Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3027, Did:0, useCase: 3

TV auditorija Latvijā: PČ hokejā tālu priekšā PK basketbolā

Rolands Eliņš

TV auditorija Latvijā: PČ hokejā tālu priekšā PK basketbolā
Foto: Basket.lv

Lai arī iepriekšējā mēnesī notikušais Pasaules kauss basketbolā, kurā ar lieliskiem sasniegumiem debitēja Latvijas izlase, izpelnījies lielu TV auditoriju mūsu valstī, tā tomēr krietni atpaliek no pasaules čempionāta hokejā, kur Latvijas izlase pavasarī pirmoreiz ieguva medaļu, liecina pētnieciskās aģentūras "Kantar" dati. Savukārt interesants novērojums atrodams "Mindscan" aptaujā, kur secināts, ka liela daļa Latvijas sporta auditorijas PK2023 laikā kā sponsorus atpazinusi arī tos brendus, kas nemaz nebija sadarbības partneri.

Aģentūras "Mindshare Latvia" veiktajā aptaujā par auditorijas interesi par nesen aizvadīto Pasaules kausu basketbolā novērots, ka Latvijas basketbola izlases debija piesaistīja daudz jaunu līdzjutējus. Aptaujā ar 600 respondentiem visā Latvijā novērots, ka 67% cilvēku sekoja PK2023 notikumiem un spēļu rezultātiem un 56% no viņiem vēroja spēles tiešraidē, tiesa, tikai 25% respondentu vēroja 4-6 PK2023 spēles, un tās pārsvarā bija spēles ar Latvijas izlases dalību.

Interese par PK2023 bija daudz lielāka nekā par basketbolu kopumā. Ja PK2023 notikumiem sekoja 67% respondentu, tad tikai 18% nosauca sevi par Latvijas izlases līdzjutējiem un sekotājiem ilgtermiņā, tikai 17% atzina, ka seko arī citiem vietējiem basketbola notikumiem, kamēr tikai 11% respondentu seko ārzemju basketbola (NBA, Eirolīga) notikumiem.

Lai arī daudz tiek runāts par TV pakāpenisko piekāpšanos viedtālruņu un straumēšanas platformu priekšā, statistika norāda, ka populārākais veids, kā Latvijā tika vērotas PK2023 spēles, joprojām bija televizors. Vecuma grupā 15-29 gadi spēļu vērošana datorā plus telefonā gan gandrīz sasniedza TV rādītājus (68% pret 77%), taču citās vecuma grupās atšķirība bija daudz lielāka par labu televizoram.

Biežāk izmantotās ierīces PK2023 vērošanai

Ierīce%
TV69%
Viedtālrunis38%
Dators36%
Citi20%

Mindscan aptaujas dati - cilvēki, kas skatījušies vismaz vienu PK2023 spēli

Latvijas TV auditorijas lielāko uzmanību Pasaules kausā basketbolā piesaistīja mūsu izlases spēles, kas loģiski, taču atšķirība no pārējām spēlēm ir milzīga. Vienīgā citu valstu spēle, kas pārspēja piektdienas pusdienlaikā aizvadīto Latvija-Libāna spēli, bija finālmačs starp Vāciju un Serbiju, turklāt arī tad tikai pavisam nedaudz. Savukārt nākamā populārākā citu valstu spēle bija jau ar divreiz mazāku auditoriju nekā Latvija-Libāna, turklāt arī šī spēle - Spānija-Kanāda - bija ļoti nozīmīga Latvijas izlases kontekstā, jo tās rezultāts noteica mūsu pretinieci ceturtdaļfinālā.

Vislielākā vidējā auditorija bija Latvijas spēlei pret Brazīliju, kas bija izšķirošā cīņa par iekļūšanu izslēgšanas spēlēs, kamēr otrajā un trešajā vietā šajā sarakstā ir spēles pret Lietuvu un Kanādu, ļoti tuvu arī spēle pret Spāniju. Šeit būtisks arguments bija arī spēles sākumlaiks - turnīrs norisinājās Āzijā, attiecīgi bija nozīmīga laika zonu atšķirība, kas noteikti ietekmēja ļoti svarīgās un intriģējošās Latvija-Vācija spēles auditorijas lielumu. Kā nekā, Latvijas izlase savu ceturtdaļfināla cīņu aizvadīja trešdienas pusdienlaikā, kas, protams, ir daudz mazāk iecienīts TV raidlaiks nekā svētdienas pēcpusdiena, kā tas bija Latvija-Brazīlija spēlē.

Interese par FIBA PK2023 noteikti vērtējama kā augsta, taču "Kantar" dati liecina, ka lielo sporta notikumu konkurencē basketbola Pasaules kauss Latvijā tomēr sasniedzis krietni mazāku TV auditoriju nekā citi nesenie sporta notikumi. Proti, FIBA PK 2023 spēles TV tiešraidē sasniedza 30% Latvijas auditorijas (pētījumā ieskaitīta auditorijas daļa, kas sporta notikuma tiešraidi vērojusi vismaz vienu minūti), kas krietni atpaliek no PČ hokejā statistikas.

50% slieksni sasniegtās Latvijas TV auditorijas ziņā pārsnieguši IIHF PČ2021 un IIHF PČ2023, kamēr saraksta augšgalā ir Pekinas ziemas olimpiskās spēles, kurās pēc 8 gadu pauzes piedalījās arī Latvijas hokeja izlase. Turklāt basketbola Pasaules kausam tālu priekšā ir arī Tokijas vasaras olimpiskās spēles, kā arī lielie futbola turnīri, kuros Latvija nemaz nepiedalījās - 2022. gada FIFA Pasaules kauss un "UEFA Euro 2020".

Salīdzinājumā ar hokeja PČ jāatzīmē, ka PK2023 basketbolā Latvijas auditorijā atpalika visās vecuma kategorijās un citos sadalījumos, taču īpaši jāizceļ atšķirība tautības kategorijā - kamēr IIHF PČ2023 tiešraides sasniedza 33% citu tautību cilvēkus Latvijā, FIBA PK2023 tiešraides sasniedza tikai 7%.

