Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Pēc Karsuma trieciena lauzts žoklis 10 vietās

Andrejs Siliņš

Pēc Karsuma trieciena lauzts žoklis 10 vietās
Karsums ietriec apmalē Enstromu
Foto: Scanpix

Zviedrijas valstsvienības hokejistam Tobiasam Enstromam pasaules čempionāts Šveicē beidzies - pēc Mārtiņa Karsuma izdarītā spēka paņēmiena zviedru spēlētājam desmit vietās konstatēts žokļa lūzums.

Pēdējā spēles trešdaļā Karsums uz pārkāpuma robežas no muguras laukuma apmalē ietrieca Enstromu, kurš ar seju atsitās pret apmali, kā rezultātā nokrita uz ledus un ilgu laiku necēlās. Lai arī laukumā tika iznestas arī nestuves, Enstroms tomēr pats saviem spēkiem spēja atstāt laukumu, bet no mutes nepārtraukti turpināja tecēt asinis. Rentgenā konstatēts žokļa lūzums desmit vietās, un pilnīgi skaidrs, ka šajā čempionātā zviedrs vairs nespēlēs. Tāpat Enstromam konstatēts arī galvas smadzeņu satricinājums.

Zviedrijas izlasei vakar pret Latviju patiešām neveiksmīga spēle - ne tikai zaudējums, bet arī vairāki savainoti spēlētāji. Bez Enstroma arī Kenijs Junsons guvis savainojumu, bet muguras savainojums pēc Aleksandra Ņiživija "bullīša" zviedru vārtsargam Stefanam Livam, kas nozīmē, ka Zviedrija paliek ar vienu vārtsargu. Tiesa, savainojums nav pārāk nopietns, tāpēc vārtu vīrs varētu būt ierindā tuvāko dienu laikā.

Izmantotie resursi:
aftonbladet.se

Slēpts komentārs: eldberg

 +48 [+] [-]

, 2009-04-28 09:57, pirms 15 gadiem
nu klausieties, tam zviedram tad dikti ļoti dikti nepaveicās un Karsumsans sava ziņa kings, domaju lai mazliet atvainojas, jo tomēr spēles situācija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +91 [+] [-]

, 2009-04-28 09:58, pirms 15 gadiem
ES TEIKTU - MONSTRĀLI !!!!

Labs žests butu, ja Karsums uz slimnīcu aizlaistu.

p.s. un viss bija noteikumu robežās

 +84 [+] [-]

, 2009-04-28 09:58, pirms 15 gadiem
Njā, spēcīgi... Cerams ka IIHF neizdomās kādu diskābeli iedot un vēl cerams, ka Enstromam viss būs kārtībā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: hokejfane17

 +42 [+] [-]

, 2009-04-28 09:59, pirms 15 gadiem
Njā... Ka tikai tagad Karsumam neiedod kādus sodu...

 +28 [+] [-]

, 2009-04-28 09:59, pirms 15 gadiem
Njā, mēs zviedrus gan tiešā gan pārnestā ziņā salauzām.
Slēpts komentārs: peek_peek!

 +71 [+] [-]

, 2009-04-28 10:00, pirms 15 gadiem
Ak dies, nabaga džeks... Nevarēja saprast, parasti šādās epizodēs tas, kuru grūžu uz apmali parasti jau sagatavojas un pretojas, bet viņš pat noliecās tieši tādā augstumā, lai salauztu to žokli

Bet visu labu Zviedrijai, lai izdodās kļū par čempioniem. Ja to, protams, neizdarīsim mēs

 +16 [+] [-]

, 2009-04-28 10:00, pirms 15 gadiem
nu vakar musejie speleja ta ka amerikanji,vislaik ar speka panjemieniem...nu lai turas zviedri pret amishiem,tur ar bus sapiigi

Veseljojies, Enstrom
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2009-04-28 10:02, pirms 15 gadiem
meesls rakstīja: nu vakar musejie speleja ta ka amerikanji,vislaik ar speka panjemieniem...nu lai turas zviedri pret amishiem,tur ar bus sapiigi

Veseljojies, Enstrom
noteikti vajag lai amiši uzveic zviedrus un letiņi sakapā ar masļski priekšgalā austriešus

  +5 [+] [-]

, 2009-04-28 10:03, pirms 15 gadiem
Lai veseļojas!!

  +9 [+] [-]

, 2009-04-28 10:04, pirms 15 gadiem
Žēl, bet tas tomēr ir hokejs. Ar tādām ''lozēm'' ir jārēķinās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2009-04-28 10:07, pirms 15 gadiem
Šī spēle lielā mērā parādīja kāpēc ziemeļamerikas stils ir tik efektīvs (lai gan daudzi turienes hokejisti arīķ ir ļoti tehniski), proti visus šos "tehņarus" ar spēku var nolikt pie vietas.

     [+] [-]

, 2009-04-28 10:07, pirms 15 gadiem
taa bija speeles epizode! protams 10 ir biku pa daudz, bet cik reizhu zviedri muus nebija piesmeejushi chempjos.. buus tagad gumijas zhoklis!

 +19 [+] [-]

, 2009-04-28 10:10, pirms 15 gadiem
jānovēl, lai ne zviedram, ne Karsumam no tā nekādu paliekošu seku nebūtu!
Slēpts komentārs: pūce
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-04-28 10:12, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: Interesanti kāds ir zviedru 2. vārtsargs?

Es domāju tagad viņiem ir lielākas iespējas zaudēt (un ja vēl jeņķi skries tikpat ārtr kā pret LV).
Man šķiet ka vakar tas jau bija 2. vārtsargs..vismaz Ābols tā teica!

Un starp citu apollo ir pilnīgi dzeltena lapele..to esot teicis Zviedru treneris:
Zviedru galvenais treneris Bengts-Ake Gustafsons apsveica mūsu izlasi ar uzvaru, bet par Zviedrijas izlases traumēto spēlētāju atklāja: «Ar viņu būs labi. Ir šuves, bet nav tik slikti. Nevajadzētu būt problēmām.»

 +15 [+] [-]

, 2009-04-28 10:13, pirms 15 gadiem
mr.lexus rakstīja: taa bija speeles epizode! protams 10 ir biku pa daudz, bet cik reizhu zviedri muus nebija piesmeejushi chempjos.. buus tagad gumijas zhoklis!
a tev pašam tāds ir? Sports ir sports un tajā vajag cienīt pretinieku.

  -4 [+] [-]

, 2009-04-28 10:14, pirms 15 gadiem
Ja godīgi, tad paši zviedri izprovocēja Latviju spēlēt asi.
Pirmajā periodā zviedri grūda, ķeksēja un turēja stipri vairāk par mūsējiem. Mūsējie neistaisīja gandrīz nevienu spēka paņēmienu. Tiesneši būtu iedevuši Zviedriem pāris noraidījumus sākumā, viss nomierinātos. Žēl traumēto, bet visu cieņu Latvijai, ka parādīja savu vietu.

 +14 [+] [-]

, 2009-04-28 10:15, pirms 15 gadiem
Nu jācer, ka ātri tiks atpakaļ uz pekām, bet par karbonādēm var uz kādu pus gadu aizmirst.

