Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Koziols: Par Savicka rīcību saņemti signāli no Maskavas

Andrejs Siliņš

Koziols: Par Savicka rīcību saņemti signāli no Maskavas
Viesturs Koziols
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" padomes priekšsēdētāja vietnieka Jura Savicka radītais starpgadījums pēc KHL astotdaļfināla spēles starp Rīgas "Dinamo" un Maskavas "Dinamo" komandām radījis asu reakciju arī no Maskavas puses, intervijā laikrakstam "Diena" atklāja kluba prezidents Viesturs Koziols.

Pēc trešdien notikušā mača, kurā Maskavas "Dinamo" izcīnīja uzvaru ar 4:3, Savickim bija plānots pasniegt balvas komandu labākajiem spēlētājiem. Maskaviešu rindās par labāko tika atzīts Sergejs Zinovjevs, bet brīdī, kad viņš devās pēc balvas, Savickis to nosvieda pie spēles tiesnešu kājām, izrādot savu neapmierinātību par tiesāšanu.

"Krievijā esam iekarojuši simpātijas visās frontēs - sportiskajā, reklāmas, mārketinga, attieksmes ziņā... Izņemot vakardienu [trešdienu]..." norāda Koziols. "Tas nav sīkums. Un ne tikai manās acīs."

"Saņemti stipri signāli no Maskavas. Tiesneši noteikti nenoraka spēli. Bija kļūdainas epizodes, taču tiesnesis ir tikai cilvēks. Mums pašiem bija pietiekami daudz izdevību arī vairākumā," Koziols uzsvēra, ka tiesneši nebija galvenais Rīgas "Dinamo" sezonas pēdējās spēles zaudējuma iemesls.

LETA jau vēstīja, ka vēl ceturtdien Savickis bija pārliecināts par savu taisnību. "Parādīju, ka nevar rīkoties tā, kā viņi to izdarīja," Savickis sarunā ar aģentūru LETA joprojām bija spēles emociju iespaidā. "Mūsu komandai bija spēles uzstādījumi, kuri izjuka tiesnešu dēļ. Pie tā vēl atgriezīšos līgas sapulcēs Maskavā un darīšu visi, lai viņi nekad vairs netiesātu Rīgas "Dinamo" spēles. Tiesneši bija labākie spēlētāji Maskavas "Dinamo" rindās, un notikušo nenožēloju ne sekundi."

Izmantotie resursi:
LETA

 +61 [+] [-]

, 2009-03-06 17:17, pirms 15 gadiem
Vienīgais par ko man ir žēl ir spēlētājs, bet nu katram kokam divi gali!

 +32 [+] [-]

, 2009-03-06 17:17, pirms 15 gadiem
Griba to vai nē,bet Maskavai būs taisnība... Skumji,jo tas vairs nav sportiskais princips

 +33 [+] [-]

, 2009-03-06 17:17, pirms 15 gadiem
Interesanti.Savickim 2 spēļu diskvalifikāciju piešķirs ??

 +24 [+] [-]

, 2009-03-06 17:18, pirms 15 gadiem
Vot tas ir par visiem 100 komanda iekšā. Tā dēļ pat darbu gatavs zaudēt

  +4 [+] [-]

, 2009-03-06 17:18, pirms 15 gadiem
Logična, Itera uz Krevu milžu fona ir puteklis, jodomā ko dara un jāapvalda emocijas, lai arī kādas tās būtu.
To prasa ētikas kodeksi.

 +55 [+] [-]

, 2009-03-06 17:18, pirms 15 gadiem
Domāju, ka Savickim vairs netiks uzticēts pienākums apbalvot labākos.

 +11 [+] [-]

, 2009-03-06 17:18, pirms 15 gadiem
Nu vot, labi ka Viesturs domā ar galvu. Man kauns par Savicki, ok dabūji naudu priekš dinamo, bet tas tev nedod tādas pilnvaras!

 +18 [+] [-]

, 2009-03-06 17:19, pirms 15 gadiem
"Maskaviešu rindās par labāko tika atzīts Sergejs Zinovjevs, bet brīdī, kad viņš devās pēc balvas, Savickis to nosvieda pie spēles tiesnešu kājām, izrādot savu neapmierinātību par tiesāšanu."
Kāpēc nav nekādu sankciju? Pirmkārt, jau tā ir necieņa pret spēlētāju un tiesnesi, lai arī ko viņš būtu izdarījis. Otrkārt, tiek bojāts komandas izskats.

 +16 [+] [-]

, 2009-03-06 17:20, pirms 15 gadiem
Koziols savā stilā!
Kaut ko pasaka,bet ne līdz galam! Kas tie par signāliem!? Ko tie raida?

  +3 [+] [-]

, 2009-03-06 17:21, pirms 15 gadiem
Prātā nāk teiciens: dari ko darīdams, apdomā galu.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-06 17:21, pirms 15 gadiem
Viens vārds sviests, lai pateiktu daudz ko vairāk.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-06 17:22, pirms 15 gadiem
Savickis jau tajā momentā baigo bomāru notēloja!brīnums,ka Zinovjevs vel neatbildēja ar kkādiem asākiem vārdiem!

 +14 [+] [-]

, 2009-03-06 17:22, pirms 15 gadiem
pirms balvas pasniegšanas Zinovjevam, varēja Savickis Zinovjevam paspiest roku un pateikt ka balva pienāksies tiesnešiem...

  +6 [+] [-]

, 2009-03-06 17:24, pirms 15 gadiem
sodit sodit un velreiz sodit vinu personigi ne klubu ..

  +5 [+] [-]

, 2009-03-06 17:25, pirms 15 gadiem
Nesmuki jau tas Savickis tomēr izdarījās, vajadzētu saņemt kaut kādu sodu, lai turpmāk apdomā ko dara.
Slēpts komentārs: Ivars77

  +4 [+] [-]

, 2009-03-06 17:26, pirms 15 gadiem
No vienas puses var pikrist,bet no otras speles noteiceji bijam mees...

  +7 [+] [-]

, 2009-03-06 17:26, pirms 15 gadiem
es gan atbalstu Saviski, ok, pret speletaju tas bija nesmuki, bet cik talu var ta tiesat, vienreiz gals tam bija japieliek. Tad, kad MD bija mazakuma un izmeta ara ripu, nepieskira sodu, krievi uzsaka kautinu, viniem pieskira 2 min, musejiem iedeva 2+10 min, bij acim redzams, ka tiesnesi spele uz vieniem vartiem... moska tiesnesiem pec si incidenta vair neienaks prata tik atklati spelet uz vieniem vartiem!
Koziols riktigi d*rsa lien Maskaviesiem, tapec ta ari izsakas.....

     [+] [-]

, 2009-03-06 17:27, pirms 15 gadiem
murziks rakstīja: pirms balvas pasniegšanas Zinovjevam, varēja Savickis Zinovjevam paspiest roku un pateikt ka balva pienāksies tiesnešiem...
nee... viņam bij jāparāda kāds viņs dižens,varens ir,dažreiz liekas,ka mēs vel sliktāki nekā krievi

     [+] [-]

, 2009-03-06 17:28, pirms 15 gadiem
vo vo! Nepietieks vēl ,ka zaudējām sēriju ar 0:3! Vajadzēs vēl Maskavai morālo komensāciju samaksāt. Labi bija diezgan nesmuki, un lietas ar tiesnešiem parasti kārto caur oficiālu protestu, bet nevajag jau tagad KHL sākt sankcijas!

