, bet katrai komandai piešķirt normētu atkārtojumu skaitu, ko var pieprasīt kapteinis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-11-19 07:57, pirms 15 gadiem
Īri jau ar paši vainīgi ka netiek, būtu paši iesituši, kaut ar rokas palīdzību!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-19 07:58, pirms 15 gadiem
Zidane The Best rakstīja: bet vai šādā veidā netiek sabojāti futbola pamati???
Spēle ar roku ir tas pats kas jebkurš sods parkapums aizmugure utt - futbola noteikumi jau ir uzrakstīti un tos nav jamaina!
Futbols attīstās tādā virzienā, ka ir daudz vairāk strīdīgu situāciju tieši spēlētāju negodīguma dēļ.
Attīstās arī vide, kur spēlē futbolu. Lai kaut cik atjaunotu godīgumu, ir jāiet līdzi laikam un jāizmanto mūsdienās pieejamās iespējas - tehnoloģijas. Citos sporta veidos jau arī videoatkārtojumi nav no pašiem pirmsākumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-11-19 08:00, pirms 15 gadiem
sāksim ar to ,ka tur sakumā netika fiksēta aizmugure un viss tas bija ne futbolam par labu ne tādai izlasei kā Francija arī godu nedara..........tapēc video tiesnesi un punkts.

  +5 [+] [-]

, 2009-11-19 08:10, pirms 15 gadiem
Juus vispaar ieveerojaat, ka pirms rokas tur arii aizmugure bija??

  -1 [+] [-]

, 2009-11-19 08:19, pirms 15 gadiem
Seit paradas lielvalstu palidzibas roka!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-19 08:19, pirms 15 gadiem
snamor rakstīja: Juus vispaar ieveerojaat, ka pirms rokas tur arii aizmugure bija??
Ari fakts!

 +11 [+] [-]

, 2009-11-19 08:49, pirms 15 gadiem
Kāpēc mazo valstu bloks nevarētu apvienot spēkus un iesniegt protestu FIFA ? Tas vairs anv normāli, kad kāda maza valsts tiekas ar lielāku uzreiz tiesneši kaut ko izšķirošu "neredz" tad varbūt vispār neveikt nekādu izspēles turnīru un uzreiz noteikt, ka uz PČ tiek tās valstis kurām jātiek, bet pārējās ~8 ceļazīmes sadala pārējās valstis. Pietaupītu mazajām valstīm nervus. Pretīgais FIFA un UEFA, mūs noraka, tagad arī īrus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-19 09:26, pirms 15 gadiem
Viens cilvēks no miljona būtu atzinies ,ka tur ir roka un noteikti tas nebūtu neviens no esporta lietotājiem , kuri tagad anrī sauc par lohu.Tajā brīdī tu pat vari neaizdomāties ,ka tev trāpija pa roku.
Kas notiktu ,ja Franči netiktu dēļ tā ,ka anrī būtu pateicis ,ka viņam bija roka? Frančiem viņš būtu nodevējs.Takā nejau viss ir tik vienkārši ,ka uzreiz var visus saukt par gaiļiem , bet nu tie jau ir latvieši.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-19 09:33, pirms 15 gadiem
Uz zemes nav taisnibas....duurej tik speeks!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-19 10:01, pirms 15 gadiem
Āfrika rullē, sasperjods. Savās mājās, ar roku spēlēdami, būs finālā. Nebrīnīšos nemaz.

     [+] [-]

, 2009-11-19 10:03, pirms 15 gadiem
Kaarteejie divi domugraudi:
1) Anrii nav pelniijis braukt uz chempionaatu - jaa, kaa tad! Komandas kapteinis un nav pelniijis...
2) FIFA veeleejaas Franciju finaalturniiraa - ja tik ljoti to gribeeja, tad kaada joda peec neiedeva pendeli Anelkam otrajaa vai Evram pirmajaa speelee? Abaas speeleetaaji nodaivoja (peec tiesnesha leemuma) un nekas netika iedots. Bet izskatiijaas pietiekami ticami, lai, ja gribeetu kaadu kkur pavilkt, iedotu taas divas pendeles un izniicinaatu iirus....

So.... kaadas veel te probleemas?