Jāuzsver gan, ka šajā statistikā minēta tikai lineārās TV statistika (tradicionāli TV kanāli, nevis straumēšanas platformas), taču, kā jau norādīts "Mindscan" aptaujā, arī FIBA PK2023 populārākais vērošanas veids Latvijā bija tieši televizors. Tāpat salīdzinājumā jāņem vērā notikumu atšķirīgie sākumlaiki, piemēram, pavasarī notikušajā IIHF PČ2023 Latvijas hokeja izlase gandrīz visas savas spēles aizvadīja Latvijas laika zonai vispiemērotākajos raidlaikos.

Skatītākās PK2023 spēles Latvijā

Spēlevidējā auditorija (`000)
Latvija-Brazīlija125
Latvija-Lietuva105
Latvija-Kanāda103
Latvija-Spānija101
Latvija-Francija94
Latvija-Vācija78
Vācija-Serbija48
Latvija-Itālija46
Latvija-Libāna44
Spānija-Kanāda21

Kantar Latvia dati.

Neseno sporta notikumu sasniegtā TV auditorija Latvijā

Sporta notikumsSasniegtā TV auditorija
Pekinas OS 202255%
PČ hokejā 202155%
PČ hokejā 202354%
Tokijas OS 202249%
PČ hokejā 202244%
FIFA PK 202241%
UEFA Euro 202240%
FIBA PK 202330%

Kantar Latvia dati - norādīts TV auditorijas procents, kas minēto notikumu tiešraidē vērojis vismaz vienu minūti

Hokeja PČ un basketbola PK sasniegtās auditorijas salīdzinājums

KategorijaPČ hokejā 2023PK basketbolā 2023
Vīrieši57%29%
Sievietes52%24%
Rīga54%27%
Citas pilsētas53%26%
Lauki55%28%
Latvieši63%37%
Citas tautības33%7%

Kantar Latvia dati - norādīts TV auditorijas procents, kas minēto notikumu tiešraidē vērojis vismaz vienu minūti

"Mindscan" aptaujā arī fiksēti interesenti dati par brendu atpazīstamību pēc konkrētā notikuma. Latvijas basketbola izlases un PK2023 sponsori savu atbalstu tomēr sniedz ar mārketinga mērķiem, un "Mindscan" aptaujā respondenti, kuri atzina, ka sekoja līdzi turnīra gaitai, tika aicināti atpazīt ar FIBA PK2023 saistītos brendus.

Kā norādīts LBS mājaslapā, "Latvijas valstsvienību atbalsta ğenerālsponsors Olybet Sports Bar, putnu fabrika Ķekava, Circle K, Knauf, Ford, MESH, 885, Gamepatch, Molten, Mēness Aptieka, Citadele". Tāpat jānorāda, ka Latvijas basketbola atbalstītāju saimei šovasar pievienojās "Rimi", kamēr "Nike" un "Tissot" bija finālturnīra galveno sponsoru vidū.

Nozīmīga daļa patiešām nosauca Latvijas izlases sponsorus un sadarbības partnerus kā PK2023 laikā pamanītus brendus, un pārliecinoši atpazītākais šeit bija "OlyBet Sports Bar", kura emblēma bija arī uz Latvijas izlases spēļu formām. Tiesa, uz Latvijas izlases formām bija arī mazāks "Circle K" uzraksts, kas aptaujā tika nosaukts krietni retāk.

Bieži pamanīts arī "Lidl" brends, kas nav valstsvienības sponsoru vidū, taču aktīvi piedāvāja savas reklāmas tiešraižu pārtraukumos, un tāpat pamanīts arī "Lidl" veikalos pieejamais riekstu brends "Alesto", kas atbalstīja TV tiešraides "Go3" platformā. Tāpat šajā aptaujā augstu ir arī platforma "Tet", lai gan PK2023 raidtiesības piederēja "Go3" un Latvijas izlases spēles bija TV3 kanālā. Šeit jāpaskaidro, ka "Tet" un "Go3" ir savstarpēja sadarbība, kuras rezultātā "Go3" sporta kanāli pieejami arī "Tet" platformā, attiecīgi PK2023 spēles varēja vērot arī tur. Tāpat "Tet" piedāvāja arī Latvijas izlases pārbaudes spēles, kas bija LTV7 kanālā, un turnīra grupu izlozi.

Taču interesanti atzīmēt, ka nozīmīga auditorijas daļa aptaujā nosaukusi arī brendus, kuri tiešā veidā ar PK2023 nemaz nebija saistīti. Piemēram, totalizatori "Optibet" un (mazākā mērā) "Betsafe", kuri pārstāv to pašu nozari un savā nosaukumā iekļaut to pašu atslēgvārdu ("bet") kā izlases ģenerālsponsors "OlyBet".

Sponsoru brendi, kas palikuši atmiņā no PK2023

BrendsUzreiz nosauktiNosaukti pēc pamudinājuma
Olybet Sports Bar11%29%
Tet9%28%
Rimi6%21%
LMT5%21%
Circle K1%17%
Lidl1%15%
Nike7%15%
Optibet4%13%
Citadele1%13%
Ksenukai1%9%
Ķekava2%7%
Alesto-7%
BN Kurši-6%
Tissot-5%

Mindscan aptaujas dati

  -2 [+] [-]

, 2023-10-06 15:25, pirms 8 mēnešiem
Šeit būtisks arguments bija arī spēles sākumlaiks - turnīrs norisinājās Āzijā, attiecīgi bija nozīmīga laika zonu atšķirība, kas noteikti ietekmēja ļoti svarīgās un intriģējošās Latvija-Vācija spēles auditorijas lielumu.

Te arī visa sāls. visu to statistiku un salīdzināšanu var izprintēt un iekurināt ugunskuru, nekādas jēgas.

  +9 [+] [-]

, 2023-10-06 15:31, pirms 8 mēnešiem
Tāpēc,ka krievi neskatās basi...

  -1 [+] [-]

, 2023-10-06 15:39, pirms 8 mēnešiem
hoķis pa ltv7 gāja , basis nemaz nezinu , jo skatījos netā !

     [+] [-]

, 2023-10-06 15:46, pirms 8 mēnešiem
Par stundām pat biju piemirsis, tas ir nozīmīgs faktors, jā. Kalendārs pie rokas nav, brt brīvdienās taču arī bija pa kādai spēlei, būtu interesanti salīdzināt, kāda ir brīvdienu ietekme uz cipariem.