  +6 [+] [-]

, 2009-04-28 10:18, pirms 15 gadiem
ja USA paņem SWE un mēs Austriju, tad mēs tabulā varam pēc ilga laika būt 2 vietaa

  +5 [+] [-]

, 2009-04-28 10:20, pirms 15 gadiem
Skrastinjs pret Nilsonu 2, Jaunaa paudze

     [+] [-]

, 2009-04-28 10:22, pirms 15 gadiem
Chikotilo rakstīja: Nu jācer, ka ātri tiks atpakaļ uz pekām, bet par karbonādēm var uz kādu pus gadu aizmirst.
kapēc jāaizmirst par karbonādēm-šķidrā veidā tikai tā vien topčīs iekšā-tas tā humoram
...lai veseļojas

  +8 [+] [-]

, 2009-04-28 10:24, pirms 15 gadiem
njā zēl čalīša,parādija tuvplānā čalis pilnīgā nokdaunā bij,BET vins pats redzēja Karsumu un nafig tupās to tikai viņš zin......vismaz Karsums arī nerēca kā Rūtū pret Jāgru,ielika un smejās.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2009-04-28 10:26, pirms 15 gadiem
pūce rakstīja: bija ideāla spēle, tikai šis gadīums tāds nelāgs sanāca. Cerēsim, ka sankcias nebūs. Kas varēja domāt ka zviedram tik vāji kauli?
Nu ja tevi tā iegrūsti bortā, tad es domāju tu vēl tagad nebūtu pamodies.

  +9 [+] [-]

, 2009-04-28 10:26, pirms 15 gadiem
Kaut kur no spēles vidus svensoni gribēja mūsējiem ierādīt vietu ar spēka paņēmieniem bet mūsējie bija uzmanīgi, parasti svensoni pārlidoja pāri vai garām, ar to nodarbodamies viņi pazaudēja savu spēli.
Karsums nospēlēja viņu stilā, tam svessonam bija jāuzmanās, ja jau viņa komanda piekopj asu spēli, bet laikam bija sakāpis galvā, rzultātā trauma, žēl ka tā, bet tāds ir hokejs

  +4 [+] [-]

, 2009-04-28 10:27, pirms 15 gadiem
Robbie.B#10 rakstīja: Nu ja tevi tā iegrūsti bortā, tad es domāju tu vēl tagad nebūtu pamodies.
piekrītu...

     [+] [-]

, 2009-04-28 10:28, pirms 15 gadiem
Nekas - gan jau Lundkvists drīz būs Zviedriem palīgā un tad varēs normāli kapāt ar 2 vārtsargiem

  -2 [+] [-]

, 2009-04-28 10:28, pirms 15 gadiem
gintars rakstīja: nu klausieties, tam zviedram tad dikti ļoti dikti nepaveicās un Karsumsans sava ziņa kings, domaju lai mazliet atvainojas, jo tomēr spēles situācija
Nu ja ies, tād bez izredzēm viņām, KarsTums izskatās lielāks sados šītam zviedram...

     [+] [-]

, 2009-04-28 10:28, pirms 15 gadiem
ogreskijs rakstīja: njā zēl čalīša,parādija tuvplānā čalis pilnīgā nokdaunā bij,BET vins pats redzēja Karsumu un nafig tupās to tikai viņš zin......vismaz Karsums arī nerēca kā Rūtū pret Jāgru,ielika un smejās.....
Tas būtu galīgi garām , es domāju nevienam Latvijas fanam tas īpaši nepatiktu. Protams spēka paņēmiens bija iespaidīgs , bet es iedomājos , ja es tā džeka vietā , vai arī tas pats Karsums gadītos šāda situācijā.
Tādus brīnumus nevienam nenovēlu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-28 10:32, pirms 15 gadiem
Tie zviedri točna ir kautkādi porcelāna vūiriņi.. Tehnika pāru likām, bet kā jāspēlē normāls hokejs ar spēku, tad salūst....
Pats jau vien bija vainīgs... Pie borta neviens ar muguru pret laukumu un noliektu galvu profesionālajā sportā nestāv. Viens no svarīgākajiem likumiem ko ievērot NHL.... Kapēc? Lūk kapēc, karsums izdara ne 'pārāk spēcīgu spēka paņēmienu un še tev... Sezona beigusies...
Tas viss varbūt izskatījās nesmuki un ļoti rupji, bet tur pat nebija grūšana ar rokām vienkārši ar korpusu piespieda pie apmales...

  +7 [+] [-]

, 2009-04-28 10:33, pirms 15 gadiem
Un vispār - ļoti nepatīkami skati bija ka rādīja Enstromu pēc bighita tuvplānā - skatiens peld, acis konusā, asinis līst no mutes. Varēja tak operatori viņam kameras nevilkt pie ģīmja tik tuvu, savādāk man pēc tam vēl ilgi tādas jocīgas sajūtas bija. Varēja parādīt arī bighitu atkārtojumos no dažādiem rakursiem etc, bet ieturēt sakarīgu distanci filmējot pēc tam kad viņš jau gulēja uz ledus. Tas tiešām nebija diez ko patīkami

     [+] [-]

, 2009-04-28 10:33, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka raksta autors perfekti pārvalda zviedru valodu. Es norādītajā majas lapā sapratu ļoti nedaudz - piem. ka jāspelē spēles ar šaušanu pa mērķiem...

  +5 [+] [-]

, 2009-04-28 10:34, pirms 15 gadiem
Robbie.B#10 rakstīja: Nu ja tevi tā iegrūsti bortā, tad es domāju tu vēl tagad nebūtu pamodies.
es personīgi redzot ka virsū nesās tāds monstrs, diez vai gadītu lai izsmērē pret bortu, bet gan fiksi ņemtu vagu!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-28 10:35, pirms 15 gadiem
Par sankcijām:ļoti brīnītos,ja tādas būtu.Jo kātad paliek ar to,ka tiesnesim vienmēr taisnība.Ja par šito negadījumu tiesnesis nenoraidīja spēles laikā,tad....Un kad tiesnešhi pretenciozi vienas komandas labā tiesā,tad taču arī nav nekādu sankciju no IIHF puses....

     [+] [-]

, 2009-04-28 10:37, pirms 15 gadiem
Starp citu ja Lv uzvar Austrus un Usa Swe tad latvija ir 2 gruupaa :O
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-04-28 10:39, pirms 15 gadiem
alisesanta rakstīja: Starp citu ja Lv uzvar Austrus un Usa Swe tad latvija ir 2 gruupaa :O
Ja uzvar? Nedrīkst tak neuzvarēt, ja zaudē, tad jau pat šitai uzvarai nav nekādas jēgas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-28 10:52, pirms 15 gadiem
kharlamovs rakstīja: Šai video lieliski redzams ka bija grudiens uz apmales,to pat Ābols atzīst.Enstroms vismaz1.5metru bija no borta!
Tas nav Grūdiens tas ir spēka paņēmiens, grūdiens ir tad kad izstiepj rokas bet karsumam rokas ir pie kermeņa aizsargājot krūškurvi...Tikai zviedrs paklupa pirms tā joka un tapēc sanāca tik zemu...