  +6 [+] [-]

, 2009-03-06 17:29, pirms 15 gadiem
Diemžēl visi jau noklusē, ka ar stulbo izgājienu apbalvošanā Savickim vēl nepietika, un domājams, arī ka tas nebija galvenais iemesls kāpēc KHL ir neapmierināti. Varbūt, ja jau Savickis ir tāds varonis un neko nenožēlo, viņš varētu arī presē izstāstīt ko viņš sadzēries darīja un runāja pēc spēles tiesnešu ģērbtuvēs?
Tāda škrobe, ka visu labo un pozitīvo ko ir sasniegusi komanda un tās līdzjutēji, var sabojāt viens mazs, riebīgs jampampiņš. Žēl ka bagāts un ar sakariem, citādi ar sūdainu slotas kātu tādu vajadzētu....

     [+] [-]

, 2009-03-06 17:32, pirms 15 gadiem
Jā, tas nebija pareizais gājiens. To vajadzēja izdarīt gudrāk, neaizvainojot MD labāko puisi. Iepriekš domāju, ka J.S. ir vairāk pelēko šūniņu.
Lai tik ko tādu neizstrādā tenisa mačā ar Moldovu, jo tur (LTS) arī viņš prezidents.

  +6 [+] [-]

, 2009-03-06 17:33, pirms 15 gadiem
Vai KĀ MĒS PROTESTĒTU un piepildītu komentārus ar žulti, ja pēc kādas uzvaras Maskavā vietējam sponsoru pārstāvim sanāktu dusmas par tiesnešu rīcību un viņš izrīkotios kā Savickis!

     [+] [-]

, 2009-03-06 17:34, pirms 15 gadiem
nu tiesneši nenoraka spēli, bet bišku palīdzēja, tagad vismaz būs kāda parunāšana par tiesāšanu ,kā tādu vispār

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 17:34, pirms 15 gadiem
Interesanti, kā Dinamo piespiedīs mainīt viedokli vienam no lielākajiem naudas devējiem. Dullā versija- Savickis atradis legālus atkāpšanās ceļus, tipa tādā līgā es vairs nepiedalos...

  +3 [+] [-]

, 2009-03-06 17:34, pirms 15 gadiem
Savickis ir viens no mūsu kluba īpašniekiem, un kā mēs visi, gribēja uzvaru,savā sarūgtinājumā par zaudējumu izgāza dusmas uz tiesnešiem un pretinieku labāko spēlētāju. Kļūdījās.Domaju,tikpat enerģiski viņam vajadzētu noskaidrot, kāpēc mūsu komanda nebija gatava PO?Sezonas gaitā taču redzējām,ka var spēlēt labāk.
Slēpts komentārs: pomodoro

  +6 [+] [-]

, 2009-03-06 17:35, pirms 15 gadiem
Vai arī, cik gan mēs būtu dusmīgi, ja Zinovjevs nomestu Savicka priekšā dolāru un pateiktu, ka citām komandām ir labāki sponsori

  -2 [+] [-]

, 2009-03-06 17:37, pirms 15 gadiem
phils rakstīja: Diemžēl visi jau noklusē, ka ar stulbo izgājienu apbalvošanā Savickim vēl nepietika, un domājams, arī ka tas nebija galvenais iemesls kāpēc KHL ir neapmierināti. Varbūt, ja jau Savickis ir tāds varonis un neko nenožēlo, viņš varētu arī presē izstāstīt ko viņš sadzēries darīja un runāja pēc spēles tiesnešu ģērbtuvēs?
Tāda škrobe, ka visu labo un pozitīvo ko ir sasniegusi komanda un tās līdzjutēji, var sabojāt viens mazs, riebīgs jampampiņš. Žēl ka bagāts un ar sakariem, citādi ar sūdainu slotas kātu tādu vajadzētu....
Ja tā ir taisnība ko Tu raksti, tad varu apsveikt RD ar KHL tiesnešu ienaidnieka pirmā numura iegūšanu! Ja līdz šim RD bija kādas atlaides no tiesnešu puses,tad tagad par tām var aizmirst!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-06 17:40, pirms 15 gadiem
a tas, ka laikam spēlē pret Metalurgu Magņitogorskā tiesneši cik tur minūtes pavadīja pretinieku ģērbtuvē pēc kaut kāda incidenta un cietušie laikam pie neieskaitīta gola bija RD, to jau KHL ir aizmirsis, ne? vieni ir vienlīdzīgāki par citiem, un tā vienmēr. tikai nezin kāpēc peramie zēni atkal ir RD... bet laikam ir jāskatās, kas pasūta mūziku, un tas ir KHL. gribi pielāgojies, gribi nē un esot KHL laikam šķaudīt nav pieņemts.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-06 17:41, pirms 15 gadiem
Kera rakstīja: a tas, ka laikam spēlē pret Metalurgu Magņitogorskā tiesneši cik tur minūtes pavadīja pretinieku ģērbtuvē pēc kaut kāda incidenta un cietušie laikam pie neieskaitīta gola bija RD, to jau KHL ir aizmirsis, ne? vieni ir vienlīdzīgāki par citiem, un tā vienmēr. tikai nezin kāpēc peramie zēni atkal ir RD...
Hm,un kā ar Amur neieskaitītiem vārtiem RD vārtos!????

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 17:41, pirms 15 gadiem
Kādā vēl slikta tiesāšana
Dinamo bija paši vainīgi ka zaudēja , tiesnešus nevar vainot tajā , pa šitādu stulbumu toč sankcijas uzliks

     [+] [-]

, 2009-03-06 17:42, pirms 15 gadiem
Vecajam gebešņikam gadi nenāk vieni un kopā ar urīnu smadzenēs tāds ir rezultats....

  +9 [+] [-]

, 2009-03-06 17:43, pirms 15 gadiem
Savickis parādija savu intelekta un kultūras līmeni, nevis to, "ka nevar rīkoties tā, kā viņi to izdarīja". Kāds sakars kaut kāda žīda personīgajām, izcili subjektīvajām domām (to spēli zaudēja Dinamo, nevis tiesneši) ar Zinovjevu? Zinovjevs bija pelnījis saņemt cieņu, turklāt vēl savā dzimšanas dienā... Maskaviešu treneris izrādīja lielu pagodinājumu Zinovjevam, uzdāvinot dāvanu. Ar kādām tiesībām Savickis šo dāvanu izlēma atdot tiesnešiem, turklāt, nevis rokās, bet - nosviest pie kājām, tā parādot savu attieksmi: "jūs te visi esat pipuki, zemjieties manā priekšā". Skumji.

Neesmu nekāds tiesnesis, protams, bet, ja es būtu Zinovjeva vietā, Savickim iespļautu sejā (jā, es uzskatu, ka tas ir briesmīgi, un vispretīgākais, ko otram cilvēkam publiski var izdarīt).