Bet nu nevar noliegt, ka hokejam ir daudz vairāk skatītāju - tur tomēr sekot ir vienkāršāk, t.i., vai nu ir gols, vai nav. "vīrišķīgāks" sports veids, skaļāka fanošana, un ir dikti daudz cilvēku, kuriem ir jāpaskaidro, kas ir Pasaules kauss basī, un to darot, nākas pieminēt arī EČ (kurā mēs nespēlējām), un OS (kuras, šo gadu neskaitot, bija utopija). Un tad cilvēkiem galva ir ķīselī.

Hoķis ir katru gadu, un visiem ir skaidri saprotams, ka esam 9.-12. valsts pasaulē. Savukārt basī ik pēc pāris gadiem, reizēm esam 25. komanda Eiropā, un reizēm 5. komanda pasaulē. Un kur ir Porziņģis? Nu, tā.

  +2 [+] [-]

, 2023-10-06 15:57, pirms 8 mēnešiem
kristaps199021 rakstīja: hoķis pa ltv7 gāja , basis nemaz nezinu , jo skatījos netā !
tieši tā ! Pusei LV nav piekļuves komerkanāliem! Kauns LTV , ka šādu nozīmīgu notikumu (pirmo reizi vēsturē izlase kvalificējas PČ !!!) atdeva translēt komerctelevīzijai!

  -1 [+] [-]

, 2023-10-06 16:04, pirms 8 mēnešiem
Pilnīgas pupu mizas 🤣

  -3 [+] [-]

, 2023-10-06 16:09, pirms 8 mēnešiem
Pēc šī: Jāuzsver gan, ka šajā statistikā minēta tikai lineārās TV statistika (tradicionāli TV kanāli, nevis straumēšanas platformas) jēga no šiem datiem ir tikpat daudz cik no sapelējuša siera, tik smird un jāmet ārā fiksi neskatoties un neostot.

     [+] [-]

, 2023-10-06 16:19, pirms 8 mēnešiem
Calvin rakstīja: Kauns LTV , ka šādu nozīmīgu notikumu (pirmo reizi vēsturē izlase kvalificējas PČ !!!) atdeva translēt komerctelevīzijai!
Ko nozīmē, atdeva???
Varētu padomāt, ka LTV var tā vienkārši atnākt pie translāciju tiesību turētājiem un pateikt, mums vajag! Ja reiz komerkanāls nopirka, tad viņiem uz to arī ir tiesības.

  +1 [+] [-]

, 2023-10-06 16:22, pirms 8 mēnešiem
heh rakstīja: Pēc šī: Jāuzsver gan, ka šajā statistikā minēta tikai lineārās TV statistika (tradicionāli TV kanāli, nevis straumēšanas platformas) jēga no šiem datiem ir tikpat daudz cik no sapelējuša siera, tik smird un jāmet ārā fiksi neskatoties un neostot.
nebūs īsti Tev taisnība. Nav stāsts par absolūtajiem cipariem, bet tendenci. Jeb Tu gribi teikt, ka hokeju netā neviens neskatās, bet basi gan visi skatās?

  -3 [+] [-]

, 2023-10-06 16:23, pirms 8 mēnešiem
Calvin rakstīja: tieši tā ! Pusei LV nav piekļuves komerkanāliem!
No kurienes Tu izzīdi, ka pusei nav piekļuves komerckanāliem? Pats izdomāji?
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  -3 [+] [-]

, 2023-10-06 16:39, pirms 8 mēnešiem
Jānis Derums rakstīja: Medaļas, 3. vieta pazaules hokeja čempionātā ir ierakstīta vēsturē. 4. un tālākās vietas maz kur kādu interesē. Latvija ir unikums, kur par 5.vietu saceļ tādu ažiotāžu.
Tā ir neloģiski uzpūsta. Sapņu komanda?? Bez medaļām, pat bez bronzas.
Vēl par Ķiguru un Daini k-ko ieliec te!

  +1 [+] [-]

, 2023-10-06 16:44, pirms 8 mēnešiem
Abrags rakstīja: No kurienes Tu izzīdi, ka pusei nav piekļuves komerckanāliem? Pats izdomāji?
nē, pajoli''n, Tavam vīram pajautāju! un, kas tas par stilu ar šādu uzbraucošu manieri visiem kko piekomentēt!? Tev ir kkādas problēmas pašam ar sevi? Rokas nogurušas? Šeit Tev neviens neko nav parādā! Cilvēki izsaka savas domas, mēģini izturēties adekvāti, pretējā gadījumā saņemsi tādas pat atbildes!

  -1 [+] [-]

, 2023-10-06 16:51, pirms 8 mēnešiem
Calvin rakstīja: nē, pajoli''n, Tavam vīram pajautāju! un, kas tas par stilu ar šādu uzbraucošu manieri visiem kko piekomentēt!? Tev ir kkādas problēmas pašam ar sevi? Rokas nogurušas? Šeit Tev neviens neko nav parādā! Cilvēki izsaka savas domas, mēģini izturēties adekvāti, pretējā gadījumā saņemsi tādas pat atbildes!
izteikt domas un kaut ko pa tukšo pļurkstēt nav viens un tas pats! Bet, redzu, Tu jau vairāk neko arī nemāki.

  +1 [+] [-]

, 2023-10-06 17:04, pirms 8 mēnešiem
Abrags rakstīja: No kurienes Tu izzīdi, ka pusei nav piekļuves komerckanāliem? Pats izdomāji?
tendence maksāt par tradicionālo TV samazinās !vGO 3 , TET ! vecas filmas , seriāli un ļoti daudz reklāmas !

  -1 [+] [-]

, 2023-10-06 17:28, pirms 8 mēnešiem
Krievi neskatās basi. Translāciju laiks dienas vidū un silts laiks ārā.Televīzijas kanāls, kur translē spēles. Lūk arī starpība.

     [+] [-]

, 2023-10-06 17:34, pirms 8 mēnešiem
evil112 rakstīja: Šeit būtisks arguments bija arī spēles sākumlaiks - turnīrs norisinājās Āzijā, attiecīgi bija nozīmīga laika zonu atšķirība, kas noteikti ietekmēja ļoti svarīgās un intriģējošās Latvija-Vācija spēles auditorijas lielumu.

Te arī visa sāls. visu to statistiku un salīdzināšanu var izprintēt un iekurināt ugunskuru, nekādas jēgas.
Tu to savu argumentu vari ugunskurā mest, ibio, rio! Pat ja pērtiķbols tiktu spēlēts pēc LV laika, bet Hokejs naktī, tāpat Hokejs būtu krietni priekšā!