     [+] [-]

, 2009-04-28 10:58, pirms 15 gadiem
Kaņepe rakstīja: Izskatās, ka raksta autors perfekti pārvalda zviedru valodu. Es norādītajā majas lapā sapratu ļoti nedaudz - piem. ka jāspelē spēles ar šaušanu pa mērķiem...
google.lv - tur ir transleiteris īzī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:02, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Ja uzvar? Nedrīkst tak neuzvarēt, ja zaudē, tad jau pat šitai uzvarai nav nekādas jēgas...
nu ja būsim pavisam precīzi, tad pietiek ar neizšķirtu pamatlaikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:11, pirms 15 gadiem
youtube.com: YouTube - Sergei Kostitsyn hits Enstrom
iečolējiet ko līdzīgu ar to pašu zviedru

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:13, pirms 15 gadiem
Gadas ari tä...neviens vainigs tur nau!!!!! spëles situäcija....!!! Nebij domäjis tachu vinam to zhokli salaust!!

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:13, pirms 15 gadiem
Cerams, ka Karsums morāli ''nesagruzīsies''...

Zviedram jānovēl veseļoties.
Slēpts komentārs: raiwis88

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 11:17, pirms 15 gadiem
Ja pirms speles žurnalisti prasija zviedriem vai ir kads priekštats par Latvijas izlasi tad zviedrs teica ka zinot tikai divus speletajus ... tagat viņu zinašanu loks ir stipri palielinajies ..;DD šo speli viņi nekad neaizmirsis Tobiass jau nu noteikti ...

  +3 [+] [-]

, 2009-04-28 11:18, pirms 15 gadiem
Tiešām žēl čali, jo Zviedri spēlēja ļoti zolīdu un tīru spēli! Visu cieņu!

Bet varēja jau redzēt, ka Karsumam pašam bija škrobe..

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:20, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Es zinu tu par krieviem esi, bet vai par zviedriem arī? Svensoni bortus nelauž? Aizmirsis esi kā tavu kapteini Morozovu zviedrs pagājušogadu salauza? Vo, būtu kanādietis tad būtu... Bet nebija, es gaidīju, kad zviedri pēc šitā sāks dauzīt mūsējos, bet viņi nosēdās. Faktiski šitais salauza spēli mums par labu. Jā, spēka paņēmiens nebija līdz galam tīrs, bet zviedrs redzēja, ka Karsums nāk virsū lielā ātrumā. Ernstrēma vaina bija, ka viņš pēdējā brīdī pagrieza muguru un Karsums vairāk nevarēja īsti nobremzēt. Zviedram vajadzēja mierīgi pagriezties ar sāniem un saņemt hitu un nekas nebūtu. Lai nu kā, lai Ernstroms veseļojas, skats bija diezgan baigs
pilnigi piekritu! vins redzeja ka karsums nak un vins mierigi vareja uznemt hitu bet vins izvelejas pardroshu poziiciju ceribaa sagalabat ripu pec speka panjemiena bet diemzhel vinja galva bij par zemu nolaista japiekrit ari ka speka pamnjemiens ari nebij lidz galam tirs bet rupjsh grudiens apmalee tas ar noteikti nebij

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 11:20, pirms 15 gadiem
трус не играет в хоккей!

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:23, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Es zinu tu par krieviem esi, bet vai par zviedriem arī? Svensoni bortus nelauž? Aizmirsis esi kā tavu kapteini Morozovu zviedrs pagājušogadu salauza?
там было все на 100% по правилам

  -3 [+] [-]

, 2009-04-28 11:25, pirms 15 gadiem
karsums normāls vecis- ar kļušku pa muguru, bortā ... iekšā , bet 10 vietās tas ir jāmāk

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:26, pirms 15 gadiem
kadikis rakstīja: Ja pirms speles žurnalisti prasija zviedriem vai ir kads priekštats par Latvijas izlasi tad zviedrs teica ka zinot tikai divus speletajus ... tagat viņu zinašanu loks ir stipri palielinajies ..;DD šo speli viņi nekad neaizmirsis Tobiass jau nu noteikti ...
Piekrītu! Tā ir pretinieka nenovērtēšana un nez vai jaunēklis atļautos tik vaļīgi sagaidīt spēka paņēmienu, ja pretī būtu vīri kuriem uz sarkanajiem krekliem kļavu lapas. Nākošreiz vajadzēs kādu stundīņu pasēdēt pie video un papētīt, kas gaidāms. Nav jau gluži tā, ka mums ir tikai Beļavskis un Irbe. Novēlu ātrāk tikt uz pekām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 11:31, pirms 15 gadiem
kharlamovs rakstīja: Šai video lieliski redzams ka bija grudiens uz apmales,to pat Ābols atzīst.Enstroms vismaz1.5metru bija no borta!
Acumērs- sūdamērs? Es noskatījos vairākas reizes atkārtojumu- liekas, ka zviedrs ieraudzījis kas tuvojas diezgan apjuka un nespēja pieņemt pareizu lēmumu. Gan jau ka viņi bija analizējuši potenciālo lat līderu spēles manieri...

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:36, pirms 15 gadiem
Zviedru Dagbladet un citi avoti raksta, ka sākumā licies viss normāli, tikai vēlāk Enstrēms esot sūdzējies par lielām sāpēm un tad arī tās visas vainas atrastas un uzreiz taisīta operācija+smadzeņu satricinājums. Raksta visai korekti, konstatējot faktu, nevis krītot krāgā Karsumam un tiesnešiem. Gustavsons esot teicis, ka zinājuši, ka būšot smagi+lielākas cerības tika liktas uz Līvu. Dārziņa gols kā auksta duša. Zviedriem esot vajadzīgs cits treneris - kā Pērs Džonsons (Per Jonsson). Svensonu komentāri - Gustavsonu ziepēs, vissliktāk sagatavotā izlase pēdējā laikā, letiņi uz pusi labāki bijuši, spēlējuši kā pret hokeja nāciju, NHL palīgā zviedriem nebraucot, vismaz 5 min sods esot bijis vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:37, pirms 15 gadiem
Līdzjūtība... zviedram nepaveicās

  +5 [+] [-]

