Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

"Sporta Avīzē" - Buļa patiesība par Latvijas izlasi

Jānis Celmiņš

"Sporta Avīzē" - Buļa patiesība par Latvijas izlasi
Kristaps Valters
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

„Sporta Avīze” pilnībā, vārds vārdā, publicējusi Latvijas basketbola izlases menedžera Edgara Buļa ziņojumu LBS valdei, kurā klāstīts viņa viedoklis par katru no Latvijas izlases spēlētājiem un treneriem, kā arī sagatavošanās posmu un čempionātu kopumā.

Savā ziņojumā par galveno problēmu cēloni izlasē nodēvējis Kristapu Valteru. „Par viņa slikto ietekmi uz komandu liecina kaut vai tas, ka vairāki spēlētāji atzina, ka pirms diviem Eiropas čempionātā Spānijā izlases mikroklimats bija daudz labāks. Toreiz savainojuma dēļ Kristapa komandā nebija. Ja vēl uz treniņnometnes pirmajām trīs nedēļām Kristaps savācās, tad pēc spēlēm ar Lietuvu viņš savā iedomībā „aizlidoja” tik tālu, ka kļuva nekontrolējams,” teikts ziņojumā.

Izlases kapteiņa asistents visas vasaras garumā esot smagi pārkāpis disciplīnu. „Visas gatavošanās laikā regulāri ballējās, vairākas reizes uz treniņiem ieradās uz paģirām. Piedalījās arī viesnīcas numura demolēšanā Turcijā.”

Izlases stabilāko spēlētāju Eiropas čempionātā Kasparu Kambalu izlases ģenerālmenedžeris vērtējis divējādi. „Treniņos strādā kārtīgi, spēles šķiro. Uz pārbaudes spēlēm izgāja kā uz kuru, bet uz oficiālajām spēlēm noskaņojās nopietni. Kad spēle iet no rokas, spējīgs vienatnē vilkt komandu (uzbrukumā). Ne tik efektīgs aizsardzībā. Tomēr viņa karjeru raksturo tendence – komandas uzbrukuma līderis, bet komanda zaudē. Pāris sekundes pēc zaudētās spēles pret Vāciju Kaspars nesavaldījās un ar elkoni izsita zobu vienam no pretiniekiem. Rezultātā viņam piespriests 6000 eiro liels naudas sods un 4 spēļu diskvalifikācija izlasē. Kā arī kārtējais pliķis Latvijas izlases reputācijā.”

Ziņojumā minēti arī visi Kaspara Bērziņa pārkāpumi vasaras garumā. „Izlases nometnei pievienojās ar nokavēšanos, bet tā kā tā bija saistība ar piedalīšanos NBA vasaras līgā, to var saprast un pieņemt, jo spēlētājs trenējās. Diemžēl nepieņemami ir tas, ka uz pirmo treniņu pēc atgriešanās viņš ierodas, acīmredzami nebūdams skaidrā (arī Biedriņš), par ko uzreiz iekļuva Kemzuras „melnajā sarakstā”. Diemžēl pārkāpumi no viņa puses sekoja viens pēc otra.”

Buļs iesaka tuvākajā laikā uz izlasi vairs neaicināt Armandu Šķēli un Kristapu Valteru.
Uz jautājuma zīmes Buļs atstāj Andra Biedriņa, Uvja Helmaņa, Kaspara Bērziņa, Sanda Valtera, Kaspara Kambalas un Aigara Vītola pieaicināšanu.

Izmantotie resursi:
"Sporta Avīze"

  -1 [+] [-]

, 2009-09-29 22:12, pirms 15 gadiem
No vienas puses Buļam taisnība, bet ko tad aicināt izlasē.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-29 22:39, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Visdrīzāk, ka viena lecīgā ķēma karjera basketbolā nu ir norakstīta. Nevajadzēja viņam uz Šnepu dirst virsū, nevajadzēja...
Sneps nav nekaads varonis, savtiigs tips, visu naudu basim, pareejam pabiras. Vnk smiekli naaca ka vins skaidroja Riimenim aadeel basim airaak naudas tiek.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-29 22:47, pirms 15 gadiem
tas buls ir tak kautkaads cirvis ka tik kautko apdirst

     [+] [-]

, 2009-09-29 22:49, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Nenorakstiet Skirmantu pa ātru!
Juri Umbrasko arii

  -1 [+] [-]

, 2009-09-29 22:56, pirms 15 gadiem
un kas spēlēs?

