Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Autors: Agris Suveizda

Vai ASV mums pasniegs dāvanu?

Vai ASV mums pasniegs dāvanu?
Cerēsim, ka šovakar amerikāņiem prieka brīžu būs vairāk nekā šveciešiem
.Foto: AFP

Šovakar ar sešām spēlēm turpināsies 2009.gada pasaules hokeja čempionāts. Latvijā vislielāko interesi noteikti izpelnīsies mājinieku šveiciešu mačs ar ASV, kurā tiks izšķirts arī Latvijas izlases liktenis. Savukārt kanādieši ar somiem izspēlēs pirmo vietu F grupā.

Šovakar jātur īkšķi par amerikāņiem

E grupas pirmajā spēlē plkst. 17:15 pēc Latvijas laika uz Bernes ledus izies Zviedrijas un Francijas hokejisti. Kamēr francūžiem šis mačs neko neizšķir, zviedri, uzvarot pamatlaikā, nodrošinās otro vietu grupā un relatīvi vājāku pretinieku ceturtdaļfinālā - Čehiju. Savukārt vakara spēlē abas komandas būs ieinteresētas grauzt ledu - Ralfa Krīgera trenētā Šveices valstsvienība joprojām saglabā izredzes iekļūt ceturtdaļfinālā (ja uzvarēs pamatlaikā), savukārt amerikāņi diezin vai vēlas jau ceturtdaļfinālā spēkoties ar kaimiņiem kanādiešiem, tādēļ vismaz punktu viņiem šovakar jāizcīna (uz to cer arī Latvijā, jo tādējādi mūsu hokejisti spēlēs izslēgšanas mačos).

Kanāda ar Somiju sadalīs pirmo vietu

F grupas dienas spēlē tiksies Norvēģija un Slovākija. Abas komandas jau zaudējušas pat teorētiskas iespējas iekļūt ceturtdaļfinālā, taču spēles uzvarētājs iegūs piekto vietu apakšgrupā un arī augstāku vietu visā turnīrā. Savukārt deviņos vakarā Somijas hokejisti eksaminēs pasaules vicečempionus kanādiešus. Ja Somijas izlase uzvarēs pamatlaikā, tā nostums kanādiešus no pirmās pozīcijas grupā, tādējādi, iespējams, izspēlējot ļaunu joku ar amerikāņiem, kas, dzenoties prom no kanādiešiem, tiem vienalga var uzskriet virsū. Tiesa, vieglāk to ir pateikt, nekā izdarīt. Kanādas izlase šo čempionātu aizvada ļoti pārliecinoši, visās piecās spēlēs izcīnot uzvaras (un katrā ar vismaz četru vārtu pārsvaru).

Cīņa par palikšanu A grupā

Ļoti būtiska spēle tiks aizvadīta G grupā - austrieši spēlēs ar dāņiem. Tā kā nākamgad pasaules čempionāts notiks Vācijā, tikai pirmās vietas īpašniece saglabās vietu A grupā. Šo vienu atlikušo vietu sadalīs dāņi ar austriešiem, kas uzvarēja gan vāciešus, gan ungārus.

E grupa

VKomandaSUUPUZVārtiP
1.Krievija5410027:1114
2.ASV4201116:147
3.Zviedrija4112017:157
4.Latvija5120215:147
5.Šveice410125:104
6.Francija400045:210

F grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Kanāda4400023:612
2.Somija4211012:69
3.Čehija5300220:119
4.Baltkrievija502128:136
5.Slovākija400225:192
6.Norvēģija400135:181

G grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Austrija220007:06
2.Dānija220008:26
3.Vācija200021:40
4.Ungārija200021:110

Šodienas spēles

VietaSpēleLaiks (lv)
CīriheAustrija - Dānija13:15
BerneUngārija - Vācija13:15
BerneZviedrija - Francija17:15
CīriheSlovākija - Norvēģija17:15
BerneASV - Šveice21:15
CīriheKanāda - Somija21:15

, 2009-05-04 11:50, pirms 15 gadiem
Turu
, 2009-05-04 11:52, pirms 15 gadiem
mes visa gimene turesim!
pirmo reizi muza esmu par USA!
sarauj!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 11:53, pirms 15 gadiem
Par amīšiem, par frančiem un par somiem!!!
Slēpts komentārs: NANI27
, 2009-05-04 11:54, pirms 15 gadiem
Austrija 2
austrija ar divam komandam atbraukusi??
, 2009-05-04 11:54, pirms 15 gadiem
Nu cerēsim, ka pasniegs
, 2009-05-04 11:55, pirms 15 gadiem
Tas būtu smieklīgi ja ASV zaudētu....
Tik traki ar šiem tak nav!
, 2009-05-04 11:56, pirms 15 gadiem
nu neviens jau negrib ar kanaadu speelet 1/4, tapeec USA pacentiisies nezaudeet, bet nu mums principaa vienalga ar speeleet 1/4 finaala, galvenais speeleet!
, 2009-05-04 11:56, pirms 15 gadiem
Lūdzu ASV, dāviniet mums šo dāvanu!
, 2009-05-04 11:58, pirms 15 gadiem
Jātur īkšķi pas ASV un par Somiju.
, 2009-05-04 11:58, pirms 15 gadiem
ASV turaties. jāuzvar jums tie šveicieši.
, 2009-05-04 11:58, pirms 15 gadiem
Vai ASV vispār ir citu iespēju?
, 2009-05-04 11:58, pirms 15 gadiem
switzerland are looser, so let kick their ass- USA

nu amīši-nepiečakarējat mūs
, 2009-05-04 11:59, pirms 15 gadiem
Arī turu īkšķi, bet nez kāpēc liekas, ka Šveice k-kā netīri vinnēs...
, 2009-05-04 12:00, pirms 15 gadiem
NANI27 rakstīja: jautajums:
ja ASV uzvar pamatlaika latvija paliek 4turta??
ja ASV uzvar/zaude OT tad Latvija ir tresha??
?
pareizi esmu sapratis??
1. Ja ASV uzvar (jebkādā veidā) Tad latvija ir 4.
2.Ja ASV zaudē papildlaikā vai bulīšos tad Latvija arī ir ceturtā.
, 2009-05-04 12:00, pirms 15 gadiem
sermulis rakstīja: Krieviem 14 punkti 5 spēlēs. autor izlabo!
Kas tad autoram ir jaaizlabo, viss ir pareizi, 14 punkti piecaas speelees, 4 uzvaras pamatlaikaa un viena uzvara pagarinaajumaa pret zviedriem, kopaa 14 pinkti
, 2009-05-04 12:00, pirms 15 gadiem
Agri, Tevi vakar kkādi čaļi meklēja vienā topikā, gribot aprunāties par Tavu viedokli par mūsu faniem..
, 2009-05-04 12:00, pirms 15 gadiem
-Kāpēc latvieši tā fano par ASV?
-Ceturtdaļfināla dēļ varētu ASV pat uz dzīvi pārcelties
, 2009-05-04 12:01, pirms 15 gadiem
NANI27 rakstīja: jautajums:
ja ASV uzvar pamatlaika latvija paliek 4turta??
ja ASV uzvar/zaude OT tad Latvija ir tresha??
?
pareizi esmu sapratis??
Mēs varam būt trešie tikai tad, ja Francija pamatlaikā uzvar Zviedriju, bet ASV paņem vismaz punktu no Šveices. Praktiski neiespējami.
, 2009-05-04 12:01, pirms 15 gadiem
Nav links kādam,kur internetā rādis šo spēli ?
, 2009-05-04 12:01, pirms 15 gadiem
NANI27 rakstīja: jautajums:
ja ASV uzvar pamatlaika latvija paliek 4turta??
ja ASV uzvar/zaude OT tad Latvija ir tresha??
?
pareizi esmu sapratis??
Vienkarshak sakot , Sveicei der uzvara pamatlaika nekas vairak.
, 2009-05-04 12:02, pirms 15 gadiem
Nu domaaju, ka viss buus OK, jo ja amiishiem nekas neizshkjirtos, tad gan buutu streems, bet domaaju ka nicha ir maksimums uz ko shveice peec defeniicijas vareetu ceret, ar visu tiesneshu labveeliibu. sarauj!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 12:02, pirms 15 gadiem
Kautgan neesmu USA pusee, shodien nekas cits neatliks, kā fanot tiesi par USA.
, 2009-05-04 12:03, pirms 15 gadiem
Jātur īkšķi arī par Somiem, jo ja amīši izdara savu darbu, tad labāk 1/4 finālā spēlēt pret Somiem nekā pret Kanādu...
, 2009-05-04 12:03, pirms 15 gadiem
Vynilz rakstīja: -Kāpēc latvieši tā fano par ASV?
-Ceturtdaļfināla dēļ varētu ASV pat uz dzīvi pārcelties
Sitas vnk iesparda!~
Slēpts komentārs: grabijs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 12:04, pirms 15 gadiem
1. reizi turu par Ameriku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 12:05, pirms 15 gadiem
ludzu ASV esiet par mums!!!
, 2009-05-04 12:06, pirms 15 gadiem
grabijs rakstīja: Zviedri zaudē francūžiem, amerikāņi Šveicei abi pamatlaikā un mēs otrie. Reāli.
Pie tāda notikumu pavērsiena mēs paliekam piektie grupā, nevis otrie.
, 2009-05-04 12:08, pirms 15 gadiem
Sen neesmu bijis par Amerikanjiem, varbuut pat nekad, bet nu shoreiz lai izdodas! Būs vien jāskatās spēle, kaut vai rīt darbadiena..
, 2009-05-04 12:09, pirms 15 gadiem
grabijs rakstīja: Zviedri zaudē francūžiem, amerikāņi Šveicei abi pamatlaikā un mēs otrie. Reāli.
ja ASV zaud Šveicei mēs braucam mājās nevis otrie!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 12:10, pirms 15 gadiem
Nu ludzu ludzu uzvariet,
Latvija nav pelnijusi palikt 5 vieta
, 2009-05-04 12:11, pirms 15 gadiem
es nekad nedomāju, kad teikšu šādus vārdus: ''Sarauj ASV''
, 2009-05-04 12:11, pirms 15 gadiem
Hokeja svētkiem jāturpinās!
, 2009-05-04 12:13, pirms 15 gadiem
Man vieglāk,es par ASV biežāk turos,it sevišķi ,kad spēlē ar dižo kaimiņu.
, 2009-05-04 12:13, pirms 15 gadiem
Nez vai visi tie,kas te bezsakarā bļāva,ka Latvijai baigi izdevīgi,ka tika Francija,nevis Vācija,ir sapratuši savu kļūdu? Šveicei tagad būtu par punktu mazāk
Slēpts komentārs: šotozinis
, 2009-05-04 12:14, pirms 15 gadiem
turaas asv, juus to varat!
jums tagad ir veel aptuveni 2 miljoni fanu klaat naakusi
, 2009-05-04 12:14, pirms 15 gadiem
šotozinis rakstīja: es muļķis lūdzu kāds paskaidrojiet, ja Šveice uzvar pamatlaikā ASV, tad 3 komandām ir 7punkti, kapēc tad Latvija aiz borta paliek???
palasai iepriekšējos rakstus, neesi slinks!
, 2009-05-04 12:16, pirms 15 gadiem
Patiešām jātur īkšķi!
, 2009-05-04 12:16, pirms 15 gadiem
Blin pagašogad bij daudz vieglak tikt , bet tagad spelejam ahujena , bet varam netikt !
, 2009-05-04 12:17, pirms 15 gadiem
pie vel asv turas ja musejie netiks talak es gaddu skatisos tikai baletu
, 2009-05-04 12:19, pirms 15 gadiem
šotozinis rakstīja: es muļķis lūdzu kāds paskaidrojiet, ja Šveice uzvar pamatlaikā ASV, tad 3 komandām ir 7punkti, kapēc tad Latvija aiz borta paliek???
Šajā situācijā Latvijai, Šveicei un arī ASV(!) turnīra noslēgumā būtu pa septiņiem punktiem. Kā vēsta IIHF noteikumi, tad šādās situācijās skaita iegūto punktu skaitu spēlēs tieši starp šīm izlasēm. Pie šāda scenārija Latvijai būtu divi punkti (uzvara bullīšos pār Šveici), bet mūsu konkurentēm vairāk - Šveicei četri, ASV trīs. Tādējādi Latvijas izlase E grupā joprojām var palikt 5. vietā.
Slēpts komentārs: samss
, 2009-05-04 12:22, pirms 15 gadiem
nilish rakstīja: Šajā situācijā Latvijai, Šveicei un arī ASV(!) turnīra noslēgumā būtu pa septiņiem punktiem. Kā vēsta IIHF noteikumi, tad šādās situācijās skaita iegūto punktu skaitu spēlēs tieši starp šīm izlasēm. Pie šāda scenārija Latvijai būtu divi punkti (uzvara bullīšos pār Šveici), bet mūsu konkurentēm vairāk - Šveicei četri, ASV trīs. Tādējādi Latvijas izlase E grupā joprojām var palikt 5. vietā.
Un tieši tāda pat situācija, ja Francija paveic brīnumu un uzvar Zviedriju un Šveice pamatlaikā uzvar ASV. Četrām izlasēm pa 7pts, bet savstarpējos mačos sanāktu šādi: swe 6pts, Latvijai, Šveicei un ASV pa 4pts. Tad atkal ņem šīs trīs komandas un skaita punktus, un sanāk, ka esam piektie.
Jebkurā gadījumā viens ir skaidrs - Šveice nedrīkst iegūt trīs punktus.
, 2009-05-04 12:23, pirms 15 gadiem
diivaina gan daavana sanaaktu, 1/4 finaals pret kanaadu....

njemot veeraa speeli pret krieviju .... principaa gribu redzeet lv speeli pret can, bet veel vienu sagraavi negribeetos, a can manupraat tomeer izskataas labaak par rus, tieshi taapeec ka vinjiem visas speeles ljoti vieglas - taa tomeer ir augstaakaa pilotaazha, pie kam can speelee max pirmo periodu, ieguust 2-3 vaartus un tad atslidinaas un panjirgaajas par pretinieku, jo can kas speelee vairaak uz defu ir praktiski nepaarspeejama, manas domas ka kan buus chempji ar savu uuber pragmatisko speeli, pirmoreizi kanaada neraujas 60 minuutes bet uztaisa speeli un tad otkativaetsa...

ja lv uzvareetu kanaadu 1/4(protams ja vispaar mees tur speeleesim) tad gan varetu arii pusfinaalu panjemt, bet ar taadu aizsardziibu kaa pret krieviju mees ieriisim pirmajaa periodaa vismaz 3 ripas.
, 2009-05-04 12:23, pirms 15 gadiem
Driizaak jau virsrakstam jaabuut:"Vai ASV mums iespers pa olām?"