, 2009-04-28 11:38, pirms 15 gadiem
kolter rakstīja: youtube.com: YouTube - Sergei Kostitsyn hits Enstrom
iečolējiet ko līdzīgu ar to pašu zviedru
Izskatās, ka džeks nav īsti gatavs spēka cīņai pie borta... galīgi nesagrupējas kaut zināja taču, ka tūlīt čekingu dabūs.... vakar arī... nu huļi viņam galvu liekt uz leju, ja zini ka tulīt Karsiks nesīsies virsū un tu tāga izvairīties nevarēsi... tur tieši (kā jau Avery te raksrija) zviedram vajadzēja sagrupēties un ar sānu uzņemt hitu un nekas traģisks (99%) nebūtu.... a ko jams? Paņem un nolaiž vēl galvu.... Karsums jau arī ne jau ar feisu džeku bortā bija plānojis ielīmēt, bet bija plānojis pielietot normālu spēka paņēmienu kādu viņš NHL gandrīz katrā spēlē "uztaisa"!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-28 11:42, pirms 15 gadiem
Vēlreiz tiem kas saka, ka tur bija kautkas gaužām rupjš. Atgādinu, ka Hokejā ir daži nerakstīti likumi, kurus drīkst pārkāpt, bet sekas var būt divejādas...
Tas ir arī šoreiz... Nu nedrīkst tā stāvēt pie apmales nu nedrīkst. It sevišķi ja spēlētāji ir kustībā uz apmali. Cik nav tā spēlētāji satraumēti, to tak maziem bērniem māca jau, kad pirmie treniņi ir.. TAs ir tāds pats nerakstīts likums kā krusteniskās piespēles no savas zonas caur centru neviens nedod, bet gan gar apmali. Ļoti vienkārši. Rezukltāts var būt divejāds, var paveikties un tu bšui zvaigzne (Piem. Krievijas-Kanādas fināls pag. gad, kad Fjodorovs(ja nemaldos) Kovaļčukam iedeva piespēli pa līniju gar kanādieša nūjas galu, Kovaļčuks iemeta un visi to piespēli aizmirsa,bet ja būtu pārtvers būtu viens pret viens izgājiens...Kas zin tad kas būtu čempioni ) un var būt pretēji, un tad tu bšui pieļāvis kārtējo liktenīgo kļūdu, kuru jau sporta skolā māca, ka nevajag tā darīt...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 11:42, pirms 15 gadiem
itkā džeks spēlē NHL, tur pie borta visi palecas, bet šis noliecas???

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:42, pirms 15 gadiem
zel palika gan zviedrs gan karsiks pārdzivoja

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:43, pirms 15 gadiem
Hockey Expressen rakstot šodien, ka itkā esot tikai 10 "skrambiņas" un 1 riktīgs lūzums. Izskatās, ka tomēr ir jāpagaida ar ārstu secinājumiem.

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:44, pirms 15 gadiem
Sāpīgi, bet tāds ir hokejs.

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:44, pirms 15 gadiem
luk mes redzejam kapec speka spele ir tik efektiva ... lidinajam tos zviedrus ka blusas vakar ...

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:45, pirms 15 gadiem
Kera rakstīja: Zviedru Dagbladet un citi avoti raksta, ka sākumā licies viss normāli, tikai vēlāk Enstrēms esot sūdzējies par lielām sāpēm un tad arī tās visas vainas atrastas un uzreiz taisīta operācija+smadzeņu satricinājums. Raksta visai korekti, konstatējot faktu, nevis krītot krāgā Karsumam un tiesnešiem. Gustavsons esot teicis, ka zinājuši, ka būšot smagi+lielākas cerības tika liktas uz Līvu. Dārziņa gols kā auksta duša. Zviedriem esot vajadzīgs cits treneris - kā Pērs Džonsons (Per Jonsson). Svensonu komentāri - Gustavsonu ziepēs, vissliktāk sagatavotā izlase pēdējā laikā, letiņi uz pusi labāki bijuši, spēlējuši kā pret hokeja nāciju, NHL palīgā zviedriem nebraucot, vismaz 5 min sods esot bijis vajadzīgs.
Cits treneris? Nez kapēc viņiem gribas sev citu treneri, paši tak pirms čempja paziņoja, ka šis Zviedriem ir izmēģinājumu gads, lai sagatavotos olimpiskajām spēlēm, iespēlēt un izmēģināt vairāk jaunos kā parasti... Ja jau paši nolēma tā eksperimentēt, tad kapēc tagad krīt visrsū trenerim?

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:46, pirms 15 gadiem
Mārtiņ, apciemo džeku slimnīcā un novēli ātru izveseļošanos! Žēl, bet hokejs reizēm ir ļoti nežēlīgs...
Veseļojies, Tobias!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-28 11:47, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Šī spēle lielā mērā parādīja kāpēc ziemeļamerikas stils ir tik efektīvs (lai gan daudzi turienes hokejisti arīķ ir ļoti tehniski), proti visus šos "tehņarus" ar spēku var nolikt pie vietas.
Te pat ne tik Ziemeļamrikas stils (kā tāds) kā tas, ka Latvijas izlase spēlēja spēka spēli, kamēr zviedri gribēja "uz klasi" paņemt... kad šie sāka daudz maz atbildēt, tad pats redzēji ka nemaz mūsējiem tik labi negāja (3. periods).

Bet nu tāds ir O.Znaroka stils (visu viņa izlases trenēšanas laiku) - agresīva spēle ar ātriem uzbrukumiem (nejaukt ar - spēli no aizsardzības un pretuzbrukumiem).

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:47, pirms 15 gadiem
čalis normāli iekodās bortā!
Lai veseļojas!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 11:48, pirms 15 gadiem
kolter rakstīja: youtube.com: YouTube - Sergei Kostitsyn hits Enstrom
iečolējiet ko līdzīgu ar to pašu zviedru
nu tad jau izskatās ka tam zviedru čalim vis galvaskauss jau agrāk ir bijis mazliet pamīcīts

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:50, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Cits treneris? Nez kapēc viņiem gribas sev citu treneri, paši tak pirms čempja paziņoja, ka šis Zviedriem ir izmēģinājumu gads, lai sagatavotos olimpiskajām spēlēm, iespēlēt un izmēģināt vairāk jaunos kā parasti... Ja jau paši nolēma tā eksperimentēt, tad kapēc tagad krīt visrsū trenerim?
Nevaru komentēt, es tikai atreferēju, ko ir rakstījuši žurnālisti un raksta komentos. Tās ir viņu problēmas, lai svensoni paši nodarbojas ar analīzi. Tik un tā treneri nosauc nevis lasītāji, bet federācija. Ja šie nedabūs vismaz 4.vietu, gan jau tikai tad būs "razborkas". Čempionāts svensoniem pa īstam sāksies tikai no 1/4 fināla.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:53, pirms 15 gadiem
Omarks sakot, ka letiņi malači, zviedri paši vainīgi. Enstrēmam augšzokļa lūzums, jāaoperē, bet būšot viss labi, nedēļu nevarēšot spēlēt. Nav nepamanīta ar Swedbank kā izlases sponsors Avoti un info ir dažāda.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 11:54, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet nu tāds ir O.Znaroka stils (visu viņa izlases trenēšanas laiku) - agresīva spēle ar ātriem uzbrukumiem (nejaukt ar - spēli no aizsardzības un pretuzbrukumiem).
Tāds stils viņam bija arī kā hokejistam! Atliek atcerēties viņa "zelta vārtus" ar "gaļu" pret Šveici 1996. gadā....

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:57, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tāds stils viņam bija arī kā hokejistam! Atliek atcerēties viņa "zelta vārtus" ar "gaļu" pret Šveici 1996. gadā....
Protams. Sisties un ātri skriet - tas jau bija arī vēl TĀ "Dinamo" galvenais trumpis.

Un, kas jo sevišķi priecē, Latvijas izlasē IR spēlētāji, kuri VAR sisties (ātri skrienošie vienmēr ir bijuši) + vēl 3 no nespēlējošiem šajā PČ.

     [+] [-]

, 2009-04-28 12:05, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tāds stils viņam bija arī kā hokejistam! Atliek atcerēties viņa "zelta vārtus" ar "gaļu" pret Šveici 1996. gadā....
un tads stils vinjam ir ari izteikumos:
"izsakām līdzjūtību. Mārtiņš grūž tieši tā, tagad to zinās arī zviedri. Nekā nesportiska tur nebija – tāds ir hokejs."
...
otrais teikums jau tomer mazliet cinisks...