     [+] [-]

, 2009-09-29 22:57, pirms 15 gadiem
Kur internetā var redzēt pilnu SA publikāciju???

Nevarēju šodien kioskos nekur nopirkt to žurnālu (kas jau bija sagaidāms)...

     [+] [-]

, 2009-09-29 23:00, pirms 15 gadiem
Zoverags rakstīja: Kur internetā var redzēt pilnu SA publikāciju???

Nevarēju šodien kioskos nekur nopirkt to žurnālu (kas jau bija sagaidāms)...
internetā pagaidām vēl nebūs, bet vēlāk noteikti būs nra.lv

Lielveikalos noteikti ir SA, piemēram, RIMI, Maxima u.t.t.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-29 23:16, pirms 15 gadiem
Pēc stila neizklausās pēc atskaites

     [+] [-]

, 2009-09-29 23:19, pirms 15 gadiem
Kur ir pieejama pilnaa versija internetaa?

     [+] [-]

, 2009-09-29 23:25, pirms 15 gadiem
Nekad nau patikusi Izlase iznjemot paaris cilveekus Kambalu,Biedrinju,Helmani..

     [+] [-]

, 2009-09-29 23:34, pirms 15 gadiem
Daudz kur Kraulinjam nepiekritu:

1)trenera izveele, es uzskatu ka pirmkaart trenerim ir jaabut ar vaardu un tad jaashkjiro kurai tautai pieder.
2)Bulja raksts nebija vieniigais peec kaa LBS izdaliija DQ, sajuuta radaas ka vinsh paarmet LBS ka peec menedzera analiizes tikai pienjemti shie leemumi.(nenoliedzot daudzas LBS neizdariibas)
3)Vinsh teica ka ir bijushi paarkaapumi vienaa EČ no Armanda un Ādolfa, bet vinsh vienīgais par to neesot zinājis, veel vinš teica, ka galvenais treneris ir galvenais atbildīgais, kam viss ir jāzin un Kemzura neesot bijis uzdevuma augstumos. Tad man jāsaka, ka vinš pats nebija. Teica, ka būtu izslēdzis no izlases, ja zinātu. Nonaak pretrunās pats ar sevi.

4)Nepiekritu ka kaadam no tuseetajiem vajadzeeja buut kaptenim, Helmansi bija perfekta kandidatuura, ja jauniem nav tik daudz praata lai respekteetu vecaaku cilveeku, ar laikam 6 Eiropas chempionaatu pieredzi, tad tas ir vnk audzinaatibas truukums.

Varēja piekrist, ka smieklīgi ir tas, ka sodīti tiek tikai spēlētāji, neviens funkcionārs...LBS amata vīri kā sēdēja savās iesildītajās vietiņās tā sēž. Pie tik liela skandāla kādai galvai būtu jāripo, bet ne Latvijā.

2) Piekriitu par Shnepu, visu cienju kaa speeletajam, bet sheit izskataas taa ka visi velju mazgaa, visi visu zin, bet Šneps nezin neko. Sarg;a savu ādu-viss skaidrs.

Kļaviņa teiktajā loģika bija, bet kaut kad taaa kjeede ir jaapaarrauj, nu cik ilgi mees kaapsim uz viena un taa pasha graabeklja?

Kaa mees shodien redzeejam, aareejaa liinijaa mums ir kas naak vietaa, ar centriem ir kaa ir, bet viss buus. Meljnjiks ir paraadijies un ir labaa formaa Ja iztiks bez savainojumiem, vinja karjeraa veel var buut liels uzplaukum. 216cm ar labu triispunktu metienu.

Latvijaa basketbols bija, ir un buss Kodols bija jaamaina, kaa tas tika izdariits taa tika, neviens variants nebuutu ideaals...

