Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Savickis: "Šupleram būs mūs jāpārliecina"

Savickis: "Šupleram būs mūs jāpārliecina"
Juliuss Šuplers
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Turpmākās nedēļas laikā treneru nomaiņa "Dinamo" nav paredzēta, vēlamies no trenera dzirdēt, kā viņš redz komandas nākotnes attīstības vīziju," atklāj Rīgas "Dinamo" padomes priekšsēdētāja vietnieks Juris Savickis intervijā laikrakstam "Diena".

"Vēlamies no trenera dzirdēt, kā viņš redz komandas nākotnes attīstības vīziju," Savickis saka, ka kluba vadība tiksies ar galveno treneri Jūliusu Šupleru, lai uzklausītu trenera domas par komandu. KHL šobrīd līdz 11. novembrim ir pārtraukums, bet Rīgas "dinamiešiem" pirmais mačs pēc pauzes gaidāms 12. novembrī, kad izbraukumā mūsējos eksaminēs čempionvienība Kazaņas "Ak Bars".

Savickis esot jau ticies ar Šupleru: "Niansēs negribu iedziļināties, jo tas aizņems daudz laika. Galvenais jautājums, uz kuru no trenera gribam dzirdēt atbildi, - kā viņš redz izeju no pašreizējās situācijas. Viņam mūs ir jāpārliecina, ka rezultāti uzlabosies."

Vaicāts par iespējamo trenera maiņu, Savickis atbildēja: "Domājam arī šajā virzienā, bet pagaidām vēlamies uzklausīt Šupleru." Savickis apstiprināja, ka trenera nomaiņa klubam izmaksātu dārgi, tomēr tas neesot galvenais vilcināšanās iemesls. "Lēmuma izvēlē negribam kļūdīties. Galvenais ir, lai uzlabotos spēle, un apmierināti būtu komandas līdzjutēji."

Izmantotie resursi:
diena.lv

     [+] [-]

, 2009-11-03 13:34, pirms 15 gadiem
M rakstīja: Runaajot par to, kaa Frantisheks Hossa vareetu paliidzeet Latvijas hokejam un Dinamo - es ieteiktu strateegjisku sadarbiibu. Paarguleet ar dazhaam latvieshu meichaam un buus mums peec gadiem 20 savi Mariani un Marseli
kam tu to iesaki? esporta lietotaajiem? nav probleemu! zini, vareeji arii nemaz neieteikt... taapat jau Latvijaa ir gana daudz mazgadiigu "vecaaku", kas nespeej uznjemties atbildiibu par saviem beerniem.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-03 13:36, pirms 15 gadiem
iespējams šupleram japaliek, un tā vietā varētu nopirkt kādu LABU papildinājumu, varbūt es kļūdos!

     [+] [-]

, 2009-11-03 13:37, pirms 15 gadiem
DanY rakstīja: iespējams šupleram japaliek, un tā vietā varētu nopirkt kādu LABU papildinājumu, varbūt es kļūdos!
kaa vetaa?!!!

protams, arvien veel paliek ceriiba, tu varbuut kljuudies!