  +9 [+] [-]

, 2023-10-06 17:47, pirms 8 mēnešiem
basketam nepalīdzēja ka pat es ar viņu skatījos!

  +2 [+] [-]

, 2023-10-06 17:49, pirms 8 mēnešiem
huy rakstīja: basketam nepalīdzēja ka pat es ar viņu skatījos!
Pat futbols pēc Euro 2004 cikla nespēja pārsist hokeju!

  +1 [+] [-]

, 2023-10-06 17:52, pirms 8 mēnešiem
Tā vienkārši sajūta, ka vari katru gadu sisties ar lielajiem un turīgajiem!
Futbols, basketbols neko tādu nespēja piedāvāt!

  -1 [+] [-]

, 2023-10-06 18:25, pirms 8 mēnešiem
datmons rakstīja: Tā vienkārši sajūta, ka vari katru gadu sisties ar lielajiem un turīgajiem!
Futbols, basketbols neko tādu nespēja piedāvāt!
pričom tur sajūta??? Man, piemēram, hokejs kā tāds daudz labāk patīk par basi un futeni es vispār neskatos. Tas jau ir gaumes jautājums, nevis sajūta.
Slēpts komentārs: Murlāpsis

  -1 [+] [-]

, 2023-10-06 19:35, pirms 8 mēnešiem
Murlāpsis rakstīja: Basketbola skatītājs ir intelektuālāks
kas Tev to liek domāt??? Nav ja tā, ka tie kas skatās basi, neskatās hoķi un otrādi.

     [+] [-]

, 2023-10-06 19:50, pirms 8 mēnešiem
Abrags rakstīja: pričom tur sajūta??? Man, piemēram, hokejs kā tāds daudz labāk patīk par basi un futeni es vispār neskatos. Tas jau ir gaumes jautājums, nevis sajūta.
Kas tad ir gaume, ja ne sajūta, ka patīk labāk!
Patīk labāk, jo spēlē elitē 25 gadus!

Futbols, basketbols spēlē elitē jau 25 gadus?

Griib teikt, ka tagad vēl to pašu skeletonu skaties?

  +5 [+] [-]

, 2023-10-06 20:14, pirms 8 mēnešiem
evil112 rakstīja: Šeit būtisks arguments bija arī spēles sākumlaiks - turnīrs norisinājās Āzijā, attiecīgi bija nozīmīga laika zonu atšķirība, kas noteikti ietekmēja ļoti svarīgās un intriģējošās Latvija-Vācija spēles auditorijas lielumu.

Te arī visa sāls. visu to statistiku un salīdzināšanu var izprintēt un iekurināt ugunskuru, nekādas jēgas.
Daļa PČ 2023 notika Latvijā,kas nozīmē,ka daudzi bija uz spēli,bija pie arēnas un t.t. - tātad viņi fiziski neskatījās tv pārraides,kā tas bija ar basketbolu,kuru, gandrīz vienīgā iespēja bija skatīties no mājām
tā kā piesauktais arguments ar laiku izlīdzinās
visa sāls tajā,ka ir jāsamierinās,ka hokejs Latvijā ir populārāks un sasniegumiem bagātāks
*nekas nav pret basīti, bet jāskatās objektīvi,nevis jāmēģina vēlamo padarīt par faktisko

  +3 [+] [-]

, 2023-10-06 20:28, pirms 8 mēnešiem
evil112 rakstīja: Šeit būtisks arguments bija arī spēles sākumlaiks - turnīrs norisinājās Āzijā, attiecīgi bija nozīmīga laika zonu atšķirība, kas noteikti ietekmēja ļoti svarīgās un intriģējošās Latvija-Vācija spēles auditorijas lielumu.

Te arī visa sāls. visu to statistiku un salīdzināšanu var izprintēt un iekurināt ugunskuru, nekādas jēgas.
Bet arī visus citus gadus, piemēram, EČ basī vienmēr stipri zaudēja PČ hokejā... tā, ka vien būs jāpiebremzē ar statistikas "dedzināšanu"

  +3 [+] [-]

, 2023-10-06 20:30, pirms 8 mēnešiem
knaible rakstīja: Krievi neskatās basi. Translāciju laiks dienas vidū un silts laiks ārā.Televīzijas kanāls, kur translē spēles. Lūk arī starpība.
Nu nē. Tīrasiņu letiņi arī hoķi vairāk skatījās, sevišķi vecākā paaudze. Liekas, virs gadiem 45-50 tā interese par basi vispār ir stipri zema. P.S. Nu neesam mēs Lietuva.

  -2 [+] [-]

, 2023-10-06 20:33, pirms 8 mēnešiem
Bet, protams, tikšana uz OS un medālis EČ Rīgā varētu interesi par basketu stipri pacelt. Interesanti būs paskatīties, kādi cipari
būs pēc gada, diviem.

  +1 [+] [-]

, 2023-10-06 20:35, pirms 8 mēnešiem
Jānis Derums rakstīja: Medaļas, 3. vieta pazaules hokeja čempionātā ir ierakstīta vēsturē. 4. un tālākās vietas maz kur kādu interesē. Latvija ir unikums, kur par 5.vietu saceļ tādu ažiotāžu.
Tā ir neloģiski uzpūsta. Sapņu komanda?? Bez medaļām, pat bez bronzas.
Nemuldi niekus. Piektā vieta pasaulē, kuras izcīnišanā tika sakauta Lietuva, Itālija, Francija... Horvāti, turki un grieķi skaudībā grauza nagus, skatoties uz mūsu izlasi un tās spēli.

  +3 [+] [-]

, 2023-10-06 20:38, pirms 8 mēnešiem
datmons rakstīja: Kas tad ir gaume, ja ne sajūta, ka patīk labāk!
Patīk labāk, jo spēlē elitē 25 gadus!

Futbols, basketbols spēlē elitē jau 25 gadus?

Griib teikt, ka tagad vēl to pašu skeletonu skaties?
es hokeju skatos dažādos līmeņos, Samsunglīgas laikos aktīvi braukāju uz Ogri, Piņķiem, tagad esmu slinkumā palaidies.

