Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:377, Did:0, useCase: 3

Blūms: "Par "+8 lietu" kādam jāatbild"

Jānis Celmiņš

Blūms: "Par "+8 lietu" kādam jāatbild"
Jānis Blūms
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

"Tas, ka komanda nezina, ar cik punktiem jāuzvar pēdējā spēle, tomēr nav normāli," intervijā portālam Sportacentrs.com saka Latvijas vīriešu basketbola izlases spēlētājs Jānis Blūms, kurš sarunas laikā neslēpj sarūgtinājumu par aizvadīto Eiropas čempionātu Polijā.

Aiz muguras Eiropas čempionāts Polijā. Noskaņojums laikam nav no labākajiem. Kas īsti notika?
Jā, īsti labi nejūtos. Nav tā, ka būtu paveikts kas ievērojams. Gan paši, gan mūsu līdzjutēji cerēja, ka rezultāts būs labāks, bet reāli esam tur, kur esam pēdējos 15 gadus. Ja skatās no otras puses, Eiropas 16 labāko komandu skaitā mēs, ar retiem izņēmumiem, esam bijuši visu laiku, un tas ir pluss. Jā, sastāvs šoreiz bija spēcīgs, taču traucēja visādi blakusapstākļi. Pa druskai pietrūka visur – kā treniņos, tā arī spēlēs. Viss tomēr sākas ar disciplīnu ārpus laukuma.

Spēle pret Krieviju bija kopumā līdzīga, bet izšķirošajos brīžos tomēr salūzāt.
Jā, kopumā visām spēlēm bija viena iezīme. Spēlējām labi, bet galotnēs kaut kā pietrūka. Tās ir tās nianses, par kurām es runāju. Ja abas pirmās spēles būtu spēlējuši tā kā pret Vāciju, rezultāts noteikti būtu citādāks. Pret Krieviju iesākām slikti – nevarējām iemest savus metienus, nebija nepieciešamās pašatdeves. Nevaru teikt, ka necīnījāmies, taču krievi trāpīja vairākus brīvus tālmetienus, un mums viss apstājās.

Nākamajās spēlēs darbojāties krietni saturīgāk un, pats galvenais, ar lielāku pašatdevi, bet galotnes atkal nespējāt nospēlēt.
Spēlē pret Franciju bija uzdevums "noturēt" Pārkeru. Pārējiem bija jāļauj samest kaut 30 punktus, galvenais, lai Pārkers nesamet. Beigās sanāca tā, ka sameta pārējie. Nedrīkstējām atļaut francūžiem samest tos brīvos tālmetienus, kurus viņi trāpīja pēdējā ceturtdaļā. Francija ir Francija – viss pamatpiecinieks tomēr ir NBA spēlētāji.

Lai iekļūtu otrajā kārtā, spēlē pret Vāciju pietika ar plus astoņi, bet spēlētāji laikam to nemaz nezināja.
Jā, nezinājām. Pēdējā minūtes pārtraukumā treneris pateica, ka mums jāuzvar ar plus deviņi. Protams, ja būtu zinājuši, ka pietiek ar plus astoņi, taktika būtu pavisam citādāka. Nedaudz vairāk kā 20 sekundes līdz beigām mums bija plus 11, bet beigās vinnējām ar plus seši – basketbolā tā gadās reti. Sanāca, ka pie plus 11 viņi iemeta "trīnīti" un mēs nepareizi izmetām autu. Bumbu nebija jāsaņem Ernestam (Kalvem), bet gan kādam citam. Jāsāk ar to, ka Ādolfam (Kristaps Valters) auts nemaz nebija jāmet, to vajadzēja darīt kādam no "lielajiem". Šobrīd tā ir vēsture, un negribu nevienu vainot, vienkārši taktiski nospēlējām nepareizi. Būtu zinājuši, ka mums pietiek ar plus astoņi, norādījumi no trenera noteikti būtu pavisam citādāki, bet ko nu vairs… Visi sīkumi summējās un beigās atsaucās uz rezultātu – nedomāju, ka vainīga ir tikai komanda vai treneri. Visi sīkumi, arī ārpus laukuma, summējas, un tā veidojas kopējais rezultāts. Domāju, ka kādam noteikti par šo "plus astoņi" būtu jāatbild. Kuram? Nezinu.