Jebkuraa gadiijumaa- vinji tak negrib pret Kanaadu speelet!
, 2009-05-04 12:23, pirms 15 gadiem
Par amīšiem īkšķi jatur, pat to šaubu nav. Mani interesē to gudrinieku motivācija, kuri taisās tos turēt par somiem. Jums nedalec, ka, ja somi sāks pārliecinoši taisīt ārā kanadiešus (neticami un tomēr), tad amīši točna var atdot spēli šveiciešiem, lai ieņemtu 4. un tiktos ar otras gr. 1. v. - somiem?? Var neglābt arī apstāklis, ka spēles notiek vienlaicīgi.
, 2009-05-04 12:25, pirms 15 gadiem
ASV sarau, uzdavini beidzot davanu, ja zaudsiet es to nepardzivosu!!
, 2009-05-04 12:25, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Mani interesē to gudrinieku motivācija, kuri taisās tos turēt par somiem. Jums nedalec, ka, ja somi sāks pārliecinoši taisīt ārā kanadiešus (neticami un tomēr), tad amīši točna var atdot spēli šveiciešiem, lai ieņemtu 4. un tiktos ar otras gr. 1. v. - somiem?? Var neglābt arī apstāklis, ka spēles notiek vienlaicīgi.
Tu gribi teikt, ka, ja ASV pēc diviem periodiem būs priekšā ar 5:0, bet pārtraukumā uzzinās, ka Kanāda ierij ar 1:7, amīši nevilcinoties sametīs sešas ripas savos vārtos?
, 2009-05-04 12:26, pirms 15 gadiem
Cerams, ka šoreiz loģika mūs nepivils.
, 2009-05-04 12:27, pirms 15 gadiem
Ir taada suudiiga veesture, ka parasti tad, ja kaut kas ir atkariigs no citiem, sanaak ieziepeeties
, 2009-05-04 12:27, pirms 15 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Un tieši tāda pat situācija, ja Francija paveic brīnumu un uzvar Zviedriju un Šveice pamatlaikā uzvar ASV. Četrām izlasēm pa 7pts, bet savstarpējos mačos sanāktu šādi: swe 6pts, Latvijai, Šveicei un ASV pa 4pts. Tad atkal ņem šīs trīs komandas un skaita punktus, un sanāk, ka esam piektie.
sito točna zini? iespējams,ka otrreiz vairs netiktu ņemtas šīs komandas,bet skatīta jau savstarpējā vārtu attiecība. nu tjipa,no paņemtas šīs 4 komandas un uztaisīta savstarpējā turnīra tabuliņa
, 2009-05-04 12:27, pirms 15 gadiem
paldies nilish!
Slēpts komentārs: fufels000
, 2009-05-04 12:28, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Tu gribi teikt, ka, ja ASV pēc diviem periodiem būs priekšā ar 5:0, bet pārtraukumā uzzinās, ka Kanāda ierij ar 1:7, amīši nevilcinoties sametīs sešas ripas savos vārtos?
Kāpēc, lai viņi būtu priekša ar 5:0 un nevis ar daudz ticamako 1:0?
, 2009-05-04 12:30, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Par amīšiem īkšķi jatur, pat to šaubu nav. Mani interesē to gudrinieku motivācija, kuri taisās tos turēt par somiem. Jums nedalec, ka, ja somi sāks pārliecinoši taisīt ārā kanadiešus (neticami un tomēr), tad amīši točna var atdot spēli šveiciešiem, lai ieņemtu 4. un tiktos ar otras gr. 1. v. - somiem?? Var neglābt arī apstāklis, ka spēles notiek vienlaicīgi.
nu ja vispirms būtu kanāda-somija,tad noteikti par kanādu. bet tagad jau nebūtu tik slikti,ja usa uzvelk šveici,a somi beigās kaut kādu 2:1 panāk.
, 2009-05-04 12:30, pirms 15 gadiem
kur vel trulak uzvaram 4 speles pec kartas, bet ar to var nbepietikt ... un tomer divaina ta punktu skaitisana, teoretiski butu jabut ta, ja ari amisi zaude svfeicei, pastas savstarpejo speli, mes labaki un vola ...
, 2009-05-04 12:31, pirms 15 gadiem
Tikai viena lieta, ASV principā ir vienalga ar ko spēlēt - Kanādu vai Somiju. Tas irmazajām" komandām ir bail no "lielajiem", bet tām pašām lielajām izlasēm ir vienalga, kas nāk pretī (tieši tāpēc jau viņi ir "lielie"), jo agri vai vēlu tāpat savā starpā būs jāspēlē un labāk spēlēt agrāk, kad vēl kanādieši, lai arī jau ir gatavi cīņai, bet vēl nav "sajutuši asins garšu", t.i., nav reālas cīņas par vietām, 1/4 fināls jau tikai kā neliela iesildīšanās pirms lielajām cīņam.

Un ja amīšiem ir tā bail no saviem kaimiņiem, tad ir arī variants, ka somi saliek kanādiešus, jeņķi to uzzin spēles laikā un atdod spēli Šveicei.
, 2009-05-04 12:32, pirms 15 gadiem
heh rakstīja: diivaina gan daavana sanaaktu, 1/4 finaals pret kanaadu....

njemot veeraa speeli pret krieviju .... principaa gribu redzeet lv speeli pret can, bet veel vienu sagraavi negribeetos, a can manupraat tomeer izskataas labaak par rus, tieshi taapeec ka vinjiem visas speeles ljoti vieglas - taa tomeer ir augstaakaa pilotaazha, pie kam can speelee max pirmo periodu, ieguust 2-3 vaartus un tad atslidinaas un panjirgaajas par pretinieku, jo can kas speelee vairaak uz defu ir praktiski nepaarspeejama, manas domas ka kan buus chempji ar savu uuber pragmatisko speeli, pirmoreizi kanaada neraujas 60 minuutes bet uztaisa speeli un tad otkativaetsa...

ja lv uzvareetu kanaadu 1/4(protams ja vispaar mees tur speeleesim) tad gan varetu arii pusfinaalu panjemt, bet ar taadu aizsardziibu kaa pret krieviju mees ieriisim pirmajaa periodaa vismaz 3 ripas.
nu pofig,ta vai ta jācenšas pēc iespējas labāku vietu dabūs,ranga punkti ir ļoti vajadzīgi
, 2009-05-04 12:32, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: kur vel trulak uzvaram 4 speles pec kartas, bet ar to var nbepietikt ... un tomer divaina ta punktu skaitisana, teoretiski butu jabut ta, ja ari amisi zaude svfeicei, pastas savstarpejo speli, mes labaki un vola ...
Ja ASV zaudē Šveicei tad 3 izlasēm ir pa 7 punktiem un skatās savstarpējās spēles, kur Latvija ir salikusi Šveici, Šveice salikusi ASV, bet ASV - Latviju. Jebšu neko tas nedod, tāpēc skatās punktus un vārtu attiecības.
, 2009-05-04 12:34, pirms 15 gadiem
ceru ka moš Zatlers pa telefonu varetu kādu mīļu vārdu pārmīt ar Obamas jaunskungu :-D Par Lielu Latviju.
USA sarauj......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 12:35, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: nu ja vispirms būtu kanāda-somija,tad noteikti par kanādu. bet tagad jau nebūtu tik slikti,ja usa uzvelk šveici,a somi beigās kaut kādu 2:1 panāk.
Tāds variants būtu ideāls, ja aizver acis, atver un tas jau ir noticis
Es par to, ka spēles laikā nav skaidrs, ko atbalstīt- kod kurā pirksta gribi, visi sāp.
, 2009-05-04 12:36, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: kur vel trulak uzvaram 4 speles pec kartas, bet ar to var nbepietikt ... un tomer divaina ta punktu skaitisana, teoretiski butu jabut ta, ja ari amisi zaude svfeicei, pastas savstarpejo speli, mes labaki un vola ...
amīši zaudē šveicei,pastas savstarpējo spēli (asv-šveice),aha,šveicei jābūt augstāk par amīšiem un vola... ne mums vieniem noteikumi rakstīti,ja 3 komandām vienādi punkti,tad tādas savstarpējās spēles ir TRĪS!!!
, 2009-05-04 12:37, pirms 15 gadiem
Nezutraucieties, viens zvans Obamam un ar Šveici ir cauri
, 2009-05-04 12:37, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Tāds variants būtu ideāls, ja aizver acis, atver un tas jau ir noticis
Es par to, ka spēles laikā nav skaidrs, ko atbalstīt- kod kurā pirksta gribi, visi sāp.
nu negribās jau ticēt,ka somi jau spēles vidū nez kā graus kanādu... bet ja nu notiek nelaime,tad šveicei točna vajag kanādu pretī
, 2009-05-04 12:38, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja ASV zaudē Šveicei tad 3 izlasēm ir pa 7 punktiem un skatās savstarpējās spēles, kur Latvija ir salikusi Šveici, Šveice salikusi ASV, bet ASV - Latviju. Jebšu neko tas nedod, tāpēc skatās punktus un vārtu attiecības.
A šādā variantā būs nozīme faktam, ka amīši mūs salikuši pamatlaikā, šveicieši amīšus arī, bet mūsējie šveiciešus tikai pendelēs, t.i., 2.p savstapējā spēlē, nevis 3?
, 2009-05-04 12:42, pirms 15 gadiem
Dievs Tēvs Debesīs, Lai svētīts top Tavs Vārds! Dod Savu Svētību - Amerikāņu tautai,Vašingtonam, Linkolnam, Obamam,NATO, trennerim Vilsonam un Visai USA Izlasei!Lai Jūs neieved kārdinājumā ŠVEICES pulksteņi,siers un bankas! PALĪDZIET krīzē novestajiem LATVIJAS faniem- un PIERĀDIET, ka ESIET sava Karoga, Goda un Sabiedroto CIENĪGI!Nograuziet MAZU gabaliņu no Šveices siera, un lai JUMS viegla taciņa turpmākajās gaitās pret somiem vai čehiem! APSOLĀMIES, ka arī MĒS nedarīsim kaunu savai NĀCIJAI un Sabiedrotajiem! TICĪBA, CERĪBA, MĪLESTĪBA!
, 2009-05-04 12:44, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: A šādā variantā būs nozīme faktam, ka amīši mūs salikuši pamatlaikā, šveicieši amīšus arī, bet mūsējie šveiciešus tikai pendelēs, t.i., 2.p savstapējā spēlē, nevis 3?
Tur jau arī sākas punktu skaitīšana (kas arī liedz Latvijas izlasei iekļūt 1/4 finālā) - Latvijai savstarpējās spēlēs ir 2 punkti, ASV būtu 3, bet Šveicei - 4. Un tāpēc tiek ASV un Šveice.
, 2009-05-04 12:46, pirms 15 gadiem
mosh kādam ir info kur internetā var skatiities čempi un šo spēli... Senkjū..
, 2009-05-04 12:47, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: kur vel trulak uzvaram 4 speles pec kartas, bet ar to var nbepietikt ... un tomer divaina ta punktu skaitisana, teoretiski butu jabut ta, ja ari amisi zaude svfeicei, pastas savstarpejo speli, mes labaki un vola ...
CIK VAR SKAIDROT!!!Skatisies jau arii savstarpejas speles,ja ASv zaudees.
Viss ir godiigi.Skataas to komandu savstarpejas speles,kuraam ir vienads punktu skaits.
Ja vel nezini Latvij-Asv (2-4) LAT punkti 0 USA 3
Latvija -Sveice(2-1) LAT punkti 2 SUi 1
Sveice-ASV(ja sveice vinee pamatlaikaa) SVEIce 3 punkt ASV 0
KOPAA SVEICE 4,ASV,3,LAT 2

KAS VEEL NAV SKAIDRSSS?????
Slēpts komentārs: agrezo
, 2009-05-04 12:48, pirms 15 gadiem
NANI27 rakstīja: jautajums:
ja ASV uzvar pamatlaika latvija paliek 4turta??
ja ASV uzvar/zaude OT tad Latvija ir tresha??
?
pareizi esmu sapratis??
nepareizi saprati, jo ja uzvar/zaude OT tad mes tapat paliekam ceturtie!!!
Slēpts komentārs: vinegrets
Slēpts komentārs: angelos33
, 2009-05-04 12:49, pirms 15 gadiem
lions991 rakstīja: Dievs Tēvs Debesīs, Lai svētīts top Tavs Vārds! Dod Savu Svētību - Amerikāņu tautai,Vašingtonam, Linkolnam, Obamam,NATO, trennerim Vilsonam un Visai USA Izlasei!Lai Jūs neieved kārdinājumā ŠVEICES pulksteņi,siers un bankas! PALĪDZIET krīzē novestajiem LATVIJAS faniem- un PIERĀDIET, ka ESIET sava Karoga, Goda un Sabiedroto CIENĪGI!Nograuziet MAZU gabaliņu no Šveices siera, un lai JUMS viegla taciņa turpmākajās gaitās pret somiem vai čehiem! APSOLĀMIES, ka arī MĒS nedarīsim kaunu savai NĀCIJAI un Sabiedrotajiem! TICĪBA, CERĪBA, MĪLESTĪBA!
Šis ir skaisti!
, 2009-05-04 12:50, pirms 15 gadiem
Bagāts dara kā var un vēlas,nabags kā sanāk!
Lai šodien bagātais vēlas tīru hokeju bez kādām aizmugures sarunām!
Sveicu visus svētkos!
, 2009-05-04 12:51, pirms 15 gadiem
angelos33 rakstīja: Pastaatiet Luudzu kaads Kas tas ir Par MURGU!!!???

Vai tad nav taa, ka ja Shveice uzvar vinji ir 5. vietaa vienalga, ar 7 pts..??? Vinjiem suudiigaaka vaartu attieciiba un zaudeeta SAVSTARPEEJAA SPEELE PRET lv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 12:54, pirms 15 gadiem
Veči ko jūs būtu gatavi izdarīt amerikāņiem kā pateicību ja viņi uzvarēs Šveici?
, 2009-05-04 12:54, pirms 15 gadiem
a ja 4 komandām ir 7 punkti mēs tāpat netiekam?
, 2009-05-04 12:55, pirms 15 gadiem
Jau ntās reizes komentāros un rakstos viss ir izskaidrots. Vēl Novickis blogu uztaisīja, kurā viss izskaidrots tā, ka pat tie, kuri nespēj 7+0 un 4+3 saskaitīt, saprastu. Bet vienalga uzrodās tādi, kam nav skaidrs...
, 2009-05-04 12:58, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Jau ntās reizes komentāros un rakstos viss ir izskaidrots. Vēl Novickis blogu uztaisīja, kurā viss izskaidrots tā, ka pat tie, kuri nespēj 7+0 un 4+3 saskaitīt, saprastu. Bet vienalga uzrodās tādi, kam nav skaidrs...
Uzrodas tak pat tādi, kas jau nākamajā postā uzjautā tieši to pašu
, 2009-05-04 12:58, pirms 15 gadiem
pasniegs mums dāvanu.. lai tik Kanādas Vaira pazvana draugam Bušam, gan ja kādi sakari viņam tur ir bet ja nopietni.. ASV centīsies vinēt, ne mūsu dēļ bet gan sevis,zaudējuma gadījumā ASV atkrīt uz 4.v. šaubos ka viņi gribēs pretī Kanādu..
, 2009-05-04 13:01, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Jau ntās reizes komentāros un rakstos viss ir izskaidrots. Vēl Novickis blogu uztaisīja, kurā viss izskaidrots tā, ka pat tie, kuri nespēj 7+0 un 4+3 saskaitīt, saprastu. Bet vienalga uzrodās tādi, kam nav skaidrs...
Domā džekiem viegli pēc bamšļu alus kaut ko nākošā dienā aptvert!??
Un ja nobamšļots vismaz 3 dienas,tad jau pat 2x2 liekās augstākā matemātika!
, 2009-05-04 13:02, pirms 15 gadiem
agrezo rakstīja: Lūdzu , paskaidrojiet! Kāpēc, ja mums ar Šveici būs vienāds punktu skaits tālāk tiks viņi, ja mēs uzvarējām savstarpējā spēlē?
jo 3 komandām ir vienāds punktu skaits, un jāsalīdzina visas 3!
, 2009-05-04 13:03, pirms 15 gadiem
buus labi
, 2009-05-04 13:03, pirms 15 gadiem
Sveiciens visiem svētkos! Vai kāds nezin, kur varēs redzēt Ledus kauju - Austrija pret Dāniju?
, 2009-05-04 13:03, pirms 15 gadiem
par somiem un ASV, tad mums quarterfinal sanaaktu speeleet pret somiem un tas jau nu ir labaaks variants nekaa kanaada
, 2009-05-04 13:05, pirms 15 gadiem
barca_99 rakstīja: pasniegs mums dāvanu.. lai tik Kanādas Vaira pazvana draugam Bušam, gan ja kādi sakari viņam tur ir bet ja nopietni.. ASV centīsies vinēt, ne mūsu dēļ bet gan sevis,zaudējuma gadījumā ASV atkrīt uz 4.v. šaubos ka viņi gribēs pretī Kanādu..
Vecīt,ja nesi pamanijism,tad pateikšu priekšā,ka štatos jau apmēram 105 dienas Bušam nav pilnīgi nekādas teikšanas, jo republikāņi vairs nedominē ne Baltā namā,ne arī ASV Kongresā!
Neatceros kurš no hokeja komentētājiem to teica,bet teica viņš apmēram šādi-hokeja lielvalstis principā nerēķina kas viņiem nāks pretīm nākošā mačā,jo tā ir slikta pazīmē-rēķināt! Viņi vienkārši cīnās ar katru pretinieku!
, 2009-05-04 13:07, pirms 15 gadiem
šodien vēlviena spēle interesanta. dēl negodīgā nolikuma, kur vācija nekrīt ārā jo nākamgad ir rīkotāji, krīt ārā otrās ceļazīmes, vai vienkārši vietas ieguvējs d grupā.. austrija pret dāniju, tas tik būs mačs.. abi nopelna palikšanu, bet tomēr 1 jākrīt ārā!
, 2009-05-04 13:09, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vecīt,ja nesi pamanijism,tad pateikšu priekšā,ka štatos jau apmēram 105 dienas Bušam nav pilnīgi nekādas teikšanas, jo republikāņi vairs nedominē ne Baltā namā,ne arī ASV Kongresā!
Neatceros kurš no hokeja komentētājiem to teica,bet teica viņš apmēram šādi-hokeja lielvalstis principā nerēķina kas viņiem nāks pretīm nākošā mačā,jo tā ir slikta pazīmē-rēķināt! Viņi vienkārši cīnās ar katru pretinieku!
es nesaku ka viņam ir teikšana, bet gan jau kādi sakari, un vispār tas bij joks.. nu domāju ka nerēiķina, bet gan apzinas. lai arī būtu tā kā tu saki, bet man jau liekas ka tā kanāda mazliet viņus uztrauc, un punktus viņi atdot netaisas. nu es tā domāju, tad jau redzēsim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 13:11, pirms 15 gadiem
heh rakstīja: diivaina gan daavana sanaaktu, 1/4 finaals pret kanaadu....