  +2 [+] [-]

, 2009-03-06 17:44, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Hm,un kā ar Amur neieskaitītiem vārtiem RD vārtos!????
nebūtu Amur spēlētājs tik demonstratīvi izcēlis slidu ārā no vārtsarga zonas, tad gan jau ieskaitītu, turklāt sportiskā intriga jau nekāda nebija. šitas gandrīz pēc izņēmuma izskatās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-06 17:45, pirms 15 gadiem
Kozjol kad naudu atdosi Dimont kompanijai par ādažu skolu, soliji līdz ziemassvētkiem atdot, nu jau marts.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-06 17:46, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja tā ir taisnība ko Tu raksti, tad varu apsveikt RD ar KHL tiesnešu ienaidnieka pirmā numura iegūšanu! Ja līdz šim RD bija kādas atlaides no tiesnešu puses,tad tagad par tām var aizmirst!
Tā ir taisnība un ne pa velti tiesneši pa nakti tika apsargāti un ar divreiz lielāku apargu skaitu kā parasti, jo viņiem tika piedraudzēts. Cik zināms tad teksts bija - Do Moskvi vi zhivimi njedojedjitje!!!!
Skumji, Bēdīgi, Kauns......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-06 17:49, pirms 15 gadiem
MumsIrStress rakstīja: Tā ir taisnība un ne pa velti tiesneši pa nakti tika apsargāti un ar divreiz lielāku apargu skaitu kā parasti, jo viņiem tika piedraudzēts. Cik zināms tad teksts bija - Do Moskvi vi zhivimi njedojedjitje!!!!
Skumji, Bēdīgi, Kauns......
zaibis vismaz 2 tiesneši netiesās rd spēles

  +2 [+] [-]

, 2009-03-06 17:50, pirms 15 gadiem
MumsIrStress rakstīja: Tā ir taisnība un ne pa velti tiesneši pa nakti tika apsargāti un ar divreiz lielāku apargu skaitu kā parasti, jo viņiem tika piedraudzēts. Cik zināms tad teksts bija - Do Moskvi vi zhivimi njedojedjitje!!!!
Skumji, Bēdīgi, Kauns......
Nožēlojami!
Viens idiots vienā vakarā sabojā visu labo RD PR ko līdzjutēji kaldināja visu sezonu!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-06 17:51, pirms 15 gadiem
aigars32 rakstīja: zaibis vismaz 2 tiesneši netiesās rd spēles
Kādā sakarā!
Vai domā ka KHL vadība ir tādi paši dauņi kā Tu un Savickis???

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 17:57, pirms 15 gadiem
malacis, nav ko līst dirsā krieviem

  +3 [+] [-]

, 2009-03-06 17:58, pirms 15 gadiem
Savickis domā ka viņš ir kkas ...nu nenormāli ietekmīgs,,baigā figūra utt. bet patiesībā ja paskatās kādas batjas stāv aiz citām krievu komandām tad viņš tāds puika vien ir tajā sabiedrībā....gribēja pasprēgāt neapdomājot cik stulbi un nēetiski tas izskatās no malas.

  +5 [+] [-]

, 2009-03-06 18:00, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Koziols savā stilā!
Kaut ko pasaka,bet ne līdz galam! Kas tie par signāliem!? Ko tie raida?
Tev kā nestrādājošam grūti saprast tādas lietas ko drīkst vai nedrīkst teikt, vienīgā vēlme par katru cenu rakstīt tādus komentārus lai izjuktu RD, ko tu gribi lai viņi abi saiet "ragos". Tikai nestāsti ka tu strādā, kas tas par darbu ja vari caurām dienām nīkt esportā, nu jā ja pareizi atceros tad tu meloji ka pie kaimiņa skaties Minskas Dinamo spēles un tā tevis dēvētie "pokemoni" pierādija tev plātīzerim kas tas nemaz nav iespējams.

     [+] [-]

, 2009-03-06 18:01, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kādā sakarā!
Vai domā ka KHL vadība ir tādi paši dauņi kā Tu un Savickis???
pats esi daunis būs runāšana par tiesāšanu vispār kā tādu beidzot

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 18:01, pirms 15 gadiem
Pats jau ar nav labaks.Nekorekti uzbrauca intervijā Hossam un Elisonam,pateicoties kuriem mēs tajā playoff vispar tikām.
Kaut kā viss labais ,kas saistījās ar RD,pašlaik tiek sabojāts.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-06 18:04, pirms 15 gadiem
Andža 65 rakstīja: Tev kā nestrādājošam grūti saprast tādas lietas ko drīkst vai nedrīkst teikt, vienīgā vēlme par katru cenu rakstīt tādus komentārus lai izjuktu RD, ko tu gribi lai viņi abi saiet "ragos". Tikai nestāsti ka tu strādā, kas tas par darbu ja vari caurām dienām nīkt esportā, nu jā ja pareizi atceros tad tu meloji ka pie kaimiņa skaties Minskas Dinamo spēles un tā tevis dēvētie "pokemoni" pierādija tev plātīzerim kas tas nemaz nav iespējams.
Nav Tava darīšana ar ko es nodarbojos!
Ne jau visiem ir tādas ,,spējas'' kā Tev vienu komentāru ar vienu pirkstu klimperēt stundu! Pieci komentāri un piecas darba stundas pa galam!
Man viens komentārs vidēji aizņem 25-30 sekundes!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-06 18:05, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nav Tava darīšana ar ko es nodarbojos!
Ne jau visiem ir tādas ,,spējas'' kā Tev vienu komentāru ar vienu pirkstu klimperēt stundu! Pieci komentāri un piecas darba stundas pa galam!
Man viens komentārs vidēji aizņem 25-30 sekundes!
labs rakstnieks

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 18:06, pirms 15 gadiem
Kā esu ievērojies, tad latviešus vienmēr ir (atvainojiet par rupjiem vārdiem) pisuši laukā.. cik skatos hokeju viemēr letiņus tiesā vairāk nekā kaut kādus krievus.Tādēļ vien man netīk KHL jo netiesā citu valstu tiesneši kā tikkai kreivu. Un tādēļ man jautājums: Kādēļ spēles newar tiesāt latviejas, kazahstānas u.c. tiesneši, bet kādēļ tieši TIKKAI krievi??
Tas man nav skaidrs...

  +2 [+] [-]

, 2009-03-06 18:07, pirms 15 gadiem
NHLfan rakstīja: Kā esu ievērojies, tad latviešus vienmēr ir (atvainojiet par rupjiem vārdiem) pisuši laukā.. cik skatos hokeju viemēr letiņus tiesā vairāk nekā kaut kādus krievus.Tādēļ vien man netīk KHL jo netiesā citu valstu tiesneši kā tikkai kreivu. Un tādēļ man jautājums: Kādēļ spēles newar tiesāt latviejas, kazahstānas u.c. tiesneši, bet kādēļ tieši TIKKAI krievi??
Tas man nav skaidrs...
Vispār jau KHL tiesāja arī 3 letiņi...