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-11-03 13:39, pirms 15 gadiem
Turpinam auklēties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-03 13:44, pirms 15 gadiem
Pilnīgi piekrītu par 100%.Vēl varētu piemetināt
1)neprecīzas aizsargu 1.piespēles - parasti kājās(izņemot Ozo)
2)aizsargu iekrišana uzbrukumā,atpakaļ nepagūs,jo lēni un smagi slido(Galviņš,Sorokins,Sweats - viņš gan slido labi,bet mazā auguma dēļ nepagūst atgriezties)
3)aisargu smalkie un mazie augumi,kas liedz gan spēcīgi uzšķelt,gan cīnīties savu vārtu priekšā(iņemot Jēkabu un Ozo)
4)aizsargu mīkstā spēle pie bortiem un bieži nepareizi izvēlētā pozicionālā spēle.
Parasti saka tā,ka labs uzbrukums sākas no labas aizsardzības - te nu jāsaka,ka lielākai daļai mūsu aizsargu ir liels meistarības trūkums.Un te nu rodas jautājums - vai tad hokeja speciālistam Suplera k-gam tas nebija zināms jau pērnajā sezonā?Vai tad viņam šovasar nebija iespēja mūsu aizsargus trennēt un visu šo novērsts?Vai tad viņam nebija iespēju un laika nokomplektēt normālu sastāvu?Šobrīd mums visi aizsargi(izņemot Jēkabu) ir ''uzbrūkošās zvaigznes'' ar neciliem augumiem.Un tas nav tikai Sējēja kompetence.
Ulrihs rakstīja: Nu cmon! Neviens neraksta, ka gaida, ka RD visus graus, bet runa par paradito sniegumu un uzkritoshajam lietam, kas liecina, ka Julis sevi ir izsmelis, proti
1) lideru dzenasana vairakuma un mazakuma, nemot vera, ka vini nav jaunie puikas nekadi. Uz Ozo zhel speles beigas skatities, Nizhivijs ari pedejas speles izskatas paguris. (Shi problema starp citu bija ari pagajushaja gada, kad play-off tas pats Hossa pirmas divas speles knapi kajas vilka, nemaz nerunajot par Elisonu)
2) vartsargu raustisana
3) biezi vien impotenta spelesana aizsardziba ar obligatu slidinasanos lidzi pretiniekam metra attaluma un keksesanu no aizmugures
4) vairakuma mainu regulara mainisana par ko runa ari pasi speletaji (Sveta intervija)
5) komandas (ne)noskanoshana cinai no pirmas lidz pedejai minutei
Tas ir tikai uzkritoshakais.
Protams, ka spele uzlabojusies pedeja laika it ipasi, ja runa par pasatdevi, bet acimredzot ar to ir par maz. Gaidisim partraukumu, bet mac stipras aizdomas, ka sezonas turpinajums bus aptuveni +/- tads pats ka sakums.

  +4 [+] [-]

, 2009-11-03 13:58, pirms 15 gadiem
Man liekas drīzāk vaig noalgot kādu psihologu, lai pastrādā ar spēlētājiem

     [+] [-]

, 2009-11-03 14:00, pirms 15 gadiem
Arī tas ir nepieciešams,bet ar psihologu vien nebūs līdzēts.
angelz rakstīja: Man liekas drīzāk vaig noalgot kādu psihologu, lai pastrādā ar spēlētājiem

     [+] [-]

, 2009-11-03 14:09, pirms 15 gadiem
Celerons rakstīja: Nu beidzat ap.irst Jūli. Gribat kaut kādu pamuļķi, kā Henlons bija Minskā? Ļaujat trenerim strādāt ar komandu, un tas neko nedos, ja nomainīs to, būs vēl sliktāk.
Ja Tu Henlonu nosauc par pamuļķi-tad Tu tiešām daudz ko sajēdz no hokeja...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-03 14:57, pirms 15 gadiem
Manuprāt komandas nākotnes atīstības vīzija ir jāprasa Sējējam kā menedžerim nevis Šupleram. Kādus specus (leģionārus) savāca Sējējs tādi arī rezultāti.Tas viss vairāk izskatās pēc vainas novelšanas.

     [+] [-]

, 2009-11-03 15:04, pirms 15 gadiem
es ceru, ka shuplers un dinamo paarliecinaas!

     [+] [-]

, 2009-11-03 15:04, pirms 15 gadiem
Varbūt nebūtu bijusi tik laba pirmā sezona nevienam neliktos ka ir noticis kaut kas baigi ārkārtējs . Šuplers ir pierādījis ka ar robiem sastāvā var spēlēt un arī salikt ''lielās'' komandas

     [+] [-]