njemot veeraa speeli pret krieviju .... principaa gribu redzeet lv speeli pret can, bet veel vienu sagraavi negribeetos, a can manupraat tomeer izskataas labaak par rus, tieshi taapeec ka vinjiem visas speeles ljoti vieglas - taa tomeer ir augstaakaa pilotaazha, pie kam can speelee max pirmo periodu, ieguust 2-3 vaartus un tad atslidinaas un panjirgaajas par pretinieku, jo can kas speelee vairaak uz defu ir praktiski nepaarspeejama, manas domas ka kan buus chempji ar savu uuber pragmatisko speeli, pirmoreizi kanaada neraujas 60 minuutes bet uztaisa speeli un tad otkativaetsa...

ja lv uzvareetu kanaadu 1/4(protams ja vispaar mees tur speeleesim) tad gan varetu arii pusfinaalu panjemt, bet ar taadu aizsardziibu kaa pret krieviju mees ieriisim pirmajaa periodaa vismaz 3 ripas.
Vai esi aizmirsis pagājušā gada LV spēli pret Kan. - ar kādu rezultātu zaudējām? 0:9 vai pat 0:11? Šogad nekas daudz nav mainījies... Nesasapņojies Nav mums vēl pa zobam Kan. un šā brīža Krievija.
, 2009-05-04 13:12, pirms 15 gadiem
grabijs rakstīja: Zviedri zaudē francūžiem, amerikāņi Šveicei abi pamatlaikā un mēs otrie. Reāli.
Kalīgi garām-Mēs paliekam 5 VAI 4
Zviedri 2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 13:14, pirms 15 gadiem
A kapeec tad vakar - kad studijaa pirms mača radīja tabulu - ASV, SWE un LAT bija vienaads punktu skaits - bet LAT staveeja augstāk??????????????
, 2009-05-04 13:15, pirms 15 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Un tieši tāda pat situācija, ja Francija paveic brīnumu un uzvar Zviedriju un Šveice pamatlaikā uzvar ASV. Četrām izlasēm pa 7pts, bet savstarpējos mačos sanāktu šādi: swe 6pts, Latvijai, Šveicei un ASV pa 4pts. Tad atkal ņem šīs trīs komandas un skaita punktus, un sanāk, ka esam piektie.
Jebkurā gadījumā viens ir skaidrs - Šveice nedrīkst iegūt trīs punktus.
Tu kļūdies. Ja tajā savstarpējo spēļu tabulā ir vienādi punkti, tad ņem vārtu attieciību.
Ja tā ir vienāda tālāk ņem kuram vairāk gūtu vārtu savstarpējās spēlēs. utt. līdz pat tam ka veic bullīšu sēriju
, 2009-05-04 13:17, pirms 15 gadiem
Sanāk tā ja USA vinē tad mums pretī nāk Kanāda?
, 2009-05-04 13:17, pirms 15 gadiem
nu ja protams vini panem tikkai vienu 1p.
, 2009-05-04 13:18, pirms 15 gadiem
Kurš var saprotoši izskaidrot:
Reitingus skaita pa cik gadiem?
Vai nākamā gada grupu sadalijums ir pēc reitinga vai ieņemtās vietas pādējā čempionātā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 13:20, pirms 15 gadiem
Varētu tiesāt kāds šveicietis, tas būtu kronis visam
, 2009-05-04 13:21, pirms 15 gadiem
NHLfan rakstīja: Sanāk tā ja USA vinē tad mums pretī nāk Kanāda?
sanak laikam ta ja ASV vinē, un savukārt otrajā grupa somi izvīlē kanadu tad ASV pret CAN, bet mums itkā daudz nemaz parocīgs sominieks
tā laikam sanāk, ja skatās pēc tabulas
, 2009-05-04 13:21, pirms 15 gadiem
Es nesaprotu kāpēc visi tā ir iedomājušies,ka USA negrib 1/4 tikties ar CAN.VARBŪŪŪT viņi grib!Amīšiem ir savs piegājiens lietām.Vienīgais cerību dod bukmeikeru vērtējums.Varbūt kaut kur ir atsauces no USA TEAM,ka viņi negrib tikties ar CAN?
, 2009-05-04 13:22, pirms 15 gadiem
lions991 rakstīja: Dievs Tēvs Debesīs, Lai svētīts top Tavs Vārds! Dod Savu Svētību - Amerikāņu tautai,Vašingtonam, Linkolnam, Obamam,NATO, trennerim Vilsonam un Visai USA Izlasei!Lai Jūs neieved kārdinājumā ŠVEICES pulksteņi,siers un bankas! PALĪDZIET krīzē novestajiem LATVIJAS faniem- un PIERĀDIET, ka ESIET sava Karoga, Goda un Sabiedroto CIENĪGI!Nograuziet MAZU gabaliņu no Šveices siera, un lai JUMS viegla taciņa turpmākajās gaitās pret somiem vai čehiem! APSOLĀMIES, ka arī MĒS nedarīsim kaunu savai NĀCIJAI un Sabiedrotajiem! TICĪBA, CERĪBA, MĪLESTĪBA!
Neteiktu gan, ka ir skaisti (kā domā daži). Izskatās gandrīz vai zaimošana, jo Dievvārdus pārveidot neklātos gan.
, 2009-05-04 13:23, pirms 15 gadiem
No spēles ar Kanādu amīšiem nevajadzētu būt bail. Tas ir lielākais izaicinājums pieveikt kaimiņu. Un z-amerikāņi nerēķina,kas nāk pretī play-off,nav jau zviedri.
, 2009-05-04 13:23, pirms 15 gadiem
[quote nhlfan]
Sanāk tā ja USA vinē tad mums pretī nāk Kanāda?
[/quote
1. ja USA vinee shodien Šveici mees vispaar tiekam ceturdaļfinaalaa!!!!
2.ja kanaada shodien zaudee somiem, tad mums ceturtdaļfinālā buus jaaspeelee ar somiem!!!!UN TAS IR LABAAKS VARIANTS VAI NE
, 2009-05-04 13:25, pirms 15 gadiem
Bet likmes kādas - 1.02:16 ASV par labu!!! Zaudē nu - teiks, ka nopirkti
, 2009-05-04 13:27, pirms 15 gadiem
pingpong rakstīja: Bet likmes kādas - 1.02:16 ASV par labu!!! Zaudē nu - teiks, ka nopirkti
Kristīgam cilvēkam neklātos par spēļu ellēm interesēties.
, 2009-05-04 13:27, pirms 15 gadiem
reizi jau maishi mus iegaza uz vinjiem paljauties nederikst!

es nezinu vai musdienas "attīstitaja" pasauels daļa var notikt tadi brinumi, ļoti ceru ka nevar, bet šo speli var ari sarunat, jo cik es saprotu tad amishi tiek talak ta vai ta, vienigi to nerealu padara faksts ka tad amishiem prieksha iziet canada, bet ja shveice izkrit tad chempim iet zaudejumi!un uz sho pusi jau velk ari tads notikums ka viens tiesensis lv spele bija shveicieteis, kas jau no pasha sakuma centas mums rakst, un pietika tikai drusku lai mus ar pirkstinju pagruzh zem krievu viesuļa un spele bija zaudeta
, 2009-05-04 13:30, pirms 15 gadiem
pingpong rakstīja: Bet likmes kādas - 1.02:16 ASV par labu!!! Zaudē nu - teiks, ka nopirkti
Nemaldini tautu, nav tādas likmes 1.02 uz ASV, bet gan ap 1.45. līdz 1.55
, 2009-05-04 13:32, pirms 15 gadiem
pingpong rakstīja: Neteiktu gan, ka ir skaisti (kā domā daži). Izskatās gandrīz vai zaimošana, jo Dievvārdus pārveidot neklātos gan.
Jā,jo ne velti otrais no desmit baušļiem skan šādi-Tev nebūs Tā Kunga, sava Dieva, vārdu nepareizi lietot [jo Tas Kungs neatstās nesodītu, kas Viņa vārdu nepareizi lieto].
Neesmu dievticīgs,bet dažas lietas zinu gan!
, 2009-05-04 13:34, pirms 15 gadiem
Ja kādam joprojām Nepielec- tad Mūsējie IR nodrošinājuši 9.vietu Praktiski-12. Franči, 11.Norvēģi,10. Slovāki, bet par 9.v. sniegs Mums atbildi AMĪŠI! LAI MUMS SPĪD JEŅĶU SAULĪTE! P.S> un ja kāds galīgi nav atguvies no eiforijas pret frančiem, tad 1/4 finālā spēlēs KRIEVI ar BELORUSIEM. Pārējie pāri patreiz NEZINĀMI. Zināms tikai tas, ka izlido UNGĀRI,un pēc pāris stundām, ticamāk- DĀŅI jeb Austrija.
, 2009-05-04 13:39, pirms 15 gadiem
esmu ateists un intereseejos par speelju elleeem. ko nu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 13:44, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Kristīgam cilvēkam neklātos par spēļu ellēm interesēties.
To visu var redzēt šajā lapā, kādas spēļu elles Un kas teica, ka esmu kristīgs cilvēks? Man tikai liekas, ka visam ir sava robeža. Bet neviens jau nespiež piekrist man.
Labāk iziet pastaigāties - ārā brīnišķīgs laiks... Un Latvijai svētki, ar ko arī visus apsveicu
, 2009-05-04 13:45, pirms 15 gadiem
vienmēr, kad mums jāpaļaujās uz jenķiem, viņi piekāš. Neticu, ka šoreiz būs savādāk. Viņi jau ir ceturdaļfinālā, šveice nē. Vienīgais variants kā ASV var neiekļūt ceturdaļfinālā ir ja zviedri pakāš francijai pamatlaikā, bet šveice uzvar ar 3+ vārtiem, kas gan izklausās neiespējami.

There is only one exception: if all four teams are tied with seven points, Switzerland would need to beat Team USA by at least three goals to make the quarterfinals in place of the Americans
, 2009-05-04 13:47, pirms 15 gadiem
nedomāju, ka amerikāņi grib uzrauties uz Kanādu, tāpēc spēlēs ar pilnu spēku un Šveicei būs ļoti grūti uzvarēt pamatlaikā
, 2009-05-04 13:48, pirms 15 gadiem
TO- Pingpont- Piekrītu, bet, tāpēc nelasi BRAUNA bestsellerus un BOIKOTĒ ,, ENĢEĻUS un DĒMONUS" kinoteātrī!
, 2009-05-04 13:48, pirms 15 gadiem
Jāuzliek cēneris Ls uz Šveices uzvaru.

Ja nu notiks pats bēdīgākais, būs vismaz kāds mikro-prieciņš... visītim pietiks.
, 2009-05-04 13:52, pirms 15 gadiem
Tiešām, kāds es likmju sapratējs - pat norakstīt pareizi nemāku, pareizās ir krietni piezemētākas un reālākas - 1.7:5.0.
, 2009-05-04 13:54, pirms 15 gadiem
[quote senscore]
Jāuzliek cēneris Ls uz Šveices uzvaru.

Ja nu notiks pats bēdīgākais, būs vismaz kāds mikro-prieciņš... visītim pietiks.
[/quo
UZ FRANČIEM ARĪ- NEDĒĻAI PIETIKS!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 13:58, pirms 15 gadiem
Asv jauzvar
, 2009-05-04 13:59, pirms 15 gadiem
lions991 rakstīja: Dievs Tēvs Debesīs, Lai svētīts top Tavs Vārds! Dod Savu Svētību - Amerikāņu tautai,Vašingtonam, Linkolnam, Obamam,NATO, trennerim Vilsonam un Visai USA Izlasei!Lai Jūs neieved kārdinājumā ŠVEICES pulksteņi,siers un bankas! PALĪDZIET krīzē novestajiem LATVIJAS faniem- un PIERĀDIET, ka ESIET sava Karoga, Goda un Sabiedroto CIENĪGI!Nograuziet MAZU gabaliņu no Šveices siera, un lai JUMS viegla taciņa turpmākajās gaitās pret somiem vai čehiem! APSOLĀMIES, ka arī MĒS nedarīsim kaunu savai NĀCIJAI un Sabiedrotajiem! TICĪBA, CERĪBA, MĪLESTĪBA!
Paklau, tu arī lūdz Dievu, lai viņš tev palīdz atrast televizora pulti vakaros? Sry, bet bija pretīgi lasīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 14:03, pirms 15 gadiem
asv vinnes shveici stabili
, 2009-05-04 14:08, pirms 15 gadiem
Man liekas, ka der vēl viens variants, pat ja zviedri uzvar frančus. Proti, Šveice uzvar ASV ar 4 vārtu starpību. Jo, tad Lat, US un Swi ir katrs reizi uzvarējis un zaudējis un tad skatās vārtu starpību. Tur šāda scenārija gadījumā ir:
ASV -2 (+2 pret LV un -4 pret Swi)
Swi +3 (-1 pret Lat un +4 pret ASV)
Lat -1 (-2 pret ASV un +1 pret Swi).