  -4 [+] [-]

, 2009-03-06 18:07, pirms 15 gadiem
aigars32 rakstīja: pats esi daunis būs runāšana par tiesāšanu vispār kā tādu beidzot
Un kas tad tāds bija nepareizs no tiesnešu puses,ka viņus būtu janosoda???
Pat Koziols saka,ka bija kļūdas,bet ne tādas,lai aiz bēdām vienam lopam šādi jauzvedās!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 18:08, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nav Tava darīšana ar ko es nodarbojos!
Ne jau visiem ir tādas ,,spējas'' kā Tev vienu komentāru ar vienu pirkstu klimperēt stundu! Pieci komentāri un piecas darba stundas pa galam!
Man viens komentārs vidēji aizņem 25-30 sekundes!
Bet tas netraucē 48 min.laikā šajā diskusijā ierakstīt 8 komentārus..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-03-06 18:09, pirms 15 gadiem
aigars32 rakstīja: labs rakstnieks
Ar abām rokām rakstot un nelūrot uz klaviatūru var labi pastrādāt!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 18:09, pirms 15 gadiem
taa arii tiem pipukiem vajadzeeja ! Savickis vismaz paraadiija, ka vinjam nav vienalga kaa viss beidzaas jo lielaa kaiminju "laacha" priekshaa muusu tautas daudzi indiviidi ir jau gadu desmitiem mugurinjas lociijushi ...

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 18:10, pirms 15 gadiem
kafka rakstīja: Bet tas netraucē 48 min.laikā šajā diskusijā ierakstīt 8 komentārus..
Mierīgi!!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 18:13, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Un kas tad tāds bija nepareizs no tiesnešu puses,ka viņus būtu janosoda???
Pat Koziols saka,ka bija kļūdas,bet ne tādas,lai aiz bēdām vienam lopam šādi jauzvedās!
šoriez varbūt ne bet ir bijušas baigās kļūdas un brīžiem atļauj spēka spēli citreiz nē

  -2 [+] [-]

, 2009-03-06 18:15, pirms 15 gadiem
aigars32 rakstīja: šoriez varbūt ne bet ir bijušas baigās kļūdas un brīžiem atļauj spēka spēli citreiz nē
Šoreiz iet runa konkrēti par šo spēli un Savicka uzvedību!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-06 18:23, pirms 15 gadiem
trakais09- rakstīja: tiesneši tiešām negodīgi tiesāja! pie katra noraidījuma 2+10deva un Hartiganam par parastu pārkāpumu iedeva 2+2 kāpēc a?
Jobanās kuces tiesneši
uchi matchast'. Ja bija asinis tad automatiski vel plus 2 minutes.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-06 18:23, pirms 15 gadiem
lidzjutejs3 rakstīja: Tad, kad MD bija mazakuma un izmeta ara ripu, nepieskira sodu, krievi uzsaka kautinu, viniem pieskira 2 min, musejiem iedeva 2+10 min, bij acim redzams, ka tiesnesi spele uz vieniem vartiem...
un paskatoties atkārtojumu tur skaidri redzems,ka vēl vienam no MD bija jāatpūšās uz pāris minūtēm....

     [+] [-]

, 2009-03-06 18:27, pirms 15 gadiem
slash6662 rakstīja: Griba to vai nē,bet Maskavai būs taisnība... Skumji,jo tas vairs nav sportiskais princips
kādi tur principi! ir jāsaprot, ka pret visiem ir jāzituras lojāli, nevis kā mazs bērns, domā baigais vecis, var te visu darīt!
nu ta lai pie savicka atbrauc ar 7 bembi un iedod viņam rīklē, mož tad sapratīs ka nav tāds vecis!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-06 18:30, pirms 15 gadiem
sanjok rakstīja: uchi matchast'. Ja bija asinis tad automatiski vel plus 2 minutes.
asinis tur bija ?

  +2 [+] [-]

, 2009-03-06 18:33, pirms 15 gadiem
Koziols - diplomāts. Viņš taču nemaz nedrīkst teikt, ka tas sūdabrālis tiesnesis noraka spēli

     [+] [-]

, 2009-03-06 18:34, pirms 15 gadiem
Nebija tur nekādu asiņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-06 18:37, pirms 15 gadiem
aigars32 rakstīja: asinis tur bija ?
nu tas ir vienigais kas var izskaidrot 2+2, es to speletaju pec tam neredzeju, neviens ar kameru vinju nefilmeja tuvplana. . . Bet tas ir vienigais paskaidrojums kapec tur bija 4 minutes. par tiem 2+10 runajot... play off , visi parak emocionali un ja nah. nesutija tad es nedotu 10 minutes.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-06 18:44, pirms 15 gadiem
Yes! ACSK vinnēja LADU 2:1!
Beigās komandas labi pagrūstijās!
Пятый матч состоится в Москве, в воскресенье, 8 марта, в 13:00!

     [+] [-]

, 2009-03-06 18:54, pirms 15 gadiem
kegums rakstīja: Vai arī, cik gan mēs būtu dusmīgi, ja Zinovjevs nomestu Savicka priekšā dolāru un pateiktu, ka citām komandām ir labāki sponsori
Labs!

     [+] [-]

, 2009-03-06 18:54, pirms 15 gadiem
Tiešām stulbi sanāca ar to balvas pasniegšanu.
Kauns pat bija skatīties kā Maskavas Dinamo hokejistam nācās griezties atpakaļ slidojot pēc balvas..

     [+] [-]

, 2009-03-06 18:57, pirms 15 gadiem
roku jav vajadzeja iedot,bet viss bija labi!!!!

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:01, pirms 15 gadiem
Vismaz sakarīgi būtu pateicis, kas tie par signāliem. Atskaitīs no spēlēšanas nākamgad KHL, tiks atņemti nākamgad punkti vai kas cits? Kas???

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:05, pirms 15 gadiem
....bet ko darīt ar to,kas pieļāva tik rupju kļūdu pie 4 vārtu zaudējuma????????????????????????

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:10, pirms 15 gadiem
Pastāstiet, ja kaads ir lietas kursaa, ko Savickis sadariija un sarunaaja tiesnesu geerbtuvees.. interesanti.

Katraa zinaa, vinam buutu jaakompensee sava riiciiba paareejiem komandas liidziipasniekiem sava destruktiivaa riiciiba un komandas vadiibai jaasamaksaa preemijas, par vinu rezultaatu totaaalu graushanu...

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:11, pirms 15 gadiem
labais333 rakstīja: ....bet ko darīt ar to,kas pieļāva tik rupju kļūdu pie 4 vārtu zaudējuma????????????????????????
publiski pakārt

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:12, pirms 15 gadiem
Viesīts tagad ir nostādīts diezan stulbā situācijā.... it kā jau ar galveno RD "maizes tēvu" un biznesa partneri negribas kasīties un stīdēties, bet arī negribas tagad par muļķi izskatīties citu klubu un Līgas vadības acīs..... būs interesanti pavērot kā RD no šitās ne visai patīkamās situācijas izies.... lai iegūtu labu slavu ("imidzu") ir vajadzīgs laiks un vajag pielikt gana daudz pūļu, bet sagraut to labo slavu var vienā momentā.... un Savickim tas izdevās.... tāpat būs interesanti pavērtot kā šis aizstāvēs to savu "taisnību" Līgas sapulcēs Maskavā....

  +2 [+] [-]

, 2009-03-06 19:17, pirms 15 gadiem
Man liekas, ka Savickis ir idiots, man kauns, ka Dinamo vadībā ir šāds cilvēks.......

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:19, pirms 15 gadiem
Gaišreģis rakstīja: Dullā versija- Savickis atradis legālus atkāpšanās ceļus, tipa tādā līgā es vairs nepiedalos...
Bet bišķi pafunktierējot.... un zinot kāda ir ekonomiskā situācija kopumā un ne tikai Latvijā, tad tā Tava "Dullā versija" nemaz vairs tik dulla neliekas.... Moš šis sapratis ka peļna pārskatāmā nākotnē nespīd un atrada veidu kā "notīt makšķeri"...?!