     [+] [-]

, 2009-11-19 10:10, pirms 15 gadiem
+ veel bija aizmugure

     [+] [-]

, 2009-11-19 10:19, pirms 15 gadiem
Kapec anri ir lo*s, ja tiesnesis ir akls

  -1 [+] [-]

, 2009-11-19 10:29, pirms 15 gadiem
Atkal varam redzēt šeit lielāko daļu ekspertu pēdiņās,kuriem droši vien nav vairāk par 14 gadiem,kādā sakara tad Anrī ir lohs?Lohs ir tiesnesis un visa vaina un atbildība ir jāuzņemās tiesnesim un nav ko te vainot futbolistus.Futbolisti cīnās un mēdz gadīties visādi,priekš tam ir arī domāti tiesneši.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-19 10:38, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: + veel bija aizmugure
Nu izskatās,ka tu futbolā esi tikpat liels eksperts ,cik basketbolā,varbūt sākumā iemācies futbola noteikumus,vai izšņauc acis,tas,ka Anrī saņēma piespēli aizmugurē būdams,nenozīmē,ka viņš bija aizmugurē piespēles brīdī.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-19 10:45, pirms 15 gadiem
un tiesi taadeelj futbolaa kaa hokjii ir vajadziiga video noveerosana...kas to tik gruuti noorganizeet,nav jau peec katra paarkapume,bet kur tiek guuti goli....

     [+] [-]

, 2009-11-19 10:46, pirms 15 gadiem
pipars555 rakstīja: Nu izskatās,ka tu futbolā esi tikpat liels eksperts ,cik basketbolā,varbūt sākumā iemācies futbola noteikumus,vai izšņauc acis,tas,ka Anrī saņēma piespēli aizmugurē būdams,nenozīmē,ka viņš bija aizmugurē piespēles brīdī.
tu paskaties pats!
tur viens cits chalis bija aizmuguree,un kad anrii sanjeema bumbu vinsh bija 1 metru attaalumaa! taadas aizmurgures ir jaasvilp. kaut arii taa bija pasiivaa,bet vinjam bumba nolidoja gar pashu galvu,taatad aizmugure. tas pie kaajas,ka vinsjh nepieskaaraas!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-19 10:50, pirms 15 gadiem
timoty rakstīja: nozhelojams veids kaa kvalificeties
PFFFF jūs esat muļķi . nez ko visi paši darītu tādā spēlē kad netīšām nospēlētu ar roku un to tiesnesis neredzētu un tava izlase gūtu vārtus . Neuzskatu to par nožēlojamu veidu no Franču puses , bet par smagu tiesneša kļūdu .

     [+] [-]

, 2009-11-19 10:56, pirms 15 gadiem
Hellrevenger rakstīja: tu paskaties pats!
tur viens cits chalis bija aizmuguree,un kad anrii sanjeema bumbu vinsh bija 1 metru attaalumaa! taadas aizmurgures ir jaasvilp. kaut arii taa bija pasiivaa,bet vinjam bumba nolidoja gar pashu galvu,taatad aizmugure. tas pie kaajas,ka vinsjh nepieskaaraas!
Kopsh kuriem laikiem futbola noteikumos pastaav taads jeedziens "pie kaajas"? Lai noteikumi izskatiitos, kaa man izdeviigaak liekas, pie kaajas to un shito no (iistajiem) noteikumiem?
Skilachi bija pasiivajaa aizmuguree, Anrii taadaa nebija... Anrii sanjeema piespeeli, taa kaa viss kaartiibaa!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-19 11:44, pirms 15 gadiem
Tjerī Anrī ir un paliek mans mīļākais spēlētājs. Nevaru iedomāties nevienu futbolistu, kurš spēles karstumā šādā brīdī skrietu pie tiesneša...

     [+] [-]

, 2009-11-19 12:09, pirms 15 gadiem
1. Video tiesnesis futbolā būtu ļoti noderīgs. Un visticamāk līdzīgi kā tenisā, kad komandas kapteinis var pieprasīt atkārtojumu teiksim 3-5 reizes spēlē.
2. No vienas puses žēl īru, bet ja godīgi vēl vairāk žēl francūžu, ne jau tikai tās rokas dēļ, bet arī tāpēc, ka Platīni (UEFA prezidents), tagad ir divdomīgā situācijā. No vienas puses ievēlēts ar mazo valstu atbalstu, bet no otras tiesneša kļūda palīdz viņa valsts izlasei izšķirošās spēles papildlaikā.

Starp citu šur tur ir fiksēti gadījumi, kad tiesneši divdomīgās situācijās labāk fiksē neesošu sodu, nekā "pareizu" situāciju. šeit notika pretējais.