P.S. Beidzot visi ir izlasiijushi tieshi visus paarkapumus, par kuriem teicu jau pirms paaris nedeeljaam un par mani smeejaas un teica : Viena tante teicaBet nu tas taa...iipashi nepaardziivoju

     [+] [-]

, 2009-09-29 23:41, pirms 15 gadiem
Man ir atkal šajā sakarā daži jautājumi. Ja jau viss ir tik traki, tad, kur bija LBS pirms čempionāta? Kāda ir vispār izlases vadības spēja sarunāties ar spēlētājiem? Labi, es vēl varētu saprast, ja izlasē būtu problēmas ar vienu, diviem spēlētājiem, bet no menedžera izteikumiem rodas iespaids, ka problēmas bija gandrīz ar pusi komadas. Tad, kas tā bija īsti par komandu? Kas īsti šos spēlētājus izvēlējās un uzaicināja? Kāda bija saruna ar viņiem pirms čempionāta? Ja jau uz Latvijas izlasi tiek aicināti tādi dzērāji un huligāni, tad, kas par to ir beigu beigās atbildīgs?

  +1 [+] [-]

, 2009-09-29 23:45, pirms 15 gadiem
voldemorts rakstīja: Man ir atkal šajā sakarā daži jautājumi. Ja jau viss ir tik traki, tad, kur bija LBS pirms čempionāta? Kāda ir vispār izlases vadības spēja sarunāties ar spēlētājiem? Labi, es vēl varētu saprast, ja izlasē būtu problēmas ar vienu, diviem spēlētājiem, bet no menedžera izteikumiem rodas iespaids, ka problēmas bija gandrīz ar pusi komadas. Tad, kas tā bija īsti par komandu? Kas īsti šos spēlētājus izvēlējās un uzaicināja? Kāda bija saruna ar viņiem pirms čempionāta? Ja jau uz Latvijas izlasi tiek aicināti tādi dzērāji un huligāni, tad, kas par to ir beigu beigās atbildīgs?
LBS, bet vinji atbildiibu neuznjemsies. Speletaji protams ir tie kas visus tos suudus vaarija, bet vinjus izvelejaas LBS un taas amatpersonas. Peec kara visi gudri, es sliecos aizstaaveet nedaudz trenerus, iipashi Kemzuru, arii Buls man liekas Ok, LBS buutu kaadam jaakrit, bet ir kaa ir. Kas attiecas uz speeletajiem, tad dazhiem ir jaaturas pa gabalu no izlases. Ir jaamaina stereotipi, lai izlase speele dzeki kas grib un ticiet man vinji arii varees, to shodien paraadiaj Ventspils. Kjeedes reakcijaa Jaunatnes basketbolaaa chaljiem buus kaartiigi piemeeri, nevis taa kaa tagad, ja kaads jaunais iekljuust izlasee tad tas tiek nosvineets ar balliiti kuraa shnjabja noiets ir neizmeeraams, tiek ieshnjaukts viens A-7 un tas viss veel notiek pa pliko viesniicas koridooraa...cik zemu mees varam krist? Kjeede ir jaapaarauj.

     [+] [-]

, 2009-09-30 00:03, pirms 15 gadiem
Kas tie par menedžeriem, kas pieļauj kaut kādas demolēšhanas viesnica?! Bērziņš un Šķēle 3 gadus bija Baronā, taču ne durvis bija izsistas, ne kas cits savārīts. Tiešām nesaprotu, neviens nedzirdēja tajā viesnīcā , ka līksmība sit augstu vilni?
Kas tas par menedžeri, kas par " to visu diemžēl uzzina tikai lidostā" ?
Murgs kaut kāds.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 00:06, pirms 15 gadiem
Supermens rakstīja: Kas tie par menedžeriem, kas pieļauj kaut kādas demolēšhanas viesnica?! Bērziņš un Šķēle 3 gadus bija Baronā, taču ne durvis bija izsistas, ne kas cits savārīts. Tiešām nesaprotu, neviens nedzirdēja tajā viesnīcā , ka līksmība sit augstu vilni?
Kas tas par menedžeri, kas par " to visu diemžēl uzzina tikai lidostā" ?
Murgs kaut kāds.
Kapeec han menedzerim buutu par to jaazin? Tas neietilpst vinja uzdevumos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-30 00:11, pirms 15 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Daudz kur Kraulinjam nepiekritu:

1)trenera izveele, es uzskatu ka pirmkaart trenerim ir jaabut ar vaardu un tad jaashkjiro kurai tautai pieder.
2)Bulja raksts nebija vieniigais peec kaa LBS izdaliija DQ, sajuuta radaas ka vinsh paarmet LBS ka peec menedzera analiizes tikai pienjemti shie leemumi.(nenoliedzot daudzas LBS neizdariibas)
3)Vinsh teica ka ir bijushi paarkaapumi vienaa EČ no Armanda un Ādolfa, bet vinsh vienīgais par to neesot zinājis, veel vinš teica, ka galvenais treneris ir galvenais atbildīgais, kam viss ir jāzin un Kemzura neesot bijis uzdevuma augstumos. Tad man jāsaka, ka vinš pats nebija. Teica, ka būtu izslēdzis no izlases, ja zinātu. Nonaak pretrunās pats ar sevi.

4)Nepiekritu ka kaadam no tuseetajiem vajadzeeja buut kaptenim, Helmansi bija perfekta kandidatuura, ja jauniem nav tik daudz praata lai respekteetu vecaaku cilveeku, ar laikam 6 Eiropas chempionaatu pieredzi, tad tas ir vnk audzinaatibas truukums.

Varēja piekrist, ka smieklīgi ir tas, ka sodīti tiek tikai spēlētāji, neviens funkcionārs...LBS amata vīri kā sēdēja savās iesildītajās vietiņās tā sēž. Pie tik liela skandāla kādai galvai būtu jāripo, bet ne Latvijā.

2) Piekriitu par Shnepu, visu cienju kaa speeletajam, bet sheit izskataas taa ka visi velju mazgaa, visi visu zin, bet Šneps nezin neko. Sarg;a savu ādu-viss skaidrs.

Kļaviņa teiktajā loģika bija, bet kaut kad taaa kjeede ir jaapaarrauj, nu cik ilgi mees kaapsim uz viena un taa pasha graabeklja?

Kaa mees shodien redzeejam, aareejaa liinijaa mums ir kas naak vietaa, ar centriem ir kaa ir, bet viss buus. Meljnjiks ir paraadijies un ir labaa formaa Ja iztiks bez savainojumiem, vinja karjeraa veel var buut liels uzplaukum. 216cm ar labu triispunktu metienu.

Latvijaa basketbols bija, ir un buss Kodols bija jaamaina, kaa tas tika izdariits taa tika, neviens variants nebuutu ideaals...

P.S. Beidzot visi ir izlasiijushi tieshi visus paarkapumus, par kuriem teicu jau pirms paaris nedeeljaam un par mani smeejaas un teica : Viena tante teicaBet nu tas taa...iipashi nepaardziivoju
1) Pilnīgi piekrītu, ka trenera nacionālajai piederībai nav nozīmes. Trenerim ir jābūt augstas klases profesionālim, kas spēj "savākt" komandu un nodrošināt rezultātu. Pirmais priekšnosacījums - trenerim ir jābūt autoritātei, pie tam tādai, lai nevienam pat prātā nevarētu ienākt doma nokavēt treniņu, nerunājot nemaz par kaut kādu ierašanos "uz paģirām". Taču, bez treniņdarba vēl ir arī spēles, kurās galvenajam trenerim ir jāspēj vadīt komanda, jāspēj analizēt situācija un pieņemt pareizos lēmumus īstajā brīdī.

2) Kemzura, kā tagad tas ir tapis zināms, netika galā ne ar ko. Ne disciplīnas, ne atbilstoša treniņdarba (ja var ticēt, ka spēlētāji uz treniņiem nāca un trenējās "noguruši", ne spēles organizācijas (rezultāts ir visiem acīmredzams).

3) Arī komandas kapteinim ir jābūt spēlētājam ar autoritāti. Man līdz šim brīdim nav skaidrs, kāpēc par kapteini netika izraudzīts Biedriņš. Vai varbūt kāds cits no šīs izlases basketbolā ir sasniedzis vairāk?

4) Ja runāt par Ventspils spēli pret Benetton, tad es nebūtu tik pārsteidzīgs secinājumos. Es personīgi redzēju tikai vienu gatavu izlases kandidātu. Par pārējiem ārējā līnijā var ļoti spēcīgi pastrīdēties. Pirmā ceturtdaļa, kas ar emocionālu pacēlumu savā laukumā labi nospēlēta pret "pusaizmigušu" pretinieku vēl nav nekāds rādītājs. Ko iespēs Ventspils Itālijā ar šo sastāvu, īpaši jau, ja Benetton "mazliet pakustēsies", arī vēl ir jautājums?