Un tad grupā paliek ASV.
, 2009-05-04 14:08, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Ārprāts! Vācija - Ungārija pēc pirmā perioda 1:1 ! Vācija zaudē pilnīgi visiem! Ja nākamgad čempis nebūtu Vācijā, tad Vācija izkristu no elites grupas
Ja nākamgad čempis nebūtu Vācijā, tad Vācija būtu krietni motivētāka
, 2009-05-04 14:11, pirms 15 gadiem
Halogens rakstīja: Man liekas, ka der vēl viens variants, pat ja zviedri uzvar frančus. Proti, Šveice uzvar ASV ar 4 vārtu starpību. Jo, tad Lat, US un Swi ir katrs reizi uzvarējis un zaudējis un tad skatās vārtu starpību. Tur šāda scenārija gadījumā ir:
ASV -2 (+2 pret LV un -4 pret Swi)
Swi +3 (-1 pret Lat un +4 pret ASV)
Lat -1 (-2 pret ASV un +1 pret Swi).

Un tad grupā paliek ASV.
Pa priekšu skatās punktus savstarpējās spēlēs
Ja punkti ir vienādi, tad tikai skatās vārtu attiecību savstarpējās spēlēs
, 2009-05-04 14:11, pirms 15 gadiem
Atveru IIHF.com - musu E grupu - tur SWE, ASV un LAT ir pa 7 punktiem... savstarpejaas speelees vairaak punktu ir ASV (4), SWE (3) bet SWE stav otrajaa vietaa - jeb augstaak paar ASV - kas par lietu? Vaartu starpiiba ASV unSWE ir +2...
, 2009-05-04 14:11, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: Nez vai visi tie,kas te bezsakarā bļāva,ka Latvijai baigi izdevīgi,ka tika Francija,nevis Vācija,ir sapratuši savu kļūdu? Šveicei tagad būtu par punktu mazāk
Tad varbūt arī Latvijai būtu par pāris punktiem mazāk...
Bet vispār sarauj Amerika!!
, 2009-05-04 14:12, pirms 15 gadiem
Nolikuma vai tad nav pateikts, ka vispirms skaita punktus; ja tie vienādi, tad vārtus. Kāpēc otro reizi atkal skaita punktus?

Agris Suveizda rakstīja: Un tieši tāda pat situācija, ja Francija paveic brīnumu un uzvar Zviedriju un Šveice pamatlaikā uzvar ASV. Četrām izlasēm pa 7pts, bet savstarpējos mačos sanāktu šādi: swe 6pts, Latvijai, Šveicei un ASV pa 4pts. Tad atkal ņem šīs trīs komandas un skaita punktus, un sanāk, ka esam piektie.
Jebkurā gadījumā viens ir skaidrs - Šveice nedrīkst iegūt trīs punktus.
, 2009-05-04 14:12, pirms 15 gadiem
asv cerams mums palidzes
, 2009-05-04 14:13, pirms 15 gadiem
jeeeeeebaaaal.. buutu lv hokejisti zinajushi,kadi te matematikas guru seez un jau 3sho dienu nespej iebraukt, kam kaa ir janospeelee un nemak liidz 10 aizskaitiit bez kalkulatora.. vinji laikam buutu visi vartos sastajushies, bet taas peedeejaas 100 sekundes pret shveici notureejushi ,lai buutu uzvara pamatlaikaa un nebuutu shito sazverestibas teoriju, kam kas ar cik jaavinee
, 2009-05-04 14:14, pirms 15 gadiem
Manuprāt ASV necentīsies par katru cenu paņemt punktus šaj spēlē. Viņiem ir gluži vienalga ar ko spēlēt nākamajā kārtā, un varbūt, ka savā ziņā viņi pat gribētu uzspēlēt pret Kanādu. Principiāli kā nekā. Viņiem tak galīgi savādāka psiholoģija. Tas gan nenozīmē, ka viņi atdos šveicei spēli. Nebūt, ne. Viņi vnk spēlēs prieka pēc. Un kā tur būs tā būs. Šveices uzvara pamatlaikā nav nereāla.
, 2009-05-04 14:14, pirms 15 gadiem
Oļegs spēles plānu un taktisko pusi var izskaidrot izmantojot tikai vārdus "bļ*ģ"un "nah*j".
, 2009-05-04 14:18, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Manuprāt ASV necentīsies par katru cenu paņemt punktus šaj spēlē. Viņiem ir gluži vienalga ar ko spēlēt nākamajā kārtā, un varbūt, ka savā ziņā viņi pat gribētu uzspēlēt pret Kanādu. Principiāli kā nekā. Viņiem tak galīgi savādāka psiholoģija. Tas gan nenozīmē, ka viņi atdos šveicei spēli. Nebūt, ne. Viņi vnk spēlēs prieka pēc. Un kā tur būs tā būs. Šveices uzvara pamatlaikā nav nereāla.
Krievijai vakar jau arī būtībā bija vienalga, tomēr viņi spēli neatdeva! Cerams, ka Amerikāņi arī neatdos un sados tai šveicei pēc nopelniem!
, 2009-05-04 14:21, pirms 15 gadiem
dajjna rakstīja: Krievijai vakar jau arī būtībā bija vienalga, tomēr viņi spēli neatdeva! Cerams, ka Amerikāņi arī neatdos un sados tai šveicei pēc nopelniem!
Nu krievi ir krievi. Kā nekā Bikovs ar ģimeni dzīvo šveicē. Un motivācija uzvarēt katrā spēlē viņiem varbūt ir utt. Nu es nezinu. Nu vakarā redzēs.
, 2009-05-04 14:21, pirms 15 gadiem
Kaut kas nav isti kartibaa ar to PC formulu,ja komanda kas kopaa zaude 2 speles var aizbraukt majaas,bet komanda kas 4 reizes ir zaudejusi iet talaak!!...
, 2009-05-04 14:22, pirms 15 gadiem
Praktiski visas speles var redzet te - myp2p.eu: MyP2P.eu :: Live sports and Now Playing...
, 2009-05-04 14:24, pirms 15 gadiem
ASV vēsi paņems, jo viņiem uzvara ir tik pat vajadzīga kā Šveicei. Šveicei tomēr realizācija nav tādā līmenī kā aizokeāna pārstāvjiem.
, 2009-05-04 14:26, pirms 15 gadiem
Ticiet vai nē, bet šoreiz ASV hokeja izlasei būs labākie un lieliskākie fani pasaulē, jo visi Latvijas fani šodien fanos par ASV izlasi... Vismaz vienreiz mūžā arī ASV izlase izbaudīs, kā ir ka tevi atbalsta no sirds un dvēseles...
, 2009-05-04 14:27, pirms 15 gadiem
Latvijai būs ļoti grūti pret Kanādu 1/4 (ja tur nokļūs), jo tā nav izlase, kurai varētu uzspiest kaut ko no fiziskās spēles.
, 2009-05-04 14:28, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Latvijai būs ļoti grūti pret Kanādu 1/4 (ja tur nokļūs), jo tā nav izlase, kurai varētu uzspiest kaut ko no fiziskās spēles.
tur nebus gruti,tur bus bez variantiem,diemzhel.bet fakts ka tads,pat ja latvija zaude,tad viniem 7.vieta chempi(ar nosacijumu ka ari Baltkrievi zaudes 1/4)
, 2009-05-04 14:29, pirms 15 gadiem
dajjna rakstīja: Tad varbūt arī Latvijai būtu par pāris punktiem mazāk...
Bet vispār sarauj Amerika!!
nu jau,nu jau... Vācija zaudē pat austriešiem un dāņiem,šobrīd netiek galā ar ungāriem.. bez tam,viņiem kalendārs būtu tāds pats,kā Francijai - iepriekšējā dienā spēle ar Asv,kamēr mēs atpūšamies. nebūtu nekāda attaisnojuma mums nedabūt 3 punktus. bet visi tie,kas priecājās,ka mums ir francija, par 1/4 finālu un šveices apsteigšanu nemaz nedomāja,ar 9.-10. vietu tādiem pietiek
, 2009-05-04 14:31, pirms 15 gadiem
Arina Kudrjavceva rakstīja: Kaut kas nav isti kartibaa ar to PC formulu,ja komanda kas kopaa zaude 2 speles var aizbraukt majaas,bet komanda kas 4 reizes ir zaudejusi iet talaak!!...
tās mūsu uzvaras pret zviedriem un šveiciešiem agrāk sauca par neizšķirtu. priecājies,ka mums vispār tie liekie 2 punkti nākuši klāt
Slēpts komentārs: presse
, 2009-05-04 14:34, pirms 15 gadiem
presse rakstīja: Vai kaads man var apskaidrot kapec Sveice ar vienkarshu uzvaru par ASV var tikt taalaak un nevis LAtvijas komanda?

RUS 14pts +16(vartu starp)
SWE 7pts +2(vartu starp)
USA 7pts +2(vartu starp)
LAT 7pts +1(vartu starp)
SUI 4pts -5(vartu starp)
FRA 0pts -16(vartu starp)


Peec pashreizeejas tabulas komandas ar vienadu punktu skaitu ir sakartotas pec vartu attiecibas un Shveice ja uzvarees ar vienu vartu parsvaru tad bus ar 7pts un -4 vai ne?tad kaa vinja var apsteigt LV?
Pie tam vel savtarpeja spele mes vinjus uzvareejam.

paldies par atbildi.
ej ratā!!!
, 2009-05-04 14:35, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: ej ratā!!!
labāk bija grūti atbildēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 14:37, pirms 15 gadiem
kāds var mani apgaismot spēli zviedrija francija un ASV šveice varēs arī kaut kur redzēt?
, 2009-05-04 14:37, pirms 15 gadiem
Peec pašreizējas situācijas tabulā - izskatās ka visi tie - kas stastīja par savstarpējām spēlēm ir idioti!
, 2009-05-04 14:39, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: labāk bija grūti atbildēt
Pasaki, ko uz to 3 dienas veco jautājumu var atbildēt? Par sportu vajag visu gadu interesēties, tad nebūs pavasarī jauzdod stulbi jautājumi. Ir kādi 3 topiki un 827 komentāri, kas sniedz atbildes uz šo jautājumu, ja pašam nav izpratnes.
, 2009-05-04 14:40, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Pasaki, ko uz to 3 dienas veco jautājumu var atbildēt? Par sportu vajag visu gadu interesēties, tad nebūs pavasarī jauzdod stulbi jautājumi. Ir kādi 3 topiki un 827 komentāri, kas sniedz atbildes uz šo jautājumu, ja pašam nav izpratnes.
paskaties uz tabulu!
, 2009-05-04 14:40, pirms 15 gadiem
Baric rakstīja: Peec pašreizējas situācijas tabulā - izskatās ka visi tie - kas stastīja par savstarpējām spēlēm ir idioti!
es par idiotiem sauktu tos,kuri neredz ka dažas komandas nav aizvadījušas visus mačus...
, 2009-05-04 14:41, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: es par idiotiem sautu tos,kuri kas neredz ka dažas komandas nav aizvadījušas visus mačus...
vot ne nado!
, 2009-05-04 14:43, pirms 15 gadiem
Baric rakstīja: Peec pašreizējas situācijas tabulā - izskatās ka visi tie - kas stastīja par savstarpējām spēlēm ir idioti!
nu tad,ja Šveice vinnēs pamatlaikā Ameriku, ņem mašīnu,brauc atbalstīt mūsējos pret Kanādu
, 2009-05-04 14:46, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: nu tad,ja Šveice vinnēs pamatlaikā Ameriku, ņem mašīnu,brauc atbalstīt mūsējos pret Kanādu
atkaribaa ar kaadu vaartu starpiibu!
, 2009-05-04 14:47, pirms 15 gadiem
Baric rakstīja: atkaribaa ar kaadu vaartu starpiibu!
ja tu māki angļu valodu...

If two teams are tied on equality of points in the standings after completion of the round-robin, the following tie breaking criteria applies:

1. Head-to-head (mutual) games between the teams concerned.
2. Overall goal differential.
3. Higher number of goals scored for.
4. Game Winning Shot competition between the teams concerned.

If three or more teams have the same number of points in the group after completion of the round-robin, then their ranking is determined by the higher number of points in a special standing composed just from the results of their head-to-head (mutual) games. If the number of points is equal between the teams in this special standing just from the results of their head-to-head (mutual) games, then the following tie breaking criteria applies (with no secondary return to the head-to-head results):

1. Goal differential in the standing between the teams involved.
2. Higher number of goals scored between the teams involved.
3. Goal differential from all games played in the group.
4. Higher number of goals scored from all games played in the group.
5. Shootout between the teams which are still equal.
, 2009-05-04 14:49, pirms 15 gadiem
Kādu vēl vārtu starpību??

Baric rakstīja: atkaribaa ar kaadu vaartu starpiibu!
, 2009-05-04 14:49, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: ja tu māki angļu valodu...

If two teams are tied on equality of points in the standings after completion of the round-robin, the following tie breaking criteria applies:

1. Head-to-head (mutual) games between the teams concerned.
2. Overall goal differential.
3. Higher number of goals scored for.
4. Game Winning Shot competition between the teams concerned.


If three or more teams have the same number of points in the group after completion of the round-robin, then their ranking is determined by the higher number of points in a special standing composed just from the results of their head-to-head (mutual) games. If the number of points is equal between the teams in this special standing just from the results of their head-to-head (mutual) games, then the following tie breaking criteria applies (with no secondary return to the head-to-head results):

1. Goal differential in the standing between the teams involved.
2. Higher number of goals scored between the teams involved.
3. Goal differential from all games played in the group.
4. Higher number of goals scored from all games played in the group.
5. Shootout between the teams which are still equal.
to es saprotu - bet kaapeec tagad tabula ir nepareiza? SWE augstaak...paar ASV
, 2009-05-04 14:49, pirms 15 gadiem
Baric rakstīja: atkaribaa ar kaadu vaartu starpiibu!
nu cik vajag. ja 2:1,tad mūsējie tiek? oki,ja būs 2:1,pērc benzīnu,laika pietiekami,lai aizbrauktu. vai arī pērc lidmašīnas biļetes. tavs atbalsts noderēs
, 2009-05-04 14:49, pirms 15 gadiem
Kamēr nav aizvadītas visas spēles tabulu veido pēc vārtu starpības, jo ne visām komandām ir savstarpējās spēles,bet noslēgumā stājas spēkā savstarpējo spēļu likums.
, 2009-05-04 14:50, pirms 15 gadiem
Baric rakstīja: to es saprotu - bet kaapeec tagad tabula ir nepareiza? SWE augstaak...paar ASV
tabula viena vietā tā,citā tā... kamēr nav visas spēles nospēlētas,katrs liek pa savam,bet kad būs visas spēles,visur būs vienādi un pēc noteikumiem
, 2009-05-04 14:51, pirms 15 gadiem
burn rakstīja: Kamēr nav aizvadītas visas spēles tabulu veido pēc vārtu starpības, jo ne visām komandām ir savstarpējās spēles,bet noslēgumā stājas spēkā savstarpējo spēļu likums.
Paldies Jums! Vieniigas zinošs cilvēciņš!
, 2009-05-04 14:51, pirms 15 gadiem
presse rakstīja: Protams SWE vinee FRA vinjiem ir 10pts
un ja SUI vinee USA 2:0 tad abiem ir pa 7pts USA -1 vartu stap. un SUI -3