     [+] [-]

, 2009-04-28 12:07, pirms 15 gadiem
Kera rakstīja: Omarks sakot, ka letiņi malači, zviedri paši vainīgi. Enstrēmam augšzokļa lūzums, jāaoperē, bet būšot viss labi, nedēļu nevarēšot spēlēt. Nav nepamanīta ar Swedbank kā izlases sponsors Avoti un info ir dažāda.
iedosi atsauci? gribas palasities

     [+] [-]

, 2009-04-28 12:07, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Šī spēle lielā mērā parādīja kāpēc ziemeļamerikas stils ir tik efektīvs (lai gan daudzi turienes hokejisti arīķ ir ļoti tehniski), proti visus šos "tehņarus" ar spēku var nolikt pie vietas.
Jaa tur tev tiesi taisniiba, ka mees laikam vinjus izsitam galiigi no ritma, un man skiet ka tie zviedri vienkaarsi ah.ujeli kaa mees speeleejam

     [+] [-]

, 2009-04-28 12:09, pirms 15 gadiem
Bik bail, ka neiedod Karsumam diskābeli uz Austrijas spēli, jo vispār jau nesties mugurā tik tuvu bortam mierīgi var traktēt kā rupju pārkāpumu. Vainu mīkstina tas, ka zviedrs Karsumu redzēja. Ja kāds mūsējais būtu tā iebortēts, visi kliegtu, ka bija ļoti rupja spēle un tiesnesis atkal tiesā par labu pretiniekiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 12:10, pirms 15 gadiem
desmit vietās konstatēts žokļa lūzums!!! Nu zhel vina, bet vins pats redzeja ka sekos speka panemiens, bet ta vieta lai izvairitos vins noliecas un dabuja seju apmalē... Nu Karsumsm neviens nevar parmest, man patik vina rezultativa, ka ari speka spele! Visu cienu vinam!

     [+] [-]

, 2009-04-28 12:11, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: iedosi atsauci? gribas palasities
kaut kur šeit, bet info ir zviedriski hockeyexpressen.se
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 12:24, pirms 15 gadiem
Negribeetos - lai taa buutu ar saveejo speleetaaju... zviedram - izveseļošanas!!!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 12:27, pirms 15 gadiem
Galvenais ja gadijuma nebūs nekadu sodu meru, tad, lai Karsums un parejie speletaji turpina tada gara speku speli, lai nav tā ka tagad speles speka speli mazāk, uzmanigāk utt.
Turpināt spēlēt kā speleja.

  -3 [+] [-]

, 2009-04-28 12:28, pirms 15 gadiem
Visu cieņu Enstrēmam! Malacis puisis!
Bet jāņem vērā, ka NHL mačā arī Karsums ledu uz savām kājām nebūtu pēc spēles pametis.

     [+] [-]

, 2009-04-28 12:28, pirms 15 gadiem
Nezinu cik tur tie lūzumi viņam ir, bet desmit izklausās parāk nežēlīgi, un kaut kā neticas, kas tā varētu būt, jo nav jau nokritis no piektā stāva. Pašam bija žorkis lauzts divās vietās, un neko, šinu uzlika uz mēnesi, izrauj divus zobus, tas arī viss. Vienīgais jāēd visu šķirdā veidā, nedaudz svaru nemetīs. Tagad, liekas, visu dara savadāk, visu saskrūvē, tikai rētas paliek.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-28 12:28, pirms 15 gadiem
trakais v.2 rakstīja: vismaz viņam būs jaukas atmiņas par Karsumu&Co lai tie zviedru cūkas vienreiz dabon pēc nopelniem
Vienīgā "cūka" šeit esi Tu!

     [+] [-]

, 2009-04-28 12:30, pirms 15 gadiem
jomaso,domaju,ka tikai baumas,bet nu ja jau te ta rakstits... sausmas... lai veselojas....

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 12:36, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Visu cieņu Enstrēmam! Malacis puisis!
Bet jāņem vērā, ka NHL mačā arī Karsums ledu uz savām kājām nebūtu pēc spēles pametis.
Tas atkariigs no situaacijas, ja tu runaa par "vainiigaa mediishanu", tad, manupraat, tas bija pamatiigs paarspiilejums.

     [+] [-]

, 2009-04-28 12:40, pirms 15 gadiem
M9 rakstīja: Tas atkariigs no situaacijas, ja tu runaa par "vainiigaa mediishanu", tad, manupraat, tas bija pamatiigs paarspiilejums.
Vairāk gan atkarīgs no komandas, pret kuras spēlētāju veiks šāda veida paņēmiens + sekas. Bet tas tā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 12:43, pirms 15 gadiem
taads diemzheel ir hokejs ... turies veciit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-28 12:50, pirms 15 gadiem
Nu riktiigi zeel taa zviedra, reaali jau neviens taa nebija domajis, bet nu taa sanaaca, tagad galvenais veiksmiigi atveseloties abiem speletajiem, zviedram fiziski, karsumam-emocionāli, jo vareeja redzeet ka Karsikam bija nezeliigi zeel un vins pardziivoja, par ko arii priex, nevis kaa te raksta labi ka taa, nekas tur nav labi, speeka spele ir speka spele, bet šis bija nelaimes gadiijums, kam nevajadzeja notikt !Bet LATVIJA malači tā turpināt!

     [+] [-]

, 2009-04-28 12:56, pirms 15 gadiem
vienkārši neveiksmīga epizode... Karsums zvērs! Zviedri turās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-28 13:01, pirms 15 gadiem
karsumam nekaadus sodus nevar nemaz iedot. pat 2 minuutes nebija. pats vinjsh vainiigs ka tik zemu pie apmales spelee

     [+] [-]

, 2009-04-28 13:03, pirms 15 gadiem
Zhel ka ta, bet nu gadas.
Karsumam tagad tiesham deretu aiziet un atvainoties.

     [+] [-]

, 2009-04-28 13:04, pirms 15 gadiem
Mūsējiem jau tā kļūst par tradīciju katrā čempionātā izsmērēt vienu zviedru pret bortiem

     [+] [-]

, 2009-04-28 13:04, pirms 15 gadiem
Svenska dabuja norauties pamatīgi. Bet nu tas cīņas spars bija vnk fantastisk.

Veči, mēs visi ticejam un ticēsim arī turpmāk... Uz priekšu sarkan-balt-sarkanie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-04-28 13:06, pirms 15 gadiem
Izvācat šo rakstu! pilnīga dezinformācija! 10 vietās??? Idiotisms. Puisim ir lauzts žoklis un viegla smadzeņu kontūzija. Lai salabotu iztiks ar vienu plātni. nekādas 10 vietas. Ko var muldēt.

     [+] [-]

, 2009-04-28 13:07, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vairāk gan atkarīgs no komandas, pret kuras spēlētāju veiks šāda veida paņēmiens + sekas. Bet tas tā
Arii no komandas, "pat" NHL komandas ir atshkjiriigas, bet komandas "reputaacija" nav vieniigais apstaaklis. Bet tas tieshaam taa.