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:19, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Viesīts tagad ir nostādīts diezan stulbā situācijā.... it kā jau ar galveno RD "maizes tēvu" un biznesa partneri negribas kasīties un stīdēties, bet arī negribas tagad par muļķi izskatīties citu klubu un Līgas vadības acīs..... būs interesanti pavērot kā RD no šitās ne visai patīkamās situācijas izies.... lai iegūtu labu slavu ("imidzu") ir vajadzīgs laiks un vajag pielikt gana daudz pūļu, bet sagraut to labo slavu var vienā momentā.... un Savickim tas izdevās.... tāpat būs interesanti pavērtot kā šis aizstāvēs to savu "taisnību" Līgas sapulcēs Maskavā....
Galvenais RD "Maizes tēvs" ir Gazprom un ar tiem Koziols nekasās!

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:22, pirms 15 gadiem
Duucis rakstīja: Man liekas, ka Savickis ir idiots, man kauns, ka Dinamo vadībā ir šāds cilvēks.......
Nu ok, tad dabūs RD to piķi pa taisno no Pēterburgas, un slidos kā pāvi "Gazprom" uzrakstu uz muguras, Savicikis lai iet pašol ar savām komunistu metodēm!

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:23, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Galvenais RD "Maizes tēvs" ir Gazprom un ar tiem Koziols nekasās!
Nope! Cik zinu tad viņu "meitas uzņēmuma" Itera "latvian branch" - Itera Latvija! Kur akurāt "galvenais onkulis" ir šis pats Savickis!

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:25, pirms 15 gadiem
ko jūs te visi cepjaties, tā vien liekas, ka te nevis RD bet MD fani savākušies. Ticiet man Zinovjemam tā dāvana dziļi pie kājas, a to Savicka izgājienu domāju, ka viņš neuztvēra personīgi, jo tāpatās visu hokejistu acīs svītrainie vienmēr ir nolīdzināti līdz ar zemi.
Idejas līmenī pilnīgi atbalstu Savicki, izpildījums varēja būt labāks, vismaz varēja čomam roku paspiest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 19:29, pirms 15 gadiem
Skumji lasīt tos komentārus, kas atbalsta šādu rīcību. Pirmkārt jau tas, ka nekādas tiesnešu kļūdas nevar tādu rīcību attaisnot. Otrām kārtām tiem hokeja ekspertiem, kas pamanīja atklātu tendenciozitāti pret mūsējiem šīs spēles vai visas sezonas garumā, iesaku nedaudz pamēģināt kādu spēli skatīties itkā pretinieku komandas līdzjutējam esot.
Hokejs ir ļoti ātra, fiziska spēle, kurā ir mežonīgi daudz kontaktu un arī strīdīgu epizožu. Un tiesāt šīs spēles ir ļoti grūti. Šajā spēlē bija strīdīgi lēmumi, taču neba nu tas bija par iemeslu zaudējumam.
Es uzskatu, ka RD šo gadu kā komanda nospēlēja teicami. Izslēgšanās spēles šādā līmenī nav tas pats, kas itālijas otrajā līgā ripu dzenāt. Līdz ar to arī pietrūka puišiem spēka, kas ir saprotams, un to jebkurš, kam ir acis, varēja redzēt jau otrās trešdaļas beigās.
Esmu pateicīgs visiem spēlētājiem, kā arī treneriem un kluba vadībai par sniegtajiem emocionālajiem brīžiem sezonas laikā. Tādēļ jo nepatīkamāks ir fakts, ka šī skaistā pirmā sezona ir beigusies ar kāda ietekmīga cilvēka neadekvātu uzvešanos, iespējams - alkohola reibumā (vismaz pa TV tā izskatījās ).

  +2 [+] [-]

, 2009-03-06 19:29, pirms 15 gadiem
eu kungi,maskavas dinamo,sezonas pirmajā spēlē Rīgā,vispār apbalvošanu negaidīja,tā ka viss bumbās

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:30, pirms 15 gadiem
smokey bear rakstīja: Kretīniskie krievi.
Es esmu Savicka un visu to pusē,kuriem pietiek saprāta un drosmes pateikt debīlajiem,caur caurēm korumpētajiem krieviem visu,ko viņi ir pelnījuši.
Jā,latviešiem vergu komplekss asinīs ir tik dziļi,ka vairums,baidīdamies no jauna urlu okupācijas viļņa,ir gatavi mierīgi sēdēt un noskatīties uz šādu acīmredzamu netaisnību,kādu piedzīvoja RD.
Turies,Savicki!
Vispirms vajag normāli spēlēt un tad var strīdēties par kaut ko! a ja tu pazaudē pirmajās divās ar 1:11, tad domāju visiem jau ir vienalga!

  -4 [+] [-]

, 2009-03-06 19:32, pirms 15 gadiem
Zaudēt arī ir jāmāk !
Sauc krievus par nekulturāliem cūkām un lūk viens Latviešu indivīds ko dara.........slava mums pa visu krievzemi cik kulturāli ir latvieši....
Cilvēciņam liekas ja šis ir miljonārs tad šitādus plebeja gājienus drīkst atļauties.
Tiesnesus te vainot vajag vismazāk, ko vai Hartigans ar nūju nepārsita seju pretspēlētājam !!!??? 2+2 ir vēl mazs sods par to.
Fui visai RD blicei un viņu faniem..........

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 19:36, pirms 15 gadiem
cucmex rakstīja: Fui visai RD blicei un viņu faniem..........
Nesapratu, par ko gan blice gan fani ir vainīgi. Nedomāju, ka daži visai aprobežoti domājoši indivīdi būtu iemesls, lai lamātu RD blici un fanus.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-06 19:37, pirms 15 gadiem
Ivars atkal savā elementā!Nu ko, aizej uz savu palātu, iedzer lēto vīnu par savas KOŅUŠŅAS uzvaru, nodziedi krievu himnu un noziņo KGB par paveikto darbu!

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:37, pirms 15 gadiem
trakais09- rakstīja: un Hartiganam par parastu pārkāpumu iedeva 2+2 kāpēc a?
Jobanās kuces tiesneši
Kāds "parasts pārkāpums"?? Džekam seju pārsita! Par to vispār varēja arī 5 min. iedot un brīnos kā neiedeva!!! Iedeva TIKAI 2+2! Ja Tev liekas, ka ar nūju pārsist seju ir "parasts pārkāpums", tad nākamreiz, kad sētā spēlēsi hoķi paprasi kādam korišam, lai šis Tev pa seju uzšauj ar nūju un tad es gribēšu redzēt, ko Tu tad teiksi un cik "parasts", tad Tev tas pārkāpums liksies.... ok piekrītu, ka Hartiganam tas sanāca nejauši, bet "jauši" vai nejauši hokejā neviens neskatās! Ir pārkāpums, ir sods! Reāli vēl nospīdēja, ka neiedeva tās 5. min.... hvz vai tad ātrāk šie jau ceturtos nebūtu iemetuši!