UN es neredzu pec kura punkta noteikumos, Latvija pie tadas spelju izspeles paliek aiz borta.
If three or more teams have the same number of points in the group after completion of the round-robin, then their ranking is determined by the higher number of points in a special standing composed just from the results of their head-to-head (mutual) games.
, 2009-05-04 14:55, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: If three or more teams have the same number of points in the group after completion of the round-robin, then their ranking is determined by the higher number of points in a special standing composed just from the results of their head-to-head (mutual) games.
paldies
, 2009-05-04 14:55, pirms 15 gadiem
tv 6 rada speli tiesraide ASV pret SVEICI?????
, 2009-05-04 14:56, pirms 15 gadiem
aiviss rakstīja: tv 6 rada speli tiesraide ASV pret SVEICI?????
nē, tikai VSB.
, 2009-05-04 14:57, pirms 15 gadiem
un ka ar netu var kaut kur neta sekot līdz?
, 2009-05-04 14:59, pirms 15 gadiem
VSB TADS KANALS ,TV 6 RADIS LAIKAM SOMIJA -KANADA????BET PEC TAM IERAKSTA ASV -SVEICE???? VARETU JAU PAMAINIT SPELES VIETAM PROGRAMMMA????
, 2009-05-04 15:11, pirms 15 gadiem
Vairs neticu amerikāņiem! Ne reizi nav mūs izglābuši no sūdiem (kā pret Ukraiņiem)
, 2009-05-04 15:14, pirms 15 gadiem
hamuts rakstīja: Vairs neticu amerikāņiem! Ne reizi nav mūs izglābuši no sūdiem (kā pret Ukraiņiem)
pret ukraiņiem jau iegāza zviedri,ne amerikāņi. mums bija jācer,ka amerikāņi zaudēs,bet šie saņēmās un nospēlēja niču ar zviedriem
, 2009-05-04 15:18, pirms 15 gadiem
ā,AUT-DEN vēl nav beigusies bet jau 4:2. super
, 2009-05-04 15:20, pirms 15 gadiem
austrija lido ārā no grupas. jau 2-4 pret dāņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 15:26, pirms 15 gadiem
Es domāju, ka ESTIPOISIEM pielec vēlāk,-bet letiņu TĪŅI,vai nu nemāk lasīt, vai tupi ir no dzimšanas- Pamācies aritmētiku ĀBEČNIEK,un izstudē NOLIKUMU!
, 2009-05-04 15:29, pirms 15 gadiem
ŽĒL AUSTRIJU, bet Dāņi BŪS ĒDAMI!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 15:32, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: Nez vai visi tie,kas te bezsakarā bļāva,ka Latvijai baigi izdevīgi,ka tika Francija,nevis Vācija,ir sapratuši savu kļūdu? Šveicei tagad būtu par punktu mazāk
Ja mūsējiem neklibotu momentu realizācija , tad ne tikai Šveicei būtu kāds punkts mazāk .
, 2009-05-04 15:32, pirms 15 gadiem
ks123 rakstīja: kur live vareetu redzeet speeli francija - zviedrija un kur asv - sveice ?
10 vietaas.
, 2009-05-04 15:38, pirms 15 gadiem
ххх ';
, 2009-05-04 15:38, pirms 15 gadiem
briinos par dazhiem apdaavinaatajiem faniem kuriem nekas nepielec,vajaga tak bishku meeru just tai dzershanai,savaadaak nodzer visu speeli taa ka pat naakamajaa dienaa atceraas tikai kas vinneejis,ne kas ko kaa un kaapeec ?
, 2009-05-04 15:42, pirms 15 gadiem
Sveicei jau ASV jaavinee ar 7 vaartu starpiibu lai apsteigtu muus???
jo tabulaa jau skataas vartu attieciibu...
, 2009-05-04 15:42, pirms 15 gadiem
Luix rakstīja: Uzrodas tak pat tādi, kas jau nākamajā postā uzjautā tieši to pašu
Viņi nemāk lasīt, tikai rakstīt!
, 2009-05-04 15:43, pirms 15 gadiem
ASV nepažēlojāt pirmajā spēlē, pažēlojiet tagad.
, 2009-05-04 15:44, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: Sveicei jau ASV jaavinee ar 7 vaartu starpiibu lai apsteigtu muus???
jo tabulaa jau skataas vartu attieciibu...
vēl viens ambīlis!
, 2009-05-04 15:45, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: Sveicei jau ASV jaavinee ar 7 vaartu starpiibu lai apsteigtu muus???
jo tabulaa jau skataas vartu attieciibu...
Esiet sveicināts uz planēta 'Zeme"
, 2009-05-04 15:45, pirms 15 gadiem
Matīss Kučinsks rakstīja: tu man to ?
nee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 15:49, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: vēl viens ambīlis!
nu to es zinu ka kjipa noteikumos rakstiits par taam savstarpeejaam spelju izciiniitajiem punktiem...
bet! bet patreiz tabulaa skataas vaartu attieciibu... tad kaa skatiisies kad visas speeles buus nospeeleetas??! tad peekshnji skatiisies puntus? paskatieties tabulaa un padomaajiet...
, 2009-05-04 15:49, pirms 15 gadiem
es gan par USA un arī par Somiem
, 2009-05-04 15:50, pirms 15 gadiem
I am basketball rakstīja: Lai nu kā tas viss beigsies, tik un ta Latvijas hokejisti ir varoņi mmmmh, paskataties vēlreiz tos video pret Zviedriju un Šveici - mm konfekte
un no taam speeleem nebuus nekaada jeegas, tikai lai youtubaa vareetu paskatiities kaa vinneejaam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 15:57, pirms 15 gadiem
un veel kas, AUTOR!!! no kurienes tev shitaada E GRUPAS TABULA?
2. vietaa ir Zviedrija
3.vietaa ir ASv
, 2009-05-04 16:05, pirms 15 gadiem
esporta.lv sadaljaa pasaules cempionaats, kreisajaa augsheejaa stuurii, tabulaa noraadiits ka Zviedrija 2. vietaa, ASV 3.vietaa.
Shinii rakstaa otraadi... kam tad lai tic??????????????
labaak ticeeshu iihf.com, domaaju ka tur viss ir pareizi:
Rank Team GP W OTW OTL L PTS GDF GF:GA
1 RUS 5 4 1 0 0 14 +16 27 : 11
2 SWE 4 1 1 2 0 7 +2 17 : 15
3 USA 4 2 0 1 1 7 +2 16 : 14
4 LAT 5 1 2 0 2 7 +1 15 : 14
5 SUI 4 1 0 1 2 4 -5 5 : 10
6 FRA 4 0 0 0 4 0 -16 5 : 21
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 16:10, pirms 15 gadiem
Dāvanu vēlas pasniegt ASV vestniecība Šveicē un starpt.val.fonds NYC, bet īsti nezin, kur tā Latvia atrodas, zin tikai-sarauj!
, 2009-05-04 16:15, pirms 15 gadiem
Amerikāņi nebūs tie, kas tagad kaut ko rēķinās un skatīsies, tieši tāpēc viņi šo spēli uzvarēs, tie ir NHL spēlētāji, viņiem viss po*uj tā teikt
, 2009-05-04 16:17, pirms 15 gadiem
eu miinusu liceeji, neko citu nevarat kaa tikai miinusus ielikt? buutu interesanti zinaat juusu domas par shiem noteikumiem, aaa, pareizi jums jau nav argumenta nekaada
, 2009-05-04 16:19, pirms 15 gadiem
juus uzskatiet ka iihf nav taisniiba???
, 2009-05-04 16:19, pirms 15 gadiem
jenki sanemas!!!!
, 2009-05-04 16:23, pirms 15 gadiem
agrezo rakstīja: Lūdzu , paskaidrojiet! Kāpēc, ja mums ar Šveici būs vienāds punktu skaits tālāk tiks viņi, ja mēs uzvarējām savstarpējā spēlē?
tAD VIENADS PUNKTU SKAITS BUS 3 KOMANDAM LAT VIJAI , SVEICE ASV ..!!!!! tAD IR 3 SAVSTARPEJAS SPELE !!!
, 2009-05-04 16:25, pirms 15 gadiem
Tas būtu smieklīgi ja ASV zaudētu....
Tik traki ar šiem tak nav!
---------------------------------------------------
vari sakt smieties,sporta nekas nav svets.Fazels ir SVEICIETIS,Lipmans vina padomnieks,parejo piedoma PATS.
, 2009-05-04 16:27, pirms 15 gadiem
nilish rakstīja: tAD VIENADS PUNKTU SKAITS BUS 3 KOMANDAM LAT VIJAI , SVEICE ASV ..!!!!! tAD IR 3 SAVSTARPEJAS SPELE !!!
kas to teica ?savstarpejas speles Sveicei 4,ASV3 Latvijai2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 16:28, pirms 15 gadiem
Vienreiz Zviedri un AMISI jau iegieza...
, 2009-05-04 16:29, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: iihf.com iet balsošana par to, kura komanda tiek ceturtdaļfinālā (Latvija 62,5 % , ASV 27,6 % , Šveice 9,9 % ) !
Es jau butu priecigs,CERESIM!!!
, 2009-05-04 16:30, pirms 15 gadiem
Par amīšiem, par frančiem un par somiem!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 16:32, pirms 15 gadiem
Piranja rakstīja: kas to teica ?savstarpejas speles Sveicei 4,ASV3 Latvijai2
Tu nesaproti/ savstarpeja spele Latvija uzvar Sveici , ASV uzvar latviju , UN JA sveice uzvar ASV(pamatlaika)!
, 2009-05-04 16:35, pirms 15 gadiem
bedwetter rakstīja: Savstarpejas speles jau butu vienadi - Mes uzvarejam Sveici ,vini ASV ,bet ASV uzvareja mus ,un tad vajag nemt vartu attiecibu kas butu labaka mums (ja vien Sveice neuzvar ASV ar 7-0)
gaidi tuliinj saliks tev miinusus, bet pashi liceeji neko nesaprot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 16:39, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: Sveicei jau ASV jaavinee ar 7 vaartu starpiibu lai apsteigtu muus???
jo tabulaa jau skataas vartu attieciibu...
tu esi idiots. tak palasi noteikumus... un tad sāc kaut ko teikt.
, 2009-05-04 16:39, pirms 15 gadiem
jenki vinees
, 2009-05-04 16:40, pirms 15 gadiem
ja amerikaanji nebuutu tik pavirshi nospeeleejushi treshaas treshdaljas otro pusi ar svensoniem, tad mees jau buutu 1/4 finaalaa.... ljoti ceru, ka shoreiz jenjkji nepievils.
, 2009-05-04 16:41, pirms 15 gadiem
kads nezin kur var neta noskatities usa-swc tiesraidi?
, 2009-05-04 16:41, pirms 15 gadiem
kalnietis rakstīja: ja amerikaanji nebuutu tik pavirshi nospeeleejushi treshaas treshdaljas otro pusi ar svensoniem, tad mees jau buutu 1/4 finaalaa.... ljoti ceru, ka shoreiz jenjkji nepievils.
ja būtu uzvarējuši šveici pamatlaikā vai no krieviem paņēmuši punktu arī būtu
, 2009-05-04 16:43, pirms 15 gadiem
Pasniegs. Kur tad liksies!
, 2009-05-04 16:45, pirms 15 gadiem
Ir nelāga priekšnojauta, kautkā mums ar šitiem variantiem neveicās parasti, kad jācer uz citiem! atcerēsimies EČ basī, kā horvāti mums pilnīgi netiami uzvarēja spāņus viņu mājās....arī toreiz , kad cerējām hoķī ka šveice vinnēs zviedrus, lai mēs tiktu 1/4 finālā, nesanāca...nū jālauž šīs neveiksmes!
ceram !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 16:51, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: iihf.com iet balsošana par to, kura komanda tiek ceturtdaļfinālā (Latvija 62,5 % , ASV 27,6 % , Šveice 9,9 % ) !
Es arī nobalsoju, bet īsti nesaprotu - vai tad ASV arī ir zem jautājuma par tikšanu, man likās, ar viņiem viss skaidrs tāpat, ka spēlē 1/4?
, 2009-05-04 16:52, pirms 15 gadiem
joker09 rakstīja: tu esi idiots. tak palasi noteikumus... un tad sāc kaut ko teikt.
varbuut esmu idiots, bet kaa tu izskaidrosi patreizeejo situaaciju tabulaa? kur zviedri ir priekshaa asv un neskaties shii raksta tabulu taa ir nepatiesa. aizej uz iihf.com un tur arii redzeesi patreizeejo situaaciju un tur netiek njemti veeraa nekaadi tur pukti savstarpeejie, bet gan vaartu attieciiba.
nu padomaa kursh tgd ir idiots...
, 2009-05-04 16:53, pirms 15 gadiem
Ja Šveice vinnē ASV, tad jau viņiem sanāk 7pt. ,tā pat kā mums. Un mums ir uzvara savstarpējā spēlē. Vai arī... mums ir -3pt. no uzvaras pret Franciju, jo Francija neiziet no grupas? pfff.. bet tad jau arī Šveicei -3pt. I dunno ^^
, 2009-05-04 17:00, pirms 15 gadiem
Nebiju domājis, ka kādreiz tā teikšu, bet šodien par ASV!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 17:05, pirms 15 gadiem
hokeja_specs rakstīja: Tā, ka USA un SWE ir par spēli mazāk kā mums. Un savstarpējā spēlē SWE uzvarēja!
Kad būs spēļu skaits vienāds, lūk, tad arī redzēsi kas ir kas. Un par labu Latvijai tas "kas ir kas" nebūs, ja visiem būs pa 7 punkti un nospēlētas visas spēles.
Tā ir, tāds ir čempja nolikums
ok labi!
tad izskaidro kapeec pirms speeles pirms Krieviem mees bijaam 2. vietaa??? ASV, Zviedrijai un LAtvijai bija nospeeleetas 4 speeles, katrai pa 7 punktiem, bet bijaam 2. vietaa... nu kaa izskaidrosi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 17:08, pirms 15 gadiem
djkrott rakstīja: kur vares neta ieluret so macu
googlee ieraksti: MYP2P
un ja neesi pilniigs muljkjis, tad atradiisi
, 2009-05-04 17:09, pirms 15 gadiem
tak kada vairs jega kautkam???mes tapat ar savu super uzbrukumu Kanadu neuzvaresim,un varocikam jau liekas ka ar rus pietika???tiksim, tiksim,netiksim xuinaa,tapat labi nokapajam?
, 2009-05-04 17:10, pirms 15 gadiem
viko21 rakstīja: tak kada vairs jega kautkam???mes tapat ar savu super uzbrukumu Kanadu neuzvaresim,un varocikam jau liekas ka ar rus pietika???tiksim, tiksim,netiksim xuinaa,tapat labi nokapajam?
veel jau nav teikts ka Kanaada naaks pretii
, 2009-05-04 17:10, pirms 15 gadiem
nu "hokeja speci" nevari izskaidrot kapeec bijaam 2. vietaa?
, 2009-05-04 17:10, pirms 15 gadiem
ks123 rakstīja: kur live vareetu redzeet speeli francija - zviedrija un kur asv - sveice ?
NEKUR
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 17:12, pirms 15 gadiem
viko21 rakstīja: NEKUR
nu var gan
MYP2P- google jaaieraksta
, 2009-05-04 17:12, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: veel jau nav teikts ka Kanaada naaks pretii
KAS TAD BELARI VAI???;D
, 2009-05-04 17:13, pirms 15 gadiem
djkrott rakstīja: ielaisto un iesisto vartu atieciba pec krievu speles mums samazinājās. tapec
nu taatad sveicei ASV jaauzvar vismaz ar 6 vaartu paarsvaru lai apsteigtu muus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 17:14, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: veel jau nav teikts ka Kanaada naaks pretii

Kanāda 4 4 0 0 0 23 6 12
Somija 4 2 1 1 0 12 6 9
Čehija 5 3 0 0 2 20 11 9
Baltkrievija 5 0 3 0 2 8 13 6
Slovākija 4 0 0 2 2 5 19 2
Norvēģija 4 0 0 1 3 5 18 1