Kā vērtē pats savu sniegumu čempionātā?
Šis nav klubs – tas ir pirmais. Izlasē spēlē visi labākie valsts spēlētāji. Protams, ar savu sniegumu neesmu apmierināts. Uzskatu, ka visi, izņemot Kambalu, šajā čempionātā nospēlēja zem savu spēju līmeņa. Kristaps Valters bija pirmais saspēles vadītājs, tāpēc viņam ir jāspēlē 25 līdz 30 minūtes, tas ir normāli. Pirmajos divos mačos spēle viņam neaizgāja, treneri līdz pēdējam cerēja, ka viņš atvērsies, un pēdējā spēlē tas arī notika.

Pārbaudes spēļu laikā spēlētāji sūdzējās par nogurumu. Vai uz čempionātu svaigums parādījās?
Fiziskā forma nebija tāda kā, piemēram, pirms diviem gadiem, kad fiziski jutāmies tiešām labi. Toreiz ne tik labi spēlējām uzbrukumā, bet fiziski bijām ļoti labā formā. Labi spēlējām aizsardzībā un jutāmies spēcīgi. Šogad bija nedaudz cita pieeja fiziskajai sagatavotībai, taču svaigums uz čempionātu tā arī neparādījās. Pirms treniņnometnes Viktors Lācis bija uz stažēšanos "Benetton" klubā, reāli gan neredzu, ka tam būtu bijusi atdeve. Labi, ka ir jaunas un svaigas idejas, bet jāskatās, vai tas dod rezultātu.

Vai pārbaudes spēļu nebija par daudz?
Nedomāju, ka bija par daudz. Jā, varbūt varēja būt par pāris mazāk, bet nedomāju, ka tas bija izšķiroši.

Pirms pārbaudes spēlēm treneris Kemzura tika ļoti slavēts, taču, tuvojoties čempionātam, šīs uzslavas no spēlētāju puses pieklusa. Tas ir tikai mans novērojums vai tā tiešām bija?
Kemzura ir ļoti labs treneris. Pats esmu trenējies pie daudziem treneriem un neko sliktu par Kemzuru nevaru teikt. Jā, spēļu galotnēs, iespējams, viņam pietrūka pieredzes, bet kopumā nevaram sūdzēties. Visi treneri savu darbu izlasē šovasar veica labi.

Kā treneru kolektīvs dalīja pienākumus treniņos?
Valeiko vairāk strādāja ar "mazajiem" un analizēja video ierakstus, Miglinieks, savukārt, uzsvaru lika uz "garajiem", bet Kemzura vairāk vadīja komandas treniņus, apmēram tā. Kemzura ik pa brīdim iesaistījās arī Valeiko un Miglinieka darbos.

Varbūt Basketbola savienībai būtu jāpagarina sadarbība ar Kemzuru?
Nezinu, es tomēr uzskatu, ka latviešu komandā ir jābūt latviešu trenerim.

Kas, salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem, ņemot vērā, ka valstī ir finansiālā krīze, nebija nodrošināts Latvijas izlasei?
Lielos vilcienos viss bija līmenī. Masieris izlasei bija, arī uztura bagātinātāji bija nodrošināti. Lielas atšķirības, salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem, nebija. Jā, šogad nebija dienas naudas, bet es uzskatu, ka tas nebija noteicošais, jāsaprot finansiālā situācija valstī. Izlasē spēlētāji tomēr spēlē, lai aizstāvētu savas valsts godu, nevis domātu par naudu. Uz dienas naudu vairāk cerēja izlases apkalpojošais personāls. Tajā pat laikā sakrājās citi sīkumi. Piemēram, pirmo nakti Polijā es vispār negulēju. Aizbraucām, bet izrādās, ka man jāguļ uz dīvāna. Pirmajā naktī acis tā arī neaizvēru – palaidu Janičenoku lielajā gultā, bet pats mocījos uz dīvāna. Nezinu, iespējams, tā nav Basketbola savienības kompetence, bet tomēr – kaut kas nebija līdz galam nostrādāts.