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:41, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Kāds "parasts pārkāpums"?? Džekam seju pārsita! Par to vispār varēja arī 5 min. iedot un brīnos kā neiedeva!!! Iedeva TIKAI 2+2! Ja Tev liekas, ka ar nūju pārsist seju ir "parasts pārkāpums", tad nākamreiz, kad sētā spēlēsi hoķi paprasi kādam korišam, lai šis Tev pa seju uzšauj ar nūju un tad es gribēšu redzēt, ko Tu tad teiksi un cik "parasts", tad Tev tas pārkāpums liksies.... ok piekrītu, ka Hartiganam tas sanāca nejauši, bet "jauši" vai nejauši hokejā neviens neskatās! Ir pārkāpums, ir sods! Reāli vēl nospīdēja, ka neiedeva tās 5. min.... hvz vai tad ātrāk šie jau ceturtos nebūtu iemetuši!
Tieši tā, tā nejaušu ar kļušku bam, vismaz asinis nedaudz nolaistu, būtu veselīgi!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 19:42, pirms 15 gadiem
MALACIS SAVICKIS !!!Latvieši vergu dvēseles . Lai tev d...š uz galvas paliec tikai tolerants ,neaizkaitini tik kādu .Krievi paši izteikušies ka tiesāšana nav bijusi tīri objektīva . A mūsējie ķērc te par zolīdumu. Savickis vismaz šādi pievērsa uzmanību .Malacis nenobijās - īsts komandas fans .

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 19:43, pirms 15 gadiem
Maiklz rakstīja: [..] Tādēļ jo nepatīkamāks ir fakts, ka šī skaistā pirmā sezona ir beigusies ar kāda ietekmīga cilvēka neadekvātu uzvešanos, iespējams - alkohola reibumā (vismaz pa TV tā izskatījās ).
Nu vusmaz arēnā sēžot un redzot, cik nesakarīgi Savicka kungs vicinājās ar rokām, man neko citu, kā iereibušu cilvēku, neatgādināja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-06 19:49, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Kāds "parasts pārkāpums"?? Džekam seju pārsita! Par to vispār varēja arī 5 min. iedot un brīnos kā neiedeva!!! Iedeva TIKAI 2+2! Ja Tev liekas, ka ar nūju pārsist seju ir "parasts pārkāpums", tad nākamreiz, kad sētā spēlēsi hoķi paprasi kādam korišam, lai šis Tev pa seju uzšauj ar nūju un tad es gribēšu redzēt, ko Tu tad teiksi un cik "parasts", tad Tev tas pārkāpums liksies.... ok piekrītu, ka Hartiganam tas sanāca nejauši, bet "jauši" vai nejauši hokejā neviens neskatās! Ir pārkāpums, ir sods! Reāli vēl nospīdēja, ka neiedeva tās 5. min.... hvz vai tad ātrāk šie jau ceturtos nebūtu iemetuši!
A par ko iedeva trīs reizes pa 10 min ?par ko nedēva 2 par ripas izmešanu ? par kautiņa provocēšanu .... un vēl daudz ko .

     [+] [-]

, 2009-03-06 19:51, pirms 15 gadiem
NHLfan rakstīja: Kā esu ievērojies, tad latviešus vienmēr ir (atvainojiet par rupjiem vārdiem) pisuši laukā.. cik skatos hokeju viemēr letiņus tiesā vairāk nekā kaut kādus krievus.Tādēļ vien man netīk KHL jo netiesā citu valstu tiesneši kā tikkai kreivu. Un tādēļ man jautājums: Kādēļ spēles newar tiesāt latviejas, kazahstānas u.c. tiesneši, bet kādēļ tieši TIKKAI krievi??
Tas man nav skaidrs...
vispar, te nebija tas gadiijums ka tiesaa par labu visai Krievijai, bet pat tur, liidzjuteeji piefikseeja ka arbitri visbiezhaak dod/nedod noraidiijumu par labu Maskavas DINAMO!

luudzu skjiro komandu no valsts! tas gan ir buutiski, un tavu pirdienu tik pat patiikami lasiit, kaa Savicka runu...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 19:59, pirms 15 gadiem
cucmex rakstīja: Zaudēt arī ir jāmāk !
Sauc krievus par nekulturāliem cūkām un lūk viens Latviešu indivīds ko dara.........slava mums pa visu krievzemi cik kulturāli ir latvieši....
Cilvēciņam liekas ja šis ir miljonārs tad šitādus plebeja gājienus drīkst atļauties.
Tiesnesus te vainot vajag vismazāk, ko vai Hartigans ar nūju nepārsita seju pretspēlētājam !!!??? 2+2 ir vēl mazs sods par to.
Fui visai RD blicei un viņu faniem..........
Savickis ir malacis,kāda sakara te ar Hartigana noraidījumu........ Viņš jau saņēma 2+2 un pelnīti bet bija vairāki noraidījumi mums kuri bija tā teikt apšaubāmi ,savukārt viņiem neiedeva simtiem,atkārtoju SIMTIEM noraidījumu,tas viņu Markovs visu maču tik ar tiesnešiem vien runāja,vai bija otrie vārti (Hartigana noraidījuma laikā)... neesmu parliecināts vēl uz šo brīdi,tā aizdomīgi ātri tiesnesis pārliecinājās par vārtu guvumu.Nevajag tik krieviem līst ... vienā vietā.

     [+] [-]

, 2009-03-06 20:01, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Kāds "parasts pārkāpums"?? Džekam seju pārsita! Par to vispār varēja arī 5 min. iedot un brīnos kā neiedeva!!! Iedeva TIKAI 2+2! Ja Tev liekas, ka ar nūju pārsist seju ir "parasts pārkāpums", tad nākamreiz, kad sētā spēlēsi hoķi paprasi kādam korišam, lai šis Tev pa seju uzšauj ar nūju un tad es gribēšu redzēt, ko Tu tad teiksi un cik "parasts", tad Tev tas pārkāpums liksies.... ok piekrītu, ka Hartiganam tas sanāca nejauši, bet "jauši" vai nejauši hokejā neviens neskatās! Ir pārkāpums, ir sods! Reāli vēl nospīdēja, ka neiedeva tās 5. min.... hvz vai tad ātrāk šie jau ceturtos nebūtu iemetuši!
ja buutu 5 min,tad peec pirmajiem ielaistajiem vaartiem RD speeleetu pilnaa sastaavaa.bet 2+2 ir divi sodi un shajaa gadiijumaa MD izmantoja divus vairaakumus

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 20:02, pirms 15 gadiem
realais vecis rakstīja: A par ko iedeva trīs reizes pa 10 min ?par ko nedēva 2 par ripas izmešanu ? par kautiņa provocēšanu .... un vēl daudz ko .
Ok, var strīdētīes pat tiem 10.min. noraidijumiem (liekas, ka mūsējie tur diezgan dzīvi diskutēja un ne tikai Laviņš, kam vismaz būtu tiesības pajautāt "za što")! 10. min visdrīzākais bija disciplinārie sodi "par nesportisku uzvedību" - runāšanu ar tiesnešiem! Moš pat šiem kāds no mūsējiem kādu ne visai glaimojošu vārdu pateica... bet par Hartiganu runājot, tad Harigans vēl diezgan "sveikā" tika cauri.... tur varēja arī 5. minūtes dabūt... ar visām no tā izrietošām sekām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-06 20:03, pirms 15 gadiem
trakais09- rakstīja: tiesneši tiešām negodīgi tiesāja! pie katra noraidījuma 2+10deva un Hartiganam par parastu pārkāpumu iedeva 2+2 kāpēc a?
Jobanās kuces tiesneši
Tas nebija parasts sods!2+2 bija,jo tam chalim bija paarsista seja! Ja nezinaaji,tad par taadiem dod 2+2.
p.s. ljoti daudzi pirms tam teica,kaapeec peedeejais iemetiens bija viduszonaa! Tad es juus apskaidroshu,un pateikshu,ka ljoti daudzi Dinamo speeleetaaji bija vaartsarga laukumaa,kad vinji tur saaka gruustities!taapeec jau arii bija viduszonaa,nevis pretinieku zonaa!