Turnīrs par palikšanu augstākajā divīzijā
, 2009-05-04 17:14, pirms 15 gadiem
viko21 rakstīja: KAS TAD BELARI VAI???;D
nee iespeejams ka Somi
vinjiem shodien ar Kanaadu tieshi jaaspeelee par pirmo vietu grupaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 17:16, pirms 15 gadiem
ASV jaauzvar!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 17:17, pirms 15 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 17:20, pirms 15 gadiem
kur var tagad redzet caur netu, kads varētu apgaismot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 17:23, pirms 15 gadiem
gintars rakstīja: kur var tagad redzet caur netu, kads varētu apgaismot
IELIEC PARASTA ANTENE 2PIRKSTUS UN TAD IESLEDZ RADZIKU
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 17:25, pirms 15 gadiem
kur var spēles skatīties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 17:28, pirms 15 gadiem
livetv.ru šeit visas spēles var redzēt
, 2009-05-04 17:29, pirms 15 gadiem
pa tv6 vai tv3+ sodien raadis asv sveice?
, 2009-05-04 17:31, pirms 15 gadiem
viskrutaakais finaals buutu lat-belari, tas gan noziimeetu ka krievi un kanaada netiek pat pusfinaalos
, 2009-05-04 17:33, pirms 15 gadiem
, 2009-05-04 17:36, pirms 15 gadiem
viko21 rakstīja: IELIEC PARASTA ANTENE 2PIRKSTUS UN TAD IESLEDZ RADZIKU
bl..ed es jau ta izdariju-nerada
, 2009-05-04 17:42, pirms 15 gadiem
ja asv sodien zaudes visu amerikanjus ko satiksu slanishu,,,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 17:55, pirms 15 gadiem
Kadets20 rakstīja: es nesaprotu a kapeec muuseejie netiks ja arii sveice uzvar nju savstarpeejaa speelee mees tak uzvareejam! nju tad buus ASV Sveicei un Latvijai pa 7 pts-nju un savstarpeejo vaartu attieciiba ir ASV-4:2 un speele ar sveici! Sveicei-1:2! un mums-4:5! tad kapeec ja sveice uzvar asv ar 4 vaartu starpibu nju tad sanaak ka ASV netiek,kapeec par to neviens nerunaa
Tu vispār kautcik komentus/rakstus lasi ?
, 2009-05-04 18:07, pirms 15 gadiem
Ko jūs tur visi spriedelējiet,komandai ir pašai jāspēlē(Latvijai).Tā jau šogad labi ir cīnījušies.Malači!Bet visas tās sakritības un apstākļi ir jāizmirst.
, 2009-05-04 18:09, pirms 15 gadiem
Matīss Kučinsks rakstīja: bljeee iemeta francija (fani) (flag:france)
kur var sekot līdz?
, 2009-05-04 18:11, pirms 15 gadiem
Netik ceturtdaļfinālā ar četrām uzvarām sešās spēlēs būtu graujoši
, 2009-05-04 18:12, pirms 15 gadiem
nu tad ziņo par rezultātu
, 2009-05-04 18:13, pirms 15 gadiem
swat rakstīja: Ko jūs tur visi spriedelējiet,komandai ir pašai jāspēlē(Latvijai).Tā jau šogad labi ir cīnījušies.Malači!Bet visas tās sakritības un apstākļi ir jāizmirst.
Lol! Latvija jau visas spēles ir nospēlējusi un nekas cits neatliek kā lūkoties pēc labvēlīgām apstākļu sakritībām.
Slēpts komentārs: Jūlis
, 2009-05-04 18:14, pirms 15 gadiem
Jūlis rakstīja: Atveram actinas un sakam kravat cemodanus!!!!! Nevienam LV nav vajadziga ieks 1/4final!!!!! Pasakums notiek Sveice, un siem nez kapec sanak ka pedeja spele vel jaspele. Tas kalendars tip sastadits loti rupigi, lai pie lieliem SUUU..... vel var kautko labot un ko saregulet beigas. Nu nebusim mes ieks top 8. Diemzel ne del speles kvalitates, bet del ta ka sis pasakums ir viens liels ppppppppppiiiiiiiiiii....................
6aja maija sagaidam calus lidosta ar skalam ovacijam!
Ceru, ka kļūdies!
, 2009-05-04 18:15, pirms 15 gadiem
eljux rakstīja: kur var sekot līdz?
Viasat sport Baltija
, 2009-05-04 18:15, pirms 15 gadiem
Kādu spēli šovakar 21:10 rāda TV6?
, 2009-05-04 18:16, pirms 15 gadiem
asv sveice tv 6 laikam pus 12
, 2009-05-04 18:16, pirms 15 gadiem
Šī vakara programma TV6!!

18:00 Izdzīvotāji 3
19:00 Precējies. Ir bērni
21:10 Pasaules čempionāts hokejā.
23:50 Pasaules čempionāts hokejā.
, 2009-05-04 18:20, pirms 15 gadiem
opā... 4:2
, 2009-05-04 18:21, pirms 15 gadiem
Spax rakstīja: Praktiski visas speles var redzet te - http://www.myp2p.eu/index.php?part=sports
senkjū..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 18:25, pirms 15 gadiem
5:2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 18:26, pirms 15 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 18:32, pirms 15 gadiem
mosh franči izvilks mūsējos..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 18:37, pirms 15 gadiem
NANI27 rakstīja: jautajums:
ja ASV uzvar pamatlaika latvija paliek 4turta??
ja ASV uzvar/zaude OT tad Latvija ir tresha??
?
pareizi esmu sapratis??
ka wito vareja uzrakstit ???/
, 2009-05-04 18:51, pirms 15 gadiem
Bļin, var kaßs pateikt ,kur 21 15 rādīs ASV -šveice vai nevar?

UN VISPĀR,vai tad grūti TV 6 samainiit spēles vietām ,lai parādītu pirmo šo mums tik ļoti svarīgo spēli,lai nav jāsēž te pie kompja,kur nereti bilde raustās un ķerās.

TV 6,davai atbildat,gan jau kāds lasāt šos komentārus!!!!!!!!!!!!!
, 2009-05-04 19:03, pirms 15 gadiem
Kāpēc Šveice uzvarot Ameriku un iegūstot 7 punktus , tikpat cik Latvijai var aiziet Latvijai garām , ja savstarpējo spēli esam vinnējuši un vārtu attiecības mums ir labākas???
, 2009-05-04 19:04, pirms 15 gadiem
Kaarteejo reizi TV3 augstaakaa vadiiba izraada savu seklumu un nemaaceeshanu nopelniit papildus liidzekljus kriizes laikaa. ASV pret SUI buutu veel viena hokeja speele kuru skatiitos pus latvijas un reklaamu vareetu tirgot pa chempja tarifu.
, 2009-05-04 19:08, pirms 15 gadiem
slovaaki tach ir sogad niikulji.. 2-2 pret norvegiem pagaidam.
Bet par musu izredzem runajot - nav bijushi tadi gadijumi, ka mums labveligi nospele kaadi no pretiniekiem. Taa ka, ja sovakar ASV nezaudees pamatlaikaa, tad taa mums buus pirmaa reize.
, 2009-05-04 19:09, pirms 15 gadiem
archa111 rakstīja: Kāpēc Šveice uzvarot Ameriku un iegūstot 7 punktus , tikpat cik Latvijai var aiziet Latvijai garām , ja savstarpējo spēli esam vinnējuši un vārtu attiecības mums ir labākas???
http://esports.lv/hokejs/pc_2009/03052009-latvija_joprojam_vel_nav_ceturtdalfinala

tak izlasi vienreiz!
, 2009-05-04 19:11, pirms 15 gadiem
archa111 rakstīja: Kāpēc Šveice uzvarot Ameriku un iegūstot 7 punktus , tikpat cik Latvijai var aiziet Latvijai garām , ja savstarpējo spēli esam vinnējuši un vārtu attiecības mums ir labākas???
Ja Sveice uzvar pamatlaikaa, tad gan ASV, gan mums, gan Sveicei ir pa 7p un skataas savstarpejos machus. Latvijai ir tikai uzvara bullisos paar Sveici, par ko dod 2p, bet ASV mus vinneja pamatlaikaa, par ko dod 3p un, ja sveiciesi uzvar sovakar amerikanus pamatlaikaa, tad viniem arii buus 3p plus vel 1p par zaudejumu pret mums. Tatad mes ar saviem 2p paliek arpus 4nieka. Ta es saprotu.
, 2009-05-04 19:12, pirms 15 gadiem
Nesaprotu-ko tie tautieši streso: visu mūžu ja 3 un vairāk komandām vienāds punktu skaits. Tad ņem vērā tikai viņu savstarpējās spēles!!!
To jau KHL izdomāja: skatīt uzvaras.
, 2009-05-04 19:13, pirms 15 gadiem
nesaprotu vienu !!

kada veidaa mees varam netikt !!

sveice vinee sveicei ir 7 punkti latvijai arii !! savstarpeja spele mees vinejam ! vartu attieciba mums ir labaka mums ir + 1 sveicei -5 ! pec kadiem kriterijiem skatas to ka ja sveice vine vinji tiek talaak ??

vai tiesham pec majinieku kriterija ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 19:22, pirms 15 gadiem
AnYwaY- rakstīja: pie vel asv turas ja musejie netiks talak es gaddu skatisos tikai baletu
es tev shito piemineeshu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 19:25, pirms 15 gadiem
Need help!
Kur netaa varees redzeet USA-SUI speeli?
Man Viasat nav...
, 2009-05-04 19:29, pirms 15 gadiem
skaidroju: Ja Šveice uzvar ASV , tad visām komandaām ir par 7 punktiem un sakatās savstarpējās spēles.

šveicei tad ir 3 punkti no ASV
ASv 3 punkti no Latvijas
Latvijai 2 punkti no Šveices
un vēl Šveicei punkts no Latvijas

pat nav jārēķina vārtu starpība un skaidri var redzēt, ka Šveice tādā gadījumā izvelk 3. vietu grupā un Latvija brauc mājās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 19:33, pirms 15 gadiem
maartinsh_k rakstīja: Need help!
Kur netaa varees redzeet USA-SUI speeli?
Man Viasat nav...
http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=icehockey
, 2009-05-04 19:35, pirms 15 gadiem
Pasakiet lūdzu!!! Kurā vietā mēs esam, ja ASV uzvar Šveici un pret ko mums jāspēlē?? Pret Kanādu??
, 2009-05-04 19:38, pirms 15 gadiem
DinamoFans rakstīja: Pasakiet lūdzu!!! Kurā vietā mēs esam, ja ASV uzvar Šveici un pret ko mums jāspēlē?? Pret Kanādu??
švaks fans,ja nesaproti pašsaprotamas lietas,draudziņ
, 2009-05-04 19:39, pirms 15 gadiem
[quote regbists]
švaks fans,ja nesaproti pašsaprotamas lietas,draudziņ

Njāā, laikam pateicu to sev jau!!
, 2009-05-04 19:41, pirms 15 gadiem
DinamoFans rakstīja: Pasakiet lūdzu!!! Kurā vietā mēs esam, ja ASV uzvar Šveici un pret ko mums jāspēlē?? Pret Kanādu??
pret Kanadas/Somijas uzvaretaju
, 2009-05-04 19:43, pirms 15 gadiem
Spēļu sadalījums TV kanālos:
ASV - Šveice TIEŠRAIDĒ VS Baltic / IERAKSTS 23:40 TV6. Komentēs Jānis Vuguls.
Kanāda - Somija TIEŠRAIDĒ TV6 / IERAKSTS 23:40 VS Baltic. Komentēs Artis Ābols
, 2009-05-04 19:46, pirms 15 gadiem
Spax rakstīja: http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=icehockey
Paldies!
Te arii laikam varees redzeet:
livetv.ru: LiveTV / прямые спортивные видео трансляции,...
, 2009-05-04 19:47, pirms 15 gadiem
UZMANIBU!WARNING!AHTUNG!ВНИМАНИЕ!

Ja kads nezin kur i-neta vares redzet speli USA/SUI un nevajadzetu pa 200 reizem prasit vienu un to pashu,tad luk links - myp2p.eu: MyP2P.eu :: schedules, watch live on your pc.
, 2009-05-04 19:51, pirms 15 gadiem
Spax rakstīja: UZMANIBU!WARNING!AHTUNG!ВНИМАНИЕ!

Ja kads nezin kur i-neta vares redzet speli USA/SUI un nevajadzetu pa 200 reizem prasit vienu un to pashu,tad luk links - myp2p.eu: MyP2P.eu :: schedules, watch live on your pc.

paldies!
, 2009-05-04 19:51, pirms 15 gadiem
Ew ieliek kāds linku kur varēs redzēt ASV vs Šveici spēli. Lūdzu!(ASV JĀUZVAR)
, 2009-05-04 19:52, pirms 15 gadiem
option rakstīja: Ew ieliek kāds linku kur varēs redzēt ASV vs Šveici spēli. Lūdzu!(ASV JĀUZVAR)
lol
, 2009-05-04 19:53, pirms 15 gadiem
Nu,cik vēl ir pajautājuši mūžīgo jautājumu?
, 2009-05-04 19:56, pirms 15 gadiem
Divi aktualakie jautajumi - kam janotiek lai Latvija tiktu 1/4 un kur var redzet speli USA/SUI
, 2009-05-04 19:57, pirms 15 gadiem
DinamoFans rakstīja: Pasakiet lūdzu!!! Kurā vietā mēs esam, ja ASV uzvar Šveici un pret ko mums jāspēlē?? Pret Kanādu??
Ja Somija uzvar pamatlaikā,tad pret Somiju.Pārējos variantos pret Kanādu.
, 2009-05-04 19:57, pirms 15 gadiem
Spax rakstīja: Divi aktualakie jautajumi - kam janotiek lai Latvija tiktu 1/4 un kur var redzet speli USA/SUI
ASV jauzvar ... vai nu pamatlaikaa vai OT un esam !1/4 finalaa
, 2009-05-04 19:58, pirms 15 gadiem
Spax rakstīja: Divi aktualakie jautajumi - kam janotiek lai Latvija tiktu 1/4 un kur var redzet speli USA/SUI
un kur tad palika - kā šveicieši mūs var apsteigt,ja mēs viņus esam vinnējuši savstarpējā spēlē?
, 2009-05-04 19:59, pirms 15 gadiem
Spax rakstīja: Divi aktualakie jautajumi - kam janotiek lai Latvija tiktu 1/4 un kur var redzet speli USA/SUI
ASV nedrīkst zaudēt pamatlaikā.Pa viasat sport baltik.
, 2009-05-04 20:00, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: gaidi tuliinj saliks tev miinusus, bet pashi liceeji neko nesaprot
paklau,ja tu nemāki lasīt (cik rakstu un cik komentāru par šo uzrakstīts),tad vaino pats sevi nevis brīnies,ka citiem jau piebesījies šitādiem atbildēt
, 2009-05-04 20:02, pirms 15 gadiem
Rebus rakstīja: es arī nesaprotu, kā gan šveice var mums aiziet priekšā, ja savstarpējo mēs uzvarējām ?
stājas spēkā noteikums - vienāda punktu skaita gadījumā tālāk tiek mājnieki. jau 5 gadus šāds nosacījums pieņemts
, 2009-05-04 20:02, pirms 15 gadiem
2. ASV 4 2 0 1 1 16:14 7
3. Zviedrija 4 1 1 2 0 17:15 7
4. Latvija 5 1 2 0 2 15:14 7
5. Šveice 4 1 0 1 2 5:10 4