     [+] [-]

, 2009-04-28 13:08, pirms 15 gadiem
Arpraats smagi.

  +5 [+] [-]

, 2009-04-28 13:10, pirms 15 gadiem
esport ir jauns info par šo atgadījumu :
Zviedrijas valstsvienības aizsargam Tobiasam Enstrēmam pēc mūsu uzbrucēja Mārtiņa Karsuma izdarītā spēcīgā spēka paņēmiena žoklis nav lauzts desmit vietās, kā izskanējis iepriekš. Hokejistam ir viens lūzums žokļa augšpusē un viņam tiks izdarīta operācija, lai žoklim uzliktu stiprinājumu, intervijā laikrakstam Expressen atklājis Zviedrijas izlases ārsts Bjerns Valdebeks.

Pēc Valdebeka teiktā, ļoti nepareizo informāciju pēc spēles izplatījis komandas masieris. Viņš ir neizpratnē, kā var izplatīt tādu dezinformāciju.

  +3 [+] [-]

, 2009-04-28 13:12, pirms 15 gadiem
trakais v.2 rakstīja: es zinu,es esmu cūka es ar to lepojos
bet tas zviedrs tiešām ir dalbajobs,šis pieliecas tieši zemāk uz apmali,kur sekas ir lielākas nu ko lai saka,ja čalis nedraudzējas ar prātu NHL katru dienu ir tādas epizodes
Labāk nesaki neko, vienkārši sekmīgi pabeidz 5.klasi

     [+] [-]

, 2009-04-28 13:27, pirms 15 gadiem
Kārtīgi... Žēl zviedra nu bet ja spēlē hoķi ar to ir jārēķinās!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-28 13:33, pirms 15 gadiem
Tagad tik jācer kad USA samasēs zviedrus

     [+] [-]

, 2009-04-28 13:37, pirms 15 gadiem
Tā jau bija spēle,bet žēl ta zviedru puiša,jo kā nekā jau viņš ir cilvēks tāpat kā mēs visi pārējie.

     [+] [-]

, 2009-04-28 13:41, pirms 15 gadiem
Varētu sanākt tīri interesanti skati tabulā, jo zviedriem palika 4 aizsargi.

     [+] [-]

, 2009-04-28 13:42, pirms 15 gadiem
Lapsēns rakstīja: Ja godīgi, tad paši zviedri izprovocēja Latviju spēlēt asi.
Pirmajā periodā zviedri grūda, ķeksēja un turēja stipri vairāk par mūsējiem. Mūsējie neistaisīja gandrīz nevienu spēka paņēmienu. Tiesneši būtu iedevuši Zviedriem pāris noraidījumus sākumā, viss nomierinātos. Žēl traumēto, bet visu cieņu Latvijai, ka parādīja savu vietu.
cik nu zviedri, bet man skjiet ka tiesneshi gan, jo vinja atlaava asu speeles stilu...nu nekas

     [+] [-]

, 2009-04-28 13:43, pirms 15 gadiem
vendetta rakstīja: Tagad tik jācer kad USA samasēs zviedrus
ko tas mums maina ???

  +3 [+] [-]

, 2009-04-28 13:44, pirms 15 gadiem
Tā bija normāla spēles epizode.Neredzu te nekā krimināla no Mārtiņa puses.Ir galvenie aspekti, kas norāda uz tīru vai netīru sp. paņēmienu.
Kājas Karsumam bija uz ledus, palēciens nekāds nebija,
Rokas piekļautas pie auguma, elkonis izbīdīts nebija.
Manā uztverē pietiekami tīrs hits, izpildīts ar augumu..
Te nav par ko bļaut, skaidrs, ka zviedra žēl, bet tāds ir hokejs.Slikti, ka hitam tādas sekas ar asiņu peļķi.Te nav pat par ko atvainoties, vienīgi var sazināties ar cilvēku un paust savu nožēlu par notikušo.
Viens te pareizi pateica, cik reizes svensoni nav mūs dauzījuši, kā pelavu maisus ??

     [+] [-]

, 2009-04-28 13:48, pirms 15 gadiem
vendetta rakstīja: Tagad tik jācer kad USA samasēs zviedrus
Tagad noteikti jāuzvar Austrija,jo tikai tad varēs cerēt par labāku vietu kā 7.kura toreiz likās tik zema,bet tagad tik augsta,izskatās,ka šoriez tas izdosies!

     [+] [-]

, 2009-04-28 14:01, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Tā bija normāla spēles epizode.Neredzu te nekā krimināla no Mārtiņa puses.Ir galvenie aspekti, kas norāda uz tīru vai netīru sp. paņēmienu.
Kājas Karsumam bija uz ledus, palēciens nekāds nebija,
Rokas piekļautas pie auguma, elkonis izbīdīts nebija.
Manā uztverē pietiekami tīrs hits, izpildīts ar augumu..
Te nav par ko bļaut, skaidrs, ka zviedra žēl, bet tāds ir hokejs.Slikti, ka hitam tādas sekas ar asiņu peļķi.Te nav pat par ko atvainoties, vienīgi var sazināties ar cilvēku un paust savu nožēlu par notikušo.
Viens te pareizi pateica, cik reizes svensoni nav mūs dauzījuši, kā pelavu maisus ??
Nuja, piedevām pats jau šis nabags tā pieliecās vai paklupa, vai kas nu viņam tur gadījās. Tāda neveiksmīga epizode.

     [+] [-]

, 2009-04-28 14:01, pirms 15 gadiem
gangreena666 rakstīja: ko tas mums maina ???
Paši samasējam austriešus un no grupas izejam kā otrie ar 2 punktiem!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 14:08, pirms 15 gadiem
Bēdīgi Zviedriem izgāja Kaut nu ātrāk izveseļotos.

     [+] [-]

, 2009-04-28 14:09, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Tā bija normāla spēles epizode.Neredzu te nekā krimināla no Mārtiņa puses.Ir galvenie aspekti, kas norāda uz tīru vai netīru sp. paņēmienu.
Kājas Karsumam bija uz ledus, palēciens nekāds nebija,
Rokas piekļautas pie auguma, elkonis izbīdīts nebija.
Manā uztverē pietiekami tīrs hits, izpildīts ar augumu..
Te nav par ko bļaut, skaidrs, ka zviedra žēl, bet tāds ir hokejs.Slikti, ka hitam tādas sekas ar asiņu peļķi.Te nav pat par ko atvainoties, vienīgi var sazināties ar cilvēku un paust savu nožēlu par notikušo.
Viens te pareizi pateica, cik reizes svensoni nav mūs dauzījuši, kā pelavu maisus ??
Labi tas viss ir lirika! Galvenais, lai tagad IIHF "gudrie prāti" piem. zviedru iespaidā nesafunktierē Karsiku kaut kā sodīt piem. ar spēles vai pāris spēļu diskavlifikāciju.... mums iespējamais Karsuma diskābelis uz spēli ar Austriju var būt diezgan liktenīgs....

  -1 [+] [-]

, 2009-04-28 14:14, pirms 15 gadiem
njā, letiņi samal miltos zviedrus visai burtiskā nozīmē... es lasu, un man nak smiekli, tas ir ļauni, bet nu... šitā zviedrus izdr*st... Šie ilgi vairs nesēdēs.