Viens Latvijā labi zināms basketbola pazinējs šo basketbola paaudzi savulaik nosauca par "tusētāju paaudzi". Vai šī paaudze, salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem, ir kļuvusi nopietnāka?
Nekas diži mainījies nav, vasarā visi tāpat atpūšas. Jā, vasara ir vasara, visiem aiz muguras smagas sezonas klubos un arī atpūsties gribas, taču izlases spēlētājam tas nav normāli. Spēlēt izlasē neviens nespiež, ja gribi atpūsties, tad droši. Visam jābūt ar mēru. Kemzura neiebilda, ka spēlētāji "iziet ārā", tikai teica, ka visam jāzina savas robežas. Ja tu izlasē esi jaunais, tad nedrīkst atļauties darīt muļķības. Visas šīs nianses savācās un atspoguļojās laukumā. Arī tas, ka komanda nezina, ar cik punktiem jāuzvar pēdējā spēle, tomēr nav normāli.

Lieta ar Bērziņu – nejautāšu, kas tad īsti notika, bet jautāšu, vai trenera lēmums viņu atskaitīt bija pamatots? Pārkāpumi tiešām bija tik nopietni?
Nav šaubu - Bērziņš izlasei bija vajadzīgs, tāpat kā Sandis Valters. Domāju, ka ar abiem šiem spēlētājiem mēs būtu pavisam cita komanda. Bērziņam pēc Turcijas tika izteikt otrais brīdinājums un līdz ar to no izlases bija jāatvadās. Tas ir kā futbolā – viena dzeltenā kartīte, un, ja nopelni otru, tad tevi no laukuma padzen, līdzīgi bija arī Bērziņa gadījumā. Domāju, ka Kasparam tā būs laba mācība turpmākajai karjerai. Visi ir pieauguši cilvēki – vienam brīdinājumam seko otrs, un tu esi ārā. Klubā, kur tu saņem algu, tev piespriež naudas sodu vai arī "izmet" ārā uzreiz.

Dzeltenās kartītes bija arī pārējiem?
Nē, nedomāju.

Kāda, tavuprāt, izskatīsies izlase nākamajā Eiropas čempionāta ciklā?
Domāju, ka kodols mainīsies visai ievērojami. Daudziem izlasē šis bija pēdējais gads. Cepuri nost Uvim, kurš visiem rādīja labu priekšzīmi, kādai jābūt attieksmei laukumā un arī ārpus tā. Pēdējā mačā pret vāciešiem viņš parādīja, ka ir īstens komandas līderis. Lielai daļai izlases spēlētāju vēl daudz no viņa jāmācās, par jaunajiem vispār nerunājot. Par nākamo ciklu pagaidām grūti spriest. Jāskatās, kas būs izlases treneris, kāds stāvoklis būs valstī. Šobrīd jākoncentrējas klubu sezonai un no izlases nedaudz jāatiet malā.

Kuri ir tie, kas izlasē vairs nespēlēs?
Šobrīd konkrētus uzvārdus saukt negribu. Labāk katrs pats lai par to runā.

Pats izlasē turpināsi spēlēt?
Jāskatās, kas būs treneris un vai vispār būšu vajadzīgs izlasei.

Kura izlase, tavuprāt, izcīnīs Eiropas čempionu titulu?
Domāju, ka trijniekā būs spāņi, serbi un grieķi. Man ļoti patīk Serbijas izlase. Daudz jauno spēlētāju ar labu attieksmi. Viņiem attieksme šobrīd ir tāda, kādai vajadzētu būt arī mums. Es gan šaubos, vai pie mums tāda pieeja visam ir iespējama. Esmu strādājis pie vairākiem serbu treneriem. Viņiem attieksme pret basketbolu un dzīvi ir pavisam citādāka. Spēlētāji novērtē to, ka ir iekļauti izlases sastāvā, viņiem vērtības ir pavisam citas. Arī mēs šogad varējām nospēlēt labi un no grupas iziet ar trim uzvarām, bet izšķirošas bija dažādas detaļas. Jau teicu - viss sākas ar disciplīnu ārpus laukuma.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-14 07:53, pirms 15 gadiem
Iemesls ir viens vienīgs,un jāmeklē tas spēlētēju galviņās......Megazvaigznes......