Tātad skatoties uz savstarpējām spēlēm netiks ņemts vērā, ka Šveici uzvarējām - tikš ņemts vērā šī vakara rezultāts un mūsu pēle pret štatiem?!? Kautkāds idiotisms! Cerams, ka masals nepakārsies, apzinoties to, cik nereāli svarīgi bija noturēt to uzvaru pamatlaikā!
, 2009-05-04 20:03, pirms 15 gadiem
Caur kādu playeri jums rāda tās spēles? Un caur kādu būtu labāk?
, 2009-05-04 20:03, pirms 15 gadiem
Rebus rakstīja: es arī nesaprotu, kā gan šveice var mums aiziet priekšā, ja savstarpējo mēs uzvarējām ?
ir lietas,kas nepielec...
, 2009-05-04 20:04, pirms 15 gadiem
stārķis rakstīja: 2. ASV 4 2 0 1 1 16:14 7
3. Zviedrija 4 1 1 2 0 17:15 7
4. Latvija 5 1 2 0 2 15:14 7
5. Šveice 4 1 0 1 2 5:10 4

Tātad skatoties uz savstarpējām spēlēm netiks ņemts vērā, ka Šveici uzvarējām - tikš ņemts vērā šī vakara rezultāts un mūsu pēle pret štatiem?!? Kautkāds idiotisms! Cerams, ka masals nepakārsies, apzinoties to, cik nereāli svarīgi bija noturēt to uzvaru pamatlaikā!
a kurš teica,ka netiek ņemts??? protams,ka tiek ņemts vērā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 20:05, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: a kurš teica,ka netiek ņemts??? protams,ka tiek ņemts vērā!
protams tiks njemts vērā.. tik.. savstarpējās spēlēs ar Latviju un ASv ..šveice bus nopelnijusi 4 punktus (ja uzvar AsV), bet latvija tikai 2us ar uzvaru pagarinājumā pret Šveici
vēl kādas neskaidrības?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 20:05, pirms 15 gadiem
Inčiņššš rakstīja: Caur kādu playeri jums rāda tās spēles? Un caur kādu būtu labāk?
kur ir Signal strength skaties kur ir 5 zvaigznes,kur Your rating skaties kur bus pec iespejas vairak tas zvaigznites.tur ari bus vislabak
, 2009-05-04 20:05, pirms 15 gadiem
Rebus rakstīja: es arī nesaprotu, kā gan šveice var mums aiziet priekšā, ja savstarpējo mēs uzvarējām ?
Tāpēc,ka Fāzels ir krutāks par Lipmanu.Pielēca beidzot?
, 2009-05-04 20:06, pirms 15 gadiem
dzinchis rakstīja: Tāpēc,ka Fāzels ir krutāks par Lipmanu.Pielēca beidzot?
+1
, 2009-05-04 20:08, pirms 15 gadiem
man ir sliktas priekshnojautas - iedomaajos kaa rautos no aadas lv izlase, ja chempis buutu lv un buutu taada pati situaacija! jaacer uz meistariibas paaraakumu!
, 2009-05-04 20:09, pirms 15 gadiem
nu blaviensa cik var skaidrot ja ASV, Šveicei un Latvija ir vienads punktu skaits , tad skatas savstarpejas speles, kas tur ,ko nesaprast?

ja tiaki Šveicei un Latvijai butu vienads punktu skaits, tad. logiski, ka mes butu prieksha, jo uzvarejam savstarpejo speli
, 2009-05-04 20:11, pirms 15 gadiem
Lv vnk jaabuut 4daljfinaalaa!!!
, 2009-05-04 20:15, pirms 15 gadiem
shmarix rakstīja: Lv vnk jaabuut 4daljfinaalaa!!!
mēs to esam pelnijuši!
, 2009-05-04 20:18, pirms 15 gadiem
Man nerāda tur nekādā veidā vsp ;/
Tagad pamēģināju citus sporta veidus skatīties kurus rāda,man neatver nekādus palyerus pat vaļā,vienīgi winampā iemtec citreiz un viss,tā arī viss palaiek.. :s
Kāds var palīdzēt,lai spēli vismaz varu redzēt?
, 2009-05-04 20:19, pirms 15 gadiem
NEVIENA NORMAALA SKAIDROJUMA- GADIIJUMAA JA VIENAADS PUNKTU SKAITS IR VAIRAAKAAM KOMANDAAM-AUGSTAAK IR TAA KOMANDA,KURAI VAIRAAK UZVARU PAMATLAIKAA. PAGAIDAAM TAADU LATVIJAI IR 1,USA-2 SVEICEI-1,UN JA SVEICE SODIEN UZVAR,VINJAI ARII BUUS 2. TADEELJ ARII VAJAG LAI SVEICE NEUZVAR PAMATLAIKAA!!!
, 2009-05-04 20:23, pirms 15 gadiem
Sorry,bet kaa juus uzskataat, vai shii punktu skaitiishanas sisteema ir jaamaina- uzvara pamatlaikaa-3; uzvara papildlaikā vai bulliishos- 2; zaudeejums papildlaikā vai bulliishos-1; tas tak ir galiigi garaam, jo pashlaik Shveice var iekljuut 1/4 finaalaa ar 2 uzvaraam, bet Latvija var netikt ar jau esoshaam 3 uzvaraam! piedodiet-tas ir negodiigi, peec manaam domaam! Taapat arii taa nejeedziiba, likt Shveices tiesnesi muusu speelee, ja ir interese SUI , lai mees nedabuutu punktus- kkaa jociigi tas liekas... Bet muusu puishi ir superiigi sho pavasar, un cereesim uz ASV uzvaru! Good luck USA!
, 2009-05-04 20:24, pirms 15 gadiem
Inčiņššš rakstīja: Man nerāda tur nekādā veidā vsp ;/
Tagad pamēģināju citus sporta veidus skatīties kurus rāda,man neatver nekādus palyerus pat vaļā,vienīgi winampā iemtec citreiz un viss,tā arī viss palaiek.. :s
Kāds var palīdzēt,lai spēli vismaz varu redzēt?
Man ir lieka biļete.Ja tu vari uzspēt uz arēnu Šveicē...
, 2009-05-04 20:26, pirms 15 gadiem
Lauriits rakstīja: Sorry,bet kaa juus uzskataat, vai shii punktu skaitiishanas sisteema ir jaamaina- uzvara pamatlaikaa-3; uzvara papildlaikā vai bulliishos- 2; zaudeejums papildlaikā vai bulliishos-1; tas tak ir galiigi garaam, jo pashlaik Shveice var iekljuut 1/4 finaalaa ar 2 uzvaraam, bet Latvija var netikt ar jau esoshaam 3 uzvaraam! piedodiet-tas ir negodiigi, peec manaam domaam! Taapat arii taa nejeedziiba, likt Shveices tiesnesi muusu speelee, ja ir interese SUI , lai mees nedabuutu punktus- kkaa jociigi tas liekas... Bet muusu puishi ir superiigi sho pavasar, un cereesim uz ASV uzvaru! Good luck USA!
Par tiesnesi piekrītu! Bet vai tas palīdzētu?
, 2009-05-04 20:30, pirms 15 gadiem
Lauriits rakstīja: Sorry,bet kaa juus uzskataat, vai shii punktu skaitiishanas sisteema ir jaamaina- uzvara pamatlaikaa-3; uzvara papildlaikā vai bulliishos- 2; zaudeejums papildlaikā vai bulliishos-1; tas tak ir galiigi garaam, jo pashlaik Shveice var iekljuut 1/4 finaalaa ar 2 uzvaraam, bet Latvija var netikt ar jau esoshaam 3 uzvaraam! piedodiet-tas ir negodiigi, peec manaam domaam! Taapat arii taa nejeedziiba, likt Shveices tiesnesi muusu speelee, ja ir interese SUI , lai mees nedabuutu punktus- kkaa jociigi tas liekas... Bet muusu puishi ir superiigi sho pavasar, un cereesim uz ASV uzvaru! Good luck USA!
pirmkārt,kāpēc tu gribi,lai par uzvaru papildlaikā dod tikpat punktus,cik pamatlaikā? citos sporta veidos (un agrāk arī hokejā) tas ir vnk neizšķirts un katram pa punktam. ja būtu tā,Latvijai būtu par 2 punktiem mazāk.
otrkārt,Latvijas_Krievijas spēle nekādi neietekmēja Šveices izredzes. Mēs varējām kaut vai vinnēt, vienalga Šveicei pietiktu ar uzvaru pret USA,lai tiktu tālāk
, 2009-05-04 20:35, pirms 15 gadiem
muusejie rakstīja: NEVIENA NORMAALA SKAIDROJUMA- GADIIJUMAA JA VIENAADS PUNKTU SKAITS IR VAIRAAKAAM KOMANDAAM-AUGSTAAK IR TAA KOMANDA,KURAI VAIRAAK UZVARU PAMATLAIKAA. PAGAIDAAM TAADU LATVIJAI IR 1,USA-2 SVEICEI-1,UN JA SVEICE SODIEN UZVAR,VINJAI ARII BUUS 2. TADEELJ ARII VAJAG LAI SVEICE NEUZVAR PAMATLAIKAA!!!
o,jauni noteikumi parādās. arī labi
, 2009-05-04 20:39, pirms 15 gadiem
jatur kaju un roku iikšķi reize
, 2009-05-04 20:40, pirms 15 gadiem
muusejie rakstīja: NEVIENA NORMAALA SKAIDROJUMA- GADIIJUMAA JA VIENAADS PUNKTU SKAITS IR VAIRAAKAAM KOMANDAAM-AUGSTAAK IR TAA KOMANDA,KURAI VAIRAAK UZVARU PAMATLAIKAA. PAGAIDAAM TAADU LATVIJAI IR 1,USA-2 SVEICEI-1,UN JA SVEICE SODIEN UZVAR,VINJAI ARII BUUS 2. TADEELJ ARII VAJAG LAI SVEICE NEUZVAR PAMATLAIKAA!!!
Tas tavuprāt ir normāls skaidrojums?Tādi noteikumi varbūt kādreiz būs,bet ne patreiz.
, 2009-05-04 20:46, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: pirmkārt,kāpēc tu gribi,lai par uzvaru papildlaikā dod tikpat punktus,cik pamatlaikā? citos sporta veidos (un agrāk arī hokejā) tas ir vnk neizšķirts un katram pa punktam. ja būtu tā,Latvijai būtu par 2 punktiem mazāk.
otrkārt,Latvijas_Krievijas spēle nekādi neietekmēja Šveices izredzes. Mēs varējām kaut vai vinnēt, vienalga Šveicei pietiktu ar uzvaru pret USA,lai tiktu tālāk
Nu tu gan dīvaini skaiti.
Ja mēs būtu vinējuši Krievus, tad mēs būtu otrā vietā un neviens neko mums nevarētu izdarīt.
, 2009-05-04 20:47, pirms 15 gadiem
ja muuseejie no krieviem buutu dabuujusi kautvai punktu, shveice muus vairs nevareetu apsteigt, kautvai uzvarot usa.
, 2009-05-04 20:57, pirms 15 gadiem
Tad ASV teiktu baī baī. Bet nav ko tur plēst matus arā no galvas, tā jau maz palikuši no spēles pret Šveici. ASV vinnēs.
, 2009-05-04 20:59, pirms 15 gadiem
Kāds sagādās kādu pieklājīgu video strīmu?
Bišku justins lago...
, 2009-05-04 21:00, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: pirmkārt,kāpēc tu gribi,lai par uzvaru papildlaikā dod tikpat punktus,cik pamatlaikā? citos sporta veidos (un agrāk arī hokejā) tas ir vnk neizšķirts un katram pa punktam. ja būtu tā,Latvijai būtu par 2 punktiem mazāk.
otrkārt,Latvijas_Krievijas spēle nekādi neietekmēja Šveices izredzes. Mēs varējām kaut vai vinnēt, vienalga Šveicei pietiktu ar uzvaru pret USA,lai tiktu tālāk
Ja mēs būtu zaudējuši papildlaikā vai pēcpēles metienos, tad Šveice aiz mums paliktu jebkurā gadījumā.
, 2009-05-04 21:00, pirms 15 gadiem
Kur varēs netā redzēt šito spēli usa-sui? luudzu pasakiet
, 2009-05-04 21:01, pirms 15 gadiem
opulskis rakstīja: Kāds sagādās kādu pieklājīgu video strīmu?
Bišku justins lago...
Kuru kanālu tu caur justin.tv vēro?
, 2009-05-04 21:02, pirms 15 gadiem
Small-print rakstīja: Kur varēs netā redzēt šito spēli usa-sui? luudzu pasakiet
http://www.justin.tv/viasat/popout
, 2009-05-04 21:03, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: http://www.justin.tv/viasat/popout
Man shis lago
, 2009-05-04 21:05, pirms 15 gadiem
opulskis rakstīja: Man shis lago
Man arī. Jācer, ka spēles laikā būs labāk.
, 2009-05-04 21:05, pirms 15 gadiem
bet jaabuut tachu vel kur citur kur var redzet.. pasakiet kads ja zinat
, 2009-05-04 21:07, pirms 15 gadiem
Small-print rakstīja: bet jaabuut tachu vel kur citur kur var redzet.. pasakiet kads ja zinat
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=38102&part=sports
Skaties pats, kas tev labāk iet!
, 2009-05-04 21:08, pirms 15 gadiem
nu ko sakam
, 2009-05-04 21:11, pirms 15 gadiem
informējiet par rezultātu. Man livestream neiet. Nets gļuko....
, 2009-05-04 21:13, pirms 15 gadiem
neta var redzet asv-sveice?
, 2009-05-04 21:15, pirms 15 gadiem
, 2009-05-04 21:15, pirms 15 gadiem
, 2009-05-04 21:15, pirms 15 gadiem
Pasapņosim - ja tiekam tālāk, un sliktākā gadījumā zaudējam Kanādai (somiem???) un baltkrievi - krieviem, tad LV būs 7.vietā. Ļoti labi, bet tālāk jau jāskatās, kādas būs grupas nākamgad. Būtu labi, ja no 3.groza tiktu NOR vai FRA, bet no 4.groza - tikai ne Vācija. Jāparakņājas, ar kurām vietām šogad spēlēja pagājušā gada 7. un 9.vietas.
, 2009-05-04 21:17, pirms 15 gadiem
alsp rakstīja: Nu tu gan dīvaini skaiti.
Ja mēs būtu vinējuši Krievus, tad mēs būtu otrā vietā un neviens neko mums nevarētu izdarīt.
a pričom tur mēs,nerubīju??? es teicu,ka Šveicei bija pofig par mūsu spēli pret krieviem, jo viņi tāpat tiktu 1/4 finālā,vinnējot asv. izlasi taču komentāru,pirms atbildi
, 2009-05-04 21:18, pirms 15 gadiem
ew cik saqpratu 0:1 muusejie zaudee?
, 2009-05-04 21:19, pirms 15 gadiem
alsp rakstīja: Ja mēs būtu vinējuši Krievus, tad mēs būtu otrā vietā un neviens neko mums nevarētu izdarīt.
Nepareizi.
Ja mēs vinnētu Krieviju un šovakar ASV vinnēs Šveici, tad mēs paliktu 4.vietā.