     [+] [-]

, 2009-04-28 14:23, pirms 15 gadiem
kharlamovs rakstīja: Šai video lieliski redzams ka bija grudiens uz apmales,to pat Ābols atzīst.Enstroms vismaz1.5metru bija no borta!
skatos,ka esi lielāks hokeja speciālists gan par čertiem(!) tiesnešiem laukumā,gan zviedru spēlētājiem un treneriem.Neviens nesaskatīja noteikumu pārkāpumu un neprotestēja,izņemot tevi.

P.S.nesaprotu,par ko tu tā ienīsti Karsumu,ka visu sezonu,pie mazākās iespējas,centies viņu kritizēt un ap*irst

  -1 [+] [-]

, 2009-04-28 14:33, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Paši samasējam austriešus un no grupas izejam kā otrie ar 2 punktiem!
nu labi zviedri uzvar, mees uzvaram, izejam no grupas kaa 3shie ar 2 punkti, es nekaadu atskjiriibu nejuutu, tieshi otraadi...domaaju ka otrajaa posmaa zviedri vinees gan baltkrievus, gan slovakus, pat pielauja ka pie lucky day kanaadieshu, bet amerikanji varetu visiem iepriekshminetajiem reali zaudet...zviedru uzvara ritvakar pecmanam domam dod vairak mums, domajot tieshi par 8nieku

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 14:35, pirms 15 gadiem
gangreena666 rakstīja: nu labi zviedri uzvar, mees uzvaram, izejam no grupas kaa 3shie ar 2 punkti, es nekaadu atskjiriibu nejuutu, tieshi otraadi...domaaju ka otrajaa posmaa zviedri vinees gan baltkrievus, gan slovakus, pat pielauja ka pie lucky day kanaadieshu, bet amerikanji varetu visiem iepriekshminetajiem reali zaudet...zviedru uzvara ritvakar pecmanam domam dod vairak mums, domajot tieshi par 8nieku
he he dažs labs nemaz nezin, kuras grupas apvienojas!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-28 14:45, pirms 15 gadiem
ATVAINOJOS !!!

Bet lietas buutibu tas nemaina

     [+] [-]

, 2009-04-28 14:53, pirms 15 gadiem
Zviedri uz dir**s palika, ka pakāsa
paveicās, ka neideva sodu, bet zviedra žēl.

  -2 [+] [-]

, 2009-04-28 14:55, pirms 15 gadiem
Tiesam prieks vienu speli tik daudzi savainoti, tas ir BAIGI, bet hokejs paliek hokejs un bus speka spele vienmer

     [+] [-]

, 2009-04-28 14:57, pirms 15 gadiem
gangreena666 rakstīja: ko tas mums maina ???
matemātiku esi mācijies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 15:07, pirms 15 gadiem
muļķības par 10 lauztām vietām: diena.lv: Diena.lv :: Expressen: Izlases masieris...

     [+] [-]

, 2009-04-28 15:12, pirms 15 gadiem
rinalds2m rakstīja: muļķības par 10 lauztām vietām: http://www.diena.lv/lat/sports/hokejs2009/pec-karsuma-trieciena-enstremam-zoklis-lauzts-10-vietas
nu klausies masieri tā nevar maldināt un uzkurināt Latvijas fanus

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 15:14, pirms 15 gadiem
pofig kurš ko uzkurina, bet andrejs siliņš šo rakstu varēja izvākt no šejienes jau sen. žurnālists atradies. smerdelis.

  -2 [+] [-]

, 2009-04-28 15:29, pirms 15 gadiem
Man tagad žēl drīzāk Karsuma....nhl viņu vienkārši zviedru kuiļi samīcīs un protams šādas lietas bez ievērības nhl nepaliks...bet nu Karsums pats ir lāga vecis , gan pārdzīvos šos medījumus nākamsezon

     [+] [-]

, 2009-04-28 15:32, pirms 15 gadiem
nebija labi, ka paši zviedri musējos līmēja, tad nu saņēma pēc nopelniem. Smuki nebija, bet ja grib tā spēlēt , tad lūdzu

  +3 [+] [-]

, 2009-04-28 15:33, pirms 15 gadiem
pirmā Nokia rakstīja: Man tagad žēl drīzāk Karsuma....nhl viņu vienkārši zviedru kuiļi samīcīs un protams šādas lietas bez ievērības nhl nepaliks...bet nu Karsums pats ir lāga vecis , gan pārdzīvos šos medījumus nākamsezon
Kuri tad ir tie zviedru kuiļi?

  +3 [+] [-]

, 2009-04-28 15:37, pirms 15 gadiem
Karsumu samīcīs? Nu nu .. tas tikai izskatās, ka Karsumu varētu šie nomušīt. Neliela auguma, bet masīvs hokejists uz ledus garo var tīri labi paņemt ar spēka paņēmienu. Un tur nu Karsumam ir sava priekšrocība. Nav ko ķert kreņķi, galu galā - priekš tam katrā NHL komandā policisti tiek turēti. Nu pamēģinās medīt, tad 'medinieks' arī atrausies no "poliča"

  +4 [+] [-]

, 2009-04-28 15:45, pirms 15 gadiem
Chikotilo rakstīja: Kuri tad ir tie zviedru kuiļi?
Jaa, mani arii tas interesee. Vienreiz jau viens taads zviedru ''kuilis'' vaardaa Nilsons no Skrastinja atraavaas...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-28 15:48, pirms 15 gadiem
rinalds2m rakstīja: muļķības par 10 lauztām vietām: http://www.diena.lv/lat/sports/hokejs2009/pec-karsuma-trieciena-enstremam-zoklis-lauzts-10-vietas
Ja ko gan zina masieris
Bet tiesam neveikla speles epizoda,

  -1 [+] [-]

, 2009-04-28 15:59, pirms 15 gadiem
Jā karsums nospēla tiešām šaubīgi labi ka tiesnesi svaki bija! Cerams 4alis atveselosies un ar karsumu saligs mieru!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-28 16:02, pirms 15 gadiem
Pirms sešiem gadiem Skrastiņš iebortē zviedru tas atslēdzas tagad Karsums iebortē Lauzts žoklis... Kas nākaims pēc 6gadiem?

  +2 [+] [-]

, 2009-04-28 16:14, pirms 15 gadiem
Neticu par tiem desmit lūzumiem! Pārāk jau tā seja labi izskatījās, lai būtu tik ļoti sadragāta!

     [+] [-]

, 2009-04-28 16:20, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: Karsumu samīcīs? Nu nu .. tas tikai izskatās, ka Karsumu varētu šie nomušīt. Neliela auguma, bet masīvs hokejists uz ledus garo var tīri labi paņemt ar spēka paņēmienu. Un tur nu Karsumam ir sava priekšrocība. Nav ko ķert kreņķi, galu galā - priekš tam katrā NHL komandā policisti tiek turēti. Nu pamēģinās medīt, tad 'medinieks' arī atrausies no "poliča"
Gan jau ar Ivanānu sarunās un neviens Karsumu neaiztiks!