     [+] [-]

, 2009-03-06 20:07, pirms 15 gadiem
antiivars77 rakstīja: ja buutu 5 min,tad peec pirmajiem ielaistajiem vaartiem RD speeleetu pilnaa sastaavaa.bet 2+2 ir divi sodi un shajaa gadiijumaa MD izmantoja divus vairaakumus
ja būtu 5 min man liekas tur neskaita ripas iet kamēr beidzas laiks 2+2 pēc ripas dzēšas 2min

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 20:09, pirms 15 gadiem
antiivars77 rakstīja: ja buutu 5 min,tad peec pirmajiem ielaistajiem vaartiem RD speeleetu pilnaa sastaavaa.bet 2+2 ir divi sodi un shajaa gadiijumaa MD izmantoja divus vairaakumus
Redzams, ka Tu ne visai labi orientējies hokeja spēles notiekumos... tāpat kā, domāju, te vēl arī daudzi citi .... ja būtu iedotas tās 5. minūtes tad ne pēc kadiem iemestiem vārtiem nekādā pilnā sastāvā mēs nespēlētu! Mums būtu jāspēlē 5 minūtes mazākumā NEATKARĪGI cik vārtus, tad mums MD samestu!!!! šie varētu kaut 10 samest!!!! Mēs tāpat vēl spēletu mazākumā tās VISAS 5. minutes!!!!!! Un reāli, tad maskavieši varētu vēl arī 4. un pat 5. iemest....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-06 20:29, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Redzams, ka Tu ne visai labi orientējies hokeja spēles notiekumos... tāpat kā, domāju, te vēl arī daudzi citi .... ja būtu iedotas tās 5. minūtes tad ne pēc kadiem iemestiem vārtiem nekādā pilnā sastāvā mēs nespēlētu! Mums būtu jāspēlē 5 minūtes mazākumā NEATKARĪGI cik vārtus, tad mums MD samestu!!!! šie varētu kaut 10 samest!!!! Mēs tāpat vēl spēletu mazākumā tās VISAS 5. minutes!!!!!! Un reāli, tad maskavieši varētu vēl arī 4. un pat 5. iemest....
nu es taču par to rakstīju

     [+] [-]

, 2009-03-06 20:30, pirms 15 gadiem
Tas bija nesmuki!

     [+] [-]

, 2009-03-06 20:32, pirms 15 gadiem
un vispār kur var tos noteikumus atrast gribās zināt tās nianses

     [+] [-]

, 2009-03-06 20:38, pirms 15 gadiem
antiivars77 rakstīja: ja buutu 5 min,tad peec pirmajiem ielaistajiem vaartiem RD speeleetu pilnaa sastaavaa.bet 2+2 ir divi sodi un shajaa gadiijumaa MD izmantoja divus vairaakumus
Nezinot noteikumus labāk tos nekomentēt.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 20:40, pirms 15 gadiem
aigars32 rakstīja: nu es taču par to rakstīju
Kamēr Tu rakstiji es arī jau rakstiju... tik bišķi garāku "penteri"...
Ar noteikumiem var iepazīties te: lhf.lv: LHF

     [+] [-]

, 2009-03-06 20:45, pirms 15 gadiem
trakais09- rakstīja: nahren tad mēs dabūjām tik daudz 2+10min sodus? pie tam sodus sadeva līderiem,nevis kkādiem gaiļiem
Pasaka vienu vārdu un +10min,tas taču ir cirks
Nu ar taam 2+10 bija kaa bija!
bet shodien taisni Koziols 100.pantaa,teica,ka tiesneshi jau nebija galvenie vaininikie Dinamo zaudeejuu!Manupraat,bija aciim redzams kaada ir atskiriiba speele vairaakumaa!tas arii noteica uzvaretaaju!
p.s. 100. pants bija ljoti interasants.Un patiess prieks,ka Koziols aiznesa to daavanu uz geerbtuveem,un atvainojaas!

     [+] [-]

, 2009-03-06 20:53, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu ok, tad dabūs RD to piķi pa taisno no Pēterburgas, un slidos kā pāvi "Gazprom" uzrakstu uz muguras, Savicikis lai iet pašol ar savām komunistu metodēm!
Tad jau sanāk, ka Tu cilvēku vērtē pēc maka biezuma un tu esi pērkams....

  -2 [+] [-]

, 2009-03-06 21:01, pirms 15 gadiem
aigars32 rakstīja: un vispār kur var tos noteikumus atrast gribās zināt tās nianses
tas ir labais....
kārtējais RD fans hokeja specuks- komentētājs

veciit, hokejs ir spēle ko spēlē 7 spēlētāji uz izdedžu laukuma ar skrituļslidām, vālēm un bumbiņu, četrās ceturtdaļās, līdz 25 punktu sasniegšanai.

     [+] [-]

, 2009-03-06 21:14, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Koziols savā stilā!
Kaut ko pasaka,bet ne līdz galam! Kas tie par signāliem!? Ko tie raida?
Nevajag visu uztvert tik burtiski, domaaju nedaudz fantaazijas (ja taada tev ir un tu atbildi vari pats izdomaat, skaidrs ka tie nebija pozitiivi.
Taa pilniigi veelreiz piekriitu ka sho speeli nenoraka tiesneshi un man shii teema ir sleegta !

     [+] [-]

, 2009-03-06 21:15, pirms 15 gadiem
cucmex rakstīja: tas ir labais....
kārtējais RD fans hokeja specuks- komentētājs

veciit, hokejs ir spēle ko spēlē 7 spēlētāji uz izdedžu laukuma ar skrituļslidām, vālēm un bumbiņu, četrās ceturtdaļās, līdz 25 punktu sasniegšanai.
tā arī domāju.Tiesnesi ziepēs.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 21:18, pirms 15 gadiem
njaaa, koziols paraada ka nav mugurkaula, vismaz ko bet nu vaidzeja atriet pret shitadu atklatu pietiesaashana, labi ne jau prasit bezjeedzigi lai anulee speeli, bet gan noradiit uz sistemaatiku kaa pret mums tiesaa 2. sezoans dalju! taču no otras puses, tas iespeejams ir gudraakais gaajiens, klusaakais un pret reaksciju neradoshaakais jau toch, tie kas pielaizas jau parasti ir ne pirmaas sejas, bet taalu tiek... aizvainojoshi, bat patiesi- Jew style

  -2 [+] [-]

, 2009-03-06 21:21, pirms 15 gadiem
Maskavā viņu ātri noliks pie vietas.Un pie tam vēl publiski atvainosies gan Dinamo M,gan Zinovjevam personīgi.