     [+] [-]

, 2009-09-30 00:28, pirms 15 gadiem
Starp citu. Ja par treneriem runājam, tad īsti nav skaidrs vēl viens aspekts. Kas tad ir tie kritēriji, pēc kuriem izlasei tiek izraudzīti treneri? Nu lūk. Menedžeris saka, ka ar vienu treneri ir tādas problēmas, ar otru citādas problēmas. Atkal rodas interesants jautājums. Kas un kā izvēlas šos trenerus, un, kas ar viņiem tiek pārrrunāts pirms viņi vispār ķeras pie darba. Man, piemēram, nekādi nav skaidrs, kāpēc ar treneriem pirms tie uzsāk darbu, nevar izrunāt jautājumus, kas attiecas uz disciplīnu, izturēšanos pret spēlētājiem, visas lietas, kas saistītas ar kaut kādiem iepriekšējiem konfliktiem un citus līdzīgus jautājumus. Tagad uzzinam, ka viens konfliktē ar spēlētājiem, cits ar viņiem kopā "tusē". Beigu beigās, kas tad īsti atbild par kārtību izlasē?

     [+] [-]

, 2009-09-30 02:48, pirms 15 gadiem
Bet es teikšu- RESPECT BUĻAM!!! BEIDZOT, BEIDZOT kāds riskēja ar savu ādu un pateica visu kā ir!!!

     [+] [-]

, 2009-09-30 03:00, pirms 15 gadiem
Nepiekrītu uzskatam, ka vajag treneri, kas spēlētājiem būtu autoritāte un viņi "neatļautos".. un tipa Kemzura tāds nav.. JO.. jāsaprot viena lieta, ŠIEM spēlētājiem NEVIENS cilvēks nav autoritāte, NAV!!! Ne viņi ciena vecākus cilvēkus, nevienu.
..
KV pats teica, ka ļoti gribētu lai būtu tāds cienījams treneris kā Kemzura piemēram.. dabūja viņam Kemzuru.. un tāpat visiem ballītes bija pirmajā vietā...

     [+] [-]

, 2009-09-30 03:06, pirms 15 gadiem
Wow, Visu cieņu VV, no twittera : "Pateikšu ka Buļa atskaiti uzskatu par ģeniālu neskatoties ka tur tika pieminēti mani dēli"

  -1 [+] [-]

, 2009-09-30 08:42, pirms 15 gadiem
mare rakstīja: cepuri nost Helmanim un Viitolam ???????? Tu traka ??????? cepures vinniem nost un pa p....akausi !!!
Klausies...sīkā....nelien ,kur lielie čurā...var apšļakstīties!

     [+] [-]

, 2009-09-30 09:56, pirms 15 gadiem
kārkls rakstīja: Klausies...sīkā....nelien ,kur lielie čurā...var apšļakstīties!
-)))))
man patika krauliņa vakardienas teiciens par e.buļu ....
kas viņš tāds lai ko varētu ieteikt vai rekomendēt par izlases treneri un ko ieteikt nelaist tuvumā pie izlases....
menedžerim ir jānodarbojas ar saviem jautājumiem...

     [+] [-]

, 2009-09-30 09:57, pirms 15 gadiem
Juris. rakstīja: Bet es teikšu- RESPECT BUĻAM!!! BEIDZOT, BEIDZOT kāds riskēja ar savu ādu un pateica visu kā ir!!!
to jau kāds cits nopludināja presei ,buļš tik rakstīja atskaiti saviem LBS prieksniekiem.

