Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2978, Did:0, useCase: 3

Autors: Kristaps Pildiņš

Latvijas 3x3 basketbola izlase iekļūst Parīzes olimpiskajās spēlēs

Latvijas 3x3 basketbola izlase iekļūst Parīzes olimpiskajās spēlēs
Agnis Čavars. Foto: FIBA

Honkongā noslēdzies Parīzes olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrs 3x3 basketbolā. Latvijas izlase ļoti nervozā pusfinālā sacentās ar Nīderlandes izlasi, Naurim Miezim pagarinājumā izraujot uzvaru ar 15:14. Turnīra finālā, kurā uz spēles bija olimpiskā ceļazīme, latvieši sakāva Austrijas izlasi ar 19:14.

• Latvijas 3x3 basketbola izlase, kuru veido Agnis Čavars, Nauris Miezis, Francis Lācis un Zigmārs Raimo pagaidām nevainojami aizvada Parīzes olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīru Honkongā. B grupā latvieši izcīnīja trīs uzvaras, pārspējot Mongolijas (21:16), Jaunzēlandes (21:10) un Ēģiptes izlases (21:12), iesoļojot pusfinālā kā grupas labākā komanda.

Pusfinālā Latvijas izlasi gaidīja nopietns pārbaudījums Nīderlandes izlases izskatā, kuru daudzi paredzēja kā Latvijas pretinieci tikai finālā, bet pēc sīvām cīņām A grupā nīderlandieši bija viena negūta punkta attālumā līdz palikšanai pat bez pusfināla.

• Spēles pirmā pus minūte noslēdzās ar Mieža sekmīgu tālmetienu, izvirzot Latvijas izlasi vadībā. Miezis turpināja daudz mest no distances, izcīnītās bumbas uzbrukumā piegādājot Čavaram. Nākamo punktu latvieši guva vien pēc divām minūtēm, bet šajā laikā arī pretinieki palika tukšā. Pie rezultāta 3:1, kad spēlētas bija divas ar pusi minūtes, tehnisku iemeslu dēļ spēli uz vairākām minūtēm pārtrauca, kas varēja ietekmēt spēlētāju uzņemto ritmu.

• Pēc pārtraukuma latvieši labi izspēlēja bumbu uz groza apakšu, palielinot savu pārsvaru līdz četriem punktiem. Spēles laika vidū nīderlandieši sāka atgūties, bet Miezis ar tālmetienu atmeta viņus atpakaļ (8:4). Trīs ar pusi minūtes līdz spēles laika beigām Miezis trāpīja vēlreiz, dodot savai komandai piecu punktu pārsvaru (11:6). Tomēr paviršības saspēlē, kā arī sapelnītā piezīmju norma deva iespējas Nīderlandes izlasei. Nīderlandieši veica septiņu punktu izrāvienu, pirmo reizi izvirzoties vadībā (13:11).

• Miezis tika pie diviem soda metieniem, aukstasinīgi atjaunojot līdzsvaru uz tablo. Viņam katastrofāli trūka palīgi uzbrukumā, līdzīgi kā Vortijam de Jongam. Pēdējā minūtē neviena no komandām nerealizēja savas iespējas, spēlei nonākot līdz pagarinājumam (13:13). Pagarinājumā abas komandas centās realizēt tālmetienu, bet tad pie iespējas groza apakšā tika Dimeo van der Horsts. Miezis turpināja uzņemties iniciatīvu, metieni reti sasniedza groza stīpu līdz beidzot bumba lidoja grozā, Latvijas izlasei ielaužoties finālā - 15:14.

FIBA olimpiskais kvalifikācijas turnīrs 3x3 basketbolā, pusfināls

Latvija - Nīderlande 15:14

Latvija: Miezis 10 (9 ab), Čavars 3, Lācis 1, Raimo 1
Nīderlande: De Jongs 9, Van der Horsts 4 (6 ab), Alberts 1, Drīsens

Finālā Latvijas izlases pretinieki cīņā par ceļazīmi uz Parīzes olimpiskajām spēlēm bija Austrijas basketbolisti, kuri otrā pusfinālā ar 20:18 pārspēja Jaunzēlandes izlasi. Spēle sākās ar Raimo un Lāča izspēli, Lācim cenšoties triekt bumbu grozā no augšas. Tas neizdevās, bet bumba atrada ceļu grozā ar pārkāpumu. Soda metiens nebija precīzs, bet Raimo bija labāks cīņā zem groza, dodot savai komandai divu punktu vadību. Īsi pēc tam Čavars trāpīja no stūra, dubultojot latviešu pārsvaru (4:0).

• Austrieši turpināja nevajadzīgi pārkāpt noteikumus, pēc nedaudz vairāk kā divām spēlētām minūtēm sasniedzot piezīmju normu. Pēc labā sākuma arī latviešiem bija neliela krīze uzbrukumā, ko ar precīzu tālmetienu likvidēja Čavars (6:1). Lācis un Miezis pievienoja vēl trīs punktus, ieliekot stiprus pamatus uzvarai. Miezis nodemonstrēja savu dribla tehniku, noliekot pretinieku uz seguma un vēl realizējot tālmetienu. Latviešu spēlē iezagās paviršības, Miezim pie rezultāta 16:10 cenšoties sapurināt komandu. Atlikušajā laikā Latvijas izlase turpināja spēlēt nepārliecinoši, bet panākums neizpalika, uzvarot finālā ar 19:14 un nopelnot iespēju spēlēt Parīzes olimpiskajās spēlēs.

FIBA olimpiskais kvalifikācijas turnīrs 3x3 basketbolā, fināls

Latvija - Austrija 19:14

Latvija: Lācis 7, Miezis 5 (7 ab), Čavars 4 (9 ab), Raimo 3 (6 ab)
Austrija: Lainortners 6, Murati 4, Kaltenbruners 2, Sonels 2


Slēpts komentārs: Macaron*
, 2024-04-14 12:53, pirms 2 mēnešiem
Labi, ka tā. Spēles otra puse bija pabriesmīga. Arī Mieža pēdējie 4 tālmetieni pirms izšķirošā pat neskārā stīpu...
, 2024-04-14 12:53, pirms 2 mēnešiem
teicu ka šoreiz Laimes lācis bija
, 2024-04-14 12:53, pirms 2 mēnešiem
bez nerviem tā var palikt, malači čaļi
, 2024-04-14 12:54, pirms 2 mēnešiem
Paveicās tas vēl maigi teikts, spēle tik slikta ka pat mazliet nepelnīta uzvara..
Labi protams ka tā, nekā gaidīt uz nākamo kvali, tagad jāpiesmej Austrieši un jātiek uz OS>..
, 2024-04-14 12:55, pirms 2 mēnešiem
Galvenais ka Miezis NENOMĪZA beigās !
, 2024-04-14 12:56, pirms 2 mēnešiem
Var kāds paskaidrot, kādēļ NL , esot vadībā ar 14:13 neuzvarēja pagarinājumā, bet mūsējie ar 15:14 - vinnēja?
, 2024-04-14 12:56, pirms 2 mēnešiem
Apsveicu ar uzvaru!!!
Spēle gan diezgan briesmīga,daudz muļķīgu kļūdu .
, 2024-04-14 12:56, pirms 2 mēnešiem
Līdz 2pt
, 2024-04-14 12:57, pirms 2 mēnešiem
Calvin rakstīja: Var kāds paskaidrot, kādēļ NL , esot vadībā ar 14:13 neuzvarēja pagarinājumā, bet mūsējie ar 15:14 - vinnēja?
Pagarinājumā uzvar komanda,kas pirmā gūst 2 punktus
, 2024-04-14 12:57, pirms 2 mēnešiem
Pārāk sasteigti lēmumi. Paldies dievam, ka viss beidzās labi, bet tie izmisuma trīņi bija totāli briesmīgi.
, 2024-04-14 12:57, pirms 2 mēnešiem
Bez Lasmaņa paņemt - tas būs kā traks brīnums un LIELS Laimes lācis
Slēpts komentārs: gamergirl
, 2024-04-14 12:59, pirms 2 mēnešiem
zeļļi priecājas
vēl drusku un lācis un raimo būs atpakaļ
, 2024-04-14 12:59, pirms 2 mēnešiem
basis89 rakstīja: Pagarinājumā uzvar komanda,kas pirmā gūst 2 punktus
Paldies, tagad sapratu.. domāju, ka jābūt 2 pts pārsvaram..
, 2024-04-14 13:00, pirms 2 mēnešiem
Lācis un Raimo tukša vieta..... vienīgais Miezis un Čavars...Raimo slikāk kā Krūmiņš,,, knapi kustās
, 2024-04-14 13:00, pirms 2 mēnešiem
Lācis ar Raimo acīm redzami krīt ārā,daudz kļūdas,neko nevar iemest.
, 2024-04-14 13:00, pirms 2 mēnešiem
...emocijas kā OS finālā... mazliet vienveidīga taktika pagarinājumā, bet uzvarētājus netiesā... sen nebiju tā uzvilcies!!!
, 2024-04-14 13:01, pirms 2 mēnešiem
Snole rakstīja: Lācis un Raimo tukša vieta..... vienīgais Miezis un Čavars...Raimo slikāk kā Krūmiņš,,, knapi kustās
Krūmiņš spēle ir slikti, Krūmiņš nespēle atkal slikti, jums klaunie kādreiz ir arī labi.??
, 2024-04-14 13:01, pirms 2 mēnešiem
basis89 rakstīja: Pagarinājumā uzvar komanda,kas pirmā gūst 2 punktus
īstenībā tas pataisa pagarinājumu ļoti uz tālmetieniem orientētu. Var saprast, jo organizatoriem laikā jāiekļaujas, bet tik daudz sasteigti airballi bija to pāris minūšu laikā. Ja pagarinājums būtu līdz +2, būtu skatāmāks.
, 2024-04-14 13:02, pirms 2 mēnešiem
nu bez palīgiem Miezis beigās izbesījās ar saviem truļiem un nesaprata , ka palīgi , kas visu spēli nevelk , beigās var ko līdzēt . Soreiz paveicās .
, 2024-04-14 13:03, pirms 2 mēnešiem
gamergirl , 12:58, pirms 2 minūtēm
Miezis tiešām bija izteikti labākais komandā pusfinālā. Reāli vienīgais ko Raimo māk darīt ir visur rādīties kā dzīvnieks ar savām neglītajām neskūtajām padusēm,kamēr visi citi pārējie komandā izskatās normāli. Neko citu viņš īpaši nevar. Bet jā.Vēlu veiksmi finālā!
==================
Tad tagad večiem būtu jāizpatīk feministēm un jāskuj paduses un kūsa nost jāvaksē, ja ?
, 2024-04-14 13:06, pirms 2 mēnešiem
Miezis monstrs, viss uzbrukums uz viņa!🙏🙏🙏
Vajag vēl vienu uzvaru. Lai veicas 🍾🍾🍾
Slēpts komentārs: gamergirl
, 2024-04-14 13:13, pirms 2 mēnešiem
uzvareja,bet fiziski izskatijas slikti...
Slēpts komentārs: Snole
, 2024-04-14 13:17, pirms 2 mēnešiem
Malači! Uzvarēja! Jāvinnē fināls,pārējais pēc tam...
Slēpts komentārs: kristaps199021
, 2024-04-14 13:23, pirms 2 mēnešiem
pickenroll rakstīja: īstenībā tas pataisa pagarinājumu ļoti uz tālmetieniem orientētu. Var saprast, jo organizatoriem laikā jāiekļaujas, bet tik daudz sasteigti airballi bija to pāris minūšu laikā. Ja pagarinājums būtu līdz +2, būtu skatāmāks.
Nepiekrītu, līdz 2 p godīgāks (sportiskāks), līdz +2 butu baigās priekšrocības tam, kas sāk.
, 2024-04-14 13:23, pirms 2 mēnešiem
kristaps199021 rakstīja: prieks par hobijsportistiem !
Daļa no šiem hobijsportistiem mēnesi pelna vairāk kā Tu gadā
, 2024-04-14 13:24, pirms 2 mēnešiem
Vecenēm atkal par naudu nopirktās niggeres izšķir rezultātu un komanda kas balstās un nacionālpatriotismu paliek pie sasistas siles ...
, 2024-04-14 13:26, pirms 2 mēnešiem
Ļoti neesmu apmierināts, kad Olimpisko čempionu atkārtotu nokļūšanu uz OS, var vērot tikai youtube kanālā, Pašmāju kanāls nevarēja kāds vismaz pusfinālu vai finālu notranslēt, varbūt domāja, ka tur nebūsim, jā spēļu laiku nobīdes, bet šķiet ka varēja
, 2024-04-14 13:29, pirms 2 mēnešiem
Pilnīgs sviests tā Azerbaidžānas sieviešu izlase. 2 naturailzētās melnās... tai valstij pašai nav kauns par tādu izlasi.. vajadzētu visām izlsasēm ar naturalizētajiem spēlētājiem aizliegt piedalīties šādos turnīros.. lai spēlē savā starpā un priecājas..
, 2024-04-14 13:31, pirms 2 mēnešiem
rliecība
, 2024-04-14 13:41, pirms 2 mēnešiem
Viņš ir jāizmet no OS sastāva
, 2024-04-14 13:46, pirms 2 mēnešiem
Raimo dara visu lai noraktu spēli
, 2024-04-14 13:46, pirms 2 mēnešiem
Kas tas Raimo ir tāds. Pilnīgi netiek līdzi, nevar no groza apakšas iemest😡
, 2024-04-14 13:47, pirms 2 mēnešiem
Normāla izlaidība komentāros - tiek uzvaras attālumā no OS, bet te pamācītāji un ieteiceji
, 2024-04-14 13:49, pirms 2 mēnešiem
Raimo jānodod gamegirl rokās lai paspīdzina ar vissāpīgākajam vaksācijas metodēm !
, 2024-04-14 13:51, pirms 2 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Jā. Tas parāda uz koptību. Nu paskaties uz mūsu visiem citiem spēlētājiem,arī Lasmani un Krūmiņu,kuri nav laukumā. Visi citi izskatās ļoti labi, tik Raimo vienīgais kaut kāds dzīvnieks, kurš no alas izlīdis ir un kuram nav nekādas manieres.
ej labāk izvaksē sevi un lepojies ar to, cik tīk. Skatoties spēli, pievērst uzmanību padusēm??? Tev peikste laikam smagas psihiskas problēmas?
, 2024-04-14 13:53, pirms 2 mēnešiem
Mēs irturjānūt!!!
, 2024-04-14 13:55, pirms 2 mēnešiem
Labs.Ir uzvara.😃
, 2024-04-14 13:56, pirms 2 mēnešiem
Nu labi, uz OS brauksim, bet kuri būs tie braucēji? Ja Miezis un Lasmanis nav, tad būsim tikai tādi tūristi...
, 2024-04-14 13:57, pirms 2 mēnešiem
Uzvara ir labi, bet ar tādu spēles kavlitāti OS nekas tur nebūs ...
, 2024-04-14 13:58, pirms 2 mēnešiem
Fināls tik viegls un paredzami viegls...
, 2024-04-14 13:58, pirms 2 mēnešiem
petravicus rakstīja: Nu labi, uz OS brauksim, bet kuri būs tie braucēji? Ja Miezis un Lasmanis nav, tad būsim tikai tādi tūristi...
Tūrists vari būt tikai tu.Visi,kas brauc uz Olimpiskajām spēlēm ir sportisti.Viens ir labāks,viens ir sliktāks,bet visi ir sportisti un smagi trenējas,lai tur nokļūtu.
, 2024-04-14 13:58, pirms 2 mēnešiem
Miezis bomba
, 2024-04-14 13:59, pirms 2 mēnešiem
Raimo uz OS vakance noraksta, šķiet arī Miezis nebija ar to apmierināts, domāju, ka Lasmanis uz OS, par Krūmiņa vai Lāča vietu pašiem jāizlemj.
, 2024-04-14 14:00, pirms 2 mēnešiem
Nezināju, ka Azerbaidžāna ir Āfrikā..
, 2024-04-14 14:00, pirms 2 mēnešiem
Fanu telts 3x3 bij Krāslavā!
, 2024-04-14 14:01, pirms 2 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Miezis tiešām bija izteikti labākais komandā pusfinālā. Reāli vienīgais ko Raimo māk darīt ir visur rādīties kā dzīvnieks ar savām neglītajām neskūtajām padusēm,kamēr visi citi pārējie komandā izskatās normāli. Neko citu viņš īpaši nevar. Bet jā.Vēlu veiksmi finālā!
Pirmo reizi redzēju šo Raimo. Skraida, kā apmaldījies trijās priedēs. Neko no groza apakšas iemest nevar... Brīnums, ka ar šādu sastāvu varējām, ko izcīnīt.
, 2024-04-14 14:04, pirms 2 mēnešiem
Paldies čaļiem! 🍾🍾🍾🍾🙏
, 2024-04-14 14:05, pirms 2 mēnešiem
Uz OS sastāvā ir jābūt VISIEM "zelta džekiem". Diemžēl vai par laimi jaunie pagaidām nevelk.
, 2024-04-14 14:05, pirms 2 mēnešiem
Mūsu zeme Latvija 🇱🇻🇱🇻🇱🇻🇱🇻 braucam uz Parīzi super tagad vīriešu izlasei jāizdara tas pats mājas olimpiska kvalifikācija turnīra
, 2024-04-14 14:08, pirms 2 mēnešiem
DigitalLemon rakstīja: Pirmo reizi redzēju šo Raimo. Skraida, kā apmaldījies trijās priedēs. Neko no groza apakšas iemest nevar... Brīnums, ka ar šādu sastāvu varējām, ko izcīnīt.
Nu vienu reizi no kādiem 5 mēginājumiem tomēr sanāca viņam iemocīt no grozapakšas !
, 2024-04-14 14:09, pirms 2 mēnešiem
ballbreaker rakstīja: Pilnīgs sviests tā Azerbaidžānas sieviešu izlase. 2 naturailzētās melnās... tai valstij pašai nav kauns par tādu izlasi.. vajadzētu visām izlsasēm ar naturalizētajiem spēlētājiem aizliegt piedalīties šādos turnīros.. lai spēlē savā starpā un priecājas..
Arī abas baltās nebija azerietes.
, 2024-04-14 14:11, pirms 2 mēnešiem
fināls sanāca tīri viegls, malači
, 2024-04-14 14:12, pirms 2 mēnešiem
Macaron* rakstīja: Paveicās, tas pats Miezis varēja arī norakt visu
Norakt visu varēja arī tāds dīvāna eksperts kā Tu...nopiržoties nepareizā virzienā!!))))
, 2024-04-14 14:12, pirms 2 mēnešiem
Rezultāts IR!
Tagad jāstrāda tikai ar mērķi uz OS!
Slēpts komentārs: gamergirl
, 2024-04-14 14:17, pirms 2 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Hahhh.Vēl te rasisti ieradušies.Pēc daudzu rasistikās uzvedības ir skaidrs,kāpēc mēs esam Austrumeiropā pie Krievijas,kur tāds rasisms ir pieņemams,nevis Rietumeiropā,kur cilvēki neapsmej cilvēkus pēc ādas krāsas un ir toleranti.
Tas nav rasisms,jo nav normāli ,ka valsti pārstāv cittautietes iespējams pat visas četras nav dzimušas Azerbaidžānā.
, 2024-04-14 14:17, pirms 2 mēnešiem
nu Raimo darīja visu , lai pārliecinātu par savu nederīgumu . Lācis arī bišķi minstinās ( jābūt drošākam un bezkaunīgākam) , Čavars uz vecumu ar vairs neko nepieliks , grūti spriest par Krūmiņu ( nav redzēts) -- neapskaužu Feldmani --būs grūta izvēle uz divām vietām . Protams Lasmanis un Miezis ārpus konkurences . Tik dēļ šiem diviem skatos 3*3.
, 2024-04-14 14:17, pirms 2 mēnešiem
Šeit visādi "gudrīši" uzradušies. Paši neko no 3*3 basketbola nesaprot, bet citus pamācīt grib. Man gribētos redzēt, kā visi šie dīvāna eksperti paši spēlētu pret tādām komandām kā Nīderlande un Austrija. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Lai uzspēlē un iemet kādu metienu pret viņiem, kad pretinieki labi spēlē aizsardzībā. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
, 2024-04-14 14:18, pirms 2 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Hahhh.Vēl te rasisti ieradušies.Pēc daudzu rasistikās uzvedības ir skaidrs,kāpēc mēs esam Austrumeiropā pie Krievijas,kur tāds rasisms ir pieņemams,nevis Rietumeiropā,kur cilvēki neapsmej cilvēkus pēc ādas krāsas un ir toleranti.
Tu vispār ar galvu draudzējies ? :O Kāds vēl rasisms vispār ? Viņas ir dzimušas Azerbeidžānā ? Vai kādam no viņu vecākiem ir vēsturiska dimtas līnija saistīta ar Azerbeidžanu ?
, 2024-04-14 14:19, pirms 2 mēnešiem
Mūsējie izdarīja to ,kas bija jāizdara,bet pusfinālā katastrofa bija tuvu.Vairāk nepatīk žurnālistu darbs ,jo gribējās rakstu par pretiniekiem un izlašu topu šajā pusamatieru sporta veidā.
Slēpts komentārs: gamergirl
, 2024-04-14 14:21, pirms 2 mēnešiem
vik18 rakstīja: nu Raimo darīja visu , lai pārliecinātu par savu nederīgumu . Lācis arī bišķi minstinās ( jābūt drošākam un bezkaunīgākam) , Čavars uz vecumu ar vairs neko nepieliks , grūti spriest par Krūmiņu ( nav redzēts) -- neapskaužu Feldmani --būs grūta izvēle uz divām vietām . Protams Lasmanis un Miezis ārpus konkurences . Tik dēļ šiem diviem skatos 3*3.
Daļēji piekrītu,bet pret Raimo daudz piezīmju sapelnīja pretinieki.
, 2024-04-14 14:21, pirms 2 mēnešiem
Izraujot vai uzraujot
, 2024-04-14 14:24, pirms 2 mēnešiem
Zaļknābis30 rakstīja: Šeit visādi "gudrīši" uzradušies. Paši neko no 3*3 basketbola nesaprot, bet citus pamācīt grib. Man gribētos redzēt, kā visi šie dīvāna eksperti paši spēlētu pret tādām komandām kā Nīderlande un Austrija. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Lai uzspēlē un iemet kādu metienu pret viņiem, kad pretinieki labi spēlē aizsardzībā. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Jā jā,un tu un 3X3 basketbolisti lai izoperē cilvēku!
, 2024-04-14 14:25, pirms 2 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Spāņu kauns bija,kad Raimo kā tāds dzīvnieks ielīda intervijā un nolamājās ''matom''...es saprotu emocijas,bet var tak ''filtrēt bazaru''! Parīzē gaidam atkal Betmena&Robina sadarbību!
Prieks par uzvarētājiem !
Ko var no Raimo gribēt -kas nu katram tuvāks
, 2024-04-14 14:25, pirms 2 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Ja gadījumā tu neesi redzējis,tad naturalizācija ir normāla prakse sporta un nav nekas neparasts.To izmanto ļoti daudzas valstis.Tāpat varētu brīnīties,ka mēs vispār nenaturalizējam.
Klasiskajā basketbolā un laikam arī futbolā var būt viens spēlētājs kurš nav dzimis konkrētajā valsti.Tādā ziņā hokejs ir parodija,jo tris izlases PČ augstākajā divīzijā debitēja ar sastāvu kuru 90% veidoja ziemeļamerikāņi un tās bija Nīderlande Itālija un Francija.
, 2024-04-14 14:29, pirms 2 mēnešiem
Cirks bija ar Kazahstānas izlasi hokejā,un krievijas futzāla (Brazīlijas) izlasi! Nu tādus naturalizētos es gan negribētu!
, 2024-04-14 14:35, pirms 2 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Ja gadījumā tu neesi redzējis,tad naturalizācija ir normāla prakse sporta un nav nekas neparasts.To izmanto ļoti daudzas valstis.Tāpat varētu brīnīties,ka mēs vispār nenaturalizējam.
Naturalizācija NAV normāla sporta prakse! Tāpēc normālajā basketbolā drīkst pieteikt tikai vienu naturalizēto valstu izlasēs.
Mēs varētu biatlonā pieteikt ceturtās Norges izlases pāris leģionārus, lai stafetēs regulāri par sešinieku cīnītos!
, 2024-04-14 14:44, pirms 2 mēnešiem
Austrija un Holande izskatijās krietni sliktāk, nekā pirms pāris gadiem. Latvija tāpat. Nu, labi, ka te leiši, poļi vēl kādi japāņi nebija, tad mēs būtu auzās. Un labs darbs, kas padarīts. Nu...Raimo ir rumpis un ir piespēle, bet nav ātruma un nav metiena. Ta kā par maz priekš augstākā līmeņa strīta. Lācim arī ar to metienu ne visai. Mana versija - ja būs Lasmanis, tad laikam tomēr Lācim pret Krūmiņu ir nedaudz priekšrocības. Ja Lasmaņa nav, tad Krūmiņš+Raimo būtu noderīgāki.
, 2024-04-14 14:48, pirms 2 mēnešiem
GODS un SLAVA!!!! Pusfinālā īsta drāma ar laimīgām beigām. Uzvar komanda, nevis viens spēlētājs. Visi labi nocīnījās. Dīvaini, ka pēdējā uzbrukumā pamatalaikā, kad pietiek ar 1p Miezis izšķīrās par ļoti sarežģītu tālmetienu. Bet pagarainājumā pēc diviem Holandiešu garām aizmestiem metieniem ( no labām pozīcijām) Miezis izdancinot sedzēju - atnes Latvijai uzvaru ar tālmetienu!
, 2024-04-14 14:49, pirms 2 mēnešiem
Prieks par to ceru ka Jūlijā mūsu lielā izlase izdarīs to pašu
, 2024-04-14 14:50, pirms 2 mēnešiem
Fināls pret Austriju jau bija pastaiga salīdzinoši ar Pusfināla spēli. pie 9 punktu pārsvara gan drusku par daudz atslāba, bet cienīgi noturēja drošu uzvaru līdz galam.
, 2024-04-14 15:10, pirms 2 mēnešiem
777ARAMISS777 rakstīja: Nepiekrītu, līdz 2 p godīgāks (sportiskāks), līdz +2 butu baigās priekšrocības tam, kas sāk.
Tagad, pēc Tavām domām, nav priekšrocība tiem, kuri sāk OT? Paņem bumbu un iemet tālo, un viss...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2024-04-14 15:31, pirms 2 mēnešiem
Kaltenbruners
, 2024-04-14 15:35, pirms 2 mēnešiem
specha rakstīja: Kaltenbruners
Normāli,ja kaltenbruners
, 2024-04-14 15:38, pirms 2 mēnešiem
Vējonis !!!!!!!!!!!!
, 2024-04-14 15:47, pirms 2 mēnešiem
DigitalLemon rakstīja: Pirmo reizi redzēju šo Raimo. Skraida, kā apmaldījies trijās priedēs. Neko no groza apakšas iemest nevar... Brīnums, ka ar šādu sastāvu varējām, ko izcīnīt.
Gāzu laišana un basketbola spēle ir divas atšķirīgas lietas. Ar pirmo tu nodarbojies profesionāli, par otro - basketbolu - to nevar teikt.
, 2024-04-14 15:49, pirms 2 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Hahhh.Vēl te rasisti ieradušies.Pēc daudzu rasistikās uzvedības ir skaidrs,kāpēc mēs esam Austrumeiropā pie Krievijas,kur tāds rasisms ir pieņemams,nevis Rietumeiropā,kur cilvēki neapsmej cilvēkus pēc ādas krāsas un ir toleranti.
veltīšu tev dziesminieka UFO tekstu -
ko tu d!rsarvienvārdsakot, ko tu d!rs?
, 2024-04-14 15:53, pirms 2 mēnešiem
Malači džeki!!!
Slēpts komentārs: gamergirl
, 2024-04-14 16:06, pirms 2 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Galvenais ka Miezis NENOMĪZA beigās !
Galvenais ka uzvara, un čaļi brauc uz OS. Malači!
, 2024-04-14 16:10, pirms 2 mēnešiem
Kad reiz Sportacentra autoriem kāds iemācīs, ka latviešu valodā nav vajadzības katrā teikumā lietot divdabja teicienus, jo ir saikļi...
, 2024-04-14 16:34, pirms 2 mēnešiem
Iepriekš vēstīts, ka Starptautiskā olimpiskā komiteja (SOK) lēma ļaut Parīzes OS piedalīties tiem agresorvalsts sportistiem, kuri atbilst noteiktiem kritērijiem, tiesa, to darot neitrālā statusā. Tikmēr Tokijas OS čempions 3×3 basketbola Nauris Miezis paziņoja, ka viņš šajā gadījumā uz Parīzi nedosies, ar latvieti solidarizējoties arī viņa komandas biedriem.....ko nu ?
..vai par vārdiem džeki atbildēs???
, 2024-04-14 16:40, pirms 2 mēnešiem
Ko te vēl piebilst! Pusfināls nervozs, fināls kā pa sviestu! Malači! Laba komanda izveidojusies un rezervē vēl ir.
, 2024-04-14 16:50, pirms 2 mēnešiem
Tagad tik jācer, ka mūsu vīri ir...
Vīrs un vārds 🫡
, 2024-04-14 16:53, pirms 2 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Tipiska krieva,austrumeiropieša atbilde,kad viņam kaut ko pasaka.Itkā esam pret Krieviju(loģiski un pilnīgi pareizi),bet daudzi(ieskaitot tevi) uzvedās tā pat kā viņi.Tas ir pats dīvainākais un tur nav nekāda loģika.
Turpinam tavu "loģiku" - dzīves beigu posmā Hitlers esot pievērsies veģetārismam. Tātad, visi, kuri neēd gaļu ir potenciāli maniaki, jo ir kāda līdzība ar viņu? Vai tomēr tam, ka tev visur rēgojas krievi, vai nedod dies - austrumeiropieši, iemesls ir kur citur?
P.S. Daudzu zālēdāju uzvedība tiešām daudz neatšķiras no viņa
, 2024-04-14 17:00, pirms 2 mēnešiem
autor ieliec normālu bildi

https://fiba-3x3-v2.imgix.net/ac371...
, 2024-04-14 17:01, pirms 2 mēnešiem
cesinieks777 rakstīja: Iepriekš vēstīts, ka Starptautiskā olimpiskā komiteja (SOK) lēma ļaut Parīzes OS piedalīties tiem agresorvalsts sportistiem, kuri atbilst noteiktiem kritērijiem, tiesa, to darot neitrālā statusā. Tikmēr Tokijas OS čempions 3×3 basketbola Nauris Miezis paziņoja, ka viņš šajā gadījumā uz Parīzi nedosies, ar latvieti solidarizējoties arī viņa komandas biedriem.....ko nu ?
..vai par vārdiem džeki atbildēs???
Tie krievi jau sāk atteikties,piem.lolku šāvēji. Vai mūsu džeki pievienosies?
, 2024-04-14 17:10, pirms 2 mēnešiem
Nu ko!? Jaiespēlē Mieža vietā kāds cits spēlētājs, jo neticu ka N. Miezis atteiksies no sava solījuma nepiedalīties OS ja tur būs Krievijas(vai kā viņus tur sauc) sportisti.
, 2024-04-14 17:19, pirms 2 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Hahhh.Vēl te rasisti ieradušies.Pēc daudzu rasistikās uzvedības ir skaidrs,kāpēc mēs esam Austrumeiropā pie Krievijas,kur tāds rasisms ir pieņemams,nevis Rietumeiropā,kur cilvēki neapsmej cilvēkus pēc ādas krāsas un ir toleranti.
Rasistiskās uzvedības te? Tas, ka daži norādīja, ka melns - tas nav rasisms. Te norāda uz naturalizāciju. Un naturalizācija ir mēsls. Un te nav nekāda sakara ar rasismu, diskrimināciju vai vēl nez ko. Naturalizācija tādā veidā, kā to dara, piemēram, Slovēnija basketbolā vai kazahi, baltkrievi hokejā čakarē turnīra jēgu - izlašu sports ir pārbaude, kura valsts spēj sagatavot labākos sportistus. Paņemt sastāvā džeku vai dāmu, kam ir 0 sakara ar attiecīgo valsti - tā vairs nav valsts izlase. tas ir klubs. Es neko nesaku par naturalizāciju, kad iedod pilsonību, kādam ar saknēm tai valstī vai, kādam, kas tur dzīvo jau gadiem, veido ģimeni vai biznesu utt. Bet ja vienkārši - hei, tev ar mums 0 sakara, savas valsts izlasei esi par švaku, nāc uzspēlē pie mums, mēs tev par to sapiķosim utt - tas kropļo konkurenci.
, 2024-04-14 18:38, pirms 2 mēnešiem
Vot īsti kapātāji veči nevis tie tusētāji, alķīša formētāji un kociņa pūtēji hokejisti, kuras 1. izlase pārbaudenēsnevar uzvarēt pat Somijas 3. alus līgas amatieru izlasi ha ha ha
, 2024-04-14 18:52, pirms 2 mēnešiem
Nauris Miezis dāmas un kungi. Kā viņam pašam būs ar savu vārdu turēšanu par nebraukšanu uz spēlēm, ja krievu piedalīsies..
https://www.lsm.lv/raksts/sports/ba...
, 2024-04-14 18:57, pirms 2 mēnešiem
Jā olimpiāde
, 2024-04-14 19:42, pirms 2 mēnešiem
NuRaimo
, 2024-04-14 19:59, pirms 2 mēnešiem
Kas notiek ar pārējiem turnīriem tagad, Latvija turpina spēlēt vai kāds nākamais rindā mūsu vietā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2024-04-14 20:20, pirms 2 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Tipiska krieva,austrumeiropieša atbilde,kad viņam kaut ko pasaka.Itkā esam pret Krieviju(loģiski un pilnīgi pareizi),bet daudzi(ieskaitot tevi) uzvedās tā pat kā viņi.Tas ir pats dīvainākais un tur nav nekāda loģika.
Bezsakarīga pļurkstēšana ar pilnīgi aplamu krieviskuma piedēvēšanu liek aizdomāties, vai tik jūs pati neesat provokatore vai pat trollis. Vēl, protams, pastāv iespēja, ka jūs esat psihiatriskās klīnikas kliente, bet tādā gadījumā turpināt diskusiju ar jums nav jēgas. Dakteris jums palīdzēs labāk.
, 2024-04-14 20:22, pirms 2 mēnešiem
Taisnības nesējs. rakstīja: Nauris Miezis dāmas un kungi. Kā viņam pašam būs ar savu vārdu turēšanu par nebraukšanu uz spēlēm, ja krievu piedalīsies..
https://www.lsm.lv/raksts/sports/basketbols/11.12.2023-olimpiskais-cempions-miezis-parizes-speles-nepiedalisos-ja-tur-bus-krievija-un-baltkrievija.a534988/
krievi olimpiādē nepiedalīsies, vismaz komandu sporta veidos jau nu noteikti ne. Tādēļ Miezis un Lasmanis Olimpiādē būs.
, 2024-04-14 21:09, pirms 2 mēnešiem
sinogli rakstīja: Tie krievi jau sāk atteikties,piem.lolku šāvēji. Vai mūsu džeki pievienosies?
....tas labi,ja nebrauks krievi un baltkrievi uz Parīzi,tad visu cieņu mūsejiem...uz priekšu..
, 2024-04-14 21:16, pirms 2 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Rasistiskās uzvedības te? Tas, ka daži norādīja, ka melns - tas nav rasisms. Te norāda uz naturalizāciju. Un naturalizācija ir mēsls. Un te nav nekāda sakara ar rasismu, diskrimināciju vai vēl nez ko. Naturalizācija tādā veidā, kā to dara, piemēram, Slovēnija basketbolā vai kazahi, baltkrievi hokejā čakarē turnīra jēgu - izlašu sports ir pārbaude, kura valsts spēj sagatavot labākos sportistus. Paņemt sastāvā džeku vai dāmu, kam ir 0 sakara ar attiecīgo valsti - tā vairs nav valsts izlase. tas ir klubs. Es neko nesaku par naturalizāciju, kad iedod pilsonību, kādam ar saknēm tai valstī vai, kādam, kas tur dzīvo jau gadiem, veido ģimeni vai biznesu utt. Bet ja vienkārši - hei, tev ar mums 0 sakara, savas valsts izlasei esi par švaku, nāc uzspēlē pie mums, mēs tev par to sapiķosim utt - tas kropļo konkurenci.
Komentārs "Vai Azerbaidžāna ir Āfrikā?" IR rasistisks, jo neviena no AZE spēlētājām nav dzimusi Āfrikā, tātad jautājums tika uzdots saistībā ar ādas krāsu.
, 2024-04-14 21:19, pirms 2 mēnešiem
Paldies Miezim!!!Raimo daudz jāpieliek,Lācis mazliet jaudīgāks,Čavars tik kā psiholoģiskā bumba!!!Paldies kā komandai!!!
, 2024-04-14 21:26, pirms 2 mēnešiem
Laba ziņa visiem Latvijā. Parīzē mums viena stabila medaļu pretendente komanda tagad ir!
, 2024-04-14 21:32, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Komentārs "Vai Azerbaidžāna ir Āfrikā?" IR rasistisks, jo neviena no AZE spēlētājām nav dzimusi Āfrikā, tātad jautājums tika uzdots saistībā ar ādas krāsu.
Doma pareiza, rasisms ir cilvēka diskriminācija pēc rasēm , kuras atšķiras viena no otras arī pēc ādas krāsas. Ar to komentos,un ne tikai,jābūt uzmanīgiem
, 2024-04-14 22:06, pirms 2 mēnešiem
coffijs rakstīja: Tas nav rasisms,jo nav normāli ,ka valsti pārstāv cittautietes iespējams pat visas četras nav dzimušas Azerbaidžānā.
Divas no četrām ir gan dzimušas Baku, tā vismaz internetā var atrast.
, 2024-04-14 23:13, pirms 2 mēnešiem
coffijs rakstīja: Klasiskajā basketbolā un laikam arī futbolā var būt viens spēlētājs kurš nav dzimis konkrētajā valsti.Tādā ziņā hokejs ir parodija,jo tris izlases PČ augstākajā divīzijā debitēja ar sastāvu kuru 90% veidoja ziemeļamerikāņi un tās bija Nīderlande Itālija un Francija.
Visa Kvebekas province ir Francija...ne jau indiāņi un ekskimosi spēlēja, bet franči.
, 2024-04-14 23:17, pirms 2 mēnešiem
Peecis30 rakstīja: Tagad, pēc Tavām domām, nav priekšrocība tiem, kuri sāk OT? Paņem bumbu un iemet tālo, un viss...
Pirmkārt, jāiemet, otrkārt var vairāk segt uz truļa, ja iemetīs 1, var atri atbildēt ar 2. Jebkurā variantā, tas, kas sāk pagarinājumu, tam priekšroka, bet spēlējot līdz 2 p, mazāka nekā līdz +2.
, 2024-04-15 06:02, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Komentārs "Vai Azerbaidžāna ir Āfrikā?" IR rasistisks, jo neviena no AZE spēlētājām nav dzimusi Āfrikā, tātad jautājums tika uzdots saistībā ar ādas krāsu.
Tu aicini cilvēkus kautrēties no savas izcelsmes??? Negroīdā rase vispārējā sapratnē ir saistīta ar rasismu??? Tu vispār zini,kas ir ''rasisms''? Analogam...Ir eiropeīdās rases pārstāvis(piem. īru izcelsmes amerikānis) kas ir dzimis,un dzīvo āzijā,tad sanāk,ja kāds viņu tur pieskaita pie eiropeīdiem(ar teikumu pie. Vai Taivāna ir Eiropā?),tas ir RASISMS??? Sēdies divi,un Ej mācies!
Rasisms ir uzskats, ka daļa cilvēku vērtējami augstāk vai zemāk par citas rases cilvēkiem.Cilvēku iedalīšana atšķirīgās grupās parasti notiek, izmantojot par kritēriju kādu viegli konstatējamu ārēju pazīmi, piemēram, ādas krāsu. Tomēr šāda iedalīšana vēl nav uzskatāma par rasismu. Par rasismu tiek dēvēti uzskati, ka viena cilvēku grupa ir labāka par kādu citu un šo zemāk vērtēto grupu diskriminācija. Tā kā rase ir īpašība, ko iegūst iedzimtības ceļā no saviem priekštečiem, tad rasisms ir izprotams kā uzskats, ka kāds cilvēks ir labāks par citu tikai tāpēc, ka viņam bijuši tādi vai citi priekšteči.
Jautājums- vai teikums "Vai Azerbaidžāna ir Āfrikā?"pēc būtības atbilst kādam no rasisma kritērijiem? Atbilde ir NĒ! Par konkrēto spēlētāju izcelsmes zemtekstiem piekrītu,bet nekam vairāk!
, 2024-04-15 08:06, pirms 2 mēnešiem
krievijas mini futbola(futzāla) izlases sastāvā četri vadošie spēlētāji ir brazīļi-Robinjo,Paulinjo,Nando un Lima. Paši krievi savos sporta saitos spļauj uguni,un piemin vēl Azerbaidžānu( 8! brazīļi sastāvā),un Kazahstānu(6 brazīļi!) Dēvējot čempionātu par Brazīlijas OPEN!
Ja kāds tagad sarkastiski paprasīs vai krievija,Azerbaidžāna,un Kazahstāna atrodas Dienvidamerikā...vai tas būs rasisms???
, 2024-04-15 09:13, pirms 2 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Tu aicini cilvēkus kautrēties no savas izcelsmes??? Negroīdā rase vispārējā sapratnē ir saistīta ar rasismu??? Tu vispār zini,kas ir ''rasisms''? Analogam...Ir eiropeīdās rases pārstāvis(piem. īru izcelsmes amerikānis) kas ir dzimis,un dzīvo āzijā,tad sanāk,ja kāds viņu tur pieskaita pie eiropeīdiem(ar teikumu pie. Vai Taivāna ir Eiropā?),tas ir RASISMS??? Sēdies divi,un Ej mācies!
Rasisms ir uzskats, ka daļa cilvēku vērtējami augstāk vai zemāk par citas rases cilvēkiem.Cilvēku iedalīšana atšķirīgās grupās parasti notiek, izmantojot par kritēriju kādu viegli konstatējamu ārēju pazīmi, piemēram, ādas krāsu. Tomēr šāda iedalīšana vēl nav uzskatāma par rasismu. Par rasismu tiek dēvēti uzskati, ka viena cilvēku grupa ir labāka par kādu citu un šo zemāk vērtēto grupu diskriminācija. Tā kā rase ir īpašība, ko iegūst iedzimtības ceļā no saviem priekštečiem, tad rasisms ir izprotams kā uzskats, ka kāds cilvēks ir labāks par citu tikai tāpēc, ka viņam bijuši tādi vai citi priekšteči.
Jautājums- vai teikums "Vai Azerbaidžāna ir Āfrikā?"pēc būtības atbilst kādam no rasisma kritērijiem? Atbilde ir NĒ! Par konkrēto spēlētāju izcelsmes zemtekstiem piekrītu,bet nekam vairāk!
Izlasi līdz beigām to rakstu, kuru citēji. Tur ir tiesībsarga komentārs par izteikumu „Lingitai jābrauc prom uz Āfriku un jālasa banāni”, kas atzīts par rasistisku. Retoriskajā jautājumā "Vai Azerbaidžāna ir Āfrikā?" ir paslēpts viedoklis, ka melnādainas spēlētājas nav vēlamas Azerbaidžānas izlasē, tāpēc tas IR rasisms.
, 2024-04-15 13:12, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Izlasi līdz beigām to rakstu, kuru citēji. Tur ir tiesībsarga komentārs par izteikumu „Lingitai jābrauc prom uz Āfriku un jālasa banāni”, kas atzīts par rasistisku. Retoriskajā jautājumā "Vai Azerbaidžāna ir Āfrikā?" ir paslēpts viedoklis, ka melnādainas spēlētājas nav vēlamas Azerbaidžānas izlasē, tāpēc tas IR rasisms.
Neredzu nekādu Lingitu(rreinis , 2024-04-14 14:00 Nezināju, ka Azerbaidžāna ir Āfrikā.),ko tu tur murgo...Un pofig kāda krāsa,runa iet par naturalizāciju,šinī gadījumā negroīdās rases pārstāvēm! Starp citu 99% afroamerikāņi(arī lielākās NBA zvaigznes)nievājoši lieto terminu ''white boy'' pret eiropeīdajiem(Caucasian) cilvēkiem...nu ko liekam vaļā WLM??? Un vispār tagad gandrīz vai modes kliedziens ir visos caurumos iebāzt to ''rasismu''...nejauc pī ar plaušām,stapē!