  +4 [+] [-]

, 2009-09-14 08:08, pirms 15 gadiem
Smieklīgi LBS prezidents ir Kehris.it kā slavens ekonomists,bet rēķināt nemāk,tagad ir skaidrs kāpēc mūsu valsts nonākuse tur, kur nonākuse.
Šneps it kā Ģenerālsekretārs,dēļ savas iedomības tika patriekts no IM un tagad aiz savas lepnības vai iedomības nevar pieiet pie komandas un pateikt ar cik jāuzvar,vai vēl trakāk laiks jāpavada prezentācijās un tādas lietas kā Latvijas komandas gods - nnav svarīgs.
Blūma vārdiem runājot ,kurš atbildēs par šo bezatbildību ,kas ir valdijuse Latvijas izlasē...
Slēpts komentārs: livs

  +4 [+] [-]

, 2009-09-14 09:22, pirms 15 gadiem
Paldies Jānim par sakarīgu interviju!
Nav jau problēma, ka ir 13. vieta Eiropā. Mēs pēc iedzīvotājui skaita laikam kādi 40-ie esam un pēc naudām tāpāt Eiropā. Sāp, ka reali pēdējos divus čempjus BIJA JĀBŪT augstāk, bet izlase pate nolažoja.
Sakiet, ko gribat, bet pagājušo čēmpi palaida aiz attieksmes trūkumu, un šõgad tā pat. Ir skaidrs, ka tādai vidējai komandai komandai kā LV svarīgākās spēles ir pret vājākiem pretiniekiem. Un tieši tās mēs ik pēc gada zaudējam. Kāds pamats ir mūsu "zvaigznēm" iedomāties, ka kāds dāvinās uzvaras?
Daudzu tagad satraucās, ka labākie aizies no izlases. Bet kāda jēga no labākajiem, ja nav rezultāta? Varbūt labāk visu sākt no sākuma? Mēs neesam vienīgā komanda, kurai tik daudz nejēdzību. Serbiem bija daudz trakāk. Viņiem pilns ar NBA večiem, bet izlasē spēlē jaunieši. Un labi spēlē!
Varbūt nolaižamies no mākoņiem un laižam spēlēt jaunatni ?! Varbūt viņi nedos rezultātu šodien un uzreiz, bet vismaz nebūs kauns pa visu gjīmi pēc kārtēja čempja.
P.S. Piekrītu Blūmam, ka kļūdas bija visiem šogad. +8 bija tikai kronis visam. Tā teikt, punkts uz i.
P.P.S. Pat Kambala iemanījās jau pēc spēles labo priekštatu par sevi sabojāt. Tiešām, bullis.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-14 09:35, pirms 15 gadiem
patika atklātība par fizisko treneri Lāci .
kurš stažējās benetonā ,bet nekas savādāks nenotika ,vis tas pats kas iepr sezonās.....

  +1 [+] [-]

, 2009-09-14 09:37, pirms 15 gadiem
noka rakstīja: Smieklīgi LBS prezidents ir Kehris.it kā slavens ekonomists,bet rēķināt nemāk,tagad ir skaidrs kāpēc mūsu valsts nonākuse tur, kur nonākuse.
Šneps it kā Ģenerālsekretārs,dēļ savas iedomības tika patriekts no IM un tagad aiz savas lepnības vai iedomības nevar pieiet pie komandas un pateikt ar cik jāuzvar,vai vēl trakāk laiks jāpavada prezentācijās un tādas lietas kā Latvijas komandas gods - nnav svarīgs.
Blūma vārdiem runājot ,kurš atbildēs par šo bezatbildību ,kas ir valdijuse Latvijas izlasē...
O,ŠITAIS GAN IR LABSSSSS#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs: lazyeye