     [+] [-]

, 2009-04-28 16:37, pirms 15 gadiem
[quote mataleao]
Izvācat šo rakstu! pilnīga dezinformācija! 10 vietās??? Idiotisms. Puisim ir lauzts žoklis un viegla smadzeņu kontūzija. Lai salabotu iztiks ar vienu plātni. nekādas 10 vietas. Ko var muldēt.
[/quote:
ES jau domaaju, ja butu 10 vietas tad pilnigi noteikti butu jasaka Hokejam ardievas Plus veel taas butu ljoti nopietnas veselibas problemas Un pietam 10 vietas zokli salauzt ar vienu sitienu fiziski nav iespējams

     [+] [-]

, 2009-04-28 16:40, pirms 15 gadiem
Chikotilo rakstīja: Kuri tad ir tie zviedru kuiļi?
Tiešām, pirmkart karsums ir pats ir diezgan specigs, otrkart ta nebus, jo zviedri pasi atzist ka ta bijusi speles epizode

     [+] [-]

, 2009-04-28 16:44, pirms 15 gadiem
Tad jau sanāk ka Karsums salauza zviedram žokli 1 vietā, bet masieris vēl deviņās ?

     [+] [-]

, 2009-04-28 16:56, pirms 15 gadiem
Karsums tiešām nedaudz būs pārcenties!

     [+] [-]

, 2009-04-28 17:00, pirms 15 gadiem
Diezgan smagi Ernstromam. Viņš ir pelnījis Mārtiņa atvainošanos.

Zviedriem neveicas.

     [+] [-]

, 2009-04-28 17:05, pirms 15 gadiem
Ceru, Karsumam neiedos sodu.

     [+] [-]

, 2009-04-28 17:21, pirms 15 gadiem
NHL neviens zviedrs neaiztiks Karsumu...bet ja tā tad 1 zvans uz LA

     [+] [-]

, 2009-04-28 17:29, pirms 15 gadiem
AngryHamster rakstīja: Neticu par tiem desmit lūzumiem! Pārāk jau tā seja labi izskatījās, lai būtu tik ļoti sadragāta!
Pēc pēdējām ziņām Enstromam ir 10 skrambas un viens žokļa kaula plīsums. Viss, nekādu 10 lūzumu žoklim tur nav. Un pēc skata spēles laikā arī nevarēja būt.
Jau 4 vietās lūzis žokļa kauls ir stipri labi pamanāms, turpretī vakar redzētajā momentā bija skaidri redzams, ka trieciens bijis pamatīgs, bet tik daudzu lūzumu vienkārši būt nevarēja. Nu un šodien viss kļuvis zināms.
Ir tikai viens lūzums - VIENS!!!

     [+] [-]

, 2009-04-28 17:42, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: Pēc pēdējām ziņām Enstromam ir 10 skrambas un viens žokļa kaula plīsums. Viss, nekādu 10 lūzumu žoklim tur nav. Un pēc skata spēles laikā arī nevarēja būt.
Jau 4 vietās lūzis žokļa kauls ir stipri labi pamanāms, turpretī vakar redzētajā momentā bija skaidri redzams, ka trieciens bijis pamatīgs, bet tik daudzu lūzumu vienkārši būt nevarēja. Nu un šodien viss kļuvis zināms.
Ir tikai viens lūzums - VIENS!!!
Vai pat van vispaar, jo pliisums un luuzums ir divas dazadas lietas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-28 18:01, pirms 15 gadiem
Chikotilo rakstīja: Kuri tad ir tie zviedru kuiļi?
b.lje Sundins piemērm, tas dvīnis sarkanais Junsons ! da poh.uj, kas , bet nu atlantas komandas biedri tāpat to tā neatstās, tas ir nhl un tur tādas lietas tāpat vien neaizmirst...!! bljin ja nesaproti neko no nhl tad nepļūti daudz....kā ar Rūtū izrēķinājās nhl, kad Pčempī Rūtū Jāgru bortā izsmērēja un tas guva traumu.....takaa ja tu tiešām nesaproti kā šādas lietas uztver spēlētāji, tad nu labāk neko neraksti

     [+] [-]

, 2009-04-28 18:33, pirms 15 gadiem
Kādās vēl 10 vietās?? Ārsti jau pēc spēles paziņoja, ka vienā un izlaidīs Enstroms tikai 1 nedēļu! To masieris izdomāja! Ja 10 vietās būtu, tad tas žoklis būtu ieplacināts!

     [+] [-]

, 2009-04-28 19:36, pirms 15 gadiem
zeel chaļa

     [+] [-]

, 2009-04-28 19:36, pirms 15 gadiem
Zel Zviedru...tomeer cempja saakuma palikt bez viena speeletaja un vartusarga...zel Enstroma varbuut tomeer Karsums drusku paarcentaas bet viss bija noteikumu robezaas ta ka neko dariit taads ir hokejs....kaa pret mums taa mes pretiim......a un muusejie vnk tieshaam labi nospeeleja ar taadu speli varam tikt 5cinieka..tagad lai ASV uzspeele dabuus ieriit

     [+] [-]

, 2009-04-28 19:56, pirms 15 gadiem
1nedomaju ka karsums dabus nhl no zviedriem! pirmkarts jau pasi tampa bay zeni mo4is atpakal mosh vel ari Ivanans kadam atkraus!

     [+] [-]

, 2009-04-28 20:04, pirms 15 gadiem
pilnigs neprofesionalisms no mediku puses - es nobijos kad pec tada trieciena lija asinis-tas varetu noradit uz ,pamatnes, luzumu-un vajadzeja sinu likt ka tas pienemts pasaule-un nav svarigi ka zviedrs bija pie samanas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-28 21:22, pirms 15 gadiem
didzis112 rakstīja: un sho abols vel vares pieminet nakoshos 6us gadus!
Njā par Skrstiņa gadījumu diezgan bieži pieminēja spēles gaitā.

     [+] [-]

, 2009-04-28 21:30, pirms 15 gadiem
pirmā Nokia rakstīja: b.lje Sundins piemērm, tas dvīnis sarkanais Junsons ! da poh.uj, kas , bet nu atlantas komandas biedri tāpat to tā neatstās, tas ir nhl un tur tādas lietas tāpat vien neaizmirst...!! bljin ja nesaproti neko no nhl tad nepļūti daudz....kā ar Rūtū izrēķinājās nhl, kad Pčempī Rūtū Jāgru bortā izsmērēja un tas guva traumu.....takaa ja tu tiešām nesaproti kā šādas lietas uztver spēlētāji, tad nu labāk neko neraksti
Jaa, Sundins skries pakalj Karsumam, saac labaak taas NHL speeles skatiities un tad bljausties... Ruutu peec tam veel pamatiigi nonjirdzaas, nav briinums, ka peec tam sho tvarsta, vinjam taapat arii ir attieciiga reputaacija, turklaat ne taa labaakaa.

     [+] [-]

, 2009-04-28 22:34, pirms 15 gadiem
peek_peek! rakstīja: njaa.... truka tik ivanana, jo tad vairs neviens zviedrs neceltos pec sis speles
Aha :lol:

     [+] [-]

, 2009-04-28 22:43, pirms 15 gadiem
Nu žēl par džeku, bet laikam jau tikai vienreiz lauzts.

============
lvhokejs.lv - Tavs hokeja portāls!
Rēģistrējies vēl šodien.