A par skeletonu, ja rādīs, skatīšos. Nav tā, ka tas man būtu TOP 3 sporta veids, taču šad tad skatījos.

p.s gaume un sajūta nav viens un tas pats

  +2 [+] [-]

, 2023-10-06 21:06, pirms 8 mēnešiem
Abrags rakstīja: es hokeju skatos dažādos līmeņos, Samsunglīgas laikos aktīvi braukāju uz Ogri, Piņķiem, tagad esmu slinkumā palaidies.

A par skeletonu, ja rādīs, skatīšos. Nav tā, ka tas man būtu TOP 3 sporta veids, taču šad tad skatījos.

p.s gaume un sajūta nav viens un tas pats
Sākās taču viss ar hokeja izlasi un tās panākumiem?
Basketbols, futbols neko tādu nevarēja piedāvāt!

  +1 [+] [-]

, 2023-10-06 21:10, pirms 8 mēnešiem
artenio rakstīja: Daļa PČ 2023 notika Latvijā,kas nozīmē,ka daudzi bija uz spēli,bija pie arēnas un t.t. - tātad viņi fiziski neskatījās tv pārraides,kā tas bija ar basketbolu,kuru, gandrīz vienīgā iespēja bija skatīties no mājām
tā kā piesauktais arguments ar laiku izlīdzinās
visa sāls tajā,ka ir jāsamierinās,ka hokejs Latvijā ir populārāks un sasniegumiem bagātāks
*nekas nav pret basīti, bet jāskatās objektīvi,nevis jāmēģina vēlamo padarīt par faktisko
Hokeja elite sākās 1996-to gadu- tikšana uz eliti un Stenlija kauss!
Futbolā ir bijis Euro 2004, dažādu futbolistu spēles top līgās, basketbolā daži sportisti, 2001 gads, bet nekā tāda nebija!

  +3 [+] [-]

, 2023-10-06 21:21, pirms 8 mēnešiem
datmons rakstīja: Sākās taču viss ar hokeja izlasi un tās panākumiem?
Basketbols, futbols neko tādu nevarēja piedāvāt!
kas sākās??? Hokeju es skatos jau vairāk kā 45 gadus!

  +1 [+] [-]

, 2023-10-06 21:26, pirms 8 mēnešiem
Hokeju skatos 3 nedēļas, basiti - 8 mēnešus!

  -1 [+] [-]

, 2023-10-06 21:50, pirms 8 mēnešiem
artenio rakstīja: Daļa PČ 2023 notika Latvijā,kas nozīmē,ka daudzi bija uz spēli,bija pie arēnas un t.t. - tātad viņi fiziski neskatījās tv pārraides,kā tas bija ar basketbolu,kuru, gandrīz vienīgā iespēja bija skatīties no mājām
tā kā piesauktais arguments ar laiku izlīdzinās
visa sāls tajā,ka ir jāsamierinās,ka hokejs Latvijā ir populārāks un sasniegumiem bagātāks
*nekas nav pret basīti, bet jāskatās objektīvi,nevis jāmēģina vēlamo padarīt par faktisko
Nē, nav taisnība. Tie, kas skatījās pie arēnas, ir ieskaitīti TV skatītājos. Tāpat kā tie, kas skatījās basi Esplanādē, Jaunajā teikā u.c. Arī bāru, krogu u.c. vietu publika, kur tiek translētas spēles, tiek pieskaitīta

     [+] [-]

, 2023-10-06 22:00, pirms 8 mēnešiem
Bzh rakstīja: Nē, nav taisnība. Tie, kas skatījās pie arēnas, ir ieskaitīti TV skatītājos. Tāpat kā tie, kas skatījās basi Esplanādē, Jaunajā teikā u.c. Arī bāru, krogu u.c. vietu publika, kur tiek translētas spēles, tiek pieskaitīta
nebūs Tev taisnība.
Kantar savos pētījumos aptver tikai tos, kas skatās TV SAVĀS MĀJĀS.

  -1 [+] [-]

, 2023-10-07 00:42, pirms 8 mēnešiem
Murlāpsis rakstīja: Basketbola skatītājs ir intelektuālāks
Procentuāli visas planētas kontekstā pērtiķbola spēlmaņi un to fuņi ir vairāk neBaltā auditorija
Vai to var dēvēt par intelektuālāku?
Stipri šaubos

  -2 [+] [-]

, 2023-10-07 00:47, pirms 8 mēnešiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Bet, protams, tikšana uz OS un medālis EČ Rīgā varētu interesi par basketu stipri pacelt. Interesanti būs paskatīties, kādi cipari
būs pēc gada, diviem.
Tādā ziņā nekas nemainīsies, pat arī tad, ja gadījumā, nedo Dievs, Hoķī nogrebēsim uz Bē grupu

  -1 [+] [-]

, 2023-10-07 00:50, pirms 8 mēnešiem
datmons rakstīja: Hokeja elite sākās 1996-to gadu- tikšana uz eliti un Stenlija kauss!
Futbolā ir bijis Euro 2004, dažādu futbolistu spēles top līgās, basketbolā daži sportisti, 2001 gads, bet nekā tāda nebija!
Hokeja Elite Latvijā sākās krietni agrāk par Latvijas izlases atjaunošanu

     [+] [-]

, 2023-10-07 03:01, pirms 8 mēnešiem
Nu, un kāda ir reāla jēga šādām aptaujām un salīdzināšanai? Ja tas ir turpmāko TV pārraidīšanas tiesību iegādes nolūkos, tad vēl saprastu. Pēta tendenci, kur piķi ieguldīt un kā to atsist. Savādāk nonsenss. Ko grib tauta skatīties, to skatās. Vai latvieši vai krievi. Kāda starpība?!?
Slēpts komentārs: zaxx

     [+] [-]

, 2023-10-07 11:11, pirms 8 mēnešiem
zaxx rakstīja: Šo statistiku var kaut kur dziļā pe.. iebāzt , jēgas mazas..
Uzraksti man, es tev viņu iebāzīšu, ar visu šaibu galā.