  +1 [+] [-]

, 2009-09-14 10:19, pirms 15 gadiem
Janka varēji nākt pie mums uz mūsu istabu uz hosteli gulēt. Divas brīvas gultas vēl bija

bet vispār, ļoti laba intervija

  +3 [+] [-]

, 2009-09-14 10:20, pirms 15 gadiem
lazyeye rakstīja: skaidrs ir viens.. Galvenais lai Kalve nespēlētu nākamajā čempī..
skaidrs ir viens, tu esi lohs

  +2 [+] [-]

, 2009-09-14 10:29, pirms 15 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Man sāk rasties aizdomas - vai nevar gadīties tā, ka visi žurnālisti viens pēc otra sarēķināja tos +9 un basketbola izlasē neviens vairs īsti neko citu nepārrēķināja?
Vai ir kāds LV žurnālistu raksts pirms spēles, kur spriests par to, ka der +8?
Gdaņskā esošie žurnālisti spēles laikā paši brīnījās, kāpēc komanda tik dīvaini izspēlē galotni, ja jau vajag +8. Turklāt runāja kaut ko par jauno koificientu sistēmu, kurā vislabāk orientējoties Šneps. Tikai, kāpēc Šneps žurnālistiem pateica, bet komandai nē?

  +1 [+] [-]

, 2009-09-14 10:31, pirms 15 gadiem
Paldies Janka par atklātumu, liels respekts tev par to. Lai veicas nākošajā sezonā

  +3 [+] [-]

, 2009-09-14 10:41, pirms 15 gadiem
Nav svarīgi, kāds būs treneris. Te varētu ielikt Slounu, vai pat Džeksonu, tikvaitā nebūs rezultāts. Šie spēlētāji nemainīsies.
Laikam jau te visu ir pateikuši, bet piekrītu, ka izlasi veidojot ir jāpārbauda visi, un jāņem tie, kuri ir formā un kuri ir gatavi spēlēt. Pats galvenais, vēlas spēlēt... Nevis musm ir 10itnieks, uztaisīsim divu mēnešu gatavošanaš ciklu atlasīsim vēl divus spēlētājus.
Ja spēlētājssāk pukstēt, ka viņam pa vasaru nemaz nebūtu jāspēlē izlasē, jo viņam vajag atpūtu un tapēc nav viņam ko pārmest, ka viņš nespēlē... Nu kur ir problēma? NESPĒLĒ!
Un Treneru jautājumā manas domas ir tādas, ka izkāpt no padsmitnieka, veikt kadru maiņu sastāvā nevar vienā gadā, to var izdarīt divos trīs gados, bet treneri nevajadzētu katru gadu mainīt... Vajadzētu izstrādāt ilgtermiņa stratēģiju, teiksim uz nevis nākamo bet aiznākamo čempi. Treneri atrodam, lai viņš strādā un veido. Vismaz būs kautkas konkrēts un atstrādāts, nevis katru gadu jauns treneris, katrs ar savām stratēģijām un tā īsti tā arī neko neiestrādā...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-14 10:43, pirms 15 gadiem
nahimov rakstīja: Paldies Jānim par sakarīgu interviju!
Nav jau problēma, ka ir 13. vieta Eiropā. Mēs pēc iedzīvotājui skaita laikam kādi 40-ie esam un pēc naudām tāpāt Eiropā. Sāp, ka reali pēdējos divus čempjus BIJA JĀBŪT augstāk, bet izlase pate nolažoja.
Sakiet, ko gribat, bet pagājušo čēmpi palaida aiz attieksmes trūkumu, un šõgad tā pat. Ir skaidrs, ka tādai vidējai komandai komandai kā LV svarīgākās spēles ir pret vājākiem pretiniekiem. Un tieši tās mēs ik pēc gada zaudējam. Kāds pamats ir mūsu "zvaigznēm" iedomāties, ka kāds dāvinās uzvaras?
Daudzu tagad satraucās, ka labākie aizies no izlases. Bet kāda jēga no labākajiem, ja nav rezultāta? Varbūt labāk visu sākt no sākuma? Mēs neesam vienīgā komanda, kurai tik daudz nejēdzību. Serbiem bija daudz trakāk. Viņiem pilns ar NBA večiem, bet izlasē spēlē jaunieši. Un labi spēlē!
Varbūt nolaižamies no mākoņiem un laižam spēlēt jaunatni ?! Varbūt viņi nedos rezultātu šodien un uzreiz, bet vismaz nebūs kauns pa visu gjīmi pēc kārtēja čempja.
P.S. Piekrītu Blūmam, ka kļūdas bija visiem šogad. +8 bija tikai kronis visam. Tā teikt, punkts uz i.
P.P.S. Pat Kambala iemanījās jau pēc spēles labo priekštatu par sevi sabojāt. Tiešām, bullis.
SKAIDRI UN PAREIZI PATEICI. Manas domas bet netīkas rakstīt:-)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-14 11:08, pirms 15 gadiem
Par viesnicu nummuriem atbild komandas menedzeris, tapat par +8 vai +9 jaatbild vinam! Bullu padzit no izlases nekavejoties, tapat vinns tuksa vieta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-14 11:24, pirms 15 gadiem
Ja tie basketbolisti domā ka viņi ir zvaigznes ārpus Latvijas, tad viņi ir muļķi. Viņi ir zvaigznes mums! Tur ārā , viņi ir tikai leģionāri ! Savu zvaigžnu statusu viņi paceļ pārstāvot savu Dzimteni. Bez mums viņi ir tikai viendienīši kādā klubā un tieši mēs veidojam viņu slavu Dzimtenē.

P.S. Tas nav par Blūmu un Helmani . Nemīz akā , no kuras dzer. Lai nepārstāv izlasi - joba... tusētāji.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-14 11:48, pirms 15 gadiem
Jā, paldies! Pēc šī raksta beidzot kļūst kaut kas vairāk skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-14 13:31, pirms 15 gadiem
Mandaliina rakstīja: Otrkārt, nav svarīgi ar cik +X jāuzvar, bija jācīnās līdz pēdējai sekundes dismitdaļai.. Man liekas treneri to saka katru reizi un ikvienam jebkurā sporta veidā.
tas nu gan nav patiesība. pret Vāciju viņi cīnījās, bet tieši tam +8 vai +9 šoreiz galotnē bija MILZĪGA nozīme. un man šķiet pretīga tā Šnepa pasmīnēšana,ka to punktu jau 100 citos veidos varēja dabūt utt,tjipa,neesot svarīgi. bet šoreiz tas izšķīra ne jau tikai vinu punktu!!! pirmkārt,ja zin,ka ir +4,nevis + 3,tomēr būtu pārliecinošāk seguši trīnīti. otrkārt,daudzi vaino Kalvi neiemestos sodos,BET VIŅŠ NEKAD MŪŽĀ NEBŪTU BUMBU SAŅĒMIS UN SODUS METIS,JA KOMANDA ZINĀTU,KA PIETIEK AR +8!!! ir milzīga starpība,vai tu autu izspēlē,zinot,ka pretinieks sitīs sodu,vai arī nē!!!! var jau teikt,punkti pofig,vajag tik cīnīties līdz galam,bet bez galvas(šoreiz - informācijas) nekas labs nesanāks. Es esmu 99,99% pārliecināts,ka izlase būtu nākamajā kārtā,ja zinātu par +8, tā ka Šnepam,vai Buļam,vai vēl nezin kam jāuzņemas atbildība un bez smīnēšanas,ka tas neko neizšķir!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-14 13:39, pirms 15 gadiem
Pats varēja iedomāties jau pirm spēles, ka jāpārbauda šitais variants. Pat man tas ienāca prātā, ka notiekti ir tā, ka pie +8 mums būtu vai nu daudz vai maz jāiemet.

     [+] [-]

, 2009-09-14 15:22, pirms 15 gadiem
joprojām bardaks.. skumīgi. bet Blūmam respect

     [+] [-]

, 2009-09-14 15:50, pirms 15 gadiem
Lai iekļūtu otrajā kārtā, spēlē pret Vāciju pietika ar plus astoņi, bet spēlētāji laikam to nemaz nezināja.
Jā, nezinājām. Pēdējā minūtes pārtraukumā treneris pateica, ka mums jāuzvar ar plus deviņi. ....

Atceros, ka gāju ar džekiem skatīties LV izlases 2.spēli pret Franciju un tad jau tā kā savā starpā "uzbūrām" ainiņu kas notiksies pēc šīs spēles. Tā kā tas parasti notiek, tad izspēlējām ļaunāko scenāriju, kur zaudējam frančiem un krievi zaudē frančiem, jeb ar cik "ačiem" mūsējiem jāņem vāciešus. Un visiem kā viens bija skaidrs, ka ar +8. Neesmu nekāds matemātikas ģēnijs, bet kā tik vienkāršu lietu nevar saprast. Tad jāsecina, ka neviens izlasē neseko līdz konkurentu sniegumam. Var jau būt, ka tāds ir treneru korpusa uzstādījums, bet cmon....

     [+] [-]

, 2009-09-14 16:46, pirms 15 gadiem
Jūs vēl neesat sapratuši, ka W nebūs nekad LV izlases treneris. Pats rakstīja twitterī...

  -1 [+] [-]

, 2009-09-14 16:54, pirms 15 gadiem
Tas tiešām nav normāli, ka nezina, ar kādu punktu starpību ir jāuzvar. Diezgan nenopietni izklausās...

     [+] [-]

, 2009-09-14 17:22, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: +8 vai +9 šķirba nav nekāda! Vajadzēja uzvarēt Krieviju un Franciju, tad nevajadzētu rēķināt!
Piekrītu, pilnīgs sviests ka tagad meklē vainīgo Paši džeki bija laukumā, pašu rokās viss bija, nu paši atkal visu sap... un viss lai ar to sadzīvo.....

     [+] [-]

, 2009-09-14 17:32, pirms 15 gadiem
Tādi nu mēs esam un ar to rēķināšanu mums jau valstiskā mērogā ir galīgā pakaļā kur nu vēl sportistiem noiet greizi.Respekts Blūmam par pietiekoši atklātu interviju un tādas lietas var notikt tikai ar mums latviešiem.

     [+] [-]

, 2009-09-14 17:59, pirms 15 gadiem
šķiet, ka vecie buki ir sevi izsmēluši un ja vēl sāk vainot vinnēt ar +8 vai +9, tad tas paliek smieklīgi. ko velkat uz pēdējo čibienu. būtu spieduši uz +10 un nebūtu nekādu problēmu. un vispār, basketbols ir jāspēlē un jāsamet grozā visās 40 min, nevis sākt pēdējās sakundēs štukot par + vai -. ja nav, kas samet trīnīšus, tad lai brauc mājās trenēties un viss.:/

  +1 [+] [-]

, 2009-09-14 18:47, pirms 15 gadiem
And THAT'S WHY LATVIA is the best nation in the world

  +1 [+] [-]

, 2009-09-14 19:04, pirms 15 gadiem
PUBLISKS FUI, ka komanda meklee kautkaadus ieganstus un veel sazin nezin ko!!! Un kas, ka bija +8, nevis +9, tieshi taa kaa bluums teica - Viss tomēr sākas ar disciplīnu ārpus laukuma. Un nejau tur bija vainiigs Shneps, vai kaads cits, kas nebija izskaitlljojis, tur ir cita vaina!!! ATTIEKSME... 2speeleetaaji nevar izvilkt komandu, un es nedomaaju shoreiz Biedrinju, vai Kambalu... Pieraadijaas tas, ja blakus nav Eliss, vai Jacn, vai veel kaads no GSW KINGIEM... Tad neko vairaak pa atleekoshajaam nevar savaakt!!! ai ai ai.... Labaak skatiities hokeju, tur viss vismaz notiek citaa liimenii, un bez visaadiem shitaadiem briinumiem...