     [+] [-]

, 2009-11-19 12:12, pirms 15 gadiem
Un visiem tiem, kas te runā par pašivo aizmuguri... Ja bumba lido tieši spēlētāja, kurš atrodas pasīvājā aizmugurē virzienā, tad aizmugure tiek fiksēta.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-19 12:15, pirms 15 gadiem
haa2o rakstīja: psc, Domeneks peec speeles bija tik laimiigs, ka varetu padomaat, vinjsh tiko Pasaules Kausaa ievedis nevis Franciju, bet gan kaut kaadu pudurvalstinju.

Anrii - lo*s! Disrespect tam gailim
vot pasaki Anrī to acīs redzēs vai būtu dūša! visi tie nodirsēji, b** jūs netā drosmi sarijušies visi??

  -2 [+] [-]

, 2009-11-19 12:44, pirms 15 gadiem
Ko Jus te pikstat,taa ir tikai speele
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-19 13:47, pirms 15 gadiem
Uz DAR pelnijushi bij braukt IRI, ja Anri preteklis

  -2 [+] [-]

, 2009-11-19 13:55, pirms 15 gadiem
tas viņiem neko nelīdz ka viņiem pasaka jūs īri bijāt pelnījuši. Tika Francija un tas ir galvenais. Psc., man prikalivajet kāds visiem te sašutums par šo īru neveiksmi, tagad jau laikam līdz mūža galam nīdīsiet Franciju un Anrī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-19 14:22, pirms 15 gadiem
Gribētos dzirdēt ko saka pats Anrī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-19 14:35, pirms 15 gadiem
visvaldis clinstons rakstīja: Gribētos dzirdēt ko saka pats Anrī!
youtube.com: YouTube
- Thierry Henry Handball Vs ...

     [+] [-]

, 2009-11-19 14:39, pirms 15 gadiem
pipars2323 rakstīja: Anrī uz visiem laikiem ieies vēturē kā viens no lielākajiem "žuļjo" futbola vēsturē un tici Man,to pieminēs ikreiz,kad būs runa par Francijas futbolu,nez ko Tu teiktu,ja tik pat rupji apjātu Tevi kādā jomā?
Vinjs ieies (patiesiibu sakot, jau ir iegaajis) veesturee, kaa viens no visu laiku izcilaakajiem uzbruceejiem, kaads jebkad ir speeleejis!
Shii sporta veida legjenda un piemeers visiem, ne tikai ar to, ko izdariijis laukumaa, bet arii aarpus taa!
Un nekaada roka un kviegshana no "sportacentra" paargudro noliceeju puses, sho faktu nemainiis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-19 15:05, pirms 15 gadiem
pats godīgi spēli nerēdzēju, bet noskatoties video, kur Hery spēlē ar roku man palika žēl īru. džeki izliekas un visiem 100% un šitā tev izdara.
es domāju , ka tiesnesi ir normāli sev sabojājis karjeru un tuvakajā laikā uz eiropas skatuves mēs viņu neredzēsim.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-19 15:06, pirms 15 gadiem
Karā visi līdzekļi ir labi un kamēr nav atskanejusi tiesneša svilpe tikmēr kautvai var nest to bummbu rokās.

Anrii turies!

Cik labi redzēt kopā Zidanu ar Fabjēnu Bartesu.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-19 15:14, pirms 15 gadiem
Bet tie, kas te vaino Franciju - jūs neesat korekti, ja Latvijas izlase būtu šādā situācijā, jūs priecātos, ka mēs tiekam tālāk, nevis kritizētu to, ka mūsējie priecājas par tikšanu tālāk. Anrī darīja to, kas viņam jādara, jebkurš cits spēlētājs rīkotos tāpat.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-19 15:15, pirms 15 gadiem
pipars2323 rakstīja: Tu negribētu to pašu pateikt kādam īram sejā,plātīzer?
Droshi! Vinji jau nav tik neapteesti, lai to nesaprastu...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-19 15:16, pirms 15 gadiem
Ir valstis, kuru dalība PČ ienes milzīgu naudu FIFA, un valstis, kuru dalība nes zaudējumus. Tādēļ arī FIFA manipulē ar to, kura valsts kvalificēsies, tadēļ arī videoatkārtojums nekad netiks ieviests. Vienkārši tādi spēles noteikumi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-19 17:42, pirms 15 gadiem
Flash-Kresh rakstīja: kā Čārlezam Pajolam iet Barcelonā?
nezinu tādu, bet ir asociācijas.