     [+] [-]

, 2009-09-30 11:08, pirms 15 gadiem
Juris. rakstīja: Nepiekrītu uzskatam, ka vajag treneri, kas spēlētājiem būtu autoritāte un viņi "neatļautos".. un tipa Kemzura tāds nav.. JO.. jāsaprot viena lieta, ŠIEM spēlētājiem NEVIENS cilvēks nav autoritāte, NAV!!! Ne viņi ciena vecākus cilvēkus, nevienu.
..
KV pats teica, ka ļoti gribētu lai būtu tāds cienījams treneris kā Kemzura piemēram.. dabūja viņam Kemzuru.. un tāpat visiem ballītes bija pirmajā vietā...
VO VO kaa naglai uz galvas! +100

     [+] [-]

, 2009-09-30 11:10, pirms 15 gadiem
jakpe rakstīja: -)))))
man patika krauliņa vakardienas teiciens par e.buļu ....
kas viņš tāds lai ko varētu ieteikt vai rekomendēt par izlases treneri un ko ieteikt nelaist tuvumā pie izlases....
menedžerim ir jānodarbojas ar saviem jautājumiem...
Vinsh iesniedza atskaiti, tas ir normaali. Tiiri teoreetiski tai nebija jaanonaak liidz presei.Beidzot kaads tajaa diikjii uzaudzeejis pautus un pateica visu kaa ir, varbuut briizhiem bik pa skarbu izteicienuos, iipashi prieksh preses, bet shur tur runaajot par shiem speeletaajiem tie veel ir ziedinji...

     [+] [-]

, 2009-09-30 16:59, pirms 15 gadiem
Varu piekrist tik tam apgalvojumam, ka vaina ir netikai basketbola sabiedrībā, bet visā valstī, kā lai negribas dzert, ja dzird, ka tavi draugi, klases biedri runā, kā izklaidējušies kā dzērūši, pie kādām meitenēm tikuši! Tas ir tikai loģiski, ka arī viņiem gribas pamēģināt! Un vēl, ja iepatīkas un meitenes līp klāt kā trakas, tad, protams, viņiem šāds dzīves veids sāk kļūt par normu!

Manuprāt, tas ir treneru un vecāku darbs audzināšanas darbs, lai šādos sūdos neiekļūtu!

Vienīgias, kas man nepatika Buļa rakstā bija tas, ka viņš neuzrāda savas kļūdas, jo noteikti tādas bija! Nākamajā rakstā Kemzura pats pateica sen seno patiesību: "Nekļūdas tas, kurš neko nedara!"
Galvenais ir kļūdas saprast un no tām mācīties!

Vispār ļoti pozitīvi, ka Buļs šādi uzrakstīja, pateiza to ko visi vairāk vai mazāk cenšas noklusēt. Man agrāk ļoti viņš nepatika (esam 2 spēlējuši basketbolu kopā, kad viņš LSPA/VEF trenējās. Noteikti viņš mani neatceras, bet es viņu gan. Tāpēc ši nepatika nav mediju uzburta, bet gan no savas pieredzes radusies nepatika), bet tagad es izjūtu pret viņu cieņu par atklātību! Itsevišķi nosaukšana dažus spēlētājus par muļķiem. Tas gan nav profesionāli, bet tomēt tas ir patiesi!

Par K.V. - nožēlojami! Man ar viņu vienā dienā dzimšanas dienas, tāpēc viņš bija mans mīļākais spēlētājs Latvijas izlasē, bet tagad manas domas par viņu ir mainījušās par 180 grādiem!

     [+] [-]

, 2009-09-30 17:06, pirms 15 gadiem
Aizmirsu pateikt, vēl Buļa rakstā neptika, ka viņš grib dot Bērziņām kaut kādas atlaides, tikai tāpēc, ka ir 213cm!

     [+] [-]

, 2009-09-30 17:20, pirms 15 gadiem
Buļa gulbja dziesma... Adios!

     [+] [-]

, 2009-09-30 17:41, pirms 15 gadiem
Nazis Asais rakstīja: Tu gribi teikt ka izšķirīga spēlē ar Vāciju trūka atieksmes,vai atdeve. Tur trūka normāls treneru korpus,kas spētu noregulēt beigas.
Es EČ redzēju 3 spēles Latvijas valstvienības sastāvā! Vienā varēja redzēt, ka bija attieksme, tas nozīmē, ka viņi ir profesionāļi?!
1. ko es iemācījos no sava basketbola trenera, pie kura trenējos pusgadu - ja treniņos nav attieksme, tad spēlēs viņa no zila gaisa neuzradīsies!

     [+] [-]

, 2009-10-03 19:40, pirms 15 gadiem
Lasiju ari Kemzuras un Helmana intervijas. Par Valterenu neviena laba varda. Un ta vairs nevar but sakritiba. Nepavelti vinam ari lielakais sods.