Tā kā būtībā var izrādīties, ka vakardienas rezultāts neko neizšķirs. Pat, ja būtu vinnējuši, tāpat varbūt būtu 4.vieta. Vienīgā atšķirība, ka tagad varam palikt ārpus četrinieka.
, 2009-05-04 21:19, pirms 15 gadiem
Kāds rezultāts sui : usa? Vienkārši neredzu spēli dzīvaja
, 2009-05-04 21:19, pirms 15 gadiem
ahilejs11 rakstīja: Kāds rezultāts sui : usa? Vienkārši neredzu spēli dzīvaja
0:0
, 2009-05-04 21:20, pirms 15 gadiem
usa atvairīja pirmo bīstamo uzbrukumu''!
, 2009-05-04 21:21, pirms 15 gadiem
FIN-CAN 1:0. Jo interesantāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 21:21, pirms 15 gadiem
Kera rakstīja: Pasapņosim - ja tiekam tālāk, un sliktākā gadījumā zaudējam Kanādai (somiem???) un baltkrievi - krieviem, tad LV būs 7.vietā. Ļoti labi, bet tālāk jau jāskatās, kādas būs grupas nākamgad. Būtu labi, ja no 3.groza tiktu NOR vai FRA, bet no 4.groza - tikai ne Vācija. Jāparakņājas, ar kurām vietām šogad spēlēja pagājušā gada 7. un 9.vietas.
pēc ranga liek,nevis iepriekšējā čempja rezultātiem
, 2009-05-04 21:21, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: a pričom tur mēs,nerubīju??? es teicu,ka Šveicei bija pofig par mūsu spēli pret krieviem, jo viņi tāpat tiktu 1/4 finālā,vinnējot asv. izlasi taču komentāru,pirms atbildi
Ja mums pret krieviem būtu izdevies dabūt kaut punktu, tad Šveice nevarētu mūs apsteigt pat uzvarot pamatlaikā ASV ar 500:0!
, 2009-05-04 21:22, pirms 15 gadiem
usa-sui 0:0?
, 2009-05-04 21:23, pirms 15 gadiem
ir arī iespējams, ka usa un can skatās, kā iet abām komandām, jo, ja somi uzvar (tagad jau priekšā 1-0) un asv uzvar, tad asv spēlē ar kanādu tik un tā. garlaicīgi nebūs.
, 2009-05-04 21:23, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Ja mums pret krieviem būtu izdevies dabūt kaut punktu, tad Šveice nevarētu mūs apsteigt pat uzvarot pamatlaikā ASV ar 500:0!
Bet Šveice tiktu 1/4 finālā, uzvarot ASV, neatkarīgi no Latvijas spēles rezultāta. Šveicei vienīgā rūpe bija/ir par iekļūšanu 1/4 finālā nevis par Latvijas apsteigšanu.
, 2009-05-04 21:23, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Ja mēs būtu zaudējuši papildlaikā vai pēcpēles metienos, tad Šveice aiz mums paliktu jebkurā gadījumā.
tu arī iemācies lasīt. es teicu,ka šveice tiktu 1/4 finālā,nevis apsteigtu mūs. kāda viņiem starpība,kurš paliek aiz borta?
, 2009-05-04 21:24, pirms 15 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Bet Šveice tiktu 1/4 finālā, uzvarot ASV, neatkarīgi no Latvijas spēles rezultāta. Šveicei vienīgā rūpe bija/ir par iekļūšanu 1/4 finālā nevis par Latvijas apsteigšanu.
Jā, pareizi!
, 2009-05-04 21:26, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: tu arī iemācies lasīt. es teicu,ka šveice tiktu 1/4 finālā,nevis apsteigtu mūs. kāda viņiem starpība,kurš paliek aiz borta?
Tāda, ka Fāzelam vieniem vajadzētu maksāt vairāk!
, 2009-05-04 21:27, pirms 15 gadiem
usa dabū noraidījumu,pat ratiņi uz laukuma!
, 2009-05-04 21:27, pirms 15 gadiem
tur ari atkal katafalks izbrauc pec šveiciesa
, 2009-05-04 21:27, pirms 15 gadiem
kura maina tas sveicietis spele ko amerikanis pret bortu izsmereja un kurs guva traumu????????????
, 2009-05-04 21:28, pirms 15 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Bet Šveice tiktu 1/4 finālā, uzvarot ASV, neatkarīgi no Latvijas spēles rezultāta. Šveicei vienīgā rūpe bija/ir par iekļūšanu 1/4 finālā nevis par Latvijas apsteigšanu.
da viņi iedomājas,ka Latvija pasaules centrs MĒS vinnējām šveici,tātad MUMS jābūt viņiem priekšā. un ja MŪS neapsteidz,tatad 1/4 finālā nekādi nevar tikt,citu komandu vairs vispār nav
, 2009-05-04 21:28, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Tāda, ka Fāzelam vieniem vajadzētu maksāt vairāk!
Aij, come on. Fāzels no savas kabatas maksā? Šveicei naudas trūkst?
, 2009-05-04 21:28, pirms 15 gadiem
amisi tur viniem visiem purnus izarda
, 2009-05-04 21:28, pirms 15 gadiem
somi velk jau 2-0
, 2009-05-04 21:29, pirms 15 gadiem
Off topic, Somija superīgi sākuši pret Kanādu. Cepuri nost! 2:0
, 2009-05-04 21:29, pirms 15 gadiem
kas pa lagiem...
, 2009-05-04 21:29, pirms 15 gadiem
Amītim 5 plus 20. Tas ir gan labi, gan slikti, spēle, izskatās atdota gan netiks.
, 2009-05-04 21:29, pirms 15 gadiem
Zāles ofensīva ir nospiedoša Švaki USA klāsies...
Ko nevarēs šveicieši, to paveiks tiesneši - šoreiz likmes lielākas nekā spēlei pret Latviju
, 2009-05-04 21:29, pirms 15 gadiem
ha ha ha ha ah ah aha ha viens jau izrubits
, 2009-05-04 21:30, pirms 15 gadiem
fufels000 rakstīja: ha ha ha ha ah ah aha ha viens jau izrubits
reikai 5 min mazakuma
, 2009-05-04 21:31, pirms 15 gadiem
katafalksuzpildits un prom no laukuma
, 2009-05-04 21:32, pirms 15 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Off topic, Somija superīgi sākuši pret Kanādu. Cepuri nost! 2:0
cerams,ka amerikāņi to nezin
, 2009-05-04 21:32, pirms 15 gadiem
gintars rakstīja: katafalksuzpildits un prom no laukuma
katafalks
, 2009-05-04 21:33, pirms 15 gadiem
Sveicieši izskatas patreiz negrib tik daudz vinnēt, cik atriebties par savainojumu, tas ir pozitīvi, amīšus vajag nokaitināt, tad viņi graus
, 2009-05-04 21:33, pirms 15 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Aij, come on. Fāzels no savas kabatas maksā? Šveicei naudas trūkst?
Es vienkārši mēģināju izlīst no situacijas... Bet nu lietotājs "Swordsman" arī nepareizi izteicās, ka Šveicei pietiktu ar uzvaru pret ASV... trūka vārds "pamatlaikā"!
, 2009-05-04 21:34, pirms 15 gadiem
svaki izskatas amisiem tagad trijata 2 min
, 2009-05-04 21:34, pirms 15 gadiem
3-5 amerikani mazakuma
, 2009-05-04 21:34, pirms 15 gadiem
Amer. divi uz soliņa
, 2009-05-04 21:34, pirms 15 gadiem
Somija kanāda 2:0
, 2009-05-04 21:35, pirms 15 gadiem
suudi ir
, 2009-05-04 21:35, pirms 15 gadiem
neeeeeeeeeeee
, 2009-05-04 21:35, pirms 15 gadiem
tieshneshi velk smirdiigos shveicieshus! ameriku triojaraa atstaaja un gols 0-1
, 2009-05-04 21:35, pirms 15 gadiem
Šveice iesita
, 2009-05-04 21:35, pirms 15 gadiem
faaak 0:1
, 2009-05-04 21:35, pirms 15 gadiem
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
, 2009-05-04 21:35, pirms 15 gadiem
0-1
, 2009-05-04 21:36, pirms 15 gadiem
ĀRPRĀAAC ,TAS IR slikti
, 2009-05-04 21:37, pirms 15 gadiem
davaj amerikani samet ieksa ripas un tad izrubi kadu swiss
, 2009-05-04 21:37, pirms 15 gadiem
blaaaaa
, 2009-05-04 21:38, pirms 15 gadiem
Eu, jums neapnīk par tiem tiesnešiem diskutēt? Visi kā aptrakuši.
Ja ASV normāli spēlēs, rezultāts neizpaliks.
, 2009-05-04 21:38, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Es vienkārši mēģināju izlīst no situacijas... Bet nu lietotājs "Swordsman" arī nepareizi izteicās, ka Šveicei pietiktu ar uzvaru pret ASV... trūka vārds "pamatlaikā"!
a tagad nevajag pamatlaikā? nekas taču nemainās,neatkarīgi,kā būtu lv ar krieviem nospēlējusi
, 2009-05-04 21:38, pirms 15 gadiem
stulbie mikimauši...
nevar nervus savaldīt!
rezultātā - 0:1
, 2009-05-04 21:39, pirms 15 gadiem
Mani nervi netur, neskatīšos...
Gan jau būs tā, kā būsim pelnījuši...
, 2009-05-04 21:40, pirms 15 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Eu, jums neapnīk par tiem tiesnešiem diskutēt? Visi kā aptrakuši.
Ja ASV normāli spēlēs, rezultāts neizpaliks.
tu māki nomierināt JŪ ES EI! JŪ ES EI!!!!!!
, 2009-05-04 21:40, pirms 15 gadiem
man TA amerikanu vienaldziba jau ir apnikusi.vini ar tadu sastavu varetu dabut medalas bet ka nevar tad nevar.taka pagajuso gadu ivanans teica ka amerikani tikai tapat atbrauc uzspelt kipa atpusties.bet vel ir tikai 1 periods tapec es vel ceru uz AMISU uzvaru.
, 2009-05-04 21:43, pirms 15 gadiem
Let's go AMERICA!
, 2009-05-04 21:43, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: tu māki nomierināt JŪ ES EI! JŪ ES EI!!!!!!
USA - Switzerland
Shots - 1:7

Neizskatās cerīgi, ja skatās statistiku.

Edit: nu jau 2:8
, 2009-05-04 21:44, pirms 15 gadiem
šveice bīstami uzbrūk
, 2009-05-04 21:45, pirms 15 gadiem
livetv.ru: LiveTV / прямая трансляция США - Швейцария... njemiet stream torrent linku, rada labi ru valodaa pie tam
, 2009-05-04 21:46, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: a tagad nevajag pamatlaikā? nekas taču nemainās,neatkarīgi,kā būtu lv ar krieviem nospēlējusi
Es jau saku, ka tev trūka vārds "pamatlaikā". Pats lasīt nemāki!
, 2009-05-04 21:46, pirms 15 gadiem
Yes! Kanāda 1:2 panākuši.

(Es par Kanādu. Gribu, lai ASV saņemās (bailēs, ka citādi 1/4 finālā būs pret Kanādu jāspēlē))
, 2009-05-04 21:47, pirms 15 gadiem
vispār nekas neizskatās cerīgi. ja tā turpināsies,šķiet,nevaldīšu nerveļus un neskatīšos, apskatīšos tikai rezultātu
, 2009-05-04 21:49, pirms 15 gadiem
Let's go AMERICA! USA Let's go AMERICA!
Let's go AMERICA! USA Let's go AMERICA!
Let's go AMERICA! USA Let's go AMERICA!
Let's go AMERICA! USA Let's go AMERICA!
Let's go AMERICA! USA Let's go AMERICA!
Let's go AMERICA! USA Let's go AMERICA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 21:50, pirms 15 gadiem
borta na.........j tos swiss
, 2009-05-04 21:51, pirms 15 gadiem
o,labi,labi
, 2009-05-04 21:51, pirms 15 gadiem
vairakums
, 2009-05-04 21:52, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: vispār nekas neizskatās cerīgi. ja tā turpināsies,šķiet,nevaldīšu nerveļus un neskatīšos, apskatīšos tikai rezultātu
Nervu nomierināšanai polārlāči.
youtube.com: YouTube - Polar bear ice hockey - BBC animation
, 2009-05-04 21:53, pirms 15 gadiem
[quote georgy]
livetv.ru: LiveTV / прямая трансляция США - Швейцария... njemiet stream torrent linku, rada labi ru valodaa pie tam
[/quot

paldies sis labi rada
, 2009-05-04 21:53, pirms 15 gadiem
opaaa 5:3 speelees
, 2009-05-04 21:53, pirms 15 gadiem
bl.ja, tie amerikaanji nav ar pilnu spaini !!!
, 2009-05-04 21:56, pirms 15 gadiem
Pēc 1. trešdaļas 0:1
, 2009-05-04 21:57, pirms 15 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Nervu nomierināšanai polārlāči.
http://www.youtube.com/watch?v=7RliqUaDlik&feature=fvst
es biju par polārlāčiem
, 2009-05-04 21:57, pirms 15 gadiem
fufels000 rakstīja: [quote georgy]
livetv.ru: LiveTV / прямая трансляция США - Швейцария... njemiet stream torrent linku, rada labi ru valodaa pie tam
[/quot


paldies sis labi rada
kursh links jaanjem? man visi ko meegjinaaju baigi raustaas...
, 2009-05-04 22:01, pirms 15 gadiem
sviests pilnigs! kkada sveice kas padirs visiem ieskaitot Lv tiek del 1 speles 1/4 finala....pzdec!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 22:10, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Atdziestiet!
Šeit cilvēki visvairāk satrakoti.
LIVE: ASV - Šveice 0:1 (pēc 1.perioda)
, 2009-05-04 22:11, pirms 15 gadiem
es paskatīšos snukeru
, 2009-05-04 22:14, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: es paskatīšos snukeru
Higginsam vēl 2 freimi jāvinnē.. tūliņ varēsi slēgt atpakaļ hokeju.
, 2009-05-04 22:17, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Es jau saku, ka tev trūka vārds "pamatlaikā". Pats lasīt nemāki!
o,tagad tik pamanīju tad kādā rakā tu rakstīji,ka šveice jebkurā gadījumā aiz mums paliek? kāds tam sakars ar manis teikto? ja aplauzies,ta paklusē
, 2009-05-04 22:18, pirms 15 gadiem
IR!!!!!!!
, 2009-05-04 22:19, pirms 15 gadiem
1:1 ! ASV malači.
, 2009-05-04 22:20, pirms 15 gadiem
eeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeee eee!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! redzeju atkārtojumu!!!!!!!
, 2009-05-04 22:20, pirms 15 gadiem
izgaja 1:1 un garam aaaaaaaaaaaaaaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 22:22, pirms 15 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Higginsam vēl 2 freimi jāvinnē.. tūliņ varēsi slēgt atpakaļ hokeju.
gribas jau intrigu,bet laikam nav reāli
, 2009-05-04 22:25, pirms 15 gadiem
Aaa.. 2:1 !
, 2009-05-04 22:26, pirms 15 gadiem
Sāk pietiesāt, kuces, golu neieskaitīja!
, 2009-05-04 22:26, pirms 15 gadiem
Neieskaitīja.
, 2009-05-04 22:29, pirms 15 gadiem
svitrainie palidz sveicei mergli,musu puisi to nav pelnijusi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 22:32, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Beidzot arī somu noraidīja! Kanādiešiem bija 2 noraidījumi pēc kārtas!
Jā, bet tūliņ arī Kanādai noraidījums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 22:33, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Beidzot arī somu noraidīja! Kanādiešiem bija 2 noraidījumi pēc kārtas!
kuru tas ^@$# ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 22:36, pirms 15 gadiem
ir 2:2
, 2009-05-04 22:37, pirms 15 gadiem
2:2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 22:46, pirms 15 gadiem
3:2 jes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-04 23:49, pirms 15 gadiem
Jēēj. mēs tikām.