  -4 [+] [-]

, 2023-10-07 11:36, pirms 8 mēnešiem
Jā, salīdzināt spēles kas ir 19:00, vai 11:30 darba dienaa var tikai pilnigi idioti😀 es pats skatījos ar kolēģiem go3 vienā telefonā darba laikā. Ja spēle būtu vakarā tad mani 10 kolēģi katrs savās mājās skatītos to spēli TV un statistika būtu x10 augstāka. Pilnigi bezjedziga skaidrošana un vērtējums. Ja kadreiz vareja teikt, ka hokejs ir stabili priekšā basim, tad pēdējos 2 gados jo sevišķi šajā čempī, to tik viennozimigi nevar vairs apgalvot.
Slēpts komentārs: dinamoRIGA2000

  -1 [+] [-]

, 2023-10-07 12:58, pirms 8 mēnešiem
Viss ļoti vienkārši, LTV tiešraides atrodoties LV var skatītes arī internetā, Tv 3 šādu iespēju nepiedāvāja,nestrādāju pie datora, tāpēc man darbā skatīšanās bija problemātiska, jā dažas spēles skatījos, bet dažām sekoju līdz tikai rezultātam, vislābākās translācijas bija ''Матч ТВ'' ,jo adekvāti komentētāji un nekārās tiešraides hd kvalitātē, vienīgi viņiem bija Gražulis

     [+] [-]

, 2023-10-07 13:04, pirms 8 mēnešiem
bārda un sifons rakstīja: Jā, salīdzināt spēles kas ir 19:00, vai 11:30 darba dienaa var tikai pilnigi idioti😀 es pats skatījos ar kolēģiem go3 vienā telefonā darba laikā. Ja spēle būtu vakarā tad mani 10 kolēģi katrs savās mājās skatītos to spēli TV un statistika būtu x10 augstāka. Pilnigi bezjedziga skaidrošana un vērtējums. Ja kadreiz vareja teikt, ka hokejs ir stabili priekšā basim, tad pēdējos 2 gados jo sevišķi šajā čempī, to tik viennozimigi nevar vairs apgalvot.
Var teikt, jo tas nevar mainīties pāris gadu laikā. Tam vajag ilgstošus panākumus, lai pārvarētu plaisu. Katrā ziņā, neviens standarta hoķa skatītājs gados pēkšņi nekļuva par basketa lielāko fanātu. Tas ir skaidrs. LV lielākā daļa iedzīvotāju ir virs 40-45 gadiem. Viņiem hoķis bija un ir nr.1 izvēle.

  +2 [+] [-]

, 2023-10-07 13:45, pirms 8 mēnešiem
bārda un sifons rakstīja: Jā, salīdzināt spēles kas ir 19:00, vai 11:30 darba dienaa var tikai pilnigi idioti😀 es pats skatījos ar kolēģiem go3 vienā telefonā darba laikā. Ja spēle būtu vakarā tad mani 10 kolēģi katrs savās mājās skatītos to spēli TV un statistika būtu x10 augstāka. Pilnigi bezjedziga skaidrošana un vērtējums. Ja kadreiz vareja teikt, ka hokejs ir stabili priekšā basim, tad pēdējos 2 gados jo sevišķi šajā čempī, to tik viennozimigi nevar vairs apgalvot.
Neviena izlases spēle nebija septiņos! Un bija spēles arī darba laikā, izlasei! Un otrkārt, kuru pish kur un kā tu ar kolēģiem skatījies basi? Katram savas prioritātes, tev kā "baigam" baša fanam darbs bija svarīgāks par basi. Baidījies pa asti dabūt? Es basi skatījos gan mājās pa tv, gan darbā telefonā. Hokja spēles, kuras parklājās ar darba laiku, es biju mājās un liku mīksto darbam. Tā arī pateicu, ka hokjis būs pāri visam, patīk tur kādam vai nē. Vēl patriekts neesmu. Basim es tādu enerģiju netērēju, cik bija laika tik arī sekoju līdz.

  -1 [+] [-]

, 2023-10-07 14:33, pirms 8 mēnešiem
Normāla statistika, kura tiešām parāda tendenci Latvijā. Ja komanda visu laiku ir top pozīcijās (ledus hokeja izlase ar kā minimālo 9. līdz 12. pasaulē), tad Latvijas publika uz to pavelkās, neskatoties uz globālās konkurences rādītāju (ja godīgi, tad tikai A divīzijas valstīs ledus hokejs ir izteikti profesionāls sports). Līdz ar to hokejs ir paņēmis lielāko daļu no visiem sporta faniem Latvijā. Mēs esam mazo un specifisko (ledus hokejs) sporta veidu valsts.
Basketbolā un futbolā ar mūsu sporta sistēmu nevaram pacelt regulārus lielos panākumus. Tur ir vajadzīga cita pieeja mazai valstij, precīzāk, jāizvēlas viens lielais sporta veids, kuram atdot lauvas tiesu valsts sporta finansējuma un jāatsakās no veiksmēm plašākā sporta veidu klāstā. Latvijas līdzjutējs mīl panākumus un sporta politika nodrošina panākumus hokejam un citiem mazākiem sporta veidiem.
Tepat kaimiņos, Lietuvā, ir cita pieeja un viņi arī uz tā rēķina var pacelt augstākajā līmenī basketbolu. Līdz ar to viņiem pilns ar medaļām basketbolā, bet citos komandu sporta veidos viņi nesastāda nopietnu konkurenci Eiropā.

  -1 [+] [-]

, 2023-10-07 14:49, pirms 8 mēnešiem
Es jau sen pamanīju ka tikai šeit sporta centrā lielākā daļa ir bimbamolusti , bet tā ir maza daļa- varbūt 300, 400 cilvēku. Kad bija Dinamo, viņi līda hokejā kasījas un skauda. Skaidrs ka hokejs nr 1 Latvijā un tālu priekšā basketbolam

  +1 [+] [-]