     [+] [-]

, 2009-03-06 21:21, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Ok, var strīdētīes pat tiem 10.min. noraidijumiem (liekas, ka mūsējie tur diezgan dzīvi diskutēja un ne tikai Laviņš, kam vismaz būtu tiesības pajautāt "za što")! 10. min visdrīzākais bija disciplinārie sodi "par nesportisku uzvedību" - runāšanu ar tiesnešiem! Moš pat šiem kāds no mūsējiem kādu ne visai glaimojošu vārdu pateica... bet par Hartiganu runājot, tad Harigans vēl diezgan "sveikā" tika cauri.... tur varēja arī 5. minūtes dabūt... ar visām no tā izrietošām sekām!
Divi pirmie 2+10min sodi Rēdliham un Ankipānam bija nevis par runāšanu bet par sitienu pa galvu. Es speciāli skatījos atkārtojumos, vairākas reizes, max ko varēja tur dot bija 2 minūtes un arī tad būtu par daudz. Šie sodi lielā mērā arī izšķīra spēles gaitu, jo šīs 20 minūtes mūsējie bija spiesti spēlēt ar trim maiņām. Iznākums bija tāds ka 3.periodā mūsējie knapi vilka kājas. Protams, arī Šuplers varēja vairāk variēt ar sastāvu, it sevišķi vairākumā viņš pārāk uzticējās ārzemniekiem(varēja redzēt ka šie nevelk, spēlē bez uguntiņas).
Bet ja runā par tiesnešiem, galvenais ko viņiem var pārmest ir konsekvences trūkums, viņi saskatīja Rīgas pārkāpumus strīdīgās vietās, bet nedeva par tādiem pašiem pārkāpumiem sodus Maskavai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 21:30, pirms 15 gadiem
Maiklz rakstīja: Nesapratu, par ko gan blice gan fani ir vainīgi. Nedomāju, ka daži visai aprobežoti domājoši indivīdi būtu iemesls, lai lamātu RD blici un fanus.
Redz, savickis ir komandas īpašnieks un lielā mērā veido tās imidžu, kā Abramovičs Chelsea. šī ir "darvas karote medus mucā"
par RD faniem un blici-atvainojos, biju domājis tos kuri nenorobežojas no šādas rīcības (diemžēl te tādu ir vairākums-no Kozjola puses tikai šovakar izskanēja, visu cieņu)

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 21:42, pirms 15 gadiem
savicki zatlera vietā un arī krīzes vairs nebūs

  +2 [+] [-]

, 2009-03-06 22:02, pirms 15 gadiem
Man Koziols sāk stipri nepatikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 22:19, pirms 15 gadiem
koziols, atvainojiet, lien pakaljaa; protams, zheel krievu speeleetaaju un attaisnojuma nav savicka kunga riiciibai, bet es dariitu tieshi taapat, jo tiesneshi psihologjiski salauza muuseejos speeleetaajus

  -1 [+] [-]

, 2009-03-06 22:22, pirms 15 gadiem
Par uzbrukumu galvā-2+10min(M.Rēdlihs,Ankipāns),par bīstamu spēli ar augsti paceltu nūju,ja ir trauma,šajā gadījumā asinis 2+2 (Hartigans),tie ir MAZĀKIE sodi par šādiem pārkāpumiem,ko saņem spēlētājs!!! Par sitienu pretiniekam ar nūju(Pujacs), mūsu gadījumā pa pretinieka nūju-2min,bez variantiem. Par to balvas pasniegšanu diez vai kādas sankcijas varētu būt, kāds aizrādījums,bet ja Savickis ir ieklīdis pie tiesnešiem ģērbtuvēs pēc visa tā, domājams sods būs neizbēgams ...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-06 22:44, pirms 15 gadiem
tad lai tas savickis ari maksa par savu stulbibu kauns man bija skatities,.FUI

     [+] [-]

, 2009-03-06 22:58, pirms 15 gadiem
Россия. КХЛ
Рижское "Динамо" планирует поднять цены на билеты до € 50

Президент рижского "Динамо" Виестурс Козиолс объявил о том, что клуб планирует постепенно повышать цены на билеты.

"Чтобы "Динамо" оставалось рентабельным бизнес-проектом, посещаемость на каждой домашней игре должна быть по меньшей мере 75-80%, а билеты стоить от 20 до 40 латов. Мы посчитали: чтобы выйти по нулям, цена билетов должна быть от 30 до 50 евро (21-35 латов). Именно такие расценки могут быть на наших домашних играх через два-три года", – заявил Козиолс в интервью изданию Diena.

Kādam jumts pavisam brauc nost. Kas ies bezdarbnieki?

     [+] [-]

, 2009-03-06 23:02, pirms 15 gadiem
opapā rakstīja: Par uzbrukumu galvā-2+10min(M.Rēdlihs,Ankipāns),par bīstamu spēli ar augsti paceltu nūju,ja ir trauma,šajā gadījumā asinis 2+2 (Hartigans),tie ir MAZĀKIE sodi par šādiem pārkāpumiem,ko saņem spēlētājs!!! Par sitienu pretiniekam ar nūju(Pujacs), mūsu gadījumā pa pretinieka nūju-2min,bez variantiem. Par to balvas pasniegšanu diez vai kādas sankcijas varētu būt, kāds aizrādījums,bet ja Savickis ir ieklīdis pie tiesnešiem ģērbtuvēs pēc visa tā, domājams sods būs neizbēgams ...
2+10 dod tad ja ir sitiens pa galvu. Šajās epizodēs tādu nebija(paskaties atkārtojumus) vai arī MD bija epizodes kur tiešām bija sitieni pa galvu no mugurpuses, bet tiesnešu reakcija neadekvāta.
Par to ka ieklīst ģērbtuvēs viena lieta, par draudiem nogalināt pavisam cita. Īstenībā, to var traktēt arī kā kaut ko kriminālu, plus vēl vainu pastiprinošos apstākļos - dzērumā. Tas, protams, nenotiks, bet sodi es domāju būs. Par savu idiotismu tomēr ir jāatbild! Un nevajag te jaukt iekšā patriotismu, letiņu vai RD interešu aizstāvēšanu, kā te daudzi cenšas to pasniegt. Pastāstiet man, lūdzu, ko lietderīgu klubam ar šādu stulbu rīcību var panākt?

     [+] [-]

, 2009-03-06 23:47, pirms 15 gadiem
Dzimshanas dienas davanu neiedeva.. nu bet vinjam jau ar golu pietika :p
katraa zinjaa neatbalstu to ko Savckis izdarija, tas jau vairs naw zoliidi, ne jau speletajs vainigs pie tiesashanas.

     [+] [-]

, 2009-03-07 08:58, pirms 15 gadiem
Savickis ir vienkarsi idiots un viss

     [+] [-]

, 2009-03-07 11:50, pirms 15 gadiem
Vispirms arēnā sāk bļaut- судья пидарас un tad vēl Savickis šitā izrīkojas..nesmuki tā. Varēja pēc spēles acīs visu pateikt tiesnešiem.

     [+] [-]

, 2009-03-08 18:02, pirms 15 gadiem
Demokrātijas(visatļautības)rezultātā kultūras līmenis strauji krītās ne tikai komentāru rakstītājiem-jo tālāk,jo trakāk