, 2009-11-03 15:12, pirms 15 gadiem
King of Pavians rakstīja: Varbūt nebūtu bijusi tik laba pirmā sezona nevienam neliktos ka ir noticis kaut kas baigi ārkārtējs . Šuplers ir pierādījis ka ar robiem sastāvā var spēlēt un arī salikt ''lielās'' komandas
Gandrīz visas KHL komandas salīdzinot ar pagājušo gadu ir vēl pastiprinājušās,bet RD ir kļuvis manuprāt nedaudz vājāks uz pāris leģionāru rēķina kuriem bija jābūt vismaz galvastiesu pārākiem par vietējiem,bet realitatē viņi pilnīgi ne ar ko nav labāki.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-03 15:15, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Bet reaali - taa jau arii ir - ja visu laiku ir savainoti PAMATSASTAAVA speeleetaaji, viegli nav! Bet tomeer - ar to visu, RD ir pieraadiijis, ka VAR speeleet (uzvarot to pashu SKA - lai gan domaaju, ka otru TAADU uzvaru atkaartot buus LJOTI gruuti). Vairaak sliecos domaat, ka vaina ir speeleetaaju psihologjija, kuri nespeej noskanjoties speeleem (kaa citaadaak izskaidrot sagraaves vienaa periodaa!?). Galvenais jautaajums shobriid NAV NOMEST SHUPLERU, bet gan - KO NJEMT VINJA VIETAA!? Atlaist jau var vienaa setaa, bet kursh buus tas, kursh naaks vinja vietaa un buus labaaks (zinot RD finansiaalo situaaciju)?
Vasiļjevu, Beresņevu, ja ir iespēja kaut tandēmu Vītoliņš-Znaroks, uzskatu ka lettiņu vienību jātrenē lettiņiem, mazais napaleons, lai dodas atpakaļ uz Slovākiju un pieļauju ka šis līgums ar RD viņam ir un būs pats augstākais sasniegums karjerā, nevienam augsta līmeņa klubam viņš nebūs vajadzīgs kā galvenais treneris un, lai beidz tēlot pasaules nabu.

     [+] [-]

, 2009-11-03 15:17, pirms 15 gadiem
sports ir sports un jaamaak arii zaudeet...
varam redzeet kur ir madrides real ar savaam treneru mainjaam katru sezonu un kur piemeram ir man utd kur treneris straadaa 20gadus

     [+] [-]

, 2009-11-03 16:08, pirms 15 gadiem
Jā-vajadzētu vismaz žurnālistiem painteresēties par Znaroka -Vītoliņa viedokli,jo sadzīves apstākļī Balašihā viņiem esot diezgan spartiski-varbūt viņi ar lielāko prieku nāktu uz Rīgu!

     [+] [-]

, 2009-11-03 16:21, pirms 15 gadiem
Pilnigii piekritu!!!! Vajag Znaroku un Vitolinu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-03 16:40, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: Julis noteikti dziedaja veco dziesmu "savainojumi, paris kludas, nav centra speletaja" un "budem rabotatj" un viss ies vecajas sliedes ari vel turpmak.
nau ko piebilst vis jau pateikts

     [+] [-]

, 2009-11-03 16:56, pirms 15 gadiem
Šuplers var izdarīt tik cik var un to mēs redzam. Vīņa līmēnis nav KHL, tāpēc viņa dēļ varbūt atslābstam, bet koncentrējamies uz komandas vadību. Nav pārliecības, ka tā orientējas hokeja telpā. Es arī mīlu hokeju, bet to nopietni uztvert ne varēja, ne var un izskatās nevarēs.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-03 17:18, pirms 15 gadiem
Lai Znaroks ar Vītoliņu nekur nepaliks. Šobrīd, priekš ilgtermiņa attīstibas vajadzīgs profesionals menedzeris un tāda Latvijā nav plus treneris Vorobjovs.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-03 17:33, pirms 15 gadiem
muris rakstīja: Pilnīgi piekrītu par 100%.Vēl varētu piemetināt
1)neprecīzas aizsargu 1.piespēles - parasti kājās(izņemot Ozo)
2)aizsargu iekrišana uzbrukumā,atpakaļ nepagūs,jo lēni un smagi slido(Galviņš,Sorokins,Sweats - viņš gan slido labi,bet mazā auguma dēļ nepagūst atgriezties)
3)aisargu smalkie un mazie augumi,kas liedz gan spēcīgi uzšķelt,gan cīnīties savu vārtu priekšā(iņemot Jēkabu un Ozo)
4)aizsargu mīkstā spēle pie bortiem un bieži nepareizi izvēlētā pozicionālā spēle.
Parasti saka tā,ka labs uzbrukums sākas no labas aizsardzības - te nu jāsaka,ka lielākai daļai mūsu aizsargu ir liels meistarības trūkums.Un te nu rodas jautājums - vai tad hokeja speciālistam Suplera k-gam tas nebija zināms jau pērnajā sezonā?Vai tad viņam šovasar nebija iespēja mūsu aizsargus trennēt un visu šo novērsts?Vai tad viņam nebija iespēju un laika nokomplektēt normālu sastāvu?Šobrīd mums visi aizsargi(izņemot Jēkabu) ir ''uzbrūkošās zvaigznes'' ar neciliem augumiem.Un tas nav tikai Sējēja kompetence.
varētu daudz kam piekrist-vienīgi arī šajā komentārā ir tāda Ozo dievināšana-tieši Ozo visvairāk iekrīt uzbrukumā un nepaspēj atgriezties-var jau strīdēties bet pats regulāri spēles ierakstu un pārskatu un regulāri iekrīt ozo. sandis ir labs kā kapteinis ka suzvelk komandu, mazākumā vairākumā iesākot uzbrukumus, bet aizsardzībā Sandis ir vājš.

     [+] [-]

, 2009-11-03 17:52, pirms 15 gadiem
Nevarētu teikt, ka Sweat nebūtu spēcīgs šķēliens.
+ Kā jau esmu minējusi vairākkārt, Sorokins šajā sezonā ļoti palīdz komandai.

     [+] [-]

, 2009-11-03 17:55, pirms 15 gadiem
Fricex rakstīja: Šuplers var izdarīt tik cik var un to mēs redzam. Vīņa līmēnis nav KHL, tāpēc viņa dēļ varbūt atslābstam, bet koncentrējamies uz komandas vadību. Nav pārliecības, ka tā orientējas hokeja telpā. Es arī mīlu hokeju, bet to nopietni uztvert ne varēja, ne var un izskatās nevarēs.
Tieši to pašu var teikt par daļu vietējo spēlētāju,ka viņu līmenis nav KHL,bet viņi ir komandā.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-03 18:36, pirms 15 gadiem
Tā kā tādas jaunas meitenes!!! "Šupleram būs mūs jāpārliecina"! Labāk uzreiz skaidri un gaiši būtu pateikuši, ka visdrīzākais viņiem vienkārši nav naudas priekš labāka trenera un viss.....

     [+] [-]

, 2009-11-03 19:55, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: Turpinam auklēties.
ne jau ap šupleru ir jāuklējas, ne viņš met golu, bet jādod pendelis bija spēlētājiem šobŗid izskatās reakcija notiek, atliek tikai gaidīt un pie vairākuma strādāt

     [+] [-]

, 2009-11-03 20:11, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Pēdējās divās spēlēs pamatlaikā ielaisti tikai 2 goli un iemesti 5.
A pēdējās 4ās, 5ās, 6ās cik???? Nav svarīgi cik iemesti / ielaisti, svarīgi ir lai katrā spēlē iemesto būtu tikai par 1 vairāk kā ielaisto!

     [+] [-]

, 2009-11-04 07:44, pirms 15 gadiem
muris rakstīja: ...3)aisargu smalkie un mazie augumi,kas liedz gan spēcīgi uzšķelt,gan cīnīties savu vārtu priekšā...

...Un te nu rodas jautājums - vai tad hokeja speciālistam Suplera k-gam tas nebija zināms jau pērnajā sezonā?Vai tad viņam šovasar nebija iespēja mūsu aizsargus trennēt un visu šo novērsts...
Vot šito es redzu pirmoreiz - izrādās, varēja vienkārši uztrenēt Sorokinu uz 1,95m un viss cepurē.

     [+] [-]

, 2009-11-04 20:38, pirms 15 gadiem
Kā nav kompetentu treneru? Man izskatās, ka starp sportacentrs.lv komentētājiem vien kādus 20 varētu atrast... es arī varētu, kaut Jūlim par asistentu, tikai nevajag dot viņam iespējas mani izmest.

Man liekas, ka Jūlim komandā nav iekšējās opozīcijas, kas pasaka acīmredzamo - arī daudzko no tā, ko žurnālisti un sportacentra komentāros pārmaluši jau 100x, bet joprojām Jūlis neņem vērā. Es ticu, ka viņš mūsu komentus nelasa, vabūt faniem vajadzētu stāvēt ar plakātiem:

"Jūli, nelaid mazākumā Ozo!"
"Jūli, nejauc maiņas!"
"Jūli, ušauj Spruktam, Sorokinam un Sotniekam arī profilaksei!"
"Jūli, nerausti Edžu, sūti Pruseku uz bāru, fani uzsauc!"

     [+] [-]

, 2009-11-05 10:08, pirms 15 gadiem
Lai nu kā tur būtu vai nebūtu, ticu, ka Šupleram ir jāpaliek. Ticu, ka Dinamo Rīga saņemsies.