, 2023-10-07 14:57, pirms 8 mēnešiem
erty rakstīja: Normāla statistika, kura tiešām parāda tendenci Latvijā. Ja komanda visu laiku ir top pozīcijās (ledus hokeja izlase ar kā minimālo 9. līdz 12. pasaulē), tad Latvijas publika uz to pavelkās, neskatoties uz globālās konkurences rādītāju (ja godīgi, tad tikai A divīzijas valstīs ledus hokejs ir izteikti profesionāls sports). Līdz ar to hokejs ir paņēmis lielāko daļu no visiem sporta faniem Latvijā. Mēs esam mazo un specifisko (ledus hokejs) sporta veidu valsts.
Basketbolā un futbolā ar mūsu sporta sistēmu nevaram pacelt regulārus lielos panākumus. Tur ir vajadzīga cita pieeja mazai valstij, precīzāk, jāizvēlas viens lielais sporta veids, kuram atdot lauvas tiesu valsts sporta finansējuma un jāatsakās no veiksmēm plašākā sporta veidu klāstā. Latvijas līdzjutējs mīl panākumus un sporta politika nodrošina panākumus hokejam un citiem mazākiem sporta veidiem.
Tepat kaimiņos, Lietuvā, ir cita pieeja un viņi arī uz tā rēķina var pacelt augstākajā līmenī basketbolu. Līdz ar to viņiem pilns ar medaļām basketbolā, bet citos komandu sporta veidos viņi nesastāda nopietnu konkurenci Eiropā.
Piebilstot tev, gribēju tikai teikt, ka vidējam sporta fanam, nu parasti tādam kurš sāk kaut ko interesēties ap PČ laiku neinteresē cik liela ir tā konkurence. Vispār par to, kas ir labāks un populārāks ir kaut kāda SC komentētāju iesākta tēma kurā daļa taisnības ir vienam un otram.

     [+] [-]

, 2023-10-07 15:02, pirms 8 mēnešiem
Calvin rakstīja: nē, pajoli''n, Tavam vīram pajautāju! un, kas tas par stilu ar šādu uzbraucošu manieri visiem kko piekomentēt!? Tev ir kkādas problēmas pašam ar sevi? Rokas nogurušas? Šeit Tev neviens neko nav parādā! Cilvēki izsaka savas domas, mēģini izturēties adekvāti, pretējā gadījumā saņemsi tādas pat atbildes!
Šis tips ir identisks franku primātam - abi gvelž kaut kādu sūdu un uzskata, ka viņiem ir absolūtā patiesība, lai gan viens ir publiski pasludinājis, ka ir nodzēries bomzis, kurš "streļī" aliņam uz krustojuma, bet otrs mētā hokeja ekspertu, lai gan patiesībā 100% ir vientuļš onanētājs, kuram sajēga par hokeju ir sekošana junioru rezultātiem

  -1 [+] [-]

, 2023-10-07 15:02, pirms 8 mēnešiem
erty rakstīja: Normāla statistika, kura tiešām parāda tendenci Latvijā. Ja komanda visu laiku ir top pozīcijās (ledus hokeja izlase ar kā minimālo 9. līdz 12. pasaulē), tad Latvijas publika uz to pavelkās, neskatoties uz globālās konkurences rādītāju (ja godīgi, tad tikai A divīzijas valstīs ledus hokejs ir izteikti profesionāls sports). Līdz ar to hokejs ir paņēmis lielāko daļu no visiem sporta faniem Latvijā. Mēs esam mazo un specifisko (ledus hokejs) sporta veidu valsts.
Basketbolā un futbolā ar mūsu sporta sistēmu nevaram pacelt regulārus lielos panākumus. Tur ir vajadzīga cita pieeja mazai valstij, precīzāk, jāizvēlas viens lielais sporta veids, kuram atdot lauvas tiesu valsts sporta finansējuma un jāatsakās no veiksmēm plašākā sporta veidu klāstā. Latvijas līdzjutējs mīl panākumus un sporta politika nodrošina panākumus hokejam un citiem mazākiem sporta veidiem.
Tepat kaimiņos, Lietuvā, ir cita pieeja un viņi arī uz tā rēķina var pacelt augstākajā līmenī basketbolu. Līdz ar to viņiem pilns ar medaļām basketbolā, bet citos komandu sporta veidos viņi nesastāda nopietnu konkurenci Eiropā.
Kāda sporta politika hokejam?
Hokejs ir dārgs sporta veids, ja nebūs daudz entuziasti, tad pat tā politika nepalīdzēs!
Ķīnā var uzcelt 100 halles, sākt trenēties desmitiem tūkstoši, bet tas negarantē, ka šie izcīnīs kādas hokeja medaļas!

     [+] [-]

, 2023-10-07 15:04, pirms 8 mēnešiem
PK pērtiķbolā rakstīja: Procentuāli visas planētas kontekstā pērtiķbola spēlmaņi un to fuņi ir vairāk neBaltā auditorija
Vai to var dēvēt par intelektuālāku?
Stipri šaubos
Tu sevi pozicionē kā balto cilvēku(lai gan vizuāli esi līdzīgs makakai), bet intelekts no tavas puses ir tik, cik skolā iekalts. Loģiskā domāšana tev ir tik pat sveša kā Funim rokasspiediens

     [+] [-]

, 2023-10-07 15:36, pirms 8 mēnešiem
datmons rakstīja: Kāda sporta politika hokejam?
Hokejs ir dārgs sporta veids, ja nebūs daudz entuziasti, tad pat tā politika nepalīdzēs!
Ķīnā var uzcelt 100 halles, sākt trenēties desmitiem tūkstoši, bet tas negarantē, ka šie izcīnīs kādas hokeja medaļas!
Protams, ka dārgs un specifisks (pieejams ziemeļu puses valstīs). Panākumi parāda, ka nemaz tik slikti Latvijā nedzīvojam, kā LPV ar AŠ publiski bļaustās. Pluss vēl tradīcijas, kuras nodrošina pēctecību. Nevar teikt, ka arī valsts nedotu palielu finansējumu uz kopējā sporta budžeta fona, kurš nav tik liels, lai iztiktu bez entuziastiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2023-10-07 23:52, pirms 8 mēnešiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Var teikt, jo tas nevar mainīties pāris gadu laikā. Tam vajag ilgstošus panākumus, lai pārvarētu plaisu. Katrā ziņā, neviens standarta hoķa skatītājs gados pēkšņi nekļuva par basketa lielāko fanātu. Tas ir skaidrs. LV lielākā daļa iedzīvotāju ir virs 40-45 gadiem. Viņiem hoķis bija un ir nr.1 izvēle.
Kas tev liek domāt, ka jaunā LV paaudze no Hokeja pārslegsies uz pērtiķbolu? Tas ir iespējams tikai tādā gadījumā, ja Latvijas populācija strauji nomelnos, kā Rietumeiropā Ceru, ka tas nenotiks NEKAD!!!

  -1 [+] [-]

, 2023-10-07 23:53, pirms 8 mēnešiem
PK pērtiķbolā rakstīja: Jūs, pērtiķbolisti, nesaprotiet, ka telefons ir paredzēts, lai zvanītu, nevis visu laiku viņā blenztu? Nav brīnums, ka tas ir tik primitīvs sporta veids.
Feika profils, nepievērsiet uzmanību!

  -1 [+] [-]

, 2023-10-07 23:56, pirms 8 mēnešiem
erty rakstīja: Normāla statistika, kura tiešām parāda tendenci Latvijā. Ja komanda visu laiku ir top pozīcijās (ledus hokeja izlase ar kā minimālo 9. līdz 12. pasaulē), tad Latvijas publika uz to pavelkās, neskatoties uz globālās konkurences rādītāju (ja godīgi, tad tikai A divīzijas valstīs ledus hokejs ir izteikti profesionāls sports). Līdz ar to hokejs ir paņēmis lielāko daļu no visiem sporta faniem Latvijā. Mēs esam mazo un specifisko (ledus hokejs) sporta veidu valsts.
Basketbolā un futbolā ar mūsu sporta sistēmu nevaram pacelt regulārus lielos panākumus. Tur ir vajadzīga cita pieeja mazai valstij, precīzāk, jāizvēlas viens lielais sporta veids, kuram atdot lauvas tiesu valsts sporta finansējuma un jāatsakās no veiksmēm plašākā sporta veidu klāstā. Latvijas līdzjutējs mīl panākumus un sporta politika nodrošina panākumus hokejam un citiem mazākiem sporta veidiem.
Tepat kaimiņos, Lietuvā, ir cita pieeja un viņi arī uz tā rēķina var pacelt augstākajā līmenī basketbolu. Līdz ar to viņiem pilns ar medaļām basketbolā, bet citos komandu sporta veidos viņi nesastāda nopietnu konkurenci Eiropā.
Beidz pļurdēt, ibio, rio! Te nav nekāda sakara ar panākumiem, bet gan ar SPORTAVEIDU kā tādu! Hokejs ir, bija un būs numur 1 Latvijā, neatkarīgi no panākumiem!

  -1 [+] [-]

, 2023-10-08 00:00, pirms 8 mēnešiem
LUKA GOAT MVP rakstīja: Es jau sen pamanīju ka tikai šeit sporta centrā lielākā daļa ir bimbamolusti , bet tā ir maza daļa- varbūt 300, 400 cilvēku. Kad bija Dinamo, viņi līda hokejā kasījas un skauda. Skaidrs ka hokejs nr 1 Latvijā un tālu priekšā basketbolam
Precīzs komentārs! Pie tam vēl tie Hokeja nīdēji taisa n-tos profilus, lai heitotu visu, kas runātu par Hokeja pārākumu pār pēriķbolu

  -1 [+] [-]

, 2023-10-08 09:01, pirms 8 mēnešiem
bārda un sifons rakstīja: Jā, salīdzināt spēles kas ir 19:00, vai 11:30 darba dienaa var tikai pilnigi idioti😀 es pats skatījos ar kolēģiem go3 vienā telefonā darba laikā. Ja spēle būtu vakarā tad mani 10 kolēģi katrs savās mājās skatītos to spēli TV un statistika būtu x10 augstāka. Pilnigi bezjedziga skaidrošana un vērtējums. Ja kadreiz vareja teikt, ka hokejs ir stabili priekšā basim, tad pēdējos 2 gados jo sevišķi šajā čempī, to tik viennozimigi nevar vairs apgalvot.
10 kolēģi lūr vienā telefonā? Es to skatu gribētu redzēt Un vispār, kas tas par darbu tādu, ka darba laikā var brīvi nestrādāt un izklaidēties ar telefoniem, pie tam vēl masveidā?

  -1 [+] [-]

, 2023-10-08 09:05, pirms 8 mēnešiem
bārda un sifons rakstīja: Jā, salīdzināt spēles kas ir 19:00, vai 11:30 darba dienaa var tikai pilnigi idioti😀 es pats skatījos ar kolēģiem go3 vienā telefonā darba laikā. Ja spēle būtu vakarā tad mani 10 kolēģi katrs savās mājās skatītos to spēli TV un statistika būtu x10 augstāka. Pilnigi bezjedziga skaidrošana un vērtējums. Ja kadreiz vareja teikt, ka hokejs ir stabili priekšā basim, tad pēdējos 2 gados jo sevišķi šajā čempī, to tik viennozimigi nevar vairs apgalvot.
Tev ar aritmētiku viss ir kārtībā? Ja tavi 10 kolēģi skatītos katrs no sava aparāta, tad statistika nebūtu 10x augstāka, bet gan skatītāju būtu tikai par 10 vērotājiem vairāk

     [+] [-]

, 2023-10-10 00:49, pirms 8 mēnešiem
erty rakstīja: Normāla statistika, kura tiešām parāda tendenci Latvijā. Ja komanda visu laiku ir top pozīcijās (ledus hokeja izlase ar kā minimālo 9. līdz 12. pasaulē), tad Latvijas publika uz to pavelkās, neskatoties uz globālās konkurences rādītāju (ja godīgi, tad tikai A divīzijas valstīs ledus hokejs ir izteikti profesionāls sports). Līdz ar to hokejs ir paņēmis lielāko daļu no visiem sporta faniem Latvijā. Mēs esam mazo un specifisko (ledus hokejs) sporta veidu valsts.
Basketbolā un futbolā ar mūsu sporta sistēmu nevaram pacelt regulārus lielos panākumus. Tur ir vajadzīga cita pieeja mazai valstij, precīzāk, jāizvēlas viens lielais sporta veids, kuram atdot lauvas tiesu valsts sporta finansējuma un jāatsakās no veiksmēm plašākā sporta veidu klāstā. Latvijas līdzjutējs mīl panākumus un sporta politika nodrošina panākumus hokejam un citiem mazākiem sporta veidiem.
Tepat kaimiņos, Lietuvā, ir cita pieeja un viņi arī uz tā rēķina var pacelt augstākajā līmenī basketbolu. Līdz ar to viņiem pilns ar medaļām basketbolā, bet citos komandu sporta veidos viņi nesastāda nopietnu konkurenci Eiropā.
un kā tad ir ar to Latvijas sporta finansējumu ....??? no 85 sporta skolām Latvijā 65 ir basketbola...un kur ir